امکان درخواست آنلاین خانواده های افراد مقیم در سوئد

یکی از مهم ترین دغدغه های افرادی که برای مهاجرت اقدام می کنند، حضور خانواده آن ها می باشد. در واقع این افراد تمایل دارند که خانواده های خود را وارد کشور مورد نظر کنند. در سال جاری به دلیل بروز مشکلات مبتنی بر ویروس کووید نوزده شرایط حضور خانواده ها در کشور های مختلف به سختی فراهم شده است. اما این روز ها دولت سوئد اقدامات اساسی را صورت داده. در این بین امکان درخواست آنلاین خانواده های افراد مقیم در سوئد فراهم شد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

امکان درخواست آنلاین خانواده های افراد مقیم در سوئد

خبر خوب برای متقاضیان و افرادی که در سوئد بدون خانواده خود اقامت دارند منتشر شده است. در واقع هم اکنون امکان درخواست آنلاین اعضای خانواده که متقاضی اجازه اقامت هستند ، می باشد. بر مبنای این امر اداره مهاجرت سوئد یک برنامه آنلاین به روز شده را برای افرادی که در سوئد کار می کنند و اعضای خانواده آن ها می خواهند پس از آن درخواست اقامت کنند، راه اندازی کرد. این امر هم برای خانواده هایی که از قبل در سوئد هستند و هم برای خانواده هایی که در خارج از کشور هستند اعمال می شود.

فرم درخواست با شرایط بسیار مناسبی در دسترس قرار گرفته است تا اعضای خانواده متقاضی مهاجرت به سوئد و اقامت در سوئد بتوانند به صورت آنلاین آن ها را پر کنند. پس از این مرحله اقدامات لازم به جهت حضور در سوئد برای خانواده افراد مقیم در سوئد فراهم می شود. اما یک نکته مهم شرایط لازم برای درخواست آنلاین اقامت است. اما این شرایط چیست؟! در ادامه به آن ها اشاره می کنیم. 

شرایط درخواست آنلاین اقامت خانواده ها در سوئد

برای این که خانواده های افراد مقیم در سوئد و افرادی که مشغول کار و فعالیت در این کشور هستند، بتوانند درخواست خود را ارائه دهند لازم است تا شرایطی را داشته باشند. اما این شرایط چیست؟! اگر در سوئد کودکی داشته باشید می توانید به واسطه حضور کودک خود در این کشور و بر مبنای اجازه اقامت کودک درخواست آنلاین خود را ارائه نمایید. در حالت بعدی اگر شما به عنوان فردی با شرایط محقق بودن در سوئد اجازه اقامت دارید، اعضای خانواده شما می توانند پس از بررسی شرایط شما به صورت آنلاین درخواست اقامت سوئد خود را نیز ارائه دهند.

در واقع بر طبق قانون جدید تنها کافی است که شما اجازه اقامت داشته باشید تا خانواده شما بتوانند پس از آن برای شرایط مختلف اقدام نمایند. اما پیش از این شرایط متفاوت بود. در گذشته شرط این بود که شخصی مشغول به کار در سوئد باشد و دارای شماره هویت شخصی هم باشد. یک نکته بسیار مهم تر هم این است که اگر اعضای خانواده ای دارید که می خواهند تقاضای تمدید اجازه اقامت کنند و همزمان با شما درخواست نمی دهند، پس از آن می توانند به صورت آنلاین درخواست دهند. این شرایط درخواست آنلاین برای متقاضیان به دلیل اهمیت حضور خانواده ها در کنار هم توسط دولت سوئد اعمال شده است. از این رو می توان به راحتی برای ان امر اقدام نمود. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *