خرید ملک در هلند

برای کسانی که سرمایه گذاری های خرید و اجاره در بازار ملک انجام میدهند، کمبود رو به رشد آپارتمان های اجاره ای ارزان قیمت در شهرهای اصلی هلند، به خصوص در آمستردام وجود دارد که در آن توسعه دهندگان هزاران آپارتمان کوچک (حدود 30 مترمربع) را برای برآورده ساختن تقاضا آماده می کنند. خرید ملک در هلند گزینه خوبی برای اخذ اقامت اتحادیه اروپا با ویزای شینگن است، که در این مقاله از موسسه حقوقی توسعه گران مهر به توضیحات تکمیلی آن پرداخته ایم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط خرید املاک در هلند برای خارجی ها

نگاهی به اطراف ناحیه ای که به زندگی خود علاقمند هستید داشته باشید. در مورد ارتباطات حمل و نقل، پارکینگ، امکانات تفریحی / سرگرمی، مدارس و مراقبت های بهداشتی فکر کنید. اگر به یک وام مسکن نیاز دارید، به یک بانک بزرگ هلندی ( برای مثال، ABN Amro یا ING ) بروید و یا با یک متخصص وام مسکن ( Hypotheek Shop ) ملاقات کنید تا ببینید که چه مقدار وام می توانید دریافت کنید. شما باید به صورت تمام وقت استخدام شوید و اجازه اقامت معتبر داشته باشید. یک وام مسکن معمولی برای یک دوره 30 ساله وجود دارد و شما می توانید 5 برابر حقوق خود را قرض بگیرید. شما به طور معمول حداقل 10 درصد ذخیره خواهید داشت. مانند همیشه با محصولات مالی پیچیده، باید تکالیف خود را انجام دهید و یا به دنبال مشاوره تخصصی باشید. پرداخت سود وام مسکن که مربوط به رهن هستند مشمول کسر مالیات می شوند، تا زمانی که ملک محل اقامت اصلی شما باشد.

توجه داشته باشید که آینده وام مسکن در دراز مدت مورد سو استفاده قرار می گیرد. هنگامی که دارای بودجه هستید، جستجوی خود را شروع نمایید funda.nl ( به زبان هلندی و انگلیسی می باشد ) بزرگ ترین وب سایت جستجوی املاک در کشور است. به همین ترتیب، مراجعه به یک آژانس املاک ( makelaar ) آن ها یا هزینه ثابت یا 2 1 درصد از قیمت فروش را بسته به میزان کاری که از طرف شما انجام می دهند، مطالبه خواهند کرد. توجه داشته باشید که ” برای فروش ” te koop به زبان هلندی می باشد. تعدادی از ویژگی ها را نمایش دهید تا ارزش منطقه را احساس نمایید. آگاه باشید اگر ملک یا مالکیت ( vrij leen ) یا بیشتر در آمستردام باشد، اجاره نامه ( erfpacht ) که در آن اجاره زمین سالانه به شورا پرداخت می شود، معمولا 1000 یورو می باشد. تاریخ انقضاء اجاره را بررسی کنید این زمانی است که اجاره زمین محاسبه می شود. برای آپارتمان ها نیز هر گونه هزینه به انجمن های مسکن برای تعمیر و نگهداری عمومی در نظر بگیرید.

قیمت املاک در هلند

بازار مسکن در هلند داغ است! در مورد خرید یک خانه دروغ نمی گویم و روند بعدی وام گرفتن در هلند چیزی است که با فشار کمتری همراه است. اما فشار آن کمی کمتر است. خوشبختانه قیمت مسکن در کل هنوز در هلند در حال افزایش است، اما در سال 2019، کمتر از سال 2018 افزایش می یابد. در سال 2019، افزایش 6 درصدی در سال 2019 نسبت به 8 درصدی در سال 2018 خواهد بود. به طور متوسط یک خانه در هلند به بیش از 17،000 یورو در کل سال می رسد.

قیمت خرید آپارتمان

  1. قیمت هر فوت مربع برای خرید آپارتمان در مرکز شهر 379.90 232.26650.32 یورو است
  2. قیمت هر فوت مربع برای خرید آپارتمان خارج از مرکز 262.72 یورو است
قیمت املاک در هلند

قیمت املاک در هلند

سایت های معتبر خرید املاک در هلند

  1. www.wimdu.nl
  2. www.pararius.com
  3. www.directwonen.nl
  4. www.dutchhousing.nl
  5. www.funda.nl
  6. www.housingonline.nl
  7. www.huislijn.nl
  8. www.japp.nl
  9. www.koophuis.nl
  10. Amsterdam Apartments
  11. Amstel Housing
  12. Amstelland Housing
  13. Amsterdam Housing
  14. B&S Rental Service
  15. boodtenhuis.com
  16. Comforthousing
  17. Direkt Wonen
  18. Dutch Housing
  19. HHPM Vastgoed beheer
  20. Holland Home
  21. Housing Online
  22. HTel Business Suites
  23. Inter Agency Holland
  24. Koophuis
  25. Localhome.nl
  26. Perfect Housing
  27. Renthouse BV
  28. TVN Real Estate
  29. Huurwoningen
  30. Housing Netherlands

اخذ اقامت هلند از طریق خرید ملک

طرح ویزای سرمایه گذاری در هلند یک طرح بسیار گران تر است که تنها برای سرمایه گذاران خارجی بسیار ارزشمند می باشد. حداقل نیاز سرمایه گذاری 1.25 میلیون یورو است که باید به حساب بانکی هلندی واریز شود. سرمایه گذار باید 10 شغل را در عرض 5 سال ایجاد کند. اجازه اقامت برای حداکثر 3 سال با حق کار ( arbeid vrij toegestaan ) در هلند صادر می شود. هیچ نیازی به زندگی در هلند برای مهاجران به صورت دائمی وجود ندارد. سرمایه گذاری باید ارزش افزوده برای اقتصاد هلند داشته باشد و توسط آژانس بنگاه تجاری هلند ( RVO ) با استفاده از یک سیستم امتیازی ارزیابی می گردد. ارزش افزوده در صورتی است که سرمایه گذاری 2 معیار از 3 معیار زیر را برآورده کند:

  1. ظرف پنج سال حداقل 10 شغل ایجاد گردد.
  2. یک سهم برای افزایش نوآوری شرکت هلندی انجام شده باشد ؛ این موضوع ممکن است از طریق دیگر موارد، معرفی یک حق اختراع، سرمایه گذاری در هر دو نوآوری تکنولوژیکی و غیر تکنولوژیکی و سرمایه گذاری در شرکتی که متعلق به بخش بزرگ است ثابت شود.
  3. ارزش افزوده غیر مالی دیگری مانند دانش خاص، شبکه ها، مشتریان و مشارکت فعال سرمایه گذار وجود دارد.

ویزای طلایی هلندی

شرایط خاصی وجود دارد که برای همه اعمال می شود. علاوه بر این شرایط، شرایط زیر برای شما صدق می کند:

  • شما حداقل مقدار 1،250،000 یورو را در شرکتی که در هلند مستقر است سرمایه گذاری می کنید.
  • سرمایه گذاری در املاک و مستغلات برای اشغال خصوصی حذف شده است.

سپرده در حساب بانکی یک بانک هلندی یا بانک یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا با شعبه ای از هلند سرمایه گذاری می شود. این شاخه توسط بانک De Nederlandsche Bank (DNB) نظارت می شود. بانک هایی که تحت نظارت قرار دارند از مجوز واحد اروپایی استفاده می کنند.سرمایه ای که سرمایه گذاری می شود، نباید از طریق ابزارهای غیرقانونی به دست امده باشد. این موسسه می تواند اطلاعاتی در مورد این موضوع را از واحد اطلاعات مالی هلند ( FIU-Netherlands ) درخواست کند. شما اجازه بررسی منشا سرمایه شما در خارج را می دهید. شما نباید اطلاعات نادرست داده یا اطلاعات مرتبط را در یک درخواست قبلی برای مجوز اقامت را استفاده نمایید. شما قبلا به طور غیر قانونی در هلند نبوده اید. هزینه های این درخواست 2،137 یورو می باشد. اقامت دائم پس از 5 سال زندگی بدون وقفه در هلند و پس از یک سال دیگر ممکن است به عنوان شهروند هلندی تبدیل می شود.

ویزای طلایی هلندی

ویزای طلایی هلندی

نکات مهم قبل از خرید املاک در هلند

  • تعیین میزان بودجه

اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک قرار ملاقات با مشاوره وام مسکن بگذارید تا شرایط مهاجرت به هلند برای خرید ملک را به شما منتقل کند. ماشین حساب های آنلاین زیادی وجود دارند که می توانند به شما یک میزان تقریبی از حداکثر وام مسکنی که می توانید دریافت کنید را ارائه دهند اما مطلع باشید که قوانین برای مهاجران می تواند متفاوت باشد و خیلی از فاکتورهای مختلف وجود دارد که ممکن است پیش بیاید( از جنبه منفی) و شما را شگفت زده کند. بهترین پیشنهاد این است که یک مشاوره مالی پیدا کنید که با دقت و سرعت یک محدوده قیمت واقعی برای خانه آینده شما ارزیابی کند. برخی از مشاوران وام مسکن، خدمات مقدماتی را رایگان انجام می دهند.

  • تحقیقات خود را انجام دهید و قیمت خانه ها را بررسی کنید

مناطق قدیمی در هلند وجود دارند پس این مهم است که ملکی را خریداری کنید که سرمایه گذاری ضعیفی برای آینده نباشد. به بهای تمام شده تاریخی خانه و خانه های اطراف دقت کنید.

  • استخدام یک نماینده خرید

توصیه می شود که با یک مشاوره املاک تماس بگیرید. ممکن است هزینه هایی برای شما داشته باشد اما در بازار فروش ارزشش را دارد زیرا مشاوران املاک قبل از اینکه املاک در وب سایت هایی مثل FUNDA یا VBO قرار بگیرند به لیست املاک دسترسی دارند. این یک مزیت قابل توجه نسبت به دیگر خریداران است. با استخدام یک نماینده خرید شما می توانید مشاوره های مهمی را از بازار بدست آورید و مطمئن شوید ملکی را که می خواهید خریداری کنید ارزش خرید دارد.

  • با دقت خانه ای را که می خواهید خریداری کنید بررسی کنید

زمانی که برای دیدن یک خانه می روید مطمئنا چیزهای سطحی و ظاهری مثل فرش ها، مبلمان و رنگی که می خواهید برای اتاق نشیمن در نظر بگیرید به نظرتان می آید. اگر با دقت بیشتری خانه را بررسی کنید( یا حتی از یک آژانس املاک کمک بگیرید) می توانید مشکلات اصلی خانه را بررسی کنید. تمام جزئیات را با دقت مشاهده کنید: کلیدها، کلیدهای برق و رطوبت موجود در حمام زیر زمین و اتاق زیر شیروانی را بررسی کنید مطمئن شوید که پایه خانه، پنجره، سقف و درها سالم باشد. هر تعمیر مورد نیازی که ممکن است هزینه زیادی داشته باشد را چک کنید.

در انتها لازم به ذکر است مزایای مالیاتی برای صاحبان خانه ها وجود دارد و هزینه های وام مسکن اغلب کمتر از اجاره است، با این حال هزینه های خرید و فروش خانه حدود 6 درصد است و بازار املاک در جریان این امور قرار دارد. پیشنهاد میشود اگر قصد اقامت برای مدت سه سال یا کمتر را دارید برای اطلاعات بیشتر در مورد بازار کار وشغل در هلند مطالب وبسایت موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) را بیشتر بخوانید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید ملک با ما تماس بگیرید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *