شهر نووسیبیرسک روسیه

اقتصاد شهر نووسیبیریسک روسیه براساس صنعت، تجارت، خدمات، حمل و نقل، ساخت و ساز، علم و خدمات علمی است. با وجود عدم وجود شرکت های بزرگ استخراج منابع در منطقه، این شهر در حال توسعه موفقیت آمیز است و آن را در میان شهرهای بزرگ سیبری منحصر به فرد می کند. برای اطلاع از هزینه زندگی درنووسیبیرسک روسیه با مشاوران موسسه توسعه گران مهر تماس فرمایید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

زندگی در شهر نووسیبیریسک روسیه

حدود 108.4 هزار شرکت و سازمان و بیش از 45.1 هزار کارآفرین فردی در شهر وجود دارد. نزدیک به 800 هزار نفر در اقتصاد شهر مشغول به کار هستند، بیش از نیمی از آنها در شرکت های بزرگ و متوسط و سازمان های شهری و حدود سه چهارم شرکت های کوچک و کوچک کار می کنند. همچنین بخوانید زندگی در روسیه چگونه است .

امکانات روسیه در شهر نووسیبیریسک

نووسیبیرسک بزرگ ترین مرکز حمل و نقل در سیبری غربی است که در تقاطع رشته های مهم ترافیکی، از جمله راه آهن Trans-Siberian واقع شده است. این نیز دسترسی راه آهن به آسیای میانه دارد. این شهر دارای چهار ایستگاه راه آهن، از جمله Novosibirsk-Glavny – بزرگترین ایستگاه در شرق اورال است. Novosibirsk محل بزرگترین انبار مرتب سازی روسیه را در جایی که تعداد قابل توجهی از بارها ممکن است دریافت و مورد استفاده قرار گیرد.

خطوط هوایی Novosibirsk به بیش از 80 شهر در روسیه و سراسر جهان پیوند دارد. فرودگاه Tolmachevo، که یکی از بزرگترین فرودگاههای کشور و بزرگترین فرودگاه در سیبری است، در شهرک سازی شهری (17 کیلومتر از مرکز نووسیبیرسک، در ناحیه Ob City، منطقه Novosibirsk) واقع شده است. امکانات فنی فرودگاه Tolmachevo این امکان را برای خدمات انواع هواپیماهای مسافربری و باربری داخلی داخلی و خارجی فراهم می کند. این فرودگاه در طبقه بالا یک پیوند پویا بین شهر ما و بزرگترین مکانهای بزرگ دنیا را فراهم می کند و این امر برای سفرهای تجاری بین المللی و بازدیدهای توریستی مناسب است.

مزایای زندگی در نووسیبیریسک

حمل و نقل مسافر شهری شامل اتوبوس، تریلر، تراموا، تاکسی، اتوبوس و مترو. تمام انواع حمل و نقل عمومی مسافرتی با سیستم حسابداری اتوماتیک و هزینه کرایه نقدی مجهز شده اند. متروی Novosibirsk، اولین و تنها مترو در بخش شرقی کشور، در پایان سال 1985 افتتاح شد. در حال حاضر دو خط فعال با 13 ایستگاه و طول کل 15.9 کیلومتر دارد. پل مترو طولانی ترین نوع در جهان است.

مزایای زندگی در نووسیبیریسک

مزایای زندگی در نووسیبیریسک

مزایا و معایب و مشکلات زندگی در:

: واقع در جنوب غربی سیبری است و یک مرکز صنعتی پیشرو می باشد که میزبان بسیاری از شرکت های بزرگ و متوسط است. این شهر یک مقصد انتخابی برای مهاجرانی است که به دنبال فرصت های شغلی جدید، به خصوص در رشته های الکترونیک و هوافضا هستند. با زندگی در:، شما همچنین از یک سرمایه بزرگ تاریخی و فرهنگی، محل اقامت مقرون به صرفه و همچنین یک سبک زندگی آرام و یک شب زنده داری پرهیاهو لذت خواهید برد.

: مرکز تحقیقاتی روسیه است. این شهر دارای بیش از 100 سازمان تحقیق و توسعه، دانشکده های علمی، کمیته های عمومی آکادمی علوم روسیه شعبه سیبری می باشد. بیش از 1،500 دکترای علوم پایه و 3،400 متقاضی علوم پایه در اینجا زندگی و کار می کنند.: رو به رشد ترین شهر جهان و همچنین سومین شهر بزرگ به واسطه جمعیتش در روسیه است، که این شهر سریعترین رشد میلیونی جمعیت در جهان را دارد و نمایندگان بیش از بیست ملیت در آن جا ساکن هستند. کلیساهای ارتدکس و مساجد همسایه کلیساها، یک کلیسای کاتولیک، کنیسه، کلیسای بودایی، و غیره موسسات و مراکز مذهبی در این شهر می باشد.

: یک شهر ورزشی است که هر دو ورزش حرفه ای و ابتدایی به خوبی در در این شهر توسعه یافته است. این شهر دارای هشت استادیوم، امکانات ورزشی، اسکی آلپاین و مجتمع های بیاتلون، اردوگاههای اسکی آلپاین، استخرهای شنا، پارک اسنوبرد، یک موتور دریایی و یک مسیر پیاده روی می باشد.: یک مکان مکرر برای مسابقات ملی و بین المللی است، از جمله مسابقات سالانه بیاتلون و مسابقات کشتی گرو-رومانیایی. بسیاری از اتفاقات سرگرمی ورزشی در اینجا برگزار می شود، از جمله: جشنواره سلامت شهری.

رویدادهای فرهنگی شهر در سطح ملی و بین المللی هر ساله در: برگزار می شود: جشنواره های فانتزی (نقاط سفید)، فیلم مستند (جلسات در سیبری)، فرهنگ فرعی جوانان (Znaki) موسیقی و رقص سلتیک (Anima Celtica)، ظاهر برف، فرهنگ های قومی، تئاتر خیابانی (سه کراس)، نمایش نور (نور سیبری). جاز (Sib Jazz Fest)، جشنواره های آبجو (CraftFest)، و غیره تئاتر اپرا و باله: یکی از تئاترهای موسیقی پیشرو کشور روسیه می باشد. این شهر یک مجموعه معماری چند منظوره با موقعیت یک هدف میراث فرهنگی روسیه می باشد. گروه های مختلف این کشور به طور منظم در جشنواره های ملی و بین المللی شرکت می کند و تعدادی از جایزه های حرفه ای را به دست آورده اند. انواع جشنواره ها و کنسرت ها (از جمله رویدادهای موسیقی تجربی) در تئاتر گلوبوس جوانان برگزار می شود.

شهر سینمایی: یک جواهر واقعی برای دوستداران سینما است. علاوه بر سینماهای منظم، تعداد زیادی از مکان های جایگزین هم دارد، از جمله تئاتر خودکار و دو باشگاه سینمائی که در آن شما می توانید فیلم ها را با هواداران به طور دوستانه نقد کنید. یک anti-cafe محلی، نمایش فیلم های شبانه را برگزار می کند.. سینما نیز در کنار تعدادی ساختمان چند طبقه فیلم ها را نشان می دهد. شهر پویا: محل خوبی برای کسانی است که از سبک زندگی فعال لذت می برند. در اینجا چندین محل اجاره دوچرخه وجود دارد و شما همچنین می توانید تور دوچرخه سواری در اطراف شهر را بیابید.

شما می توانید دوچرخه، کفش های اسکیت، کفش های اسکیت روی یخ را اجاره کنید و در پارک Zaeltsovsky اسکی کنید و به باغ گیاه شناسی بروید.: حداقل هفت نقطه را برای مسیرهای پیاده روی در پارک های و باغ های خوش منظره برای کسانی که تمایل به دویدن در صبح را دارند، ارائه می دهد. تمرینات (ورزشگاه خیابانی) طرفداران در زمین های ورزشی با میله های مخصوص و تجهیزات ژیمناستیک دور یکدیگر جمع می شوند.

وضعیت اقتصاد نووسیبیرسک

دفاتر نمایندگی متعدد و فعالیت های اقتصادی کشورهای خارجی، از جمله اداره کنسولگری آلمان، ازبکستان، و اوکراین، معاون کنسولگری قرقیزستان، وزارت امور خارجه جمهوری بلاروس، بخش بازرگانی سفارت جمهوری کره، بخش: موسسه تجارت خارجی تحت حمایت سفارت ایتالیا در روسیه (ICE)، و همچنین مراکز درخواست ویزاهای کشورهای عضو اتحادیه اروپا، در این شهر وجود دارد. بیش از 80 هزار شهروند خارجی سالانه به: برای اهداف تجاری و شخصی مراجعه می کنند، و این تعداد هر ساله رشد می کند.

وضعیت اقتصاد نووسیبیرسک

وضعیت اقتصاد نووسیبیرسک

این شهر تاسیس و به طور فعال روابط اقتصادی و فرهنگی با چین، ژاپن، کره جنوبی و کشورهای دیگر را توسعه می دهد. و همچنین با شهرهای زیر همسایه می باشد: مینیاپولیس و سنت پل در ایالات متحده آمریکا، ساپورو در ژاپن، میاینانگ و شنیانگ در چین، داجون در جمهوری کره، وارنا در جمهوری بلغارستان، اوش در جمهوری قرقیزستان، خارکف در اوکراین، مینسک در بلاروس، یوروان در ارمنستان و سواستوپول در روسیه.

سازمان های زیر در این شهر فعالیت می کنند: مرکز فرهنگی اسرائیل، موسسه کنفوسیوس (چین) در دانشکده فنی دانشگاه:، مرکز فرهنگی آلمان Goethe در:، مرکز اطلاعات ایالات متحده آمریکا، مجلس روسی- آلمان:، مرکز فرهنگی شهری سیبیر- هوکایدو، اتحاد Frangaise، مرکز فرهنگی فرانسوی:، و مرکز علم و فناوری روسیه و مرکز علم و فناوری روسیه و کره جنوبی.

اقتصاد:

مبتنی بر صنعت، تجارت، خدمات، حمل و نقل، ساخت و ساز، علوم پایه و خدمات علمی می باشد. این شهر با اینکه شرکت های بزرگ استخراج منابع در منطقه وجود ندارد، در حال پیشرفت های موفقیت آمیز می باشد. ساخت آن در میان شهرهای بزرگ سیبری منحصر به فرد است.

حدود 108.4 هزار شرکت و سازمان و بیش از 45.1 هزار کارآفرین شخصی در شهر وجود دارد. نزدیک به 800 هزار نفر مشغول در اقتصاد این شهر هستند، که بیش از نیمی از آن ها در شرکت ها و سازمان های بزرگ و متوسط شهر کار می کنند، و برخی دیگر در در شرکت های کوچک مشغول می باشند.

صنعت:

سیستم تولیدات شهر بیش از 220 شرکت تولیدی بزرگ و متوسط که 60 %خروجی منطقه ای محصولات و خدمات صنعتی و همچنین بیش از 400 شرکت صنعتی کوچک، را تشکیل می دهد. هر شش کارمند شرکت ها و سازمان های شهرستان در تولید صنعتی کار می کند.

مجتمع صنعتی نووسیبیرسک در صنعت پردازش و علم متمرکز است. شاخه های کلیدی صنعتی عبارتند از صنعت هواپیما، صنعت هسته ای، صنعت مهندسی، صنعت برق، کار مواد، و داروسازی.: در حال حاضر یکی از تامین کنندگان اصلی سوخت هسته ای در بازارهای انرژی جهانی است.

هزینه زندگی در نووسیبیرسک

  • منوی پایه ناهار ) از جمله نوشیدنی ) در منطقه تجاری ۴۰۰ روبل ) ۶.۱۷دلار )
  • غذای ترکیبی در رستوران فست فود ) غذای بزرگ مک و یا مشابه ) ۲۶۰ روبل ) ۴.۰۱ دلار )
  • 500 گرم ) 1lb ) سینه مرغ بدون استخوان۱۳۷ روبل ) ۲.۱۱ دلار )
  • ۱لیتر ) ۱qt ) شیر کامل چرب ۶۴ روبل ). ۹۸ دلار )
  • 12 تخم مرغ بزرگ ۷۳ روبل ) ۱.۱۲دلار )
  • ۱ کیلوگرم ) ۱lb ). گوجه فرنگی ۱۴۳ روبل ) ۲.۲۰ دلار )
  • ۵۰۰ گرم ) ۱۶ اونسoz ) پنیر محلی ۱۴۳ روبل ) ۴.۱۹ دلار )
  • ۱ کیلوگرم ) ۲lb ) سیب ۱۲۱ روبل ) ۱.۸۶ دلار )
  • ۱ کیلوگرم ) ۲lb ) سیب زمینی ۲۹ روبل ). ۴۴ دلار )
  • نیم لیتر ) ۱۶اونسoz. ) آبجو خانگی در سوپرمارکت ۶۱ روبل ). ۹۴ دلار )
  • ۲ لیتر کوکا کولا ۸۶ روبل ) ۱.۳۲ دلار )
  • نان برای دو نفر برای یک روز ۳۰ روبل ). ۴۶ دلار )

مسکن

  • اجاره ماهانه برای 85 متر مربع ) ۹۰۰Sqft ) محل اقامت در منطقه منحصر به فرد ۳۹۶۹۰ روبل ) ۶۱۲.۵۰۲ دلار )
  • اجاره ماهانه برای 85 مترمربع ) ۹۰۰Sqft. ) در منطقه نرمال ۳۱۰۰۰ روبل ) ۴۷۸.۳۹۷ دلار )
  • خدمات رفاهی برای 1 ماه ) گرمایش، برق، گاز غیره برای دو نفر در مساحت 85 متر مربع ۴۲۰۹ روبل ) ۶۴.۹۶ دلار )
  • اجاره ماهانه برای یک استودیو مبله 45 متر مربع ) ۴۸۰Sqft ) در منطقه منحصر به فرد ۳۰۹۲۳ روبل ) ۴۷۷.۰۴۱ دلار )
  • اجاره ماهانه برای یک استودیو مبله 45 متر مربع ) ۴۸۰Sqft ) در منطقه نرمال ۱۷۶۷۱ روبل ) ۲۷۲.۶۰۶ دلار )
  • خدمات رفاهی برای ۱ ماه ) گرمایش، برق، گاز غیره ) برای یک نفر در مساحت ۴۵ مترمربع ) ۴۸۰Sqft ) ۲۶۷۹ روبل ) ۴۱.۳۲ دلار )
  • اینترنت 8 مگابیت در ثانیه ) 1 ماه ) ۵۲۷ روبل ) ۸.۱۳ دلار )
  • تلویزیون صفحه نمایش تخت ۴۰ اینچ ۲۵۲۸۵ روبل ) ۳۹۰.۰۷۵ دلار )
  • مایکروویو 800/900 وات ) بوش، پاناسونیک، ال جی، شارپ یا مارک های معادل آن ) ۴۱۹۱ روبل ) ۶۴.۶۵ دلار )
  • پودر لباس شویی ) ۳۱ لیتری.~۱۰۰ اونسoz ) ۳۴۲ روبل ) ۵.۲۷ دلار )
  • نرخ ساعتی برای کمک کردن در تمیز کردن ۴۴۶ روبل ) ۶.۸۸ دلار )

لباس

  • یک جفت شلوار جین ) Levi’s 501.یا مشابه آن ) ۵۴۲۱ روبل ) ۸۳.۶۹ دلار )
  • یک لباس تابستانی در فروشگاه خیابانی بالا ) زارا، H&M، یا خرده فروشان مشابه ) ۲۵۶۹ روبل ) ۳۹.۶۶ دلار )
  • یک جفت کفش ورزشی ) نایک، آدیداس یا علامت های معادل آن ) ۵۵۲۹ روبل ) ۸۵.۲۹ دلار )
  • یک جفت کفش چرم مردانه ۷۳۳۳ روبل ) ۱۱۳.۱۱ دلار )
هزینه زندگی در نووسیبیرسک

هزینه زندگی در نووسیبیرسک

حمل و نقل

  • و Volkswagen Golf1.4 TC 150CV ) یا معادل آن ) بدون هیچ اضافی، جدید ۱۲۶۸۸۵۰ روبل ) ۱۹۵۷۳.۳۶ دلار )
  • یک لیتر ) ۱.۴ گالون ) گاز ۴۰ روبل ) ۶۱. دلار )
  • بلیط ماهانه حمل و نقل عمومی ۹۶۷ روبل ) ۱۵.۰۵ دلار )
  • سفر تاکسی در یک روز کاری، ترافیک اساسی، 8 کیلومتر. ۴۱۴ روبل ) ۶.۳۸ دلار )

مراقبت شخصی

  • قرص سرماخوردگی برای شش روز Tylenol, Frenadol,Coldrex,، یا مشابه آن ) ۴۰۲ روبل ) ۶.۲۰ دلار )
  • یک جعبه آنتی بیوتیک ) دوز ۱۲ ) ۴۷۵ روبل. ) ۷.۳۳ دلار )
  • بازدید کوتاه از دکتر خصوصی ) ۱۵ دقیقه ای ) ۱۵۴۶ روبل ) ۲۳.۷۸ دلار )
  • 1 جعبه 32 تامپون ) Tampax, OB,… ) ۱۸۳ روبل ) ۲.۸۲ دلار )
  • دئودورانت، رول ) ۵۰ میلی ~ ۱.۵ اونس ) ۱۵۶ روبل ). ۲.۴۰ دلار )
  • شامپو مو 2 در 1 ) ۴۰۰ میلی ~ ۱۲ اونس ) ۱۸۶ روبل ) ۲.۸۷ دلار )
  • 4 رول دستمال کاغذی توالت ۶۴ روبل ) ۹۸. دلار )
  • خمیر دندان ۱۱۶ روبل ) ۶.۹۱ دلار )
  • کوتاهی مدل موی مردانه در منطقه خارج از شهر ۴۴۸ روبل ) ۶.۹۱ دلار )

سرگرمی / مشغولیت

  • شام اساسی برای دو نفر در اطراف محله ۱۵۴۴ روبل ) ۲۳.۸۳ دلار )
  • دو بلیط سینما ۶۱۸ روبل ) ۹.۵۴ دلار )
  • ۲ بلیط تئاتر ) بهترین صندلی موجود ) ۲۴۷۷ روبل ) ۳۸.۲۳ دلار )
  • شام برای دو نفر در یک رستوران ایتالیایی در منطقه صادرات از جمله پیش غذا، غذای اصلی، شراب و دسر۳۴۷۶ روبل ) ۵۳.۶۶ دلار )
  • یک نوشیدنی کوکتل در کلاب مرکزی ۳۷۶ روبل ) ۵.۸۰ دلار )
  • کاپوچینو در منطقه صادر شده از شهر ۱۷۹ روبل ) ۲.۷۶ دلار )
  • یک آبجو در مجاورت محله ) ۵۰۰ میلی یا 1pt ) ۲۰۶ روبل ) ۳.۱۷ دلار )
  • وای فای آی پد ۱۲۸ گیگا بایت ۳۵۸۷۰ روبل ) ۵۵۳.۶۹ دلار )
  • 1 دقیقه تعرفه تلفن همراه پیش پرداخت ) بدون قطع یا برنامه ) ۳.۵۹ روبل ) ۰۵. دلار )
  • 1 ماه عضویت در ورزشگاه در منطقه کسب و کار ۲۱۵۸ روبل ) ۳۳.۳۰ دلار )
  • یک پاکت سیگار مارلبورو ۱۰۷ روبل ) ۱.۶۵ دلار )

برخورد و رفتار مردم نووسیبیرسک با مهاجرین و خارجی ها

به سبب سیاست گذاری های تازه، خارجیان این شهر، مجاز به کار در مشاغلی چون معلمی، اتوبوسرانی و تاکسیرانی، بازرگانی و حقوق و حسابداری نخواهند بود. با توجه به گفته های یکی از دولت مردان ” ولادمیر گورودتسکی” ممنوعیت اعمال شده حداقل تا سه ماه آینده قابل اجرا خواهد بود. از جمله مشاغلی که به خارجیان پیشنهاد می شود، آماده سازی غذای کودکان، کار در معدن و ماهیگیری خواهد بود.

با توجه به آمار سال 2015، بیشترین مهاجران این منطقه از مردمان شوروی سابق بوده و تعداد مهاجرین شوروی سابق در سال گذشته بالغ بر 9822 نفر بوده است. همچنین از کشورهایی چون قزاقستان، تاجیکستان و اوکراین نیز مهاجران زیادی به نووسیبیرسک مهاجرت نموده اند. به هر سو، جمعیت رسمی ناحیه 2.76 میلیون نفر می باشد که 1.58 میلیون نفر در نووسیبیرسک اقامت دارند. دولت این کشور علت قانون گذاری های جدید را تاکنون فاش نکرده است.

باتوجه به آمارهای به دست آمده، قفقاز نسبت به سیبری میزان بیکاری بیشتری را در سال پیش تجربه نموده است. از دیگر گزارش های مرتبط با سومین شهر بزرگ روسیه پس از مسکو و سنت پترزبورگ، سیبری دارای کمترین تعداد نیروی جوان در جامعه می باشد. دولت کشور روسیه تصمیم به تعبیه قوانین جدید در رابطه با کار خارجیان دارد. جهت اطلاع از شرایط مهاجرت به روسیه در صورتی که مورد نیازهایتان را در این سایت پیدا نکردید، با مشاوران موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) تماس بگیرید.

سوالات متداول در مورد شهر نووسیبیرسک روسیه

1- وضعیت اشتغال ساکنان شهر نووسیبیرسک روسیه چگونه است؟

نزدیک به 800 هزار نفر در اقتصاد شهر مشغول به کار هستند، بیش از نیمی از آنها در شرکت های بزرگ و متوسط و سازمان های شهری و حدود سه چهارم شرکت های کوچک و کوچک کار می کنند. همچنین بخوانید زندگی در روسیه چگونه است .

2- آیا شهر نووسیبیرسک روسیه از حمل و نقل ریلی برخوردار است؟

نووسیبیرسک بزرگ ترین مرکز حمل و نقل در سیبری غربی است ، این نیز دسترسی راه آهن به آسیای میانه دارد. این شهر دارای چهار ایستگاه راه آهن، از جمله Novosibirsk-Glavny – بزرگترین ایستگاه در شرق اورال است.

3- آیا شهر نووسیبیرسک روسیه دارای فرودگاه است؟

فرودگاه Tolmachevo، که یکی از بزرگترین فرودگاههای کشور و بزرگترین فرودگاه در سیبری است، در شهرک سازی شهری (17 کیلومتر از مرکز نووسیبیرسک، در ناحیه Ob City، منطقه Novosibirsk) واقع شده است.

4- آیا وسایل حمل و نقل عمومی در دسترس ساکنان شهر نووسیبیرسک روسیه است؟

حمل و نقل مسافر شهری شامل اتوبوس، تریلر، تراموا، تاکسی، اتوبوس و مترو. تمام انواع حمل و نقل عمومی مسافرتی با سیستم حسابداری اتوماتیک و هزینه کرایه نقدی مجهز شده اند.

5- بیشتر چه فرصت های شغلی در شهر نووسیبیرسک روسیه وجود دارد؟

این شهر یک مقصد انتخابی برای مهاجرانی است که به دنبال فرصت های شغلی جدید، به خصوص در رشته های الکترونیک و هوافضا هستند.

6- آیا شهر نووسیبیرسک روسیه دارای امکانات ورزشی برای ساکنانش است؟

این شهر دارای هشت استادیوم، امکانات ورزشی، اسکی آلپاین و مجتمع های بیاتلون، اردوگاههای اسکی آلپاین، استخرهای شنا، پارک اسنوبرد، یک موتور دریایی و یک مسیر پیاده روی می باشد.

7- هزینه وعده های غذا در رستوران های شهر نووسیبیرسک روسیه چقدر است؟

  • غذای ترکیبی در رستوران فست فود غذای بزرگ مک و یا مشابه ۲۶۰ روبل ۴.۰۱ دلار
  • 500 گرم سینه مرغ بدون استخوان۱۳۷ روبل ۲.۱۱ دلار

8- هزینه اجاره مسکن در منطقه منحصر به فرد شهر نووسیبیرسک روسیه چقدر است؟

اجاره ماهانه برای 85 متر مربع محل اقامت در منطقه منحصر به فرد ۳۹۶۹۰ روبل ۶۱۲.۵۰۲ دلار

9- هزینه اجاره مسکن در منطقه نرمال شهر نووسیبیرسک روسیه چقدر است؟

اجاره ماهانه برای 85 مترمربع در منطقه نرمال ۳۱۰۰۰ روبل ۴۷۸.۳۹۷ دلار

10- آیا ایرانیان می توانند در شهر نووسیبیرسک روسیه در شغل مورد علاقه خود فعالیت کنند؟

به سبب سیاست گذاری های تازه، خارجیان این شهر، مجاز به کار در مشاغلی چون معلمی، اتوبوسرانی و تاکسیرانی، بازرگانی و حقوق و حسابداری نخواهند بود.

11- مهاجرین و خارجی ها در شهر نووسیبیرسک روسیه مجاز به فعالیت در چه مشاغلی هستند؟

از جمله مشاغلی که به خارجیان پیشنهاد می شود، آماده سازی غذای کودکان، کار در معدن و ماهیگیری خواهد بود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *