شرایط مهاجرت به نیوزلند در دوران کرونا

شیوع ویروس کرونا برای هر کشور مشکلات بسیاری را مهیا کرده است. هر کشور بر مبنای شرایط خود مقرراتی را برای جلوگیری از این همه گیری انتشار داده است. یکی از اصلی ترین تاثیراتی که همه گیری این بیماری بر شرایط کشور ها داشته است، روند مهاجرتی متقاضیان مهاجرت بوده است. کشور نیوزلند نیز همانند سایر کشور ها برای افرادی که متقاضیان مهاجرت به این کشور هستند، قوانینی را مهیا کرده است. از این رو هر فردی که تمایل به مهاجرت به نیوزلند را داشته باشید باید بر مبنای قوانین اعمال شده با شیوع ویروس کرونا اقدامات لازم را انجام دهد. در ادامه اخبار دقیق در ارتباط با شرایط مهاجرت به نیوزلند در دوران کرونا را ارائه می دهیم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط مهاجرت به نیوزلند در دوران کرونا

مهاجرت به نیوزلند در دوران کرونا همراه با قوانینی می باشد و شرایط مهاجرت به نیوزلند در دوران کرونا باید توسط متقاضیان رعایت شود. هر فردی به هر دلیل حتی برای تحصیل در نیوزلند یا کار در نیوزلند قصد ورود به این کشور را داشته باشد باید قوانین را رعایت نماید. ورود به نیوزیلند از همه کشور ها ، از جمله استرالیا، برای جلوگیری از شیوع COVID-19 به شدت کنترل می شود.

علاوه بر این مسافران از همه کشور ها به نیوزیلند از نظر COVID-19 آزمایش می شوند و قرنطینه مدیریت شده یا انزوا ۱۴ روزه اجباری است. دقت داشته باشید که قبل از سوار شدن به پرواز ، کوپنی که محل شما را در یک مرکز قرنطینه در نیوزلند به صورت مدیریت شده تأیید می کند، باید تنظیم شود. دارندگان ویزای ورود موقت و اقامت باید از دستورالعمل های بهداشتی در نیوزیلند پیروی کنند. 

شرایط ویزا های نیوزلند در دوران کرونا

توجه داشته باشید که همه افراد در نیوزیلند موظفند دستورالعمل های بهداشتی مربوط به COVID-19 را دنبال کنند. هرگونه ویزای اقامت جدید و موقت اعطا شده در حال حاضر مشروط به یک شرایط خاص ویزا است که آن ها را ملزم به رعایت موارد خاصی می کند. این مسئله شامل تمام شهروندان کشور های درگیر ویروس کرونا می باشد که قصد دارند اقامت نیوزلند یا شهروندی نیوزلند را هم دریافت نمایند. یا این که قصد دارند برای ویزای خود تمدیدیه درخواست نمایند.

اگر این الزامات ارائه شده توسط دولت نیوزلند را رعایت نکنید ، ممکن است به دلیل نقض شرایط ویزا بازداشت شده یا از این کشور اخراج شوید. وزارت بهداشت در نیوزیلند جزئیات مربوط به هرگونه سفارش یا دستورالعمل موجود را ارائه می دهد. دقت داشتهه باشید که این دستورالعمل ها می تواند شامل قرنطینه هنگام ورود  در صورت عدم سلامتی  قرنطینه شدن شخصی و روش های کنترل عفونت مانند محدودیت در تجمع یا ردیابی تماس باشد.

دولت ماه گذشته اعلام کرد به برخی از دارندگان ویزای کار نیوزلند که اکنون در خارج از کشور هستند اما به طور معمول در نیوزیلند زندگی می کنند اجازه ورود مجدد به کشور را می دهد. متقاضیان باید بتوانند نشان دهند که همان کار را دارند (مطابق با شرایط ویزای موجود خود) یا در نیوزلند به کار خود ادامه می دهند. دقت کنید که اگر از شما برای درخواست تغییر شرایط مهم دعوت شده است ، از فرم درخواست آنلاین استفاده کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *