مهاجرت دانشجویان به ایرلند در دوران کرونا

مهاجرت به کشور های مختلف در زمان شیوع ویروس کرونا با چالش ها و سختی هایی همراه شده که به واسطه آن دانشجویان باید مراحل مختلفی را طی کنند. برای مهاجرت به ایرلند در دوران کرونا نیز دانشجویان و تمامی افراد باید قوانینی را رعایت نمایند. شما برای مهاجرت به ایرلند باید این قوانین را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهید. اما به تازگی اخبار جدیدی مبنی بر مهاجرت دانشجویان به ایرلند در دوران کرونا  منتشر شده است. به واسطه این خبر شرایط برای مهاجرت دانشجویان مهیا شده است. در ادامه به بررسی دقیق این مطلب می پردازیم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

مهاجرت دانشجویان به ایرلند در کرونا

همان طور که اشاره کردیم مهاجرت تحصیلی به ایرلند نیز همانند باقی روش های مهاجرتی به این کشور مثلا برای کار در ایرلند یا تحصیل در ایرلند دستخوش تغییراتی شده است. عموم این تغییرات نیز به دلیل همه گیری ویروس کووید نوزده و مقابله هر چه بیشتر با آن می باشد. دولت ایرلند استراتژی جدیدی برا برای کاهش انتشار این بیماری منتشر کرده است. این در حالی است که کسب و کار ها و جامعه اجازه دارند تا حد ممکن به طور معمول روند زندگی خود را ادامه دهند.

استراتژی جدید دولت برای تمامی روند ها حتی مهاجرت دارای پنج سطح می باشد. به واسطه سطح سه قوانین جدید تمام دیدار های خانگی هم در این کشور ممنوع شده است. دولت ایرلند اطلاعاتی را هم در ارتباط با شرایط بهداشتی، مسافرتی و آموزشی و رفاهی دانشجویان بین المللی ارائه داده است که باید از آن قبل از مهاجرت به ایرلند آگاه شد. بیشتر موسسات آموزش عالی برنامه هایی را برای شروع ترم جدید در سپتامبر و اکتبر تنظیم کرده اند. تدریس از طریق ترکیبی از کلاسهای آنلاین و حضوری انجام خواهد شد.

شرایط مهاجرت دانشجویان به ایرلند دوران کرونا

برای این که بتوانید به جهت تحصیل در ایرلند اقدام نمایید لازم است تا شرایط مربوط به تحصیل در دوران کرونا در این کشور را بدانید. علاوه بر این جدیدترین اطلاعات مربوط به COVID-19 از خدمات خدمات بهداشتی ایرلند (HSE) در دسترس خواهد بود. بنا به شرایط دانشجویانی که وارد این کشور می شوند، در صورت ابتلا به بیماری نباید مستقیما به پزشک عمومی مراجعه نمایند. آن ها باید با پزشک عمومی تماس بگیرند تا یک تست ترتیب داده شود. هر پزشک عمومی می تواند یک آزمایش برای شما ترتیب دهد. در طول سفر به ایرلند و یا زندگی در این کشور، پوشش صورت با ماسک در سرویس های حمل و نقل عمومی، مغازه ها و مکان هایی که فاصله اجتماعی رعایت نمی شود، اجباری است.

به دانشجویان توصیه می شود از هرگونه سفر غیر ضروری خودداری کنند. شما می توانید برنامه وزارت امور خارجه و تجارت Travel Wise را که به افراد کمک می کند تا هنگام مسافرت ایمن و مطلع باشند مطالعه نمایید. از تاریخ ۲۸ ماه می همه افرادی که وارد ایرلند می شوند، باید فرم مسافر را تکمیل کنند. دانشجویان و دانش آموزان باید آدرس محل اقامت خود را برای ۱۴ روز اول حضور در ایرلند ارايه دهند و از آن ها خواسته می شود تا در آن مکان قرنطینه شوند. ناشنوایان می توانند با استفاده از سرویس تفسیر از راه دور ایرلندی (IRIS) با HSE تماس بگیرند. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *