برنامه های مهاجرت به استرالیا در دوران کرونا ۲۰۲۱

مهاجرت به استرالیا همانند سایر کشور ها به دلیل شیوع ویروس کرونا همراه با مشکلاتی است. در واقع به دلیل افزایش آمار مبتلایان در سال جاری و ماه های گذشته شرایط مهاجرتی به کشور های مختلف متفاوت شده است. دولت استرالیا نیز برای جلوگیری از این مشکل شرایطی را مهیا کرده است. از این رو برای مهاجرت به استرالیا نیز باید شرایط را مهیا نمود. اما به تازگی برای مهاجرت به استرالیا و بررسی روش های مختلف ارائه دهنده دولت استرالیا، اخباری ارائه شده است. بر مبنای این اخبار ارائه شده، برنامه های مهاجرت به استرالیا در دوران کرونا ۲۰۲۱ ارائه شده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

برنامه های مهاجرت به استرالیا در دوران کرونا ۲۰۲۱

مهاجرت به استرالیا در حالت عادی و بدون شیوع ویروس کرونا در سال های گذشته روند های مختلفی داشت. در واقع راه های بسیاری برای تحصیل در استرالیا یا سرمایه گذاری در استرالیا و کار در استرالیا ارائه شده بود. اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، شرایط کمی متفاوت از قبل شده و برای مهاجرت محدودیت های اعمال شده است. در این میان بودجه فدرال 2020/2021 اهداف استرالیا را در اولویت قرار دادن جذب “بهترین و درخشانترین مهاجران از سراسر جهان” از طریق برنامه Global Talent Independent تأیید کرده است.

همچنین هدف آن افزایش سرمایه گذاری های تجاری از طریق برنامه نوآوری و سرمایه گذاری در تجارت (BIIP) است. البته در سال جدید به نظر می رسد که تعداد مهاجران به استرالیا حدودا ۷۱۲۰۰ نفر خواهد بود که از سال گذشته بسیار کمتر است. اما طبق آمار ها به نظر می رسد این تعداد در سال ۲۰۲۳ -۲۰۲۴ افزایش یابد. از این رو هدف دولت این است که با بهبود مداوم اقتصاد استرالیا ، مرز ها دوباره باز می شوند و تعداد مهاجران افزایش می یابد. دولت آمادگی خود را برای سال ۲۰۲۱ میلادی برای تعداد ۱۶۰ هزار قرار داده است. 

مهاجرت به استرالیا ۲۰۲۱

دولت استرالیا برای گروه های مختلف مهاجرتی به استرالیا تعداد خاصی را در نظر گرفته است. در واقع دولت استرالیا برای سال ۲۰۲۱ میلادی به هر گروه از مهاجران تعداد خاصی را اختصاص داده است. در ادامه ظرفیت ها را ارائه می دهیم. برای مهاجرت کاری به استرالیا در جریان مهاجرت ماهرانه دولت با افزایش تعداد این گروه را به ۱۳۵۰۰ نفر رسانده است. مکان ها در برنامه GTI سه برابر خواهد شد و به ۱۵۰۰۰ خواهد رسید. البته برای جذب مشاغل بین المللی و استعداد های استثنایی به استرالیا ، یک گروه ویژه تجارت جهانی و جذب استعداد ها ایجاد خواهد شد.

برای اخذ ویزای همراه استرالیا به خانواده ها تعداد ۷۲۳۰۰ جایگاه توسط دولت استرالیا اختصاص داده شده است. اما توجه داشته باشید که این امر اصلاحات مهمی در پی خواهد داشت که بر معیار های صلاحیت ویزای همراه تاثیر می گذراد. مقررات حمایت مالی اجباری خانواده اجرایی خواهد شد که نیاز به بررسی شخصیت و به اشتراک گذاشتن اطلاعات شخصی با متقاضی و تعهدات مالی دارد. برنامه های مربوط به سرمایه گذاری در این کشور دارای سهمیه ۱۳۵۰۰ نفری خواهد بود. دقت داشته باشید که در سال جدید میلادی تعداد ۲۰۰ استعداد برجسته در این کشور جذب خواهند شد. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *