موسسه اعزام دانشجو به ترکیه

مهاجرت تحصیلی به کشور ترکیه و تحصیل در دانشگاه های این کشور در سال های اخیر مورد استقبال متقاضیان ایرانی قرار گرفته است. بر این اساس مشاوران موسسه مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی در این مقاله به بررسی موسسه اعزام دانشجو به ترکیه در شیراز، تبریز، تهران، اصفهان و مشهد پرداخته اند. برای کسب اطلاعات بیشتر با موسسه مهاجرتی اصطهباناتی تماس بگیرید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

چرا اعزام دانشجو به کشور ترکیه؟

دلایل فراوانی برای اعزام دانشجو به ترکیه و مهاجرت تحصیلی به این کشور وجود دارند. پایین بودن هزینه های زندگی و تحصیل در کشور ترکیه در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی، صدور ویزای تحصیلی و امکان اخذ اقامت با کار و اشتغال در این کشور را می توان از مهم ترین دلایل اعزام دانشجو به ترکیه ذکر کرد.

  • امکان ادامه تحصیل آسان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا و تحصیل در رشته های متنوع از دلایل مهاجرت تحصیلی به ترکیه می باشد.
  • دارا بودن امکانات شهروندی در سطح کشورهای اروپایی برتر و ثبات و امنیت اجتماعی و اقتصادی از دیگر دلایل اعزام دانشجو به ترکیه محسوب می شود.
  • اخذ پذیرش در رشته های پزشکی و دندانپزشکی و مهندسی بدون نیاز به شرکت در آزمون ورودی و تحصیل به زبان انگلیسی از مهم ترین دلایا اعزام دانشجو به ترکیه می باشد.
  • امکان اخذ اقامت و تابعیت و شهروندی ترکیه پس از فارغ التحصیلی و کار و اشتغال در این کشور از مزیت های مهم اعزام دانشجو به کشور ترکیه محسوب می شود.
  • دارا بودن دانشگاه های معتبر جهانی و همچنین امکانات رفاهی و تحصیلی و دانشجویی در این دانشگاه ها و اعتبار مدرک این دانشگاه ها در جهان هر ساله موجب جذب متقاضیان فراوانی به این کشور می شود.

دلایل انتخاب موسسه اصطهباناتی برای اعزام به ترکیه

موسسه مهاجرتی اصطهباناتی که به عنوان یکی از برترین موسسه های مهاجرتی در سطح کشور می باشد، دارای سوابق کاری درخشان در امر مهاجرت تحصیلی و کارشناسان ماهر و باتجربه می باشد. این موسسه نه تنها در روند پرونده های مهاجرت تحصیلی کمک های لازم و مشاوره های مهاجری به متقاضیان ارائه می دهد، بلکه پس از رسیدن متقاضی به مقصد نیز با ارائه خدمات برون مرزی شرایط اقامت مطمئن را برای متقاضی در خارج از کشور فراهم می کنند.

دلایل انتخاب موسسه اصطهباناتی برای اعزام به ترکیه

دلایل انتخاب موسسه اصطهباناتی برای اعزام به ترکیه

  • این موسسه مهاجرتی با دارا بودن شعبه های گوناگون در شهرهای تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز و رشت و متخصصان مهاجرت مجرب بهترین مشاوره های مهاجرتی را به متقاضیان ارائه می دهند.
  • مشاوران مهاجرت این موسسه با آگاهی از جدیدترین قوانین مهاجرت به ترکیه مسیر دشوار مهاجرت تحصیلی را سهل و آسان می کنند.
  • این موسسه مهاجرتی از موسسه های رسمی و با مجوز قانونی از وزارت علوم می باشد.
  • موسسه اصطهباناتی با دارا بودن مجوزهای قانونی دارای سوابق کاری درخشان در امر اعزام دانشجو به ترکیه و دیگر کشورهای اروپایی می باشد.
  • این موسسه با هدف ارائه خدمات مشاوره ای مهاجرتی به متقاضیان و اقدامات قانونی در جهت اعزام دانشجو به ترکیه و دیگر کشورهای اروپایی و کانادا تاسیس شده است.
  • این موسسه نه تنها در راستای اعزام دانشجو به ترکیه و کشورهای اروپایی برتر و کانادا فعالیت می کند، بلکه شرایط لازم را برای مهاجرت کاری و شغلی و سرمایه گذاری و کارآفرینی فراهم می کند.

موسسه اعزام دانشجو به ترکیه و مقاله های مهاجرتی

یکی از روش های آگاهی متقاضیان از روند مهاجرت تحصیلی و شرایط تحصیل در ترکیه و کشورهای اروپایی مطالعه مقاله های مهاجرتی در سایت های جهانی می باشد. موسسه مهاجرتی اصطهباناتی با ارائه سلسله مقاله های علمی و مستند در مورد شرایط و چگونگی اعزام دانشجو به ترکیه و  کشورهای دیگر اطلاعات ارزشمندی را در اختیار متقاضیان قرار می دهد. متقاضیان با مراجعه به وب سایت های جهانی و جستجو در گوگل می توانند از آخرین شرایط و قوانین مهاجرت تحصیلی به ترکیه و کشورهای اروپایی و کانادا آگاه شوند.

  • با مطالعه مقاله های کامل و علمی و دقیق این موسسه مهاجرتی، متقاضیان می توانند بدون صرف هزینه اطلاعات جامعی را در مورد اعزام دانشجو به ترکیه کسب کنند.
  • شرایط اخذ بورسیه های تحصیلی ترکیه و شرایط تحصیل رایگان و همچنین آگاهی از شرایط اخذ وام های دانشجویی کم بهره را می توان در مقاله های مهاجرتی موسسه مهاجرتی اصطهباناتی مطالعه کرد.
  • شرایط اخذ پذیرش بدون مدرک زبان و بدون آزمون ورودی در دانشگاه های ترکیه و اطلاع از رتبه بندی و رنکینگ دانشگاه های ترکیه از جمله موارد مهم در مقاله های موسسه های مهاجرتی است.
  • اطلاع از شرایط تحصیل در رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و رشته های مهندسی فنی و علوم انسانی را می توان در مقاله های موسسه مهاجرتی به طور دقیق و مستند پیدا کرد.

موسسه اعزام دانشجو به ترکیه و مراحل اعزام

کارشناسان و مشاوران موسسه اعزام دانشجو به ترکیه در شیراز و دیگر شهرهای ایران برای اعزام دانشجو به ترکیه باید مراحل خاصی را طی کنند. این مشاوران بر اساس شرایط زندگی و تحصیلات متقاضی و هدف مهاجرت وی مراحل اعزام دانشجو به ترکیه را انجام می دهند. در ادامه به بررسی مراحل مختلف اعزام دانشجو به ترکیه در این موسسه می پردازیم.

"<yoastmark

تعیین هدف مهاجرت

اولین مرحله در مهاجرت تحصیلی به ترکیه مشاوره ابتدایی با متقاضیان و اخذ اطلاعات شخصی و کاری لازم می باشد. در این مرحله نیاز است که متقاضی با صراحت هدف خود از مهاجرت تحصیلی به ترکیه را بیان کند. با مشخص شدن هدف مهاجرت تحصیلی و شرایط زندگی متقاضی کارشناسان موسسه مهاجرتی بهتر می توانند مراحل دیگر اعزام دانشجو به ترکیه را طی کنند.

  • کارشناسان موسسه مهاجرتی با ارائه مشاوره های مهاجرتی هدف متقاضی از مهاجرت را مورد بررسی قرار می دهند.
  • تعیین هدف مهاجرت از مهم ترین موارد در مهاجرت تحصیلی محسوب می شود. مثلاً ممکن است هدف متقاضی از مهاجرت تحصیلی به ترکیه کار و اشتغال در این کشور باشد که مشاوران موسسه های مهاجرتی با آگاهی از این موضوع گزینه اخذ ویزای کاری را به متقاضی ارائه می دهند.

مشاوره های مهاجرتی

پس از تعیین هدف مهاجرت تحصیلی مشاوران ارشد موسسه مهاجرتی با ارائه مشاوره های تخصصی روند اعزام دانشجو به ترکیه را طی می کنند. بر اساس نوع مهاجرت مشاوره های مهاجرتی نیز متفاوت است. خبر خوب برای متقاضیانی که برای مهاجرت تحصیلی به موسسه اعزام دانشجو به ترکیه در تهران و شهرهای دیگر مراجعه می کنند، این است که موسسه مهاجرتی اصطهباناتی فقط هزینه اولین مشاوره مهاجرتی را دریافت می کند. در واقع متقاضیان با پرداخت هزینه یک جلسه مشاوره می توانند تا پایان روند مهاجرت تحصیلی بدون پرداخت هزینه از خدمات مشاوره ای رایگان این موسسه بهره مند شوند.

انتخاب کشور مناسب

متقاضیان با مراجعه به موسسه اعزام دانشجو به ترکیه در اصفهان و دیگر شهرهای ایران می توانند با مشاوره های تخصصی کشور مناسب برای مهاجرت تحصیلی را انتخاب کنند. موسسه مهاجرتی اصطهباناتی گزینه های اعزام دانشجو به کشورهای اروپایی و آمریکایی، کانادا، انگلستان، نیوزلند، کشورهای آسیایی، چین و روسیه و هندوستان و بسیاری دیگر از کشورهای برتر جهان را به متقاضیان ارائه می دهند.

  • متقاضیانی که قصد کار و اشتغال و اخذ ویزای کاری یک کشور اروپایی را دارند، کشور آلمان برای این متقاضیان گزینه مناسبی است.
  • متقاضیانی که قصد تحصیل در کشورهای اروپایی را دارند و البته دارای تمکن مالی بالایی نیز نمی باشند، می توانند کشور ترکیه را انتخاب کنند.

امضای قراداد

پس از تعیین هدف از مهاجرت و انتخاب کشور مناسب کارشناسان موسسه اعزام دانشجو به ترکیه در تبریز و شهرهای دیگر شرایط لازم را برای امضای قرارداد با متقاضی فراهم می کنند. متقاضی با مطالعه همه موارد ذکر شده در قرارداد از موارد مربوط به فسخ قرارداد و شرایط پرداخت مالی آگاهی می یابد. البته مشاوران ارشد و مدیران موسسه باید موارد مبهم ذکر شده در قرارداد را برای متقاضی شرح دهند و متقاضی نیز باید با مطالعه دقیق قرارداد را امضا کند. مطالعه دقیق قرارداد مهاجرت تحصیلی از آن جهت حائز اهمیت است که در صورت فسخ قرارداد متقاضی از مسولیت های خود در مقابل موسسه مهاجرتی اطلاع یابد.

ارسال مدارک لازم

در این مرحله مشاوران موسسه مهاجرتی برای اخذ پذیرش تحصیلی متقاضی در رشته و دانشگاه مورد نظر در ترکیه باید مدارک لازم را ارسال کنند. کارشناسان ارشد موسسه مهاجرتی با بررسی دقیق همه مدارک متقاضی صحت آن ها برای ارسال به دانشگاه مورد نظر را تأیید می کنند. از دیگر خدمات موسسه مهاجرتی کمک به متقاضیان در تهیه و تنظیم انگیزه نامه تحصیلی می باشد. ارسال انگیزه نامه تحصیلی و آخرین مدرک تحصیلی و همچنین مدرک مهارت زبان انگلیسی یا ترکی برای اخذ پذیرش تحصیلی دانشگاه های ترکیه حائز اهمیت فراوانی است.

خدمات موسسه اعزام دانشجو به ترکیه در خارج از کشور

مشاوران موسسه مهاجرتی با اخذ پذیرش تحصیلی و اخذ ویزای تحصیلی مهم ترین بخش روند مهاجرت تحصیلی و اعزام دانشجو به ترکیه را انجام می دهند. البته مشاوران موسسه پس از اعزام دانشجو به ترکیه با ارائه خدمات برون مرزی متقاضی را در رسیدن به هدف یاری می کنند. استقبال فرودگاهی، افتتاح حساب بانکی، اجاره خانه و یا خوابگاه دانشجویی و محل اقامت دانشجویی از جمله خدمات موسسه مهاجرتی اصطهباناتی با رسیدن به ترکیه می باشد.

"خدمات

خدمات موسسه اصطهباناتی

موسسه اعزام دانشجو به ترکیه در مشهد و شهرهای دیگر برای مهاجرت تحصیلی متقاضیان به ترکیه و کشورهای اروپایی و کانادا خدمات متنوعی را به متقاضیان گرامی ارائه می دهد. ارسال مدارک به دانشگاه مورد نظر برای اخذ پذیرش تحصیلی و اخذ ویزای تحصیلی از مهم ترین این خدمات محسوب می شود.

  • این موسسه مهاجرتی با دیگر موسسه های اعزام دانشجو برای سهولت در امر مهاجرت تحصیلی همکاری می کند.
  • این موسسه مهاجرتی برای رشته های پزشکی و مهندسی و علوم انسانی در ترکیه و دیگر کشورهای اروپایی و کانادا پذیرش تحصیلی اخذ می کند.
  • علاوه بر کشورهای اروپایی و برخی از کشورهای آسیایی برتر مانند چین و هندوستان، این موسسه برای اخذ اقامت و اعزام متقاضیان به کشورهای آمریکا، انگلستان و نیوزلند نیز اقدام می کند.
  • موسسه مهاجرتی اصطهباناتی نه تنها در زمینه مهاجرت بلکه در حوزه های حقوقی و بررسی پرونده های حقوقی و کیفری در زمینه های خانواده، ملک، قراردادها و مسائل کارگر و کارفرما فعالیت می کند.
  • این موسسه با مشاوران ارشد کشورهای انگلستان، روسیه، مجارستان، کانادا، پرتغال و دیگر کشورهای برتر در جهت اخذ اقامت و شهروندی همکاری دارد.

روش های مهاجرت به ترکیه

متقاضیان بر اساس شرایط مالی، تحصیلات، سن و هدف از مهاجرت می توانند به روش های مختلف به ترکیه و دیگر کشورهای اروپایی مهاجرت کنند. انتخاب هر یک از روش های مهاجرت بر اساس شرایط کاری و تحصیلی و مالی متقاضی می باشد. به طور کلی روش های مهاجرت به ترکیه و دیگر کشورها عبارت است از:

  • مهاجرت تحصیلی
  • مهاجرت کاری
  • مهاجرت سرمایه گذاری
  • مهاجرت از طریق ازدواج با شهروند ترکیه
  • مهاجرت از طریق تولد کودک در ترکیه
  • مهاجرت از طریق پناهندگی
  • مهاجرت از طریق ثبت شرکت و خرید خانه و ملک و آپارتمان در ترکیه

دلایل اعزام دانشجو به ترکیه

کشور ترکیه به دلیل نزدیکی جغرافیایی و تشابهات فرهنگی و تاریخی و آداب و رسوم با کشور ایران از گذشته های دور یکی از مقاصد مهاجرت تحصیلی متقاضیان ایرانی بوده است. بالا بودن سطح سیستم آموزشی و تطابق نظام آموزشی این کشور با کشورهای اروپایی و آمریکا و اعتبار مدارک تحصیلی این کشور از دلایل مهم اعزام دانشجو به ترکیه محسوب می شود.

  • امکان اخذ اقامت دائم و تابعیت ترکیه پس از فارغ تحصیلی و کار و اشتغال در این کشور از دیگر دلایل مهم متقاضیان ایرانی در مهاجرت تحصیلی به این کشور می باشد.
  • تحصیل رایگان و یا کم هزینه در رشته پزشکی و دندانپزشکی از مهم ترین دلیل متقاضیان ایرانی برای تحصیل در ترکیه می باشد.
  • رفت و آمد راحت و سریع به ایران و تشابه زبانی با بخشی از کشور ایران و همچنین پایین بودن هزینه های زندگی از دیگر دلایل گرایش متقاضیان ایرانی برای مهاجرت تحصیلی به ترکیه می باشد.
دلایل اعزام دانشجو به ترکیه

دلایل اعزام دانشجو به ترکیه

موسسه اعزام دانشجو به ترکیه در تهران

متقاضیان ساکن تهران می توانند برای انجام کارهای مهاجرت تحصیلی به موسسه اعزام دانشجو به ترکیه در تهران مراجعه کنند. آدرس موسسه اعزام دانشجو به ترکیه در تهران عبارت است از:

تهران، بلوار میرداماد، برج نادر، طبقه ۶

تلفن: 02191017272

موسسه اعزام دانشجو به ترکیه در مشهد

متقاضیان ساکن شهر مشهد می توانند برای انجام کارهای مهاجرت تحصیلی به موسسه اعزام دانشجو به ترکیه در مشهد به نشانی زیر مراجعه کنند:

مشهد، احمدآباد، ابتدای خیابان رضا، ساختمان سیبرگ، طبقه 3، واحد 306

تلفن: 05191009797

موسسه اعزام دانشجو به ترکیه در اصفهان

متقاضیان ساکن شهر اصفهان می توانند برای انجام کارهای مهاجرت تحصیلی به ترکیه به موسسه اعزام دانشجو به ترکیه در اصفهان به نشانی زیر مراجعه کنند:

اصفهان، مرداویج، انتهای خیابان شیخ کلینی، جنب کافه برمک، پلاک 15

تلفن: 013136703506

موسسه اعزام دانشجو به ترکیه در شیراز

متقاضیان ساکن شهر شیراز می توانند برای انجام کارهای مهاجرت تحصیلی به ترکیه به موسسه اعزام دانشجو در شیراز به نشانی زیر مراجعه کنند:

شیراز، خیابان عفیف آباد، نبش کوچه 6، پلاک 5، طبقه اول و دوم

تلفن: 07136292310

موسسه اعزام دانشجو به ترکیه در تبریز

متقاضیان ساکن شهر تبریز می توانند برای انجام کارهای مهاجرت تحصیلی به ترکیه به موسسه اعزام دانشجو به ترکیه در تبریز به نشانی زیر مراجعه کنند:

تبریز، خیابان ولی عصر، چهارراه سعدی، برج مبین

تلفن: 04191009797

سخن آخر

در این مقاله موسسه اعزام دانشجو به ترکیه مورد بررسی قرار گرفت. اگر در مورد موسسات اعزام دانشجو در شهر های تهران، شیراز، اصفهان، تبریز و مشهد نیازمند اطلاعات بیشتر می باشید، می توانید با مشاوران موسسه مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی تماس حاصل کنید.

سوال های متداول در مورد موسسه اعزام دانشجو به ترکیه

  1. هزینه اعزام دانشجو به ترکیه چقدر است؟

هزینه اعزام دانشجو به ترکیه بر اساس توافق بین متقاضی و موسسه تعیین می شود.

  1. خدمات موسسه اعزام دانشجو به ترکیه در شیراز چیست؟

کمک در ارسال مدارک لازم، بررسی صحت مدارک متقاضی، کمک در تهیه و تنظیم انگیزه نامه تحصیلی و اخذ پذیرش تحصیلی و اخذ ویزای تحصیلی

  1. دلایل انتخاب ترکیه برای اعزام دانشجو چیست؟

شرایط رایگان و مقرون به صرفه بودن هزینه های تحصیل، امکان اخذ ویزای کار پس از فارغ التحصیلی و امکان اخذ اقامت دائم و شهروندی ترکیه

  1. موسسه مهاجرتی اصطهباناتی به چه کشورهایی دانشجو اعزام می کند؟

کشورهای اروپایی و آمریکایی، کانادا، انگلستان، نیوزلند، کشورهای آسیایی، چین و روسیه و هندوستان و بسیاری از کشورهای برتر جهان

  1. دلایل موفقیت موسسه مهاجرتی اصطهباناتی چیست؟

دارا بودن مجوز قانونی از وزارت علوم، دارا بودن مشاوران برجسته و دارا بودن گروه کارشناسان مهاجرتی ماهر و باتجربه

  1. موسسه اعزام دانشجو به ترکیه چه خدماتی را ارائه می دهد؟

ارسال مدارک لازم به دانشگاه مورد نظر در ترکیه و اخذ پذیرش تحصیلی، کمک در تهیه مدارک لازم، ارائه مشاوره های مهاجرتی رایگان

  1. یکی از برترین موسسه اعزام دانشجو به ترکیه در شیراز کدام است؟

موسسه مهاجرتی و حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی از برترین موسسه های مهاجرتی برای اعزام دانشجو به این کشور و دیگر کشورهای اروپایی می باشد.

  1. آیا موسسه ای برای اعزام دانشجوی پزشکی به ترکیه در شیراز فعالیت می کند؟

بله، موسسه مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی از جمله موسسه های مطرح در زمینه اعزام دانشجوی پزشکی و دندانپزشکی به ترکیه می باشد.

  1. اعزام دانشجو به ترکیه از چه لحاظ حائز اهمیت است؟

پایین بودن هزینه های زندگی و تحصیل در ترکیه در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی، صدور ویزای تحصیلی و امکان اخذ اقامت با کار و اشتغال.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *