شغل های پردرآمد در هلند
مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

کارآگاهان در هلند مدارک جمع آوری می کنند و پرونده های جنایی را تجزیه و تحلیل می کنند. کار آن ها عموما شامل مصاحبه با شاهدان و مظنونان، بررسی شواهد های مربوط به پرونده، مشاهده مظنونین و شرکت در بازداشت ها می باشد. ادامه مقاله کمی از چند شغل های پردرآمد در هلند را برای برخی کارها ارائه می دهد.

شرایط شغل های پردرآمد در هلند

مهاجرت کاری به هلند در شاخه نهادهای دفتر اسناد رسمی امکان پذیر است. نهادهای دفتر اسناد رسمی متخصصان حقوقی هستند که توسط دولت برای انجام معاهدات قانونی خاص مجوز دارند. کار آن ها عموما شامل خدمت به عنوان شاهد در امضای اسناد و ادای سوگند است. نهادها به طور متوسط ​​65،728 یورو (57،370 پوند) در سال کسب می کنند. برای پیگیری این حرفه، شما برای اولین بار نیاز به رسیدن به درجه قانونی دفتر اسناد رسمی دارید. شما همچنین باید حداقل 6 سال تجربه را به عنوان دفتر اسناد رسمی همراه با مدرک داشته باشید و دوره آموزش حرفه ای اسناد رسمی را کامل کنید.

کاپیتان دریایی در هلند

کاپیتان دریایی فرمان نهایی یک کشتی تجاری را دارند و مسئولیت عملیات ایمن و کارآمد خود را دارند. این شامل مدیریت خدمه، حصول اطمینان از انطباق با قوانین محلی و بین المللی و نظارت بر عملیات حمل و نقل می باشد. به عنوان یک کاپیتان دریایی، می توانید سالانه 66،996 یورو (58،477 پوند) درآمد کسب کنید.

کاپیتان دریایی در هلند

باید با مهاجرت به هلند و تکمیل یک دوره کارشناسی چهار ساله، که شامل یک کارآموزی شش ماهه است، دارید. شما همچنین می توانید از طریق یک برنامه MBO که معمولا دو و نیم سال طول می کشد، وارد این حرفه شوید.

مدیران بازرگانی در هلند

مدیران بازرگانی مسئول هدایت شرکت خود از طریق چشم انداز تجاری هستند. کار آن ها عموما شامل نظارت بر توسعه محصول، شناسایی فرصت های بازار جدید، هدایت عملیات بازاریابی و تعیین قیمت گذاری برای اطمینان از سود و رضایت مشتری است. مدیران بازرگانی پول را به مبلغ 72820 یورو (63 552 پوند) در سال می پردازند. مقطع کارشناسی مرتبط یک پیش شرط استاندارد است، اگر چه برخی از کارفرمایان ممکن است مدرک کارشناسی ارشد از شما بخواهند.

درآمد مشاغل در هلند

از نظر حقوق و دستمزد، مدیران منابع انسانی سالانه حدود 72،092 یورو (62،916 پوند) درآمد کسب می کنند. حقوق سالانه  برای اقتصاددانان کسب و کار € 78،041 (£ 68،108) است. میانگین حقوق بازار کار و شغل در هلند به قرار زیر می باشد:

  • مدیران شرکت در سال 86112 (€ 75،152) یورو دریافت می کنند.
  • وکلا در هلند در حدود 104،561 یورو (£ 91،258) در سال دریافت می کنند.
  • خلبانان از جمله بالاترین حرفه های پرداخت شده در صنعت حمل و نقل هستند. در هلند حقوق آنها به ترتیب € 110،676 (£ 96،595) در سال است.
  • متخصصین پزشکی در هلند بیشترین پول را در این کشور دریافت می کنند و به طور میانگین € 126،131 (£ 110،112) در سال به دست آورده اند.

میانگین حقوق سالانه برای کارآگاهان 64313 یورو (£ 56،135) می باشد. برای تبدیل شدن به یک کارآگاه خصوصی، باید آموزش متخصص را که معمولا دو سال طول می کشد، انجام دهید. برای اطلاع از دریافت ویزای کار در هلند با مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) همراه باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

2 دیدگاه برای “شغل های پردرآمد در هلند

  1. تصفیه فاضلاب بهداشتی انسانی گفت:

    با سلام
    واقعا ممنون مطلب خوبی بود

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      ممنون از دیدگاه خوب شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *