اجاره مسکن در صربستان

مهاجرت به کشور های مختلف دارای جزئیات و قوانینی هستند که هر کدام از آن ها می تواند به شما در این زمینه کمک کند. برای معاجرتی درست و صحیح لازم است تا تمامی این نکات و موارد را در نظر داشته باشید. در این راستا برای بهبود شرایط مهاجرتی می توانید به تحقیق در موارد متخلف بپردازید. یکی از مهم ترین نکاتی که در زمینه مهاجرت اهمیت زیادی دارد، مسئله مسکن است. در واقع دلیل مهاجرت شما هر چیزی که باشد در زمینه مسکن باید بررسی های دقیقی را انجام دهید. در این مقاله نیز ما در ارتباط با اجاره مسکن در صربستان صحبت می کنیم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

صربستان یکی از کشور های جذاب و مهم برای مهاجرت می باشد. برای مهاجرت لازم است تا به بررسی مسائل بسیار زیادی بپردازید. برای مهاجرت به صربستان راه ها و روند های بسیار زیادی امکان پذیر است. از جمله این راه ها و روش های مختلف می توان به مهاجرت تحصیلی به صربستان، مهاجرت کاری به صربستان، مهاجرت سرمایه گذاری به صربستان، مهاجرت از طریق تولد فرزند در صربستان، مهاجرت از طریق ازدواج در صربستان و غیره اشاره نمود. برای این که بتوانید در زمینه مهاجرت به صربستان اقدام کنید باید با متخصصان صحبت کنید. از این رو می توانید به متخصصان موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی مراجعه نمایید. موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی دارای نمایندگی های معتبر در شهر های شیراز، تهران، اصفهان، مشهد و تبریز می باشد.

اجاره مسکن در صربستان

مهاجرت دارای ابعاد مختلفی هست که بررسی همه این ابعاد می تواند به شما کمک بسیار زیادی کند. یکی از مهم ترین ابعاد به جهت مهاجرت و بررسی نکات مسئله مسکن و سکونت می باشد. برای سکونت شما بمی توانید به روش های مختلفی عمل کنید. اما مهم ترین این ابعاد می توان به اجاره یا خرید ملک در صربستان اشاره نمود. دقت داشته باشید که برای مهاجرت به این کشور می توانید برای تحصیل در صربستان مثلا تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در صربستان مراجعه نمایید.

البته شما می توانید برای مهاجرت به این کشور از طریق کار در صربستان و اخذ ویزای کاری صربستان اقدام نمایید. برای سرمایه گذاری در صربستان می توانید از روش هایی مانند ثبت شرکت در صربستان هم اقدام نمایید. به هر روشی که بخواهید در این کشور باشید مسئله مسکن از اهمیت زیادی برخوردار است. در این راستا باید به بررسی روند اجاره مسکن در صربستان بپردازیم. برای این که بتوانید در صربستان زندگی کنید و بتوانید مسکنی را اجاره کنید باید در ارتباط با این روند اطلاعاتی داشته باشید.

در ادامه لازم است تا به یافتن آپارتمان یا ملک مورد نظر خود بپردازید. خرید ملک در صربستان دارای شرایط خاصی است که لازم است تا این شرایط را به دقت مورد بررسی قرار دهید. آیا افرادی که از کشور های دیگر وارد صربستان می شوند، می توانند در این کشور ملک خریداری نمایید؟! یا این که شما می توانید به عنوان یک فرد خارجی برای خرید ملک در صربستان وام دریافت نمایید؟! تمام این سوالات را در ادامه این مقاله به طور دقیقی بررسی می کنیم.

یافتن آپارتمان در صربستان

اولین کاری که باید برای خرید ملک در صربستان انجام دهید این است که به جست و جوی ملک در این کشور بپردازید. وقتی نوبت به یافتن آپارتمان در صربستان می رسد ، بهترین مکان برای شروع جستجوی شما یک وب سایت تبلیغاتی است که املاک مربوط به اجاره یا فروش را لیست می کند. این وب سایت ها موارد مختلفی را در اختیار شما قرار می دهند که شما می توانید با ساختار های مختلف آن را بررسی نمایید. این وب سایت ها تخصص خود را در املاک و مستغلات ارائه می دهند. شما می توانید تمام شهر های صربستان را در این وب سایت ها جستجو نمایید و به بررسی املاک مورد نظر خود بپردازید.

یافتن آپارتمان در صربستان

یافتن آپارتمان در صربستان

مطمئناً این وب سایت ها به زبان صربی خواهند بود و برای درک آن ها باید از گزینه ترجمه در مرورگر خود استفاده کنید. بهترین وب سایت های یافتن آپارتمان در صربستان Halooglasi ، CityExpert و Nekretnine می باشد. بلگرادی های محلی معمولاً محل اقامت اجاره ای را از طریق دهان به دهان ، روزنامه ها و رسانه های اجتماعی پیدا می کنند ، اما همه تبلیغات معمولاً به زبان صربی است. تعداد زیادی آژانس املاک انگلیسی زبان با وب سایت های آسان برای استفاده وجود دارند که می توانید عکس ها و جزئیات آپارتمان های موجود را مرور کنید. بنگاه های املاک گزینه های مورد نیاز شما را ارائه می دهند.

فعالیت های مربوط به سرویس املاک در صربستان

افرادی که در صربستان فعالیت می کنند و در زمینه املاک خدماتی ارائه می دهند، لازم است تا مواردی را ارائه دهند. این موسسات عموما خدمات پیچیده ای در زمینه مدیریت و نگهداری املاک ارائه می دهد. خدمات مدیریت اجاره در بلگراد عموما مواردی را ارائه می دهد که می تواند برای اجاره ملک در صربستان کنم بسیار زیادی باشد.

این موسسات عموما کار هایی را انجام می دهند که عبارتند از: کلیه کار های اداری و فنی مربوط به مدیریت و نگهداری واحد و یا آپارتمان همراه با رعایت مقررات، مدیریت حساب های قابل پرداخت و دریافتنی ، اجاره ، خدمات و مجموعه خدمات شهری و پرداخت ها، سازماندهی و مدیریت تعمیرات ، نگهداری ، نظافت و بازسازی واحد،‌ میانجیگری در مورد مسائل حقوقی، تشکیل و شرکت در جلسات انجمن مالکان، بازرسی از ساختمان ها، مذاکره و بررسی بیمه نامه ها ، مطالبات و ضمانت نامه ها، خط راهنما برای مستاجران و غیره. 

هزینه اجاره آپارتمان در صربستان

پس از این که آپارتمان خود را در صربستان پیدا کردید لازم است تا در ارتباط با هزینه های اجاره آن اطلاعات لازم را داشته باشید. در این بخش ما به بررسی دقیق هزینه اجاره آپارتمان در صربستان می پردازیم. هزینه های اجاره در صربستان به شرایط مختلفی بستگی دارد. در واقع برای این که بتوانید این هزینه ها را بدانید لازم است تا در ارتباط با محل مسکن، تعداد اتاق ها و شرایط آن اطلاع داشته باشید. دقت داشته باشید که برخی از این املاک دارای وسایل زندگی هستند و تمامی امکانات را دارند. از این رو می توان در ارتباط با هزینه های آن نیز تفاوت هایی را دید. ما در این بخش از مقاله به بررسی میانگین هزینه آپارتمان می پردازیم.

هزینه اجاره آپارتمان یک خوابه در صربستان و در مرکز شهر های این کشور به طور میانگین بین هجده هزار دینار صربستان تا پنجاه هزار دینار صربستان می باشد و به طور میانگین سی هزار و هشتصد و بیست دینار است. هزینه اجاره آپارتمان یک خوابه در خارج از مرکز شهر های صربستان بین دوازده هزار دینار صربستان تا سی و سه هزار دینار صربستان می باشد و به طور میانگین بیست و یک هزار و صد و پنجاه دینار صربستان می باشد. اما دقت داشته باشید با افزایش تعداد اتاق ها هزینه نیز افزایش می یابد.

به طور مثال هزینه اجاره آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر های صربستان بین سی هزار دینار صربستان تا صد هزار دینار صربستان می باشد و به طور میانگین پنجاه و نه هزار و صد و نود دینار صربستان است. هزینه اجاره آپارتمان سه خوابه در خارج از مرکز شهر های این کشور بین بیست و دو هزار تا شصت هزار دینار صربستان می باشد و به طور میانگین سی و هشت هزار و چهارصد دینار صربستان می باشد.

مدارک مورد نیاز برای اجاره مسکن در صربستان

برای این که بتوانید در صربستان ملکی را اجاره نمایید لازم است تا شرایطی را داشته باشید. علاوه بر این شرایط موجود می بایست مدارکی را هم برای اجاره مسکن ارائه نمایید. در بخش های قبلی مقاله ما در ارتباط با نکات بسیار زیادی صحبت کردیم و حتی هزینه های مربوط به اجاره مسکن در صربستان را هم بیان کردیم. در صربستان برای این که بتوانید هزینه های اجاره را بدانید لازم است تا به بررسی دقیق شرایط مسکن مورد نظر خود بپردازید.

در واقع لازم است تا بدانید که مسکن مورد نظر در چه محلی قرار دارد یا چه تعداد اتاق دارد و باقی شرایط آن ها چیست؟! اما ببینیم که چه مدارکی برای اجاره مسکن در صربستان وجود دارد؟ْ برای اجاره مسکن لازم است تا مدارک زیر را ارائه دهید. پاسپورت معتبر، ویزای اقامت صربستان که عموما از نوع D باشد، ارائه پیش پرداخت اجاره و اثبات تمکن مالی برای پرداخت ماهانه اجاره مسکن. دقت داشته باشید که علاوه بر هزینه های مسکن و اجاره مسکن در این کشور لازم است تا هزینه های زندگی در صربستان را نیز مورد بررسی خود قرار دهید. هزینه های زندگی در این کشور حدودا بین سیصد تا پانصد دلار در ماه می باشد.

اجاره آپارتمان های مبله در صربستان

اجاره آپارتمان در صربستان به روش های مختلفی امکان پذیر است و مدل های مختلفی از آپارتمان ها برای اجاره در دسترس هستند. اما یکی از اتواع مدل های آپارتمان که در این کشور برای اجاره در دسترس می باشد، آپارتمان های مبله هستند. اصولا آپارتمان های مبله در کشور های مختلف به نسب آپارتمان های بدون وسیله گران تر هستند و باید هزینه های بسیار زیادی را بابت آن ها پرداخت نمود. اما صربستان به این صورت نیست و شرایط بهتری را دارد. از آن جا که پایتخت صربستان شهری برای زندگی مقرون به صرفه ای اس ، آپارتمان های مبله در بلگراد برخلاف سایر شهر های اروپا خیلی گران نیستند.

اما در کل اجاره آپارتمان های مبله بیشتر از آپارتمان های بدون وسیله می باشد. زیرا صاحب خانه مجبور به پرداخت هزینه مبلمان شده است و از مستاجر انتظار دارد که به اجناس داخل آپارتمان رسیدگی کند. این گزینه برای افرادی که به طور کوتاه مدت به بلگراد نقل مکان می کنند و وقت تهیه وسایل زندگی و تهیه مبلمان و کالا های خانگی جدید را ندارند، بسیار مناسب است. آپارتمان های اجاره ای در صربستان بلگراد از نظر اندازه و قیمت بسته به مکان متفاوت هستند.

اجاره آپارتمان های مبله در صربستان

اجاره آپارتمان های مبله در صربستان

تاثیر تورم بر شرایط اجاره مسکن در صربستان

ما در این مقاله به توضیح بسیار دقیق و حامعی در ارتباط با زندگی در صربستان و خصوصا اجاره واحد مسکونی در صربستان پرداختیم. اجاره در صربستان به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. این که شما در چه شهری زندگی می کنید یا در چه منطقه ای سکونت دارید بر میزان اجاره بها تاثیر بسیاری دارد. در واقع مولفه های زیادی هستند که بر میزان اجاره اثر دارند. یکی دیگر از مولفه های تاثیر گذار بر میزان اجاره بها در صربستان، تورم می باشد. دقت داشته باشید که در سال دو هزار و بیست میلادی مسئله کرونا ویروس نیز تاثیر بسیار زیادی بر قیمت ها داشته است.

در کشور صربستان اما به طور کلی میزان تورم بسیار پایین است و هر ساله افزایش زیادی نداشته است. همین مسئله باعث شده تا در سال های اخیر میزان اجاره بها تغییر زیادی نداشته باشد. میزان تورم تعیین شده تا به این جا در سال دو هزار و بیست میلادی صرفا دو درصد در صربستان بوده است که همین مسئله باعث شده تا میزان اجاره بهای املاک و مستغلات نسبت به سال گذشته تغییر زیادی نکند. در سال گذشته میزان تورم در این کشور ۱.۷۰ درصد بوده است.

سوالات متداول در ارتباط با اجاره مسکن در صربستان

  1. آیا صربستان برای زندگی و مهاجرت مناسب است؟

    بله صربستان یکی از بهترین کشور های اروپایی برای زندگی و مهاجرت است.

  2. چه روش هایی برای مهاجرت به صربستان وجود دارد؟

    از جمله روش های مهاجرتی می توان به مهاجرت تحصیلی،‌مهاجرت کاری، مهاجرت سرمایه گذاری، تولد فرزند، ازدواج و غیره اشاره نمود.

  3. هزینه اجاره مسکن در صربستان در مرکز شهر های این کشور برای آپارتمان یک خوابه چقدر است؟

    هزینه اجاره بین هجده هزار دینار صربستان تا پنجاه هزار دینار صربستان می باشد.

  4. هزینه اجاره مسکن در صربستان برای آپارتمان سه خوابه در خارج از مرکز شهر های این کشور چقدر است؟

    هزینه احاره برای این مدل آپارتمان بین بیست و دو هزار تا شصت هزار دینار صربستان می باشد.

  5. آيا هزینه اجاره مسکن در صربستان برای املاک مبله بیشتر از املاک عادی است؟

    بله هزینه اجاره آپارتمان های مبله در صربستان بیشتر از آپارتمان های عادی است.

  6. میزان تورم سال ۲۰۲۰ میلادی در صربستان چقدر است؟

    میزان تورم در این سال دو درصد اعلام شده.

  7. آيا میزان تورم بر شرایط اجاره مسکن در صربستان تاثیر زیادی داشته است؟

    خیر عملا این میزان تورم بر اجاره بها در صربستان اثر آنچنانی نداشته است.

  8. مدارک مورد نیاز برای اجاره مسکن در صربستان چیست؟

    این مدارک عبارتند از: پاسپورت معتبر، ویزای اقامت نوع D، اثبات تمکن مالی و غیره.

  9. برای یافتن آپارتمان جهت اجاره مسکن در صربستان چگونه می توان اقدام نمود؟

    برای یافتن آپارتمان می توان به وب سایت های املاک مراجعه نمود.

  10. فعالیت های مراکز املاک در صربستان در چه بخش هایی است؟

    فعالیت ها عموما در زمینه های کلیه کار های اداری و فنی مربوط به مدیریت و نگهداری واحد و یا آپارتمان همراه با رعایت مقررات، مدیریت حساب های قابل پرداخت و دریافتنی ، اجاره و غیره می باشد. 

  11. بهترین وب سایت ها برای اجاره مسکن در صربستان کدامند؟

    این وب سایت ها عبارتند از: Halooglasi ، CityExpert و Nekretnine.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *