تحصیل در مدارس قبرس

قبرس ممکن است جای مناسبی برای تحصیل در خارج از کشور باشد. قبرس علاوه بر ظاهر زیبا، مرکز آموزش و پرورش در منطقه خود نیز می باشد. زبان رسمی قبرس ترکی و یونانی است اما انگلیسی نیز به طور گسترده ای صحبت می شود زیرا این کشور مستعمره سابق بریتانیا بوده است. در واقع، زبان تحصیل در مدارس قبرس به ویژه در بخش خصوصی، زبان انگلیسی است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط تحصیلات در مدارس قبرس

تحصیل در قبرس یک آموزش عالی بین المللی با هزینه ای مناسب است. شما دوستان خود را از سراسر جهان در هر کدام از دانشگاههای Cyprian که برای شرکت در آن انتخاب کرده اید، می توانید دعوت کنید. کشور قبرس در سرتاسر آفریقا، آسیا و اروپا واقع شده است، به این دلیل در زمان های مختلف فرهنگ های متفاوتی را تجربه کرده است. آموزش پیش دبستانی در قبرس برای کودکان بالای 3 سال در دسترس است، که مدت زمان تحصیل آن یک سال طول می کشد و قبل از ورود به دبستان گذراندن پیش دبستانی اجباری است. تحصیل در مدرسه ابتدایی به مدت 6 سال ادامه دارد.

آموزش در مدارس قبرس

در کشور قبرس در سن 12 سالگی، به کالج عمومی می روید که تحصیلات بین رشته ای فراوانی را با فعالیت های فوق العاده ای فراهم می کند. تحصیل در مدارس قبرس شامل Gymnasio (آموزش متوسطه پایین) و Lykeio (آموزش متوسطه) و به مدت شش سال است. آموزش عالی در قبرس در مؤسسات دولتی و خصوصی ارائه شده است و سیستم در حال توسعه دارند.آموزش در مدارس قبرس

وزارت تربیت بدنی عالی (DAAE) در قبرس اقدامات بزرگی برای افزایش بودجه، تحقیق و علاقه به تحصیلات عالی، در سه دانشگاه دولتی انجام داده است. DAAE همچنین یک شورای اعتبار سنجی ارزیابی آموزشی ایجاد کرد که هدف آن حفظ سطح پایدار تحصیل در قبرس و اطمینان از زیرساخت ها و تجهیزات است. از آنجایی که قبرس در سال 2004 عضو برنامه شهروندی اتحادیه اروپا شد، نقش آموزش عالی در کشور گسترده شده است و دانشگاه آزاد قبرس درهای خود را به روی دانشجویان خارجی باز کرده است.

دوره های تحصیل در مدارس قبرس

در سالهای 2005 و 2006 بسیاری از دانشجویان خارجی از اروپا، هند، بنگلادش و چین به قبرس آمدند. چون زبان تحصیل در قبرس انگلیسی است افراد بسیار زیادی برای تحصیل در این کشور اقدام می کنند. اگر در داخل اتحادیه اروپا زندگی می کنید به راحتی می توانید به قبرس سفر کنید، اما اگر شما از یک کشور خارج از اتحادیه اروپا هستید، شما نیاز به تاییدیه ورودی هیئت نمایندگی قبرس در کشور خود برای ورود و تحصیل در قبرس دارید. پس از ورود مأمور مهاجرت به قبرس علاوه اسناد زیر، اثر انگشت شما را نیز چک خواهد کرد. توصیه می شود قبل از رفتن مراحل زیر را با سفارت قبرس در کشور خود بررسی کنید. تمام دانش آموزان خارجی باید مطمئن شوند که:

  • گواهی اصلی بانک که نشان دهد می توانید هزینه های تحصیلی و کالج را پرداخت کنید.
  • مدارک تحصیلی اصلی
  • پاسپورت اصلی
  • ویزا یا تاییدیه ورود
  • پول نقد برای اقامت و هزینه زندگی در قبرس

فرهنگ در قبرس

با رفتن به قبرس طیف وسیعی از تأثیرات فرهنگی را خواهید یافت، که اکثر آنها از کشورهای همسایه یونان و ترکیه است. موسیقی محلی مشابه یونان با ویولن های زیبا و سوت های پنی است. مواد غذایی و طرز پخت آن از فرانسه، ایتالیا و ترکیه می آید. Halloumi یا hellim همانطور که در زبان ترکی نامیده می شود، فقط برای ظرافت های بین المللی شناخته شده از قبرس است. این پنیر ملی به عنوان یک اپیتیسر تازه به صورت سرخ شده یا کبابی سرو می شود، halloumi بر روی ظروف رب گوجه فرنگی است.

راه ها و شرایط مهاجرت به قبرس جهت تحصیل را می توانید با تماس تلفنی رایگان از زبان مشاورین ما بشنوید آنها شما را به صورت کامل راهنمایی خواهند کرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *