نروژ برای شهروندان کشورهای پر خطر به نتایج منفی آزمون PCR نیاز دارد

حدود یک سال پیش از شهر ووهان در کشور چین ویروسی به پا خواست که کل کشور های دنیا را درگیر خود کرد. در واقع شیوع این ویروس منجر به همه گیری شدید شد و بر مبنای آن مشکلات بسیاری را برای متقاضیان به وجود آورد. از این رو کشور های مختلف برای جلوگیری از همه گیری کرونا اقدامات بسیاری را صورت دادند. نروژ نیز یکی از کشور های اروپایی می باشد که بر اساس همه گیری ویروس کرونا اقداماتی را صورت داده است. از این رو افرادی که قصد مهاجرت به نروژ را دارند باید بر مبنای این روند تصمیمات درستی را اخذ نمایند. بر طبق قانون جدید نروژ برای شهروندان کشور های پر خطر به نتایج منفی آزمون PCR نیاز دارد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

نروژ برای شهروندان کشور پرخطر به نتایج منفی آزمون PCR نیاز دارد.

دولت این کشور اعلام کرده است ، خارجیانی که مایل به ورود به نروژ هستند ، از کشور های خطرناک COVID-19 ، اگر نتایج منفی آزمایش Coronavirus را ارائه ندهند ، دیگر نمی توانند اقدامات مهاجرتی را صورت دهند. از این رو مهاجرت به نروژ با هر روشی مانند کار در نروژ یا تحصیل در نروژ هم که باشد باید بر مبنای قوانین صورت گیرد و متقاضیان نتیج آزمایش را داشته باشند.

در واقع طبق این قانون خارجیانی که از کشور های در لیست قرمز وارد نروژ می شوند، اگر نتایج منفی آزمون پی سی آر خود را ارائه ندهند، ممنوع الورود خواهند شد. دولت این کشور اشاره کرده است: ما اکنون در شرایطی هستیم که اقدامات محکم تر و سخت تری را می طلبد. اروپا قرمز است و تحولات در نروژ خوب نیست. علت افزایش همه گیری در برخی مورد ها عفونت های وارد شده از کشور های دیگر به نروژ می باشد. 

قوانین ورود به نروژ در دوران کرونا

دولت نروژ اعلام کرده است که آزمایش پی سی آر برای ورود به این کشور مورد نیاز است و متقاضیان نباید بیش از ۷۲ ساعت قبل آزمایش را داده باشند. این گواهی به زبان های نروژی ، دانمارکی ، سوئدی ، فرانسوی یا آلمانی قابل قبول است. این تصمیم بر اساس گزارش موسسه ملی بهداشت عمومی نروژ گرفته شده است. ماه گذشته ، وزارت دادگستری و امنیت عمومی نروژ اعلام کرد که ممنوعیت ورود گسترده شهروندان کشور های ثالث به اتحادیه اروپا را تا تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۲۱ میلادی تمدید کرده است.

این مسئله به دلیل افزایش تعداد موارد ویروس کرونا با موج دوم این ویروس کشنده می باشد. هفته گذشته ، نخست وزیر نروژ ، ارنا سولبرگ تأکید کرد که این کشور برای جلوگیری از شیوع ویروس محدودیت ها را بیشتر می کند. حتی اگر این کشور اقدامات پیشگیرانه COVID-19 خود را تشدید می کند ، مرکز اروپایی پیشگیری و کنترل بیماری (ECDC) تخمین زده است که فقط نروژ ، فنلاند و برخی از مناطق یونان در هفته دوم این ماه مکان های امن تری برای سفر هستند. در کنار محدودیت های خارجی، از شهروندان نروژی خواسته شده که از سفر های غیرضروری دوری کنند. تا آنجا که ممکن است در خانه بمانند و ارتباط اجتماعی کم تری داشته باشند. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *