دانشگاه بین المللی اوراسیا ارمنستان

ارمنستان مورد توجه متقاضیان بسیاری برای ورود به دانشگاه قرار گرفته است. این کشور با پذیرفتن دانشجویان بین المللی همواره در حال ارتقا سطح آموزشی و ایجاد دانشگاه های معتبر است. رتبه بندی دانشگاه بین المللی اوراسیا ارمنستان را در جزئیات زیر ببینید. این دانشگاه در حدود ده سال است که در استراتژی خود در بین المللی سازی پایدار است، اطلاعات تکمیلی را مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در این مقاله به شما انتقال می دهند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

درباره دانشگاه بین المللی اوراسیا ارمنستان

دانشگاه بین المللی اوراسیا در سال 1996 تاسیس شد و در شهر بزرگ ایروان واقع شده است (دارای جمعیتی بالغ بر 1000000 – 5000000 نفر می باشد). این دانشگاه ، به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم ارمنستان به رسمیت شناخته می شود. موسسه آموزش عالی و معتبری جهت تحصیل در کشور ارمنستان است که مقر آن در ایروان می باشد. از سال 2004، EIU  دارای اعتبار اموزشی گردید که برنهمه های اموزشی را به طور کامل با استانداردهای منطقه آموزشی عالی اروپا و توافقنامه بولونیا تطبیق داد.

EIU تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد و لیسانس در رشته حقوق ، مدیریت و زبان های خارجی ارائه می دهد. EIU هم کاری های مختلف منطقه ای و بین المللی را ارائه می دهد. دانشگاه بین المللی اوراسیا  (EIU)یکی از موسسات اموزش عالی بسیار کوچک است (دامنه ی ثبت نام دانشگاه میان 500 تا 999 دانشجو می باشد ). دانشگاه بین المللی اوراسیا (EIU) دوره های آموزشی و برنامه هایی را ارائه می کند که به عنوان مدارک تحصیلی پیش از کارشناسی شناخته می شوند (به عنوان مثال دیپلم، گواهی نامه)، کارشناسی و کارشناسی ارشد در چندین رشته ی تحصیلی می باشد.

این موسسه آموزش عالی 23 ساله یک سیاست پذیرش انتخابی براساس امتحانات ورودی دارد. متقاضیان بین المللی واجد شرایط می توانند درخواست ثبت نام داشته باشند. EIU، آموزش در سه سطح چارچوب ملی مقدماتی جمهوری ارمنستان ارائه می دهد : مقطع لیسانس ( ششم )، مقطع کارشناسی ارشد (سطح هفتم)، پژوهشگر (درجه علمی علمی (سطح هشتم).

برنامه های اصلی شامل مدیریت، فقه، زبان های خارجی و داروسازی و فن آوری اطلاعات (IT) می باشند. این دانشگاه از سال 2013 برنامه های دکترای علوم را در زمینه های اقتصاد و مدیریت، زبان های المانی و قانون عمومی (قانون اساسی، اجرایی، مالی، شهری، زیست محیطی، قانون اروپا و قانون دولتی ) ارائه کرده است. تخصص های در سطح کارشناسی ارشد محدود به قانون اساسی، قانون مدنی و دستور العمل، قانون جنایی و دستور العمل، مدیریت پروژه، مدیریت پروژه الکترونیک، مدیریت هتلداری، زبان و ادبیات انگلیسی (TEFL)، داروسازی و فن آوری اطلاعات  (IT)نمی باشد.

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه بین المللی اوراسیا ارمنستان

دانشگاه بین المللی اوراسیا در سال 1996 در شهر ایروان ارمنستان تأسیس شد و در 13 مارس 2002، این دانشگاه با حکم وزارت علوم و آموزش و پرورش، تاییدیه گرفت و مجاز به صدور مدارک تحصیلی دولتی شد. جهت تحصیل در ارمنستان این دانشگاه فرصت های تحصیلی زیادی را در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا(تحقیق و پژوهش) در اختار دانش آموزان قرار می دهد.

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه بین المللی اوراسیا ارمنستان

این دانشگاه در حدود ده سال است که در استراتژی خود در بین المللی سازی پایدار بوده و به طور فعال با پیوستن به سازمان های بین المللی و عضویت در شماری از برنامه های بین المللی در این امر مشارکت می کند. دانشگاه اوراسیا دوره های تحصیلی حرفه ای را در رشته های حقوق، مدیریت، روزنامه نگاری، امور مالی، ادبیات و زبان های خارجی، دارو سازی، فن آوری و اطلاعات، روان شناسی ارائه می دهد.

متقاضیانی که برای اولین بار در این دانشگاه ثبت نام کرده اند و همچنین دانش آموزانی که بعد از گذراندن سال تحصیلی دوم و سوم از سایر دانشگاه ها به دانشگاه اوراسیا منتقل شده اند، فرصت خوبی برای شرکت در دوره های بین المللی ارائه شده توسط این دانشگاه دارند. این دانشگاه سالهاست که برنامه های تبادل دانش آموزان بین المللی را با دانشگاه های برجسته ی اروپای، اسپانیا، ایتالیا، لهستان، جمهوری چک، استونی، یونان، لیتوانی و دیگر کشورها به اجرا گذاشته است و دانش آموزان با انتخاب این دانشگاه فرصت استثنایی برای آینده ی شغلی خود در ارمنستان خواهند داشت.

پذیرش در دانشگاه بین المللی اوراسیا به صورت انتخابی بوده و دانش آموزان برای تحصیل در این دانشگاه باید در آزمون ورودی این دانشگاه شرکت کرده و قبول شوند. دانش آموزان بین المللی برای اخذ پذیرش در این دانشگاه باید درخواست خود را به همراه مدارک و اسناد مربوطه به آدرس زیر ارسال کنند:

  • فرم درخواست به همراه عکس (3.4)
  • کپی مدارک تحصیلی متوسطه به همراه دیپلم دبیرستان، که مدراک تحصیلی باید به زبان ارمنی ترجمه شده باشند و توسط دفتر اسناد رسمی یا سفارت تایید شده باشند.
  • کپی گذر نامه یا گواهی تولد فرد که توسط سافرت یا دقتر اسناد رسمی تایید شده باشد.
  • گواهی پزشکی تایید شده از سفارت که سلامت فرد را تایید کند.

هم چنین حدود شهریه ی تحصیل در این دانشگاه برای دانش آموزان بین المللی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد 1000 دلار آمریکا در سال می باشد و این دانشگاه از سال 2011 فرصت های زیادی برای دریافت بورسیه ی تحصیلی و کمک های مالی برای دانش آموزان فراهم کرده است. برای پذیرش در مقطع کارشناسی در این دانشگاه علاوه بر قبولی در آزمون ورودی مدارک زیر لازم است:

  • اصل دیپلم و سند رسمی تایید شده از دبیرستان مبنی بر اتمام تحصیلات فرد در این دوره
  • 6 قطعه عکس 3.4
  • مدارک شناسایی(گواهی تولد، گذر نامه)
  • کارت پایان خدمت فرد
  • گواهی شرکت در مسابقات ملی و بین المللی(المپیک)
  • رسید پرداخت هزینه ی درخواست و آزمون ورودی( 1500 درم یا 3.09 دلار)

برای پذیرش در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا نیز علاوه بر سایر اسناد، مدارک تحصیلی مقاطع قبل( کارشناسی و ارشد) و اخذ حداقل نمره ی 12(از 20) در آزمون گرفته شده و هم چنین ارسال مقالات تحقیقاتی مورد نیاز است.

رتبه و رنکینگ دانشگاه بین المللی اوراسیا ارمنستان

دانشگاه بین المللی ارواسیا ارمنستان(EIU) که یک موسسه آموزش عالی خصوصی در یروان ارمنستان است در رتبه 16 دانشگاه های ارمنستان و در رتبه 10547 دانشگاه های جهان قرار دارد. این دانشگاه تازه تاسیس 22 ساله دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد دوره های مختلف را ارائه می کند. دانشگاه بین المللی ارواسیا به طور رسمی توسط وزارت آموزش و علوم ارمنستان به رسمیت شناخته شده است.

پذیرش دانشگاه بر اساس امتحان ورودی است و داوطلبان بین المللی واجد شرایط میتوانند برای ثبت نام درخواست دهند. دانشگاه ارواسیا از سال 2004 به سیستم انتقال اعتبار اروپایی (EUROPEAN CREDIT TRANSFER SYSTEM) پیوسته است و متعهد شده است که دستور العمل های سازگار با استانداردهای آموزش عالی اروپا و موافقت نامه BOLOGNA را اجرا کند. در حال حاضر دانشگاه EIU کیفیت بالای اموزشی در راستای تحولات ایجاد شده در جامعه مدرن را ارائه می کند.

رشته های دانشگاه بین المللی اوراسیا ارمنستان

رشته حقوق: دانشکده حقوق در سال 1966 تاسیس شده است و دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد حقوق را ارائه می کند. دوره کارشناسی حقوق (تخصص در دوره های قانون اساسی،حقوق جنایی، حقوق مدنی، حقوق بین الملل) و دوره کارشناسی ارشد حقوق (تخصص در حقوق بین الملل و اروپا، حقوق مدنی و جنایی و فرایند و نظریه های قانون) در دانشکده حقوق برگزار می شود. رشته مدیریت و IT: دانشگاه بین المللی اوراسیا ارمنستان دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای مدیریت را ارائه می کند.

  • کارشناسی مدیریت
  • کارشناسی ارشد مدیریت
  • کارشناسی ارشد مدیریت پروژه
  • کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کارهای الکترونیک
  • کارشناسی ارشد مدیریت هتلداری
  • دکترای اقتصاد

رشته های دانشگاه بین المللی اوراسیا ارمنستان

رشته های زبان خارجه: دانشگاه EIU دوره های زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسه و همچنین دورهای تخصص زبان شناسی و ارتباطات بین فرهنگی را نیز ارائه می کند. رشته های داروسازی: دانشگاه ارواسیا ارمنستان دوره های کارشناسی ارشد دوره های داروسازی را برای داروسازان واجد شرایط و حرفه ای با دانش عمیق نظری و مجهز به امکانات عالی ارائه می کند.

هزینه و شهریه تحصیل در دانشگاه بین المللی اوراسیا ارمنستان

  • لیسانس (خارجی)،1000 دلار در هر سال.
  • کارشناسی ارشد (خارجی) 1000 / دلار در هر سال.
  • محل اقامت: 82 دلار
  • مواد غذایی: 99 دلار
  • حمل و نقل: 10 دلار
  • ارتباطات و خدمات عمومی: 38 دلار
  • لباس: 21 دلار
  • ورزش و اوقات فراغت :25دلار
  • مجموع:275دلار

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه تحصیل در ارمنستان بهتر است که با مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در ارتباط باشید، مشاورین ما اطلاعات به روزی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *