دانشگاه زاگرب در حال ساخت یک پردیس جدید “Borongaj” است که بزرگترین سرمایه گذاری در آموزش و پرورش کرواسی در 150 سال گذشته است و زمانی که ساخته شد بیش از 20،000 دانش آموز در دانشگاه زاگرب کرواسی مشغول می شوند. این دانشگاه به طور رسمی در 12 اکتبر 2007 افتتاح شد و در حال حاضر 4 واحد دانشگاهی دارد: مرکز مطالعات کرواسی، دانشکده آموزش و پرورش و توانبخشی، دانشکده مهندسی ترافیک و دانشکده اقتصاد و تجارت.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در دانشگاه زاگرب کرواسی

دانشگاه زاگرب قدیمی ترین دانشگاه کرواسی و همچنین قدیمی ترین دانشگاه در جنوب شرق اروپا است. این دانشگاه به طور رسمی در تاریخ 23 سپتامبر 1669 توسط امپراتور و پادشاه لئوپولد و هابسبورگ تاسیس شد که حکم ارائه وضعیت و امتیاز دانشگاه را به آکادمی یسوعیای شهر سلطنتی شهر زاگرب بخشید. برنامه های تحصیلی در این دانشگاه عبارت است از:

  • 160 دوره کارشناسی (ba / bsc)
  • 22 مجتمع کارشناسی ارشد
  • 9 دوره کارشناسی حرفه ای
  • 174 برنامه فارغ التحصیلی (ma / msc)
  • 1 برنامه فارغ التحصیلی حرفه ای
  • 72 برنامه دکترا
  • 165 برنامه کارشناسی ارشد ویژه

ویدئو و فیلم دانشگاه زاگرب کرواسی

در این قسمت می توانید فیلمی از این دانشگاه را مشاهده فرمایید و سپس به مطالعه ادامه مقاله بپردازید.

[/vc_column_text]

آموزش در دانشگاه زاگرب کرواسی

51 درصد کل تولید سالیانه علمی در کرواسی در مرکز تحقیق، توسعه و انتقال فناوری دانشگاه زاگرب در سال 2010 با هماهنگی فعالیت های دفتر تحقیقاتی دانشگاه و دفتر انتقال فناوری تاسیس شد. سالیانه دانشگاه زاگرب تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی را در جامعه دانشگاهی خود می پذیرد. با در نظر گرفتن اهمیت یک محیط بین المللی متحرک و دموکراتیک برای یادگیری موفقیت آمیز دانش آموزان، تحقیقات علمی و هنری و توسعه شخصی آنها، ما قویا از تحرک بین المللی در دانشگاه حمایت می کنیم.

رتبه بندی دانشگاه های جهان که توسط مجله Times Education منتشر شده و رتبه بندی سالانه موسسات آموزش عالی است به شما نشان می دهد که کدام دانشگاه ها رتبه های جهانی را به دست آوردند، و به دانش آموزان کمک می کند تا تصمیم بگیرید که آیا آنها می خواهند در یکی از دانشگاه های برتر دنیا حضور یابند یا خیر. مأموریت دانشگاه بر اساس تحقیقات علمی و هنری است و هدف آن توسعه پایدار، خلاقیت هنری و کار حرفه ای و همچنین سازماندهی و انجام مطالعات دانشگاهی و به ویژه آموزش مطالعات شغلی است.

پذیرش در دانشگاه زاگرب کرواسی

پذیرش در دانشگاه زاگرب کرواسی

پذیرش در دانشگاه زاگرب کرواسی

روش پذیرش برای تمام متقاضیان آینده نگر شامل ارزیابی نمرات دروس متوسطه و میانگین کلی در طول دوره 4 ساله آموزش متوسطه شامل تمام نمرات و امتحان نهایی همراه با ارزیابی ویژه از نمرات در زیست شناسی، شیمی و فیزیک می باشد. کاندیدانی که کالج پیش پزشکی یا امتحانات بین المللی را گذرانده اند(MCAT با حداقل نمره 9 برای هر بخش)، یا دارای درجه BA / Bsc در علوم طبیعی با اعتبار خوب در زیست شناسی، فیزیک، شیمی، ممکن هستند از آزمون ورودی معاف می شوند.

همچنین کاندیدانی که دارای زبان مادری انگلیسی نیستند و از یک دبیرستان یا کالج انگلیسی زبان فارغ التحصیل نشده اند باید یک آزمون بین المللی زبان انگلیسی (آزمون TOEFL مبتنی بر 500مقاله ، 60 آزمون مبتنی بر اینترنت، 170آزمون مبتنی بر کامپیوتر ، آیلتس – 6) را بگذرانند. امتحانات انگلیسی زبان کمبریج و آکسفورد و گواهینامه های مدارس زبان خارجی (سطح C1) نیز پذیرفته می شوند و همچنین گواهینامه هایی در مورد زبان انگلیسی که توسط یک دبیرستان که  کاندید در آن حضور یافته است صادر می شود.

تحصیل و پذیرش پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه زاگرب کرواسی

دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد پزشکی( دوره جامع) به زبان انگلیسی( در سطرهای بعد با عنوان تحصیل جامع پزشکی به زبان انگلیسی-MSE اشاره شده است)  دانشکده پزشکی دانشگاه زاگرب همیشه پیشتاز دیدگاه بین المللی شدن بوده است.بنابراین این مفاهیم در اصول دانشگاه زاگرب قبل از اینکه به یک دانشگاه جهانی تبدیل شود درون سازی شده است.

فرایند درخواست: سه گزینه برای پذیرش در دانشگاه زاگرب در دسترس است.

  • گزینه 1: در آزمون ورودی دانشگاه زاگرب شرکت کنید. متقاضیان باید در آزمون ورودی متشکل از دروس زیست، شیمی و فیزیک در سطح دبیرستان شرکت کنند. آزمون شامل 120 سوال است که شامل 40 سوال در هر درس می شود. برای پذیرفته شدن در آزمون متقاضیان باید به حداقل 14 سوال در هر درس جواب درست دهند و در کل به 60 سوال جواب صحیح دهند. از مواد آموزشی برای این منظور استفاده می شود.
  • گزینه 2: ارائه گزارش نمرات در آزمون SAT در دروس زیست، شیمی و فیزیک، اگر شما نمره 600 به بالا در هر یک از دروس کسب کرده باشید ممکن است از شرکت در آزمون ورودی معاف باشید.
  • گزینه 3: اگر شما با موفقیت کالج مقدماتی پزشکی را تکمیل کرده باشید یا در ازمون های شناخته شده بین المللی پذیرفته شده باشید(MCAT-حداقل نمره 9 در هر بخش) یا مدرک BA/BSC در علوم طبیعی با نمره خوب در زیست و شیمی کسب کرده باشید ممکن است از آزمون ورودی معاف باشید.

متقاضیانی که تحصیل به زبان انگلیسی را انتخاب می کنند تنها می توانند از مزایای میزان هزینه تحصیل بهره مند شوند. متقاضیانی که نه زبان مادری آنها انگلیسی است و نه از دبیرستانی که زبان آموزش آن انگلیسی است فارغ التحصیل شده اند نیاز است که در آزمون های شناخته شده بین المللی مهارت های زبان انگلیسی شرکت کنند.( TOEFL- آزمون کتبی با نمره 500، آزمون اینترنتی با نمره 60 و آزمون کامپیوتری با نمره 170، IELTS با نمره 6(. آزمونهای زبان انگلیسی کمبریج، آکسفورد و مدرک صادر شده توسط مدارس زبان( سطح C1) نیز پذیرفته می شود همچنین گواهی مهارت زبان انگلیسی که توسط دبیرستان متقاضی صادر شده است در نظر گرفته می شود.

هزینه و شهریه دانشگاه پزشکی زاگرب کرواسی

دانشگاه پزشکی زاگرب یک دانشکده پزشکی کرواتی وابسته به دانشگاه زاگرب است. دانشکده پزشکی زاگرب قدیمی ترین و بزرگترین دانشکده در بین چهار دانشکده پزشکی کرواسی است. کیفیت آموزش پزشکی در دانشکده پزشکی زاگرب برای چندین دهه باعث جذب دانشجویان بین الملل از سراسر جهان شده است. از زمان دوره بین دو جنگ جهانی، زمانی که اولین دانشجویان خارجی شروع به تحصیل در دانشکده پزشکی کردند، بیش از 700 نفر مدرک دکترا کسب کرده اند و به نقاط مختلف جهان بازگشتند و کار خود را شروع کردند.

  • مدرک: پزشکی به زبان انگلیسی( 50 جایگاه خالی)
  • هزینه تحصیل 12.000 یورو در سال است اگر در یک قسط پرداخت شود و اگر در دو قسط پرداخت شود 12.200 یورو در سال قبل از شروع هر ترم باید پرداخت شود.
هزینه و شهریه دانشگاه پزشکی زاگرب کرواسی

هزینه و شهریه دانشگاه پزشکی زاگرب کرواسی

رتبه و رنکینگ دانشگاه پزشکی زاگرب کرواسی

پنجمین گزارش سالانه رتبه بندی بهترین دانشگاه های جهان U.S NEWS برای مقایسه دانشگاه ها در سطح جهانی ارائه شد. از آنجا که تعداد دانش آموزانی که تصمیم دارند در دانشگاه های خارج از کشور خودشان ثبت نام کنند در حال افزایش است، رتبه بندی بهترین دانشگاه های جهان با تمرکز ویژه بر روی تحقیقات آکادمی دانشکده ها و شهرت آنها ( نه به صورت جداگانه بر روی دوره کارشناسی یا دوره تحصیلات تکمیلی) به متقاضیان برای مقایسه دقیق موسسات سراسر جهان کمک می کند.

رنکینگ بهترین دانشگاه های جهان همچنین رتبه بندی دانشگاه های آمریکا را در سطح جهانی انجام می دهد ( که U.S NEWS به صورت جداگانه بیش از 30 سال است که رتبه بندی می کند). تمام دانشگاه ها می توانند خود را نسبت به دیگر دانشگاه های منطقه و کشور خود محک بزنند و بیشتر در سطح جهانی دیده شوند و دانشگاه های برتر در سراسر جهان را پیدا کنند و با آنها همکاری داشته باشند.

  • رنکینگ دانشگاه های جهان در سال 2019: 1000- 801
  • بر اساس رشته تحصیلی پزشکی بالینی 326

مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) آماده مشاوره دادن به شما عزیزان در مورد تحصیل در دانشگاه زاگرب کرواسی و همچنین گرفتن تابعیت و اقامت کرواسی هستند پس با ما در ارتباط باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *