دانشگاه مارتین جسینیوس اسلواکی

جهت پذیرش و برنامه های تحصیلی دانشگاه مارتین جسینیوس اسلواکی با دوره هایی که به زبان انگلیسی تدریس می شود، کاندیداهای اعزام دانشجو و تحصیل در اسلواکی باید امتحان ورودی را که شامل سوالات چند گزینه ای از دروس عمومی و تخصصی مرتبط است، قبول شوند. طبق برآورد کارشناس مهاجرت تحصیلی موسسه حقوقی توسعه گران مهر، دانش آموزانی که تحصیلات متوسطه دارند و به سن 17 سالگی یا بیشتر رسیده اند و دارای دانش کافی در زبان انگلیسی هستند؛ برای تحصیل در دانشکده پزشکی جسنویوس مجاز به اخذ پذیرش هستند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

درباره دانشگاه مارتین جسینیوس اسلواکی

دانشگاه کمنیوس ( COMENIUS UNIVERSITY) قدیمی ترین و بزرگترین دانشگاه اسلواکی است. این دانشگاه در سال 1919 پیرو عقاید دانشگاه استروپولیتانا که در سال 1465 در براتیسلاوا تاسیس شد، بنا نهاده شد. دانشگاه در قرن هفدهم به نام فیلسوف و استاد چکی JAN AMOS CONENIUS نامگذاری شد. دانشگاه کمینیوس دارای بیش از 30.000 دانشجو و 2.000 اعضای هیات علمی است و مثل اکثر دانشگاه ها در اسلواکی بیشتر توسط دولت تامین اعتبار می شود. دانشکده پزشکی جسینیوس یک دانشکده پزشکی مختلط در مارتین اسلواکی است. دانشکده جسینیوس شاخه آکادمی آموزشی و تحقیقاتی دانشگاه کمینیوس است و یکی از 13 دانشکده این دانشگاه است و تنها دانشکده دانشگاه است که در براتیسلاوا قرار ندارد.

دانشکده جسینیوس  طبق رتبه بندی دانشگاه های اسلواکی به طور مستمر دانشکده شماره یک اسلواکی است و در انجمن رتبه بندی یکی از دانشکده های  برتر پزشکی در مرکز اروپا است. بیمارستان دانشگاه مارتین به طور مستمر در بین بهترین بیمارستان های اسلواکی رتبه بندی می شود. در کنار برنامه های اسلواکی زبان دانشکده  دوره های کارشناسی ارشد و دکترا انگلیسی زبان در رشته های پزشکی عمومی، پرستاری، سلامت عمومی و دندانپزشکی ارائه می کند.

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه مارتین جسینیوس اسلواکی

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه مارتین جسینیوس اسلواکی

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه مارتین جسینیوس اسلواکی

پروسه درخواست: برای تحصیل در دوره هایی که به زبان انگلیسی تدریس می شود به منظور پذیرش متقاضیان باید در آزمون ورودی که شامل سوالات چند گزینه ای شیمی و فیزیک است شرکت کنند. برای این آزمون از موارد آموزشی استفاده خواهد شد. دانش آموزانی که دوره دبیرستان را تکمیل کرده اند، 17 سال به بالا دارند و دانش کافی در دروس شیمی، فیزیک و انگلیسی کسب کرده اند واجد شرایط تحصیل در دانشکده پزشکی جسینیوس هستند. متقاضیانی که تحصیل به زبان انگلیسی را انتخاب می کنند از مزیت محل پرداخت هزینه تحصیل بهره مند هستند.

الزامات پذیرش

دانشکده پزشکی جسینیوس دانش آموزان که شایستگی علمی مناسب، سطح خوبی از انگلیسی  و انگیزه قوی برای آموزش پزشکی را دارند پذیرش می کند. دانش آموزانی که دوره دبیرستان را تکمیل کرده اند، 17 سال به بالا دارند و دانش کافی در دروس زیست، شیمی و انگلیسی کسب کرده اند واجد شرایط تحصیل در دانشکده پزشکی جسینیوس هستند.

مدارک لازم:

  • فرم درخواست
  • کپی دیپلم دبیرستان
  • کپی گواهی تولد تایید شده توسط دفتر اسناد رسمی
  • کپی پاسپورت
  • 4  قطعه عکس اندازه عکس پاسپورت
  • ارزیابی وضعیت پزشکی دانش آموز برای تحصیل

 رتبه و رنکینگ دانشگاه مارتین جسینیوس اسلواکی

دانشگاه های برتر جهان را در آخرین نسخه رتبه بندی دانشگاه های جهان QS با یکدیگر مقایسه کنید و موسسات پیشرو در منطقه و رشته های مختلف را پیدا کنید. در وب سایت برای دسترسی مستقیم به مقایسه دانشگاه ها و اطلاعات بیشتر و بازدید از واحد اطلاعات  برای آنالیز دقیق اطلاعات ثبت نام کنید. دانشگاه های برتر جهان را در رتبه بندی دانشگاه های جهان QS در سال 2020 پیدا کنید. لیست کامل بیش از 1000 دانشگاه را جستجو کنید که بر اساس کشور و منطقه فیلتر شده اند.

  • رنکینگ دانشگاه های جهان QS: 751-800
  • رنکینگ رشته های تحصیلی QS WUR: 501 – 550
  • رنکینگ دانشگاه های EECA: 45

رشته های دانشگاه مارتین جسینیوس اسلواکی

  1. الگوریتم و پیچیدگی ها
  2. فناوری شبکه
  3. استدلال ریاضیات
  4. توسعه سیستم عای اطلاعاتی
  5. پروژه های کارشناسی علوم
  6. جبر خطی
  7. ریاضیات
  8. رباتیک عملی
  9. اصول کامپیوتر – سیستم های اجرایی
  10. هوش مصنوعی
  11. پایگاه اطلاعاتی استقرایی
  12. لینوکس تعبیه شده
  13. رباتیک کاربردی
  14. برنامه ریزی پارادایم
  15. توسعه برنامه های موبایل
  16. لینوکس – اصول و روش
  17. متدهای بیوانفورماتیک
  18. مدل سازی کامپیوتر
  19. مکانیک
  20. جبر و هندهس
  21. مکانیک نظری
  22. آزمایشات فیزیت ( برق و مغناطیسم)
  23. کامیپوتر عملی
  24. فضانوردی و فیزیک نجومی
  25. فیزیک مدار
  26. فیزیک ریاضی
  27. فیزیک
  28. معادلات محاسباتی و محاسبات
  29. زبان های رسمی
  30. الگوریتم و سازه های اطلاعاتی
  31. سیستم های پایگاه اطلاعات
  32. آمار و احتمالات
  33. رمز شناسی
  34. برنامه ریزی موقت
  35. تحلیلات ریاضی
  36. جبر
  37. آمار و احتمالات
  38. منطق ریاضی و تئوری
  39. تئوری جدول
  40. تئوری ارقام
  41. جبر خطی
  42. جبر خطی و هندسی
  43. بهسازی غیر خطی و احتمالی
  44. ریاضیات اقتصادی
  45. زبان انگلیسی
  46. آموزش افراد ناتوان
  47. آزمایشگاه فیزیک
  48. دینامیک گازهای سیال
  49. فیزیک آب بنیادی
  50. آب و هواشناسی، اقلیم شناسی و هیدرولوژی
  51. فیزیک اتمسفر
  52. ریاضیات بیمه
  53. تئوری بیمه کلی
  54. تئوری مدل سازی
  55. برنامه ریزی
  56. جنبه های اجتماعی انفورماتیک
رشته های دانشگاه مارتین جسینیوس اسلواکی

رشته های دانشگاه مارتین جسینیوس اسلواکی

هزینه و شهریه تحصیل در دانشگاه مارتین جسینیوس اسلواکی

دانشگاه کمنیوس ( COMENIUS UNIVERSITY) قدیمی ترین و بزرگترین دانشگاه اسلواکی است. این دانشگاه در سال 1919 پیرو عقاید دانشگاه استروپولیتانا که در سال 1465 در براتیسلاوا تاسیس شد، بنا نهاده شد. دانشگاه در قرن هفدهم به نام فیلسوف و استاد چکی JAN AMOS CONENIUS نامگذاری شد. دانشگاه کمینیوس دارای بیش از 30.000 دانشجو و 2.000 اعضای هئیت علمی است و مثل اکثر دانشگاه ها در اسلواکی بیشتر توسط دولت تامین اعتبار می شود. 

هزینه ها و پرداخت ها:

هزینه تحصیل برای دانشجویان پذیرفته شده در سال تحصیلی 2018/ 2019: 9.900 یورو برای دوره های تمام وقت پزشکی عمومی است. ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) شرایط اعزام دانشجو و تحصیل در اسلواکی را برای شما عزیزان آسان می کنیم پس با ما در ارتباط باشید تا مشاورین ارشد و متخصصان ما در مورد دانشگاه مارتین جسینیوس اسلواکی اطلاعات کافی را به شما انتقال دهند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *