موسسه اعزام دانشجو به لهستان

امروزه مهاجرت به کشورهای پیشرفته و مدرن به خصوص کشورهای اروپایی متقاضیان بسیاری دارد. روش های مهاجرتی متفاوتی نیز برای مهاجرت وجود دارد که موسسه اعزام دانشجو به لهستان از آن مطلع هستند، از جمله: مهاجرت کاری، مهاجرت تحصیلی، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت، مهاجرت از طریق خرید ملک و مهاجرت از طریق ازدواج می باشد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

موسسه اعزام دانشجو به لهستان

لهستان یکی از کشورهایی می باشد که دارای متقاضیان بسیاری برای مهاجرت تحصیلی می باشد. لهستان واقع در مرکز اروپا و هم مرز با کشورهای آلمان، جمهوری چک، اسلواکی، لیتوانی، روسیه، بلاروس و اوکراین می باشد. لهستان همه ساله پذیرای دانشجویان بسیاری از سراسر جهان می باشد.

زیرا لهستان از نظر علمی پیشرفت های بسیاری داشته و دارای مدارک معتبر در سطح بین المللی می باشد و فارغ التحصیلان از دانشگاه های لهستان به راحتی می توانند در لهستان و یا سایر کشورهای پیشرفته و مدرن مشغول به کار شوند و با تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری طی مدت 3 تا 5 سال می توانند اخذ اقامت لهستان را داشته باشند.

مزایای تحصیل در لهستان

برخی از مزایا و امتیازات تحصیل در لهستان که باعث جذب دانشجویان بسیاری از سراسر جهان شده می توان به امکان تحصیل به زبان انگلیسی، نداشتن محدودیت سنی جهت اخذ پذیرش، عدم نیاز به ارائه مدرک زبان و امکان اخذ اقامت پس از فارغ التحصیلی اشاره نمود. به دلیل داشتن متقاضیان بسیار برای مهاجرت تحصیلی به لهستان موسسات بسیاری در این زمینه مشغول به فعالیت می باشند. البته متقاضیان حتما باید به این نکته توجه داشته باشند، تنها به موسساتی مراجعه نمایند که به صورت قانونی مشغول به فعالیت باشند.

مزایای تحصیل در لهستان

موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) یکی از موسساتی می باشد که دارای مجوز رسمی است و دارای مشاورین و کارشناسان بسیار مجربی می باشد که دارای اطلاعاتی بسیار دقیق و به روز در خصوص شرایط مهاجرت به لهستان هستند که این اطلاعات را کاملا صادقانه و دقیق در اختیار مراجعین عزیز قرار می دهند تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *