ویزای استارت آپ تایوان

از آنجا که در سال های اخیر فعالیت های نوآورانه و مبتنی بر خلاقیت با استقبال مواجهه شده اند، دولت تایوان در سال 2015 ویزای استارتاپ را برای جذب افراد خلاق خارجی برای نوآوری و راه اندازی کسب و کار در این کشور باز کرده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

به این ترتیب افراد خلاق و نوآور می توانند با استفاده از ویزای استارتاپ تایوان، وارد این کشور شده و ضمن زندگی و برخورداری از حقوق شهروندی، ایده های خود را نیز پیاده سازی کنند. هزینه های زندگی در تایوان کم و اکوسیستم استارتاپی آن بسیار فعال و پویاست و همین موضوع این کشور را به گزینه ای مناسب برای راه اندازی یک کسب و کار جدید بدل می کند.

اگر شما هم به دنبال راهی برای مهاجرت و راه اندازی بیزنس خود هستید، حتما این مقاله را بخوانید زیرا ما در این مطلب از بلاگ گروه وکلای بزرگمهر، قصد داریم به همه ابعاد ویزای استارتاپ تایوان بپردازیم.

مهاجرت از طریق ویزای استارتاپ تایوان

تایوان یا چین تایپه یک کشور کوچک با جمعیتی حدود 20 میلیون نفر است که با کشورهایی مثل ژاپن و فیلیپین همسایه بوده و متشکل از چند جزیره در آسیای شرقی می باشد. شاید شما کمتر با فرهنگ و اقتصاد این کشور آشا باشید زیرا تایوان به اندازه سایر کشورهای حوزه آسیای شرقی مشهور نیست اما فرصت های زیادی در بازارهای آن نهفته است.

تایوان مردمانی بسیار مهمان نواز و دوست داشتنی با فرهنگی کهن و قدیمی دارد. این کشور دارای سواحل، کوه ها و چشمه های آب گرم و غذاهای بسیار متنوعی ست که باعث شده تا افراد زیادی خواهان رفت و آمد به این کشور باشند. همانطور که در ابتدای این مطلب نیز گفتیم در سال های اخیر تایوان نیز به جمع کشورهایی که ویزای استارتاپ دارند، پیوسته است.

تایوان گرچه کشور کوچکی محسوب می شود اما با توجه به این که از نظر تاریخی بسیار غنی است توجه بسیاری از مرد دنیا را به خود جلب می کند در نتیجه اقتصادی سالم و رو به رشد دارد. بسیاری از توریست ها و مردمی که به تایوان سفر می کنند تا از معابد و موزه ها و طبیعت این کشور دیدن کنند، می توانند مشتریان بالقوه استارتاپ شما نیز باشند.

پس فرقی نمی کند که علاقه مند به طبیعت و تاریخ و معنویت باشید یا بخواهید یک بیزنس موفق خلق کنید به هر حال تایوان محیطی مناسب برای همه این اهداف است. برای بهره مندی از همه این مزایا، باید ویزای استارت آپ تایوان را اخذ کنید. ویزای استارتاپ تایوان، به افرادی که شرایط این ویزا را داشته باشند داده می شود تا بتوانند ایده های جدید خود را در تایوان پیاده سازی کنند. ما در ادامه این مطلب به صفر تا صد ویزای استارتاپ تایوان می پردازیم تا شما نیز بتوانید با ابعاد مختلف این موضوع بیشتر آشنا شوید.

نگاهی بر اقتصاد کشور تایوان

همانطور که می دانید، برای راه اندازی یک بیزنس در محیطی جدید، اولین و مهمترین نکته ارزیابی شرایط اقتصادی و شاخص های مهم کشور مقصد است بدون این کار بعید نیست استارتاپی که راه اندازی می کنیم با شکست مواجهه شود زیرا از قبل اقتصاد مقصد و فرصت ها و تهدید های آن را بررسی نکرده ایم. به همین دلیل هم ما در این قسمت، به ارزیابی و معرفی شاخص های اقتصادی موثر بر وضعیت استارتاپ ها در تایوان می پردازیم.

کشور چین تایپه یا تایوان، فعالیت های زیادی در زمینه توسعه زیر ساخت هایش داشته است. این کشور در زمینه تجارت و صنعت، تلاش های زیادی کرده و توانسته یک نظام زیر ساختی قدرتمند و جامع فراهم کند. در چین تایپه، ارتباطات مخابراتی و زیر ساخت های فناوری، با رشد و توسعه خوبی همراه شده و موفقیت های زیادی را نیز در پی داشته است. این موارد برای کسانی که می خواهند استارتاپ هایی در این زمینه ایجاد کنند بسیار اهمیت دارد.

تایوان، علاوه بر اجرای برنامه اصلاحات ارضی، تلاش کرده تا بخش کشاورزی خود را نیز به صورت نوین تجهیز کند همین موضوع هم منجر به رشد این بخش در سال های اخیر شده است. بنابراین اگر ایده یک کسب و کار تازه در زمینه کشاورزی را داشته باشید، تایوان می تواند انتخابی هوشمندانه باشد.

ایده یک کسب و کار تازه در زمینه کشاورزی

کسب و کار در زمینه کشاورزی در تایوان

نرخ پس انداز و سرمایه گذاری، در کشور تایوان بالاست و فعالان و منتقدان اقتصادی نیز با تحسین این موضوع عنوان کرده اند که افزایش نرخ تشکیل سرمایه روند موفقیت تایوان را تسریع می کند. به طور کلی، آمارهای اقتصادی نشان می دهد که سرمایه سرانه در چین تایپه، بیشتر از سایر کشورهای در حال توسعه است و به همین دلیل هم میزان بهره وری و درآمد افراد در وضعیت بهتری قرار می گیرد.

نرخ پس‌انداز و سرمایه‌گذاری در چین تایپه بسیار بالا است و تحلیلگران معتقد هستند که تشکیل سرمایه نقش آسانی در توسعه موفق دارد، سرمایه سرانه در چین تایپه به طور کلی بیشتر از کشورهای در حال توسعه است و این عامل سبب شده است که میزان بهره وری و درآمد در وضعیت بهتری قرار بگیرد.

آمارهای منتشر شده نشان می دهد که نرخ سرمایه و پس انداز در این کشور 40 درصد است. از آنجا که وجود سرمایه و پس انداز به تنهایی نمی تواند عامل موفقیت و توسعه یک کشور باشد، تایوان سعی کرده تا زمیه را برای کارآفرینان و افراد خلاق فراهم کند.

این کشور از استارتاپ ها و کسب و کارهای جدید، با وام و تسهیلات بانکی حمایت می کند. همچنین بسیاری از سرمایه داران تایوانی، مشتاق سرمایه گذاری روی بیزنس های نوپا هستند. به همین دلیل هم بسیاری از افراد به دنبال اخذ ویزای استارتاپ تایوان می باشند. درواقع در این کشر فرصت های زیادی برای جذب سرمایه و راه اندازی یک بیزنس وجود دارد.

چرا ویزای استارتاپ تایوان خوب است؟

شاید از خودتان بپرسید چرا ویزای استارتاپ تایوان، به عنوان یک برنامه و روش مهاجرتی خوب معرفی می شود؟

برای پاسخ به این سوال باید نگاهی به شرایط بازارهای داخلی و تجارت در تایوان بیندازیم. شاید در نگاه اول این کشور بسیار کوچک و با اقتصادی ضعیف دیده شود، اما به هیچ وجه اینطور نیست. همانطور که گفتیم تایوان، دارای اقتصادی قدرتمند و پر رونق در زمینه های مختلف است.

دولت چین تایپه، برنامه های مدونی را برای رسیدن به رتبه های اقتصادی عالی تدوین کرده و در همین راستا نیز فعالیت می کند. وضعیت بازارهای این کشور نیز رو به رشد و مثبت است. استارتاپ هایی که در تایوان فعالیت می کنند از مزایای اقتصادی و مسیری ایده آل بهره مند می شوند. عمده رشد اقتصادی تایوان، در بخش صنعتی آن است و توانسته در سال های اخیر، شاخص های اقتصادی و مالی را به خوبی بهبود ببخشد. با این حال، سایر زمینه ها ا زجمله خدمات، تکنولوژی و … نیز در تایون از رشد و پیشرفت خوبی برخوردار بوده اند و هنوز فرصت ها و شرایط طلایی برای جذب ایده های جدید و تازه دارند.

از دیگر مزایای پررنگ ویزای استارتاپ تایوان، این است که دولت شرکت های استارتاپی را از پرداخت مالیات معاف کرده تا به این ترتیب بتوانند تمام سرمایه و درآمدهای خود را در راستای رشد و توسعه کسب و کار، متمرکز کنند.

مزایای ویزای استارتاپ تایوان

مزایای ویزای استارتاپ تایوان

همین موضوع نیز باعث شده تا سرمایه گذران زیادی در صدد سرمایه گذاری رو استارتاپ های خوش آتیه باشند.

شما نیز می توانید در صورت داشتن شرایط لازم از ویزای استارتاپ تایوان برای مهاجرت و تاسیس شرکت خود استفاده کنید. اما شرایط دریافت ویزای استارت آپ تایوان چیست؟ در بخش بعدی به این سوال پاسخ می دهیم.

شرایط اخذ ویزای استارتاپ تایوان

برای دریافت ویزای استارت آپ تایوان، باید شرایطی را که توسط اداره مهاجرت این کشور اعلام شده، دارا باشید.

این شرایط تنوع زیادی دارد، برای مثال سن، زبان و .. را در بر می گیرد. به طور کلی مثل هر روش مهاجرتی دیگری، برای مهاجرت از طریق ویزای استارت اپ تایوان، باید به این موضوع دقت کنید که آیا واجد شرایط ذکر شده هستید یا نه؟

یکی از مهمترین شروط برای دریافت ویزای استارتاپ تایوان، داشتن یک ایده یا طرح خلاقانه است. از خودتان بپرسید چرا کشور تایوان باید از ایده و طرح من حمایت کند؟ چه نکته خلاقانه یا خاص یا جدیدی در آن وجود دارد؟

اگر برای این سوالات، پاسخ های دقیقی ندارید، پس باید وقت بیشتری را صرف ایده پردازی و خلق یک ایده تازه کنید. ایده شما زمینه را مهیا می کند تا دولت تایوان از شما حمایت کرده و بتوانید ویزای استارتاپ را به دست آورید.

شرط دوم برای اخذ ویزای استارتاپ تایوان، سن قانونی 18 سال است. اگر زیر 18 سال هستید و می خواهید از طریق ایده خود ویزای استارتاپ تایوان را دریافت کنید، باید امور مختلف را از طریق قیم قانونی خود انجام دهید.

سومین شرط برای دریافت ویزای استارتاپ تایوان، نداشتن سوء سابقه است . شما نباید قبلا جرائمی را که بر خلاف قوانین تایوان یا منافع این کشور است انجام داده باشید. همچنین، باید اثبات کنید که تمکن مالی کافی برای زندگی در تایوان را دارید و می توانید از پس هزینه های خود بر بیایید.

در نهایت شما باید بتوانید مدارک خواسته شده توسط اداره مهاجرت را تکمیل کرده و برای آنها ارسال نمائید. یکی از مهمترین موارد برای دریافت ویزای استارتاپ تایوان، طرح تجاری است. طرح تجاری شما، به طور کامل ایده ای که ارائه دادید را تشریح می کند و نشان می دهد که شما ایده تان را از جهات مختلف بررسی و ارزیابی کرده اید.

بیزنس پلن یا طرح تجاری، همچنین فرصت و ها و موقعیت های مختلف بازار را در آن حیطه خاص نشان می دهد و زمینه را مهیا می کن تا سرمایه گذاران و نهادهای حمایتی، از استارتاپ شما حمایت کنند لذا تهیه و تدوین یک طرح تجاری خوب بسیار اهمیت دارد و در راستای دریافت ویزای استارتاپ تایوان، تعیین کننده است.

مدارک لازم برای اخذ ویزای استارتاپ تایوان

برای دریافت ویزای استارتاپ تایوان، باید مدارک لازم را با دقت تهیه کرده و برای اداره مهاجرت این کشور ارسال نمائید. مهمترین مواردی که برای صدور ویزای استارت آپ تایوان باید ارائه کنید عبارت اند از؛

1- فرم درخواست ویزای استارتاپ تایوان به صورت چاپ و امضا شده.

2- دو قطعه عکس در اندازه پاسپورتی که در شش ماه گذشته گرفته شده است. عکس ها باید زمینه سفید و بدون هیچ گونه نقش و نگار باشند. ابعاد آن ها نیز باید بدون حاشیه و 35 در 45 میلی متر باشد.

3- پاسپورت شما، حداقل شش ماه دیگر اعتبار داشته و حداقل دارای سه صفحه خالی باشد.

4- نامه تعهد سرمایه گذاری یا هر مدرک دیگری مبنی بر سرمایه گذاری که توسط شما و شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر مربوطه امضا شده باشد. ( معمولا به این نامه ها لتر آف ساپورت گفته می شود)

5- مدارک ثبتی شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر یا هر مدرک دیگری که قانونی بودن چنین شرکتی را اثبات کند.

6- اسنادی که نشان می دهد شما سرمایه گذاری را دریافت کرده اید.

7- اگر شما حق ثبت اختراع یا گواهی مهارت حرفه ای دارید نیز باید گواهی ثبت اختراع صادر شده توسط آژانس مربوطه تایوان یا یک آژانس خارج از کشور را ارسال نمائید.

8- اگر برای اقامت در یک انکوباتور یا پارک نوآوری شناخته شده در تایوان، تایید شده اید باید گواهی توافقنامه همکاری که توسط هر دو طرف درگیر امضا شده، را ارسال کنید.

9- همچنین اگر در یک استارتاپ یا مسابقه طراحی پیشرو جایزه دریافت کرده اید یا در یک پروژه کارآفرینی خارجی شرکت کرده اید، گواهی آن را باید به مدارک خود پیوست کنید.

10- اگر شرکتی را با سرمایه گذاری حداقل 1 میلیون NT راه اندازی کرده اید، مدارک ثبت شرکت و مجوزهای مربوطه به همراه نامه مجوز سرمایه گذاری به همراه مدرکی مبنی بر میزان سرمایه گذاری را نیز باید روی پرونده خود بگذارید.

علاوه بر مواردی که گفته شد، ممکن است در مسیر اخذ ویزای استارتاپ تایوان، مدارک دیگری نیز از شما خواسته شود که در نهایت باید به دقت تهیه و به مدارک اولیه پیوست گردد. به طور کلی از نظر قانونی نیز دولت تایوان می تواند مدارک بیشتری را جهت بررسی پرونده شما درخواست کند.

اگر در زمینه تهیه و تدوین مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای استارتاپ تایوان، دچار مشکل هستید و نمی دانید باید دقیقا چه اقداماتی را انجام دهید، با موسسه اصطبهاناتی تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

چه مدت طول می کشد تا ویزای استارتاپ تایوان صادر شود؟

اگر از داخل تایوان درخواست خود را ثبت کرده باشید، ویزای استارت آپ تایوان معمولاً طی 2 تا 3 هفته از زمانی که تمام مدارک مربوطه را ارسال می کنید پردازش می شود. با این حال، از آنجایی که درخواست ‌هایی که از ایران و به طور کلی خارج از تایوان، ارسال می‌ شوند هنوز باید برای تأیید به تایوان ارسال شوند، زمان رسیدگی به درخواست‌ های ویزای استارتاپ تایوان بیشتر خواهد شد و چند ماهی به طول می انجامد.

مدت زمان ویزای استارتاپ تایوان چقدر است؟

ویزای استارت آپ تایوان، از زمان صدور به مدت یک سال اعتبار دارد. پس از پایان اولین سال، که در آن باید کسب و کار خود را راه اندازی کنید، می توانید برای تمدید ARC خود درخواست دهید، مشروط بر این که معیارهای تمدید را داشته باشید.

تمدید ویزای استارتاپ تایوان چگونه است؟

همانطور که گفتیم ویزای استارتاپ تایوان یک ویزای یک ساله است. پس از پایان اولین سال ، می توانید ویزای استارتاپ تایوان را برای دو بار دیگر تمدید کنید. با هر بار تمدید می توانید به مدت 2 سال، در خاک این کشور اقامت داشته باشید.

شرایط تمدید ویزای استارتاپ تایوان چیست؟

کسانی که ویزای استارت آپ تایوان یا چین تایپه را اخذ می کنند در نهایت به دنبال راهی برای تمدید این ویزا هستند. در صورت داشتن یکی از شرایط زیر می توانید برای تمدید ویزای استار آپ تایوان خود درخواست دهید:

1- در سال گذشته، کسب و کار شما حداقل 3 میلیون دلار NT درآمد کسب کرده باشد.

2- اگر برای بار دوم یا سوم استارتاپ ویزای خود را تمدید می کنید، باید میانگین درآمد سالانه از سه سال گذشته حداقل 3 میلیون NT دلار باشد.

3- هزینه های عملیاتی کسب و کار شما در سال گذشته (یا میانگین هزینه های سالانه سه سال گذشته) حداقل 1 میلیون NT دلار باشد.

4- شما حداقل سه کارمند تایوانی تمام وقت در شرکتتان استخدام کرده باشید.

5- بتوانید اثبات کنید که شرکت شما به طور مثبت به توسعه اقتصادی تایوان کمک می کند.

چنانچه یکی از شرایط بالا را داشته باشید می توانید تا 40 روز قبل از منقضی شدن مدت اعتبار ویزای استارتاپ، درخواست خود را ثبت نمایید. آژانس ملی مهاجرت درخواست شما را بررسی می کند.

شرایط دریافت اقامت دائم تایوان چیست؟

خوشبختانه این امکان وجود دارد که بعد از دریافت ویزای استارتاپ تایوان، و در صورت داشتن شرایط لازم اقامت دائم این کشور را نیز اخذ کنید. به این منظور باید 5 سال از اقامت شما در تایوان گذشته باشد. اگر حداقل 183 روز در سال از 5 سال گذشته را در کشور تایوان گذرانده باشید و اگر بتوانید مدرکی مبنی بر خودکفایی ارائه دهید، می توانید برای APRC درخواست دهید.

و نکته ای که وجود دارد این است که تمدید این ویزا بسیار سخت است و باید شرایط را به خوبی فراهم کنید تا بتوانید موفق به تمدید ویزای خود بشوید. درواقع شما باید بتوانید دولت تایوان را مجاب کنید که وجود شما و استارتاپتان برای این کشور سودآور بوده است تا به این ترتیب بتوانید اقامت دائم این کشور را دریافت کنید.

آیا برای دریافت ویزای استارت آپ تایوان به مدرک زبان نیاز داریم؟

اکو سیستم استارت‌ آپ تایوان و بسیاری دیگر از برنامه ‌های استارت‌ آپ بزرگ در این کشور، به زبان انگلیسی هستند. با این حال، اگر حداقل به زبان چینی مکالمه ابتدایی صحبت کنید، تجربه بهتری خواهید داشت و از فرهنگ تایوان بهره بیشتری خواهید برد. بنابر این برای مهاجرت به تایوان، الزامی برای یادگیری زبان چینی ندارید.

حتی اگر زمانی برای مطالعه زبان ندارید و بدون اصول اولیه می ‌آیید، تایوان به عنوان کشوری بسیار امن و دوستانه شناخته می‌شود که در آن نیازی نیست نگران بلد نبودن زبان این کشور باشید. علاوه بر این، اکثر جوانان تایوان به زبان انگلیسی صحبت می کنند، به خصوص اگر تحصیلات دانشگاهی داشته باشند. بنابراین، تا زمانی که به زبان انگلیسی قابل قبول صحبت می کنید، نیازی نیست نگران ارتباط برقرار کردن در تایوان باشید.

برای دریافت ویزای استارتاپ تایوان نیز، نیازی به مدرک زبان انگلیسی ندارید. با این حال، همانطور که گفتیم اگر چینی بلد نیستید بهتر است زبان انگلیسی خود را تقویت کنید تا بتوانید با مردم ارتباط برقرار کرده و از پس کارهای خود بر بیایید.

آیا تایوان مقصد خوبی برای استارتاپ هاست؟

یکی از سوالاتی که ممکن است به ذهن شما نیز خطور کرده باشد این است که آیا تایوان محیط خوبی برای راه اندازی استارتاپ است؟ آیا این کشور ارزشش را دارد؟

در سال 2021 شرایط تایوان تغییر کرد، به این که دلیل که استعدادها تحت فشارهای اقتصادی از سیلیکون ولی، به این کشور مهاجرت کردند. در تایوان به دلیل وجود بازار و اقتصادهای رو به رشد و استخرهای نیروی کار ماهر، فضایی دوستانه برای استارت ‌آپ ‌ها به وجود آمده و آنها می توانند از پلتفرم ها و امکانات موجود نهایت استفاده را ببرند.

با توجه به این روند، کشور تایوان به دلایل مختلف یک پیشنهاد منحصر به فرد برای راه اندازی بیزنس محسوب می شود؛

  • فضای تجاری غربی با حفاظت IP قوی
  • حمایت دولت از کسب و کارهای نوپا
  • سیستم استعداد STEM با دستمزد مقرون به صرفه (حدود 35000 دلار در سال برای توسعه دهندگان نرم افزار آموزش دیده در دانشگاه)
  • قابلیت های منحصر به فرد تولید سخت افزار و نزدیکی به کارخانه های محلی و همچنین در سرزمین اصلی چین
  • نزدیکی به چین و دیگر کشورهای بزرگ آسیایی

کشور تایوان همچنین به دلیل وضعیت «خارج از رادار» این کشور، به ویژه در مورد فناوری، برای بنیانگذاران بوت استرپ جالب است. همچون بسیاری از کشورها، فرار مغزها به چین و ایالات متحده یک مشکل جدی برای تایوان بوده است و دولت سرمایه گذاری زیادی در بخش های نرم افزار و نوآوری در داخل کشور انجام می دهد تا این روند را معکوس کند. به همین دلیل هم مهاجرانی که قصد راه اندازی یک ایده خلاقانه در تایوان را داشته باشند، با استقبال این کشور رو به رو می شوند.

کشور تایوان

تایوان مقصد خوبی برای استارتاپ ها

این بدان معنی است که این برنامه مزایای زیادی را ارائه می دهد، و هنوز هم دریافت ویزای استارتاپ تایوان نسبتا آسان است. در حال حاضر، دولت تایوان بسیار انگیزه دارد تا ویزای استارتاپ را به یک تجربه عالی برای مهاجران تبدیل کند لذا سعی می کند در این زمینه سخت گیری زیادی اعمال نکند.

پیش بینی می شود این شرایط به نسبت آسان، در سال های آینده تغییر کند و شرایط اخذ ویزای استارتاپ تایوان متفاوت شود زیرا رفته رفته افراد بیشتری متوجه مزایا و فرصت های تایوان خواهند شد.

چند نکته ی مهم برای افرادیکه متقاضی ویزای استارتاپ تایوان هستند:

  • قبل از افتتاح رسمی شرکت، با مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کنید.
  • بلافاصله پس از دریافت ویزا، شرکت خود را راه اندازی کنید.
  • یک CPA برای مدیریت فرآیند ثبت کسب و کار و نگهداری دفاتر ماهانه استخدام نمائید.
  • هنگام ارائه درخواست تمدید ویزا، پوشه ای با فاکتورها، قیمت ها و هزینه های خود تهیه کنید.

مزایای برنامه ویزای استارتاپ تایوان

دولت تایوان در سال 2017 یک صندوق 3.3 میلیارد دلاری برای حمایت از ابتکارات فناوری در سراسر کشور تأسیس کرد. این اقدام تا حدود زیادی پاسخی بود به برنامه ‌هایی که توسط دولت چین به ‌طور خاص برای جذب استعدادها از تایوان به نقاط مهم فناوری چین مانند شانگهای راه‌اندازی گردید.

این برنامه ها که توسط تایوان اجرا شده اند به نتایج خوبی رسیده و انون شرایط مناسبی را برای خلق شرکت ها و استارتاپ های جدید مهیا کرده است. در حال حاضر در تایوان میزان قابل توجهی سرمایه، شتاب دهنده و برنامه های حمایتی و کارآفرینی وجود دارد.

این برنامه ها یکی از ساده ترین راه ها برای تایید ویزای استارتاپ تایوان هستند. در حالی که آنها نمی توانند تأیید کار شما را تضمین کنند، کافی است بگوییم که اگر توسط یک سرمایه گذار یا نهاد حمایت کننده تأیید شوید، به احتمال بسیار زیاد موفق به اخذ ویزای استاتراپ تایوان می شوید.

از دیگر مزایای اخذ ویزای استارتاپ تایوان می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • نیازی به سرمایه زیاد ندارید.
  • نیازی به مدرک زبان چینی یا انگلیسی چیست.
  • از حمایت های دولتی برخوردار می شوید.
  • در یک بازار و اقتصاد آزاد به تجارت و فعالیت می پردازید.
  • امکان تمدید ویزا و اخذ اقامت تایوان برای شما وجود دارد.

نکات پایانی درباره ویزای استارتاپ تایوان

ما در این نوشتار تلاش کردیم تا به همه سوالات شما پیرامون ویزای استارتاپ تایوان و مزایا و شرایط و مدارک مورد نیاز آن پاسخ دهیم و به روز ترین اطلاعات را در این باره به شما ارائه کنیم. به طور کلی، کشور تایوان یکی از کشورهای رو به شد آسیای شرقی بوده و مقصد خوبی برای مهاجرت و راه اندازی یک استارتاپ محسوب می شود و شما می توانید در صورت داشتن شرایط لازم برای دریافت این ویزا اقدام کنید.

همچنین با توجه به این که فرآیند مهاجرت، فرآیندی تخصصی و نیازمند تسلط به زبان کشور مقصد و آگاهی نسبت به رویه های اداره مهاجرت و سفارت مقصد می باشد، بهترین کار کمک گرفتن از یک موسسه با تجربه در این زمنیه است. ما در موسسه مهاجرتی اصطهباناتی، با تکیه بر سال ها تجربه در زمینه امور مهاجرتی و اخذ ویزای کشورهای مختلف آماده ارائه مشاوره تخصصی و پاسخ به پرسش های شما در زمینه ویزای استارتاپ تایوان هستیم. به این منظور می توانید با شماره تلفن های ما در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *