تحصیل در مقطع دکترا در استرالیا

تمام دانشگاه های استرالیا می توانند پژوهش در سطح دکترا را پشتیبانی کنند و طیف وسیعی از نهادهای مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. البته انتخاب بهترین دانشگاه برای اخذ مدرک و تحصیل در مقطع دکترا در استرالیا به نوع پروژه مورد نظر دانشجو و همچنین امکانات و تخصصی بستگی دارد که می خواهد آن را کسب کند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط تحصیل در مقطع دکترا در استرالیا

استرالیا بواسطه ی مهاجران ساخته شده و با آغوش باز آماده پذیرایی از شما می باشد، استرالیا یکی از محبوب و بی نظیر ترین مقاصد تحصیلی چند فرهنگی در خارج از کشور است که البته پذیرش دانشجویان بین المللی را آسان کرده است، و در هر نقطه از این کشور شرایط طوری است که احساس خوب و آسوده خواهید داشت. محیط بی نظیر و متنوع استرالیا جذابیت آن را صد چندان کرده که از طرفی بیابان های قرمز و از طرف دیگر جنگل های بارانی را در اختیار شما می گذارد. استرالیا محل چندین دانشگاه برتر است که میزبان برخی از بهترین شهرهای دانشجویی در سراسر جهان هستند.

آموزش دکترا در استرالیا

 

آموزش دکترا در استرالیا

آیا به تحصیل پزشکی در استرالیا علاقه مند هستید؟ این کشور دارای مراکز تحقیقاتی در سطح جهانی و دانشگاه های رتبه بندی شده در سطح بین المللی است که آن را به یک مرکز درخشان برای تحقیق و بورس تحصیلی تبدیل کرده است. در بسیاری از موارد، تحقیقات دکترا در استرالیا بسیار شبیه به پژوهش دکترا در انگلستان است. احتمالا آب و هوا کمی بهتر خواهد بود، و شاید دوستانتان  در آنجا کمی حسود باشند. اما در واقع تجربه تلاش در مقطع دکترا مشابه با دانشجویانی است که در دیگر کشورهای محبوب تحصیلی تجربه می کنند.

دانشگاه های استرالیا

استرالیا محل 42 دانشگاه عمومی است. این دانشگاهها با بودجه دولتی پشتیبانی می شوند و باید استانداردهای ملی مربوط به کیفیت و اعتباربخشی را دار باشند. اکثر این دانشگاهها در سواحل شرقی کشور و در اطراف شهرهای بزرگ مانند سیدنی، بریزبن و ملبورن قرار دارند. موسسات فنی و آموزش عالی (TAFE) جزو ارائه دهندگان تحصیلات عالی در استرالیا محسوب می شوند. این موسسات بر آموزش حرفه ای بیشتر از پژوهش توجه و تمرکز دارند. به همین ترتیب، آنها مدرک دکترا اعطا نمی کنند.

دوره دکترا در استرالیا

مدرک دکترای استرالیا یک رشته تحقیقاتی ناب است و تقریبا به طور کامل کار بر روی پایان نامه مستقل را شامل می شود و معمولا هیچ گونه ماژول تدریس را در بر نمی گیرد. البته، تحصیل در رشته پزشکی در استرالیا چیزی فراتر از تنظیم کردن و تحقیق می باشد. کار خود را با انجام یک بررسی ادبی شروع خواهید کرد. این کار در واقع ارزیابی کار موجود در رشته شما محسوب می شود که به موضوع شما ربط دارد. با تکمیل این کار می توانید کار قبلی دیگر دانش پژوهان را بررسی کنید.

پس از آن با کمک سرپرست کارشناس، تحقیق خود را شروع خواهید کرد. این یک کار آکادمیک با تجربه و مربوط به موضوع شما خواهد بود. این موارد بخش عظیمی از تجربه PhD شما را در بر می گیرد. در واقع، استادان راهنمای استرالیایی نقش مهمی را در مرحله برنامه کاربردی دکترا ایفا می کنند.

مدت زمان دکترا در استرالیا

معمولا تخصص پزشکی در استرالیا به مدت سه سال تحصیلی تمام وقت طول می کشد. این زمان برای برخی از دانشجویان بیشتر طول می کشد، اما زمان آن معمولا به شرایط ثبت نام و ترتیبات بودجه بندی بستگی دارد. تحصیل در مقطع دکترا به صورت نیمه وقت می توانند تا شش سال طول بکشد، اما این نوع تحصیلی به طور معمول برای دانشجویان بین المللی فراهم نیست. شرایط ویزای دانشجویی استرالیا به این معنی است که باید تمام وقت تحصیل کنید. پروسه درخواست های بین المللی PhD در استرالیا نسبت به سایر کشورها کمی متفاوت است. اولین قدم قبل از درخواست مستقیم یک پروژه، برنامه یا دانشگاه، این است که باید ابتدا طبق نظرات خود با سرپرست بالقوه تماس بگیرید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره تحصیل و همچنین هزینه زندگی در استرالیا با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) در ارتباط باشید،مشاورین متخصص ما شما را به صورت کامل راهنمایی خواهند کرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *