تحصیل دوره زبان آلمانی در روسیه

دوره های زبان در سراسر دنیا جرو معروف ترین دوره ها محسوب می شوند. از این رو در این مقاله ما به بررسی تحصیل دوره زبان آلمانی در روسیه می پردازیم. زبان آلمانی یکی از ده زبان برتر دنیا می باشد. حدود صد و هشتاد و پنج میلیون نفر در سراسر دنیا به زبان آلمانی صحبت می کنند. به غیر از کشور آلمان که زبان رسمی مردم آلمانی است، بسیاری از کشور های دنیا نیز از این زبان استفاده می کنند. به همین دلیل است که یادگیری زبان آلمانی یکی از بزرگ ترین مزیت های آموزشی برای هر فردی محسوب خواهد شد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

بسیاری از دانشگاه ها و شرایط شغلی در کشور های مختلف تحت نظارت و تاثیر زبان آلمانی فعالیت می کنند. به طور مثال اگر فردی بخواهد برای تحصیل در آلمان وارد این کشور شود، می بایست بر زبان آلمانی تسلط داشته باشد. حال می خواهیم ببینیم شرایط آموزشی زبان آلمانی در کشور روسیه به چه صورت است.

برای مهاجرت به روسیه می توان از روش های مختلفی استفاده نمود. هر کدام از روش های مهاجرتی به روسیه برای شخصی دارای مشخصات و ویژگی های مهاجرتی آن رده مناسب می باشد. اما در این  زمینه لازم است تا اطلاعات کافی کسب شود. از این رو برای کسب اطلاعات می توانید با مشاوران و وکلای زبده موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی وارد مذاکره شوید. روش های مهاجرتی به روسیه عبارتند از: مهاجرت سرمایه گذاری به روسیه، مهاجرت کاری به روسیه، مهاجرت تحصیلی به روسیه، مهاجرت از طریق ازدواج با فردی روسی، مهاجرت از طریق تولد فرزند در روسیه و … . شما برای مهاجرت می توانید در شهر های مختلف ایران از جمله شیراز، تهران، اصفهان، مشهد و تبریز به موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی مراجعه نمایید.

تحصیل دوره زبان آلمانی در روسیه

ممکن است شما گاهی تمایل داشته باشید برای تحصیل وارد کشوری جدید شوید و یا برای کار یا سرمایه گذاری مقصد خود را یک کشور جدید انتخاب می کنید. اما در این مقاطع و روش ها لازم است تا به زبان کشور مقصد تسلط داشته باشید. همان طور که می دانیم اصلی ترین زبان دنیا که با آزمون هایی مانند آیلتس یا تافل هم شناخته می شود، زبان انگلیسی است. اما در این میان زبان های دیگری مانند زبان آلمانی نیز طرفداران بسیاری دارند و در کشور های زیادی کاربرد دارند. تحصیل دوره زبان آلمانی در روسیه نیز از طرفداران بسیاری برخوردار است. در ادامه کمی با کشور روسیه آشنا می شویم و سپس در ارتباط با تحصیل دوره های زبان آلمانی در روسیه صحبت خواهیم کرد.

آشنایی با کشور روسیه جهت تحصیل در دوره زبان آلمانی

فدراسیون روسیه که با نام رسمی روسیه شناخته می شود بزرگ ترین کشور دنیا است که در شمال اوراسیا قرار دارد. مساحت این کشور هفده میلیون و نود و هشت هزار و دویست و چهل و شش کیلومتر مربع می باشد. پایتخت کشور روسیه، شهر مسکو است که بزرگ ترین شهر این کشور نیز محسوب می شود. در کشور روسیه مردم به زبان روسی صحبت می کنند و در حقیقت زبان رسمی آن ها روسی است اما بیست و هفت زبان رسمی دیگر نیز در جای جای مختلف این کشور وجود دارد. روسیه جمعیتی بیش از صد و چهل و پنج میلیون نفر دارد و واحد پول این کشور روبل می باشد.

آشنایی با کشور روسیه جهت تحصیل در دوره زبان آلمانی

آشنایی با کشور روسیه جهت تحصیل در دوره زبان آلمانی

تحصیل دوره های زبان آلمانی در موسسات آموزشی زبان در روسیه

در این بخش از مقاله قصد داریم در ارتباط با موسسات آموزشی که دوره های زبان آلمانی را در روسیه ارائه می دهند صحبت کنیم. برخی از موسسات در روسیه وجود دارند  که ارائه دهنده دوره های مختلف زبان می باشند. این موسسات معتبر دوره های ویژه ای را در سطح بین المللی ارائه می دهند. ما در این بخش از مقاله تا جایی که بتوانیم در ارتباط با این موسسات و دوره های آموزشی زیان آلمانی صحبت می کنیم. در ابتدا یکی از معروف ترین این موسسات را معرفی می کنیم.

موسسه زبان مرکز تجاری ویلا ریوا شهر مسکو

این موسسه زبان در مرکز تجاری ویلا ریوا در شهر مسکو قرار دارد. این موسسه آموزشی یکی از مراکز برجسته به زبان روسی است که در آن زبان آموزان می توانند با استفاده از تکنیک های ویژه یادگیری یک زبان خارجی را بیاموزند. از این رو یادگیری برای آن ها آسان و کارآمد می شود. در این آموزشگاه طیف گسترده ای از برنامه های زبان های گوناگون برای همه رده های سنی موجود است. کلاس های درس بسیار راحت و ویژه هستند و معلمان آموزش دیده با برنامه ای کاملا منظم و انعطاف پذیر به آموزش زبان های مختلف می پردازند.

شما می توانید برنامه آموزشی خود را تنظیم کرده و در زبان خارجی مورد نظر به نتیجه دلخواه خود برسید. مشاوران در این موسسه شرایطی را برای شما فراهم می کنند که به نتیجه دلخواه خود برسید. قیمت مناسب کلاس ها و تخفیف های ویژه این موسسه به شما این امکان را می دهد که در هزینه ها صرفه جویی نموده و از روند یادگیری لذت ببرید. در این موسسه برنامه زبان آلمانی در بهترین شکل ممکن وجود دارد.

موسسه زبان گوته در شهر مسکو

یکی دیگر از موسسات معروف زبان که در آن می توان به آموزش جامع زبان آلمانی پرداخت، موسسه گوته است. موسسه گوته در حقیقت یک موسسه آلمانی است که با چشم اندازی بین المللی نیز در کشور های مختلف از جمله روسیه فعالیت می کند. ماموریت اصلی آن ارتقاء دانش زبان آلمانی در خارج از کشور و تقویت همکاری های فرهنگی و بین المللی است. در روسیه ، موسسه گوته از یادگیری و تدریس زبان آلمانی به طور ویژه ای پشتیبانی می کند زیرا به عقیده مسئولان موسسه این کار باعث تقویت همکاری های بین المللی می شود.

مفهوم یادگیری در موسسه گوته تضمین می کند که دانش آموزان به لطف کادر آموزشی بسیار ماهر ، جدیدترین روش های تدریس ، نظارت و مشاوره فشرده با وجود یک سیستم درسی که در سراسر جهان به رسمیت شناخته می شود ، به سرعت مهارت زبان آلمانی را کسب می کنند. از این رو حضور در این موسسه معروف برای یادگیری زبان آلمانی بسیار عالی است. دانشگاه های مختلفی مدرک زبان آلمانی این موسسه را به رسمیت می شناسند.

مدرک زبان آلمانی ارائه شده در مدارس روسیه

در این بخش از مقاله قصد داریم در ارتباط با مدرک زبان آلمانی که در زمان تحصیل در  مدارس مختلف روسیه ارائه می گردد صحبت کنیم. فرض کنید فردی قصد دارد برای ادامه تتحصیل روسیه را انتخاب کند. در حقیقت مهاجرت تحصیلی به روسیه برای تحصیل در روسیه را از دوران مدرسه انتخاب نماید. از این رو کسب اطلاعات در ارتباط با مدارک ارائه شده توسط مدارس بسیار مهم خواهد بود. حال باید ببینیم که کدام یک از مدارک معتبر آلمانی توسط مدارس روسیه ارائه می گردد. دانش آموزان در بیش از 50 مدرسه دولتی و خصوصی در کشور روسیه این فرصت را دارند که دیپلم زبان آلمانی یا همان گواهینامه DSD دست پیدا کنند.

مدرک زبان آلمانی ارائه شده در مدارس روسیه

مدرک زبان آلمانی ارائه شده در مدارس روسیه

مدرک DSD تنها گواهی مهارت زبان آلمانی است که در مدارس روسیه ارائه می شود و توسط دانشگاه های آلمان شناخته می شود. از این رو می توان گفت که این گواهینامه و مدرک از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است. برنامه آموزش زبان آلمانی در مدارس روسی که دانش آموزان می توانند DSD را بدست آورند ، توسط آژانس مرکزی مدارس آلمانی در خارج از کشور (ZfA) نظارت می شود. برخی از موسسات عادی هم در روسیه گواهینامه زبان آلمانی DSD را ارائه می دهند. این موسسات آموزش های پیشرفته آلمانی را تحت هدایت موسسه گوته ارائه می کنند.

آن ها دانش آموزان و سایر زبان آموزان را برای شرکت در آزمون های زبان آلمانی معتبر دنیا در سطح A1 و A2 آماده می کنند. با استفاده از اطلاعات لازم در روند تعاملی آموزشی زبان آلمانی می توانید مدارس مختلف را در کشور روسیه که ارائه دهنده مدرک DSD هستند بیابید. این کار خصوصا برای افرادی که قصد تحصیل در مدارس کشور روسیه را دارند بسیار حائز اهمیت است.

تحصیل در دوره زبان آلمانی در دانشگاه های روسیه

در بخش های قبلی مقاله ما در ارتباط با دوره های زبان آلمانی که در موسسات مختلف ارائه می شد صحبت کردیم و در نهایت در ارتباط با بهترین مدرک زبان آلمانی در مدارس روسیه صحبت کردیم. اما در این بخش از مقاله قصد داریم در ارتباط با کورس های تحصیلی زبان آلمانی صحبت کنیم. در حقیقت معروف ترین و بهترین دوره تحصیلی زبان آلمانی دانشگاهی را در یکی از دانشگاه های روسیه بیان می کنیم.

زبان آلمانی در دانشگاه سنت پترزبورگ روسیه

در این قسمت دوره زبان آلمانی در دانشگاه سنت پترزبورگ روسیه را بیان می کنیم. در ین دانشگاه زبان آلمانی به صورت تمام وقت در دوره کارشناسی تدریس می گردد. مدت زمان تحصیل در این دوره چهار سال است و زبان آموزش روسی می باشد. در این دوره آموزشی زبان آلمانی دانشجویان درک مطلب را می آموزند و کورس هایی با عنوان مطالعات آلمانی، واژگان آلمانی، سبک شناسی آلمانی، تاریخ آلمانی، عبارت های خاص آلمانی، موضوعات نظری در گرامر آلمانی، تحلیل زبانی واژگان و متون، آشنایی با مطالعات ترجمه، ترجمه آلمانی، ترجمه متون اجتماعی و سیاسی آلمانی، ترجمه ادبی، تفسیر، روش های آموزش زبان خارحی، ادبیات مدرن آلمانی، گوتیکو … را می گذرانند.

تحصیل در این دوره در دانشگاه سنت پترزبورگ روسیه فرصتی برای یادگیری زبان آلمانی در یک گروه مبتدی با ارتقا مهارت های زبان آلمانی در سطح دانشگاه یا موضوعاتی اصلی خواهد بود. این دوره مقدمات حضور شما را برای دریافت مدرک C1 در ساختمان موسسه گوته فراهم می کند. در این دانشگاه علاوه بر تدریس عادی این موقعیت برای شما فراهم خواهد شد که در سیستم زبان شناسی مدرن بتوانید در موقعیت هایی قرار بگیرید که با بومیان آلمانی صحبت نمایید و زبان آلمانی خود را تقویت کنید. این دانشگاه برای دوره زبان آلمانی شبکه سازی قوی با کارفرمایان برای ارائه کاراموزی های موثر و پشتیبانی و مشاوره برای دانشجویان فراهم گردیده. البته دوره ها در مقاطع بالاتر نیز ارائه می شوند.

زبان آلمانی در دانشگاه سنت پترزبورگ روسیه

زبان آلمانی در دانشگاه سنت پترزبورگ روسیه

کارشناسی ارشد زبان آلمانی در دانشگاه سنت پترزبورگ روسیه

دوره های آموزشی برای افرادی که برای تحصیل در دانشگاه سنت پترزبورگ اقدام می کنند در برنامه های کارشناسی ارشد وجود دارد. این برنامه ها عبارتند از: زبان و ارتباطات آلمانی، ارتباطات فرهنگی در شاخه گفت و گوی روسی- آلمانی، تفسیر آلمانی، تئوری ترجمه و ارتباطات بین زبانی آلمانی، ارتباطات متقابل و بین فرهنکی آلمان و اروپای شرقی و … . این دانشگاه همچنین با دانشگاه های پیشرو آلمان مشارکت های اساسی دارد.

این دانشگاه های آلمانی عبارتند از: دانشگاه برلین، دانشگاه برمن، دانشگاه هامبورگ، دانشگاه هادلبرگ، دانشگاه گریفسوالد، دانشگاه جنا، دانشگاه کیل، دانشگاه لایپزیک، دانشگاه پادربورم، دانشگاه پوتسدام، دانشگاه تریر، دانشگاه فرانکفورت، دانشگاه ارفورت و … . علاوه بر آن امکان شرکت در برنامه های بین المللس آکادمیک در چهارچوب توافق های بین المللی دانشگاه سنت پترزبورگ نیز وجود دارد.

حرفه های فارغ التحصیلان زبان آلمانی از دانشگاه سنت پترزبورگ

دانشجویانی که از دانشگاه سنت پترزبورگ روسیه و سایر دانشگاه های این کشور در رشته زبان آلمانی فارغ التحصیل می شوند، می توانند در حرفه ها و مشاغلی مشغول به فعالیت شوند. این حرفه ها عبارتند از: معلم دبیرستان، معلم در موسسات آموزشی دیگر، مترجم زبان آلمانی، راهنمای گردشگری، رییس و مدیر پروژه های بین المللی، متخصص گروه روابط بین المللی موسسات فرهنگی و هنری، سردبیر بخش های بین المللی رسانه های جمعی، دستیار اجرایی و … . این افراد در سازمان های بسیاری برای کار در روسیه استخدام می شوند.

سوالات متداول در ارتباط با تحصیل دوره زبان آلمانی در روسیه

  1. آیا امکان آموزش زبان آلمانی در روسیه وجود دارد؟

    بله در این کشور موسسات و دانشگاه ها برای آموزش زبان آلمانی اقدام می کنند.

  2. کورس های تحصیلی زبان آلمانی در روسیه به چه زبانی تدریس می شود؟

    کورس های تحصیلی زبان آلمانی معمولاه به زبان روسی تدریس می شوند.

  3. آیا دوره های زبان آلمانی در روسیه معتبر هستند؟

    بله این دوره ها از اعتبار بالایی برخوردارند و برای ارائه به دانشگاه ها استفاده می شوند.

  4. آیا در مدارس روسیه دوره زبان آلمانی ارائه می گردد؟

    بله در مدارس دوره های زبان آلمانی برای دانش آموزان در سطح بالایی و با کیفیت بسیاری ارائه می گردد.

  5. چه مدارکی پس از تحصیل دوره آلمانی در مدارس ارائه می گردد؟

    در مدارس پس از تحصیل آلمانی مدرک DSDارائه می گردد.

  6. آیا مدرک ارائه شده در مدارس روسیه برای زبان آلمانی در دانشگاه های آلمان معتبر است؟

    بله با داتشن این مدرک می توان در دانشگاه های آلمان به تحصیل مشغول شد و زبان آلمانی را به راختی صحبت کرد.

  7. چه موسساتی در روسیه برای تحصیل آلمانی فعالیت می کنند؟

    موسسات بسیاری در روسیه برای زبان آلمانی فعالیت می کنند که عبارتند از موسسه گوته، موسسه زبان مرکز تجاری ویلا ریوا در مسکو و … .

  8. معروف ترین موسسه آموزش زبان آلمانی در روسیه چیست؟

    معروف ترین موسسه زبان آلمانی موسسه گوته است.

  9. کدام دانشگاه ارائه دوره زبان آلمانی در روسیه را دارد؟

    دانشگاههای بسیاری در روسیه به آموزش زبان المانی اقدام می کنند. از جمله دانشگاه سنت پترزبورگ.

  10. دوره تحصیلی زبان آلمانی در دانشگاه های روسیه در چه مقاطعی امکان پذیر است؟

    این دوره در مقاطع مختلف دانشگاهی مانند کارشناسی و کارشناسی ارشد امکان پذیر است.

  11. آيا امکان مشغول به کار شدن پس از تحصیل زبان آلمانی در روسیه وجود دارد؟

    بله موقعیت های شغلی بسیاری برای فارغ التحصیلان زبان آلمانی در روسیه وجود دارد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

2 دیدگاه برای “تحصیل دوره زبان آلمانی در روسیه

  1. محمد گفت:

    ممنون بابت اطلاعات خیلی سایت خوبی دارید

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و تشکر از توجه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *