اقامت تحصیلی اسلوونی

کشور اسلوونی که ثروتمندترین جمهوری فدراسیون یوگسلاوی می باشد، عضو اتحادیه اروپا، ناتو و منطقه یورو است. مردم کشور اسلوونی در میان ۵ کشور اول اتحادیه اروپا قرار دارند که حداقل به دو زبان اسلوونیایی و یکی از زبان های انگلیسی، ایتالیایی و مجارستانی مسلط می باشند. بالا بودن امنیت اجتماعی، دارا بودن ثبات اقتصادی، دارا بودن امکانات رفاهی و پایین بودن هزینه های زندگی علی رغم اروپایی بودن این کشور و همچنین بالا بودن استانداردهای زندگی از جمله مزیت های مهم اخذ اقامت تحصیلی کشور اسلوونی می باشد. در این مقاله با جزئیات بیشتر در مورد چگونگی اخذ اقامت تحصیلی این کشور آشنا می شویم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط اخذ اقامت تحصیلی اسلوونی

دانشگاه های کشور اسلوونی دارای رشته ها و مقاطع تحصیلی گوناگون می باشد و به صورت تمام وقت و پاره وقت دانشجو می پذیرد. دانشگاه های این کشور در رنکینگ ها و رتبه بندی های برترین دانشگاه های جهان دارای رتبه های برتر می باشند.
بالا بودن سطح علمی دانشگاه ها و اعتبار و ارزش مدارک علمی صادر شده در این کشور موجب شده است تا این کشور در فهرست مقاصد مهاجران تحصیلی قرار گیرد. متقاضیان تحصیل در کشور اسلوونی باید این مهم را مد نظر داشته باشند که با تحصیل در این کشور نمی توانند مجوز اقامت دائم و تابعیت این کشور را اخذ کنند، بلکه می توانند با تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کار پس از فارغ تحصیلی تابعیت این کشور را اخذ کنند.متقاضیانی که دارای تابعیت کشورهای غیر اتحادیه اروپا می باشند، باید شهریه های هر ترم تحصیلی را قبل از شروع ترم پرداخت کنند. البته دانشجویان با برخورداری از بورسیه های تحصیلی این کشور می توانند تا حدودی هزینه های تحصیل را کاهش دهند.

اقامت تحصیلی اسلوونی و ویزای تحصیلی

سیستم آموزشی کشور اسلوونی از نظام بولونیا پیروی می کند و بر این اساس سیستم آموزشی این کشور منطبق بر سیستم آموزشی کشورهای اروپایی است. به طور کلی متقاضیان تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا اسلوونی به مدارک زیر نیاز دارند:

  • گواهی اثبات تمکن مالی کافی متقاضی مبنی بر توانایی تامین هزینه های زندگی در مدت اقامت و تحصیل در اسلوونی
  • نامه پذیرش از دانشگاه مورد نظر در اسلوونی
  • مدرک دیپلم متوسطه دبیرستان
  • پاسپورت معتبر
  • مدرک مهارت زبان انگلیسی و زبان اسلوونیایی
  • انگیزه نامه تحصیلی
  • بیمه نامه با حداقل ۳۰.۰۰۰ یورو پوشش بیمه ای
  • رسید پرداخت هزینه شهریه دانشگاه
  • بلیط رفت و برگشت به اسلوونی
اقامت تحصیلی اسلوونی و ویزای تحصیلی

اقامت تحصیلی اسلوونی و ویزای تحصیلی

اقامت تحصیلی اسلوونی در مقطع کارشناسی

متقاضیان اخذ اقامت تحصیلی در مقطع کارشناسی دانشگاه های اسلوونی می توانند در کالج های فنی و تکنیکی این کشور تحصیل کنند. مدت زمان تحصیل در این مقطع ۳ تا ۴ سال است. هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه های اسلوونی بین ۲۰۰۰ یورو تا ۵۰۰۰ یورو می باشد.دانشجویان می توانند در حین تحصیل با اخذ مجوز کار دانشجویی تا ۲۰ ساعت در هفته کار کنند. متقاضیان تحصیل در اسلوونی می توانند به زبان انگلیسی و زبان کشور اسلوونی تحصیل کنند.متقاضی تحصیل در مقطع کارشناسی و لیسانس دانشگاه ها و کالج های اسلوونی باید دوره دبیرستان خود را تکمیل کرده باشد و دارای مدرک مهارت زبان انگلیسی و یا زبان اسلوونیایی باشد.

اقامت تحصیلی اسلوونی در مقطع کارشناسی ارشد

متقاضیان اخذ اقامت تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و فوق لیسانس اسلوونی باید دارای مدرک دوره لیسانس و کارشناسی باشد. مدت تحصیل در این مقطع در کشور اسلونی بین ۱ تا ۲ سال می باشد. داشجویان متقاضی نیازمند ارائه مدرک مهارت زبان انگلیسی آیلتس ۶.۵ می باشند.متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد اسلوونی می توانند در رشته های بازرگانی، علوم طبیعی و علوم زیستی و علوم مهندسی تحصیل کنند. دانشجویان می توانند با اخذ مجوز کار پاره وقت دانشجویی تا ۳۰ ساعت در هفته به کار و اشتغال موقت بپردازند. هزینه های تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد کشور اسلوونی در حدود ۲۵۰۰ یورو تا ۷۵۰۰ یورو می باشد.

اقامت تحصیلی اسلوونی در مقطع دکترا

متقاضی اخذ اقامت تحصیلی در مقطع دکترا اسلوونی نیازمند ارائه مدرک کارشناسی ارشد می باشد. متقاضی باید از طریق یک سوپروایزر اقدام به اخذ پذیرش دانشگاه کند. متقاضیان به منظور تحصیل در مقطع دکترا که به زبان انگلیسی تدریس می شود، نیازمند ارائه مدرک مهارت زبان انگلیسی ۷ می باشند. دولت اسلوونی به دانشجویان مقطع دکترا مبلغی به عنوان حقوق پرداخت می کند. مدت زمان تحصیل در مقطع دکترا اسلوونی از ۳ تا ۵ سال می باشد.دانشجویان می توانند با اخذ مجوز کار دانشجویی تا هفته ای ۴۰ ساعت به کار و اشتغال در این کشور بپردازند و بدین طریق بخشی از هزینه های زندگی و تحصیل خود در این کشور را تامین کنند. دانشجویان در این مقطع به تحقیق و پژوهش علمی می پردازند. دانشجویان مقطع دکترا اسلوونی می توانند همسر و یا اعضای خانواده خود را در این کشور همراه داشته باشند.

اقامت تحصیلی اسلوونی بدون مدرک زبان

متقاضیان برای تحصیل در دانشگاه های اسلوونی می توانند به زبان انگلیسی نیز تحصیل کنند. اگر متقاضی فاقد مدرک مهارت زبان انگلیسی باشد، می تواند با شرکت در دوره های آمادگی زبان انگلیسی در این کشور، مهارت لازم را کسب کرده و به تحصیل در دانشگاه های این کشور بپردازد.متقاضیان بر اساس نیاز دانشگاه به سطح زبان باید دارای مدرک مهارت زبان آیلتس بالای 6 باشند. دوره های آمادگی زبان انگلیسی در کشور اسلوونی بسیار پیشرفته می باشد و متقاضیان می توانند با شرکت در این دوره ها و کسب آمادگی لازم تحصیل در دانشگاه های اسلوونی را شروع کنند.

اقامت تحصیلی اسلوونی بدون مدرک زبان

اقامت تحصیلی اسلوونی بدون مدرک زبان

اقامت تحصیلی اسلوونی و تحصیل به زبان انگلیسی

تحصیل در دانشگاه های دولتی اسلوونی به زبان رسمی این کشور، زبان اسلوونیایی رایگان می باشد. بر اساس قانون کشورهای عضو اتحادیه اروپا، اگر متقاضی خارجی در دانشگاه های دولتی و به زبان رسمی آن کشور تحصیل کند، هزینه های تحصیل متقاضی رایگان خواهد بود. بر اساس این قانون متقاضی که به زبان اسلوونیایی در کشور اسلوونی تحصیل کند، نیاز به پرداخت هزینه های تحصیل نخواهد داشت.متقاضیان برای تحصیل در دانشگاه های خصوصی و به زبان انگلیسی این کشور باید شهریه تحصیلی را پرداخت کند. متقاضیان برای تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد اسلوونی نیازمند دارا بودن مدرک مهارت زبان انگلیسی می باشند. متقاضیان به منظور تحصیل در مقطع دکترا که به زبان انگلیسی تدریس می شود، نیازمند ارائه مدرک مهارت زبان انگلیسی ۷ می باشند.

دلایل اخذ اقامت تحصیلی اسلوونی

از عواملی که کشور اسلوونی را برای مهاجران تحصیلی کشوری جالب و جذاب کرده است، می توان به بالا بودن امنیت اجتماعی، دارا بودن ثبات اقتصادی، دارا بودن امکانات رفاهی و پایین بودن هزینه های زندگی علی رغم اروپایی بودن این کشور و همچنین بالا بودن استانداردهای زندگی اشاره کرد.

  1. بیشتر افراد دارای تحصیلات دانشگاهی در این کشور مسلط به زبان انگلیسی می باشند.
  2. علاوه بر اعتبار پاسپورت اسلوونی که در زمره معتبرترین پاسپورت های کشورهای اتحادیه اروپا است، می توان دسترسی مردم این کشور به اینترنت را از دیگر موارد اهمیت اسلوونی نام برد.
  3. این کشور در زمینه دسترسی افراد به اینترنت آزاد در رتبه سوم جهان قرار دارد.
  4. از نظر افرادی که کشور اسلوونی را برای زندگی و کار و اقامت انتخاب کرده اند، این کشور اروپایی دارای هزینه های پایین برای زندگی و تحصیل می باشد.
  5. توسعه یافتگی اقتصاد و ثبات اجتماعی و استاندارد بودن کیفیت زندگی و همچنین رفاه و امنیت این کشور از دلایل مهم افراد برای اقامت و زندگی در این کشور محسوب می شود.
  6. میزان رضایت مندی افرادی که از طریق تحصیل وارد این کشور شده اند، بیش از ۸۰ درصد است، دلایل فراوانی برای این امر وجود دارد.
  7. پایین بودن هزینه های تحصیل و کار در حین تحصیل و پس از فارغ تحصیلی از جمله این دلایل می باشد.
  8. سیستم آموزشی دانشگاهی این کشور که مبتنی بر دروس عملی و کارورزی می باشد، متقاضیان تحصیل را به این کشور جذب می کند.
  9. در حدود ۹۰ درصد دروس دانشگاهی در کشور اسلوونی به صورت عملی می باشند و دانشجویان با کارورزی و فراگیری دروس به صورت عملی زمینه لازم در جهت کسب تجربه عملی برای اشتغال آینده را فراهم می کنند.

اقامت تحصیلی اسلوونی برای ایرانی ها

متقاضیان ایرانی بسیار علاقمند به اخذ اقامت کشورهای حوزه شینگن می باشند، زیرا از این طریق می توانند از مزایای اقامت و زندگی و کار و تحصیل در دیگر کشورهای اروپایی برخوردار شوند. متقاضیان ایرانی که قصد اخذ اقامت دائم اسلوونی را دارند،باید به روش سرمایه گذاری و یا کار و یا تحصیل اقامت یک ساله این کشور را دریافت کنند.متقاضی ایرانی باید تا ۵ سال متوالی این اقامت موقت را بر اساس ویزای تحصیلی تمدید کند. در واقع متقاضی باید سعی کند که در تمام این ۵ سال شرایط اولیه اخذ اقامت موقت را حفظ کند. در واقع متقاضی باید در مدت این 5 سال در این کشور به تحصیل خود ادامه دهد.اما هنگامی که متقاضی اقامت دائم اسلوونی را دریافت کرد، دیگر نیازی به حفظ شرایط اولیه ندارد، زیرا در واقع به عنوان یک شهروند اروپا محسوب می شود و می تواند از همه امتیازها و حق و حقوق شهروندی کشورهای اروپا برخوردار شود.

اقامت تحصیلی اسلوونی و اخذ اقامت

دانشجویان در مقاطع تحصیلی مختلف در اسلوونی می توانند مجوز اقامت موقت را دریافت کنند. اما اگر دانشجویی پس از تمام شدن دوره تحصیلی خود تمایل به اقامت و ماندن در این کشور را داشته باشد، می تواند با تبدیل ویزای تحصیلی خود به ویزای کار مقدمات اخذ اقامت دائم این کشور را فراهم کند.پس از ۵ سال کار در کشور اسلوونی متقاضی می تواند درخواست مجوز اقامت دائم خود را ارائه دهد. در واقع اخذ اقامت دائم و سپس تابعیت و شهروندی کشور اسلوونی از طریق تحصیل یکی از بهترین روش های اخذ اقامت می باشد، زیرا کشور اسلوونی به راحتی امکان کار و سپس اخذ اقامت این کشور را برای فارغ تحصیلان فراهم کرده است.

اقامت تحصیلی اسلوونی و اخذ اقامت

اقامت تحصیلی اسلوونی و اخذ اقامت

اقامت تحصیلی اسلوونی و اخذ تابعیت

متقاضیان صرفا با تحصیل در کشور اسلوونی واجد شرایط اخذ تابعیت و شهروندی این کشور نمی شوند، بلکه با تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری پس از فارغ تحصیلی و لحاظ نمودن چند شرط می توانند تابعیت این کشور را اخذ کنند. از جمله شرایط مهم در اخذ تابعیت و شهروندی اسلوونی برای فارغ تحصیلان در این کشور می توان موارد زیر را برشمرد:

  • دارا بودن مجوز اقامت دائم اسلوونی
  • ازدواج با شهروند و تبعه اسلوونی
  • آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم کشور اسلوونی
  • آشنایی به زبان کشور اسلوونی
  • اقامت به مدت ۲ سال بدون وقفه در کشور اسلوونی
  • عدم ارتکاب جرم و جنایت در مدت اقامت در کشور اسلوونی
  • ترک تابعیت فعلی متقاضی
  • به رسمیت نشناختن تابعیت مضاعف توسط کشور اسلوونی
  • دارا بودن سن بالاتر از ۱۸ سال
  • دارا بودن استقلال مالی و تمکن مالی کافی
  • اقامت به مدت ۱۰ سال در این کشور
  • اقامت به مدت 5 سال قبل از درخواست تابعیت کشور اسلوونی

اقامت تحصیلی اسلوونی و هزینه های تحصیل و زندگی

هزینه های تحصیل و زندگی در کشور اسلوونی در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی به صرفه و پایین تر است. هزینه های زندگی بر اساس نوع کشور و سبک زندگی و الگوی مصرف متفاوت می باشد.

  • هزینه های زندگی دانشجویی ماهانه در حدود 550 یورو می باشد که شامل هزینه های محل اقامت، حمل و نقل، خورد و خوراک و تحصیل می باشد.
  • هزینه های تحصیل در مقطع کارشناسی سالانه در حدود 2000 یورو تا 5000 یورو می باشد.
  • هزینه های تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد سالانه در حدود 2500 یورو تا 7500 یورو می باشد.
  • هزینه های تحصیل در مقطع دکترا سالانه در حدود 4500 دلار تا 6000 دلار می باشد.

مزایای اخذ اقامت تحصیلی اسلوونی

افرادی که با روش های سرمایه گذاری، کار و تحصیل اقامت دائم اسلوونی را اخذ می کنند، از مزایای فراوان اقامت این کشور اروپایی برخوردار می شوند. پاسپورت کشور اسلوونی از لحاظ اهمیت در جایگاه ششم پاسپورت های اروپایی قرار دارد. در این رتبه بندی، پاسپورت کشور امارات متحده عربی در جایگاه اول و فنلاند و اسپانیا در جایگاه دوم و ایران در جایگاه ۸۳ قرار دارد.به طور کلی پاسپورت کشور اسلوونی یکی از برترین و قدرتمندترین پاسپورت های کشورهای اروپایی محسوب می شود.افرادی که موفق به اخذ پاسپورت این کشور اروپایی می شوند، می توانند از مزایایی برخوردار شوند. از مهمترین مزایای اقامت دائم این کشور می توان موارد زیر را ذکر کرد:

  1. برخورداری از همه امتیازها و حقوق شهروندی کشورهای اروپایی
  2. برخورداری از امکانات پزشکی و خدمات اجتماعی
  3. امکان اخذ پاسپورت اسلوونی پس از اخذ اقامت دائم اسلوونی
  4. امکان سفر به ۱۶۴ کشور جهان بدون نیاز به اخذ ویزا
  5. امکان افتتاح حساب بانکی در اسلوونی
  6. امکان کار و زندگی و تحصیل در کشورهای حوزه شینگن
  7. امکان سفر به کشورهای آمریکا و کانادا و استرالیا
  8. رایگان بودن تحصیل در کشور اسلوونی
  9. بالا بودن استانداردهای زندگی در کشور اسلوونی
  10. ثبات و قدرت اقتصادی اسلوونی
  11. زندگی در اجتماع مردم صمیمی و خونگرم کشور اسلوونی
  12. پایین بودن هزینه های زندگی و تحصیلبرخورداری از امکانات زندگی در یک کشور اروپایی
  13. امکان زندگی در یک کشور پیشرفته و با اقتصاد قدرتمند
  14. تسلط مردم کشور اسلوونی به زبان های انگلیسی و ایتالیایی و مجارستانی
مزایای اخذ اقامت تحصیلی اسلوونی

مزایای اخذ اقامت تحصیلی اسلوونی

اقامت تحصیلی اسلوونی و خدمات موسسه اصطهباناتی

متقاضیانی که قصد تحصیل در دانشگاه های اسلوونی و اخذ اقامت تحصیلی این کشور را دارند، برای اخذ پذیرش و اخذ ویزای تحصیلی و دیگر شرایط تحصیل و اقامت در این کشورهای اروپایی باید با مشاوره با وکلا و متخصصان مهاجرت اقدام به این کار کنند.مشاوره با وکلای مجرب و متخصصان مهاجرت از مهم ترین موارد در اخذ ویزای تحصیلی برای متقاضیان می باشد. متقاضیان برای مهاجرت به کشورهای برتر جهان خود به تنهایی نمی توانند اقدام کنند و بدون کمک و مشاوره با متخصصان مهاجرت این کار بسیار دشوار، زمان بر و پر هزینه خواهد بود.موسسه اصطهباناتی با همکاری با وکلای متبحر و مشاوران ارشد بین المللی در جهت جلب اعتماد موکلان و مهاجران تاکنون به موفقیت های فراوانی نائل شده است. علاوه بر این متقاضیان می توانند با مطالعه سلسله مقاله های علمی و مستند این موسسه در سایت های جهانی در مورد شرایط و چگونگی مهاجرت به کشورهای برتر جهان اطلاعات لازم را کسب کنند.افتتاح شعب متعدد در داخل و خارج از کشور، موفقیت در پرونده های مهاجرت تحصیلی و شغلی و سرمایه گذاری و اعتماد و اطمینان موکلان به این موسسه تنها گوشه هایی از موفقیت این موسسه برتر در سطح کشور می باشد.

سخن آخر

این مقاله به طور کامل و مفصل به شرح چگونگی اخذ اقامت تحصیلی کشور اسلوونی پرداخت. از مجموع موارد شرح داده شده در این مقاله می توان نتیجه گرفت که کشور اسلوونی یک گزینه مطلوب برای تحصیل ایرانی ها محسوب می شود.تحصیل رایگان فرزندان متقاضی و سفر و اقامت و زندگی در کشورهای اتحادیه اروپا و حوزه شینگن بدون اخذ ویزا یکی از فراوان مزیت های اخذ اقامت این کشور اروپایی محسوب می شود.

اگر برای اخذ اقامت تحصیلی اسلوونی نیازمند اطلاعات یشتر می باشید، می توانید از مشاوره ها و خدمات مهاجرتی مشاوران و کارشناسان موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی برخوردار شوید. این مشاوران مجرب و برجسته و برتر در شعبه های تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز و رشت با آگاهی از به روزترین قوانین مهاجرتی و حقوقی به شما کمک می کنند تا در این مسیر دشوار با آگاهی به پیش بروید و آینده ای درخشان را برای خود رقم بزنید.در این مقاله به چگونگی اخذ اقامت تحصیلی در کشور اسلوونی پرداختیم. اگر تمکن مالی کافی برای تحصیل در دانشگاه های برتر جهان را ندارید، اگر قصد تحصیل در ارزان ترین دانشگاه های اروپایی را دارید، اخذ اقامت تحصیلی اسلوونی را به شما پیشنهاد می کنیم. با تحصیل در دانشگاه های دولتی اسلوونی به زبان رسمی اسلوونیایی متقاضی نیازمند پرداخت شهریه نمی باشید. برخورداری از همه امتیازها و حقوق شهروندی کشورهای اروپایی، برخورداری از امکانات پزشکی و خدمات اجتماعی، امکان اخذ پاسپورت اسلوونی پس از اخذ اقامت دائم اسلوونی و امکان سفر به ۱۶۴ کشور جهان بدون نیاز به اخذ ویزا از مهم ترین مزیت های تحصیل و اقامت تحصیلی در اسلوونی می باشد.اگر در مورد هزینه های تحصیل در اروپا و چگونگی اخذ پذیرش از دانشگاه های ارزان و مقرون به صرفه اروپا نیاز به مشاوره با متخصصان مهاجرت دارید، می توانید از خدمات مشاوره ای موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی برخوردار شوید.

سوالات متداول در مورد اقامت تحصیلی اسلوونی

1- هزینه های تحصیل کارشناسی اسلوونی چقدر است؟

مدت زمان تحصیل در این مقطع ۳ تا ۴ سال است. هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه های اسلوونی بین ۲۰۰۰ یورو تا ۵۰۰۰ یورو می باشد.

2- هزینه های تحصیل کارشناسی ارشد اسلوونی چقدر است؟

دانشجویان می توانند با اخذ مجوز کار پاره وقت دانشجویی تا ۳۰ ساعت در هفته به کار و اشتغال موقت بپردازند. هزینه های تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد کشور اسلوونی در حدود ۲۵۰۰ یورو تا ۷۵۰۰ یورو می باشد.

3- مدارک اخذ اقامت تحصیلی اسلوونی کدامند؟

گواهی اثبات تمکن مالی کافی متقاضی مبنی بر توانایی تامین هزینه های زندگی در مدت اقامت و تحصیل در اسلوونی نامه پذیرش از دانشگاه مورد نظر در اسلوونی مدرک دیپلم متوسطه دبیرستان پاسپورت معتبر

4- هزینه های زندگی در اسلوونی چقدر است؟

هزینه های زندگی دانشجویی ماهانه در حدود 550 یورو می باشد که شامل هزینه های محل اقامت، حمل و نقل، خورد و خوراک و تحصیل می باشد.

5- آیا امکان اخذ اقامت تحصیلی اسلوونی بدون مدرک زبان وجود دارد؟

اگر متقاضی فاقد مدرک مهارت زبان انگلیسی باشد، می تواند با شرکت در دوره های آمادگی زبان انگلیسی در این کشور، مهارت لازم را کسب کرده و به تحصیل در دانشگاه های این کشور بپردازد.

6- زبان های تحصیل در اسلوونی با اخذ اقامت تحصیلی چیست؟

زبان اسلوونیایی در دانشگاه های دولتی و زبان انگلیسی در دانشگاه های خصوصی

7- آیا امکان اخذ اقامت اسلوونی با تحصیل وجود دارد؟

متقاضی می تواند با تبدیل ویزای تحصیلی خود به ویزای کار مقدمات اخذ اقامت دائم این کشور را فراهم کند. پس از ۵ سال کار در کشور اسلوونی متقاضی می تواند درخواست مجوز اقامت دائم خود را ارائه دهد.

8- آیا امکان اخذ تابعیت اسلوونی با تحصیل وجود دارد؟

بله با دارا بودن مجوز اقامت دائم اسلوونی ازدواج با شهروند و تبعه اسلوونی آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم کشور اسلوونی آشنایی به زبان کشور اسلوونی اقامت به مدت ۲ سال بدون وقفه در کشور اسلوونی

9- دلایل اخذ اقامت تحصیلی اسلوونی چیست؟

بالا بودن امنیت اجتماعی، دارا بودن ثبات اقتصادی، دارا بودن امکانات رفاهی و پایین بودن هزینه های زندگی علی رغم اروپایی بودن این کشور و همچنین بالا بودن استانداردهای زندگی

10- مزایای اخذ اقامت تحصیلی اسلوونی چیست؟

برخورداری از همه امتیازها و حقوق شهروندی کشورهای اروپایی برخورداری از امکانات پزشکی و خدمات اجتماعی امکان اخذ پاسپورت اسلوونی پس از اخذ اقامت دائم اسلوونی امکان سفر به ۱۶۴ کشور جهان بدون نیاز به اخذ ویزا امکان افتتاح حساب بانکی در اسلوونی

11- شرایط اخذ اقامت تحصیلی اسلوونی در مقطع دکترا چیست؟

متقاضی اخذ اقامت تحصیلی در مقطع دکترا اسلوونی نیازمند ارائه مدرک کارشناسی ارشد می باشد. متقاضی باید از طریق یک سوپروایزر اقدام به اخذ پذیرش دانشگاه کند. متقاضیان به منظور تحصیل در مقطع دکترا که به زبان انگلیسی تدریس می شود، نیازمند ارائه مدرک مهارت زبان انگلیسی ۷ می باشند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *