تحصیل دندانپزشکی در آفریقای جنوبی

این مقاله در رابطه با تحصیل دندانپزشکی در آفریقای جنوبی می باشد. یک روز کار معمولی یک دندانپزشک صرف تشخیص و درمان بیماری های دهان و دندان می شود. این شامل حذف و یا تعمیر دندان پوسیده و جایگزینی دندان با استفاده از تاج و پل درمان و درمان بیماریهای لثه می باشد. دندانپزشکان باید ویژگی های خاص داشته باشند، آنها باید به صورت آکادمیک مهارت ها را ارائه دهند و چابکی یکی از پیش نیاز های ضروری است. مهاجرت کاری به آفریقای جنوبی در شاخه دندانپزشکی از سراسر جهان طرفداران بیشماری دارد، که در این زمینه مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) نوشته زیر را آماده کرده اند تا اطلاعات شما را به روز کنند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

بررسی شرایط تحصیل دندانپزشکی در آفریقای جنوبی

با هدف منحصر به فرد، مراقبت های بهداشتی دهان و با کیفیت بالا به بیمار، دندانپزشک به عنوان یکی از اعضای تیم با تمام افراد دیگر در نقش تیم سلامت دهان همکاری می کند. سلامت کل فرد، و به همین دلیل نیز جامعه به عنوان یک کل، اساس آموزش هر دندانپزشک را تشکیل می دهد. دندانپزشک باید ویژگی های خاص داشته باشد.  او نه تنها باید به صورت آکادمیک خدمات ارائه دهد، بلکه مهارت و چابکی نیز یک پیش نیاز ضروری برای کار اوست. دندانپزشک باید توانایی مدیریت مردم به درستی و به صورت متقاعد کننده را داشته باشد. اجرای یک عمل دندان نیاز به فداکاری خاص و توانایی های مدیریتی دارد.

دوره های تحصیل دندانپزشکی در آفریقای جنوبی

فرصت های شغلی برای دندانپزشکان در عمل خصوصی، در نیروی دفاع ملی آفریقای جنوبی وجود دارد، و در جای دیگر در بیمارستان های عمومی و کلینیک ها، سازمان های بهداشت و درمان و موسسات دانشگاهی. دو سال اول دندانپزشکی و پزشکی به جز یک واحد در ترم دوم سال دوم، مشابه هستند. با این حال، در اوایل ترم دوم سال دوم، دانشجویان در معرض اولین ارائه ی دندانپزشکی بالینی قرار می گیرند. یک نتیجه ی مهم این انطباق، این است که این برنامه به مدت پنج سال است و دندانپزشکان هستند، بنابراین، برای تمرین و برای ورود به جامعه زودتر از گذشته در دسترس می باشد. حقایقی از برنامه تحصیل در آفریقای جنوبی در شاخه دندانپزشکی:

  • مهلت و شروع تاریخ تقاضا و تاریخ شروع توسط برنامه مشخص نشده است.
  • به مدت 5 سال تمام وقت
  • تحصیل به صورت تمام وقت
  • زبان ها
  • انگلیسی
  • حالت تحویل
  • در محوطه دانشگاه
  • نمرات آزمونIELTS 6
  • به منظور ثبت نام نامزدهای شورای امنیت ملی / IEB / کمبریج با حداقل الزامات مورد نیاز برای مطالعات کارشناسی و با حداقل الزامات مورد نیاز برای برنامه تحصیلی مربوطه.
  • موقعیت زندگی در محاسبه APS حذف شده است.
  • نتایج رتبه ی 11 برای پذیرش مشروط از دانشجویان آینده نگر استفاده می کند.
  • پذیرش در برنامه های تحصیلی علوم بهداشت و درمان به عنوان یک فرآیند انتخابی می باشد.
  • شهریه هزینه در هر سال 2،925 بین المللی می باشد.

دوره های تحصیل دندانپزشکی در آفریقای جنوبی

هزینه و شهریه دانشگاه های دندانپزشکی آفریقای جنوبی

هزینه تحصیل دانشجویان بین الملل در آفریقای جنوبی نسبت به بیشتر کشورهای توسعه یافته بسیار ارزان تر و مقرونه به صرفه تر است.با وجود اینکه هزینه های تحصیل پایین است اما استانداردهای آموزشی بالاست. هزینه تحصیل برای دوره کارشناسی در سال 2018 حدودا2500 تا 4500 دلار و برای کارشناسی ارشد 2.700 تا 3000 دلار است. دانشگاه CAPE TOWN، لیست هزینه های سال 2018 را با %8 افزایش منتشر کرد. اما دیگر موسسه ها مثل دانشگاه KWAZULU NATAL ، هیچ اعلامیه ای مبنی بر اینکه هزینه ها افزایش پیدا می کنند منتشر نکرده است.

هزینه تحصیل UKZN برای سال 2018 مثل هزینه های سال 2017 است. این امر نشان میدهد که می خواهند نرخ های نسبتا پایین را حفظ کنند با این حال بعضی از تغییرات ایجاد شده است. هزینه تحصیل در دوره های مهندسی افزایش یافته است در حالیکه هزینه BCOM کاهش پیدا کرده است. دانشگاه  JOHANNESBURG اعلام کرده که وضعیت سال 2017 را حفظ می کند مخصوصا افزایش هزینه ها برای طبقه متوسط اتفاق نخواهد افتاد. طبق UJ، حدود 86% از دانشجویان هزینه 600.000 راند(46.153 دلار)پرداخت می کنند، %14 دیگر دانشجویان که خانواده های سطح بالا دارند برای آنها %8 افزایش اعمال خواهد شد.

شرایط کار پس از تحصیل رشته دندانپزشکی در آفریقای جنوبی

به عنوان یک دندانپزشک شما مسائل و مشکلات مربوط به دهان و دندان را درمان می کنید، جراحات وارده را بررسی می کنید و بیماری های دندان را درمان می کنید. رایج ترین نقش دندانپزشک ، دندانپزشک متخصص عمومی(GDP) است. به عنوان GDP، دندانپزشکان به صورت مستقل کار می کنند و مراقبت های عمومی دندان را به مردم ارائه می کنند.

ممکن است دندانپزشکان خدماتی تحت عنوان NHS را به صورت خصوصی ارائه دهند. دندانپزشکان معمولا یک تیم پرستاران دندانپزشک، متخصص بهداشت، متخصص درمان شناسی و تکنسین را رهبری می کنند و طیف وسیعی از بیماران از کودکان تا بزرگسالان را درمان می کنند. شما ممکن است تخصص های بخش های مختلف دندانپزشکی را انتخاب کنید، مثل:

  • مراقبت عمومی از دندان: کار در خانه های بیماران، پرستار خانه و کلینیک های عمومی، درمان بیمارانی که شرایط خاص دارند و نمیتوانند در صف های طولانی منتظر بمانند.
  • سلامت عمومی دندان: کار در کلینیک های غیر بالینی، تعیین نیازهای بهداشت دهان و دندان
  • پرستار دندانپزشکی بیمارستان : بررسی موارد سخت و خاص و ارائه درمان به بیماران در بیمارستان ها برای مدت طولانی، درمانهای اورژانسی برای بیماران موقت یا ارائه خدمات عمومی برای اهداف آموزشی
  • نیروهای مصلح: ارائه طیف وسیعی از خدمات دندانپزشکی برای نیروهای مصلح در انگلستان و خارج از کشور.

به عنوان یک دندانپزشک شما باید خدمان زیر را ارائه دهید:

  • آموزش مراقبت های دندان و دهان به بیماران
  • بررسی دندان ها ، تشخیص شرایط دندان با استفاده از ابزارها مثل اشعه ایکس
  • بررسی گزینه های درمان برای بیمار و توافق روش درمان با بیمار
  • انجام درمان های توافق شده با بیمار ، ترمیم دندان های پوسیده و درمان بیماری های لثه
  • نگهداری پرونده های دندانپزشکی بیماران
  • استخدام نیروهای تازه ، آموزش و مدیریت آنها
  • نظارت بر بودجه و نگهداری موجودی انبار تجهیزات

به عنوان یک متخصص دندانپزشک تازه کار ، اگر بخواهید درNHS کار کنید باید یک سال آموزش پایه را بگذرانید ، در این مدت حقوق و دستمزد شما 31.355 یورو است. اکثر دندانپزشکانی که به صورت مستقل کار می کنند و ترکیبی از NHS به همراه کارهای خصوصی انجام می دهند بین 50.000 یورو تا 110.000 یورو درآمد کسب می کنند. دندانپزشکانی که کاملا به صورت خصوصی کار می کنند می توانند 140.000 یورو درآمد کسب کنند.

اگر به عنوان یک دندانپزشک NHS کار کنید و عمدتا در دندانپزشکی های محلی فعالیت کنید 38.861 تا 83.118 یورو حقوق دارید. در بیمارستان های مورد اعتماد NHS بسته به هزینه های که برای اعتبار مشاوره پرداخت می کنید 76.761 یورو تا 103.490 درآمد کسب می کنند. اگر شما به عنوان یک GDP مستقل کار کنید می توانید ساعت کاری را خودتان تنظیم کنید.

ممکن است بخواهید ویزیت هایی در آخر هفته یا در شب ها داشته باشید، فرصت های شغلی نیمه وقت نیز در دسترس است. کار در بیمارستانها به صورت قراردادهای کوتاه مدت انجام می شود و شامل ساعت کاری های نامنظم و مسئولیت های به زنگ است. افرادی که به صورت مستقل و آزاد در بیمارستان های دندانپزشکی کار می کنند تنها حق مشاوره دارند. مشاورین و کارشناسان موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه تحصیل و اعزام دانشجو به آفریقای جنوبی هستند.

سوالات متداول در مورد تحصیل دندانپزشکی در افریقای جنوبی

1- پر مخاطب ترین مهاجرت کاری به افریقا جنوبی چیست؟

مهاجرت کاری به افریقای جنوبی در شاخه دندانپزشکی از سراسر جهان طرفدار بیشماری دارد

2- شرایط تحصیل دندانپزشکی در افریقای جنوبی چگونه است؟

دندانپزشک باید توانایی مدیریت مردم به درستی وبه صورت متقاعد کننده را داشته باشد،اجرای یک عمل دندان نیاز به فداکاری خاص و توانایی های مدیریتی دارد

3- دوره های تحصیل دندانپزشکی در افریقای جنوبی چگونه است؟

دوسال اول دندانپزشکی و پزشکی به جز یک واحد در ترم دوم سال دوم،مشابه هستند و در سال دوم دانشجویان در معرض اولین ارائه ی دندانپزشکی بالینی قرار میگیرد و این برنامه به مدت ۵ سال است

4- موارد تحصیل در افریقای جنوبی در شاخه دندانپزشکی چگونه است؟

مهلت و شروع تاریخ تقاضا و تاریخ شروع مشخص نشده،۵سال تمام وقت،تحصیل کامل،زبانها انگلیسی،نمرات ازمون IETS6و نتایج رتبه ی ۱۱ برای پذیرش مشروط از دانشجویان اینده نگر استفاده میکند

5- هزینه تحصیل دندانپزشکی در مقطع کارشناسی در افریقای جنوبی چگونه است؟

هزینه تحصیل دندانپزشکی در دوره کارشناسی حدود ۲۵۰۰ تا ۴۵۰۰ دلار است

6- هزینه تحصیل دندانپزشکی در مقطع کارشناسی ارشد در افریقای جنوبی چگونه است؟

هزینه تحصیل دندانپزشکی در دوره کارشناسی ارشد حدود ۲.۷۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار است

7- اسامی دانشگاه های ارائه دهنده رشته دندانپزشکی در افریقای جنوبی چیست؟

دانشگاهCAPE TOWNو دانشگاهKWAZULU NATALو دانشگاهUKZN

8- درامد دندانپزشکان که به صورت خصوصی در افریقا ی جنوبی کار میکنند چگونه است؟

دندان پزشکانی کا کاملا به صورت خصوصی کار میکنند می توانند ۱۴۰۰۰۰ یورو درامد کسب کنند

9- اگربه عنوان یک دندانپزشکNHSدر افریقای جنوبی کار کنید میزان درامد چگونه است؟

اگر به عنوان یک دندانپزشک NHS کار کنید و عمدتا در دندانپزشکی های محلی فعالیت کنید۳۸.۸۶۱تا۸۳۱۱۸ یورو حقوق دارید

10- در چه صورت ویزای تحصیلی دندانپزشکی در افریقا ی جنوبی به اقامت منجر میشود؟

در صورتی که پس از اتمام تحصیلات ویزای تحصیلی خود را به یکی از ویزاهایی که منجر به اقامت میشوند همانند ویزای کاری تبدیل کنید

11- ویزای تحصیلی دندانپزشکی در افریقای جنوبی تا چه زمانی اعتبار دارد؟

هنگامی که یک ویزای تحصیلی صادر شد،برای تمام مدت اقامت دانشجویی در افریقای جنوبی معتبر است

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *