راه اندازی پورتال استخدام مهاجران کبک کانادا

مهاجرت به کانادا به روش های مختلفی امکان پذیر است که برای متقاضیان لازم است تا مورد بررسی های دقیقی قرار گیرد. کشور کانادا دارای ایالت های مختلفی است. متقاضیان باید به این نکته توجه داشته باشند که در هنگام مهاجرت به کانادا لازم است تا قوانین ایالت مورد نظر خود را هم به دقت مورد بررسی قرار دهند. چرا که قوانین ایالت های مختلف کانادا با هم متفاوت می باشند. از این رو اگر شما تمایل به مهاجرت کانادا دارید، بهترین کار این است که به بررسی قوانین ایالت مورد نظر خود نیز بپردازید. در ادامه ما اخبار منتشر شده در ارتباط با راه اندازی پورتال استخدام مهاجران کبک کانادا را منتشر می کنیم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

راه اندازی پورتال استخدام مهاجران کبک کانادا

برای مهاجرت به کانادا در سال جدید میلادی باید به نکات بسیاری توجه داشته باشید. مهم تر از همه این که باید قوانین ورود در زمان همه گیری ویروس کرونا را مد نظر داشته باشید. با این توصیفات اخبار جدیدی برای کار در کانادا و ایالت کبک منتشر شده است که به واسطه آن اعلام راه اندازی پورتال استخدام مهاجران کبک کانادا شده است. بر طبق این قانون کبک پورتال مستقیم استخدام کارفرمایان-مهاجران را راه اندازی می کند.

پورتال جدید به کارفرمایان امکان دسترسی مستقیم به نامزدهای احتمالی موجود در کبک یا خارج از کشور را می دهد و از پشتیبانی شخصی ارائه شده توسط مشاور مهاجرت بهره مند می شوند. کارفرمایان از طریق این سیستم می توانند متقاضیان کار را با استفاده از داده های Arrima استخدام نمایند. از این رو عملکرد جدید پورتال کارفرمایی ، خدماتی که توسط وزارت مهاجرت کبک ارائه شده است، در اختیار مشاغل قرار گرفته. 

مزایای راه اندازی پورتال کبک

همان طور که اشاره کردیم برای بهبود روند مهاجرتی کبک و کار در این ایالت، پروتالی راه اندازی شده است. با استفاده از این پرتال، کارفرمایان می توانند افرادی که متقاضی کار در کانادا و کبک هستند را شناسایی کرده و با معیار های خود بسنجند. این ویژگی جدید برای تسهیل انتخاب افرادی که به بهترین وجه نیازهای بازار کار در این استان را برآورده می کنند ، طراحی شده است و این امکان را می دهد که مستقیما به وب سایت وزارت مراجعه کرده و پروفایل نامزد ها را مشاهده نمایند.

کارفرمایان از این طریق می توانند به راحتی، پیشنهاد کار را ارائه داده و به آغاز روند مهاجرت متقاضیان کمک بسیاری کنند. راه اندازی این پورتال همچنین باعث سرعت در روند مهاجرت کاری به کانادا و استان کبک این کشور می شود. شرکت های ثبت شده در Registraire des Entreprises Québec (Enterprise Register) می توانند مهاجران یا افرادی را از اقلیت های فرهنگ فرهنگی مستقر در کبک ، دانشجویان بین المللی که با اجازه کار پس از فارغ التحصیلی از کبک فارغ التحصیل شده اند ، یا کارگران موقت یا دائمی از خارج از کشور استخدام کنند.

پیمایش در پورتال ارگونومیک است و به شرکت اجازه می دهد هنگام انتخاب  معیار های جستجوی مختلف ، نتایج مشاهده شده در زمان واقعی را به دقت مورد بررسی خود قرار دهد. برای دسترسی به پورتال کارفرمایان ، شرکت ها ابتدا باید نمایه ای را در Arrima ، سیستم مدیریت ابراز علاقه آنلاین کبک ایجاد کنند و پس از آن می توانند درخواست ها را بررسی نمایند. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *