اقامت در نروژ
مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

اگر میخواهید برای اقامت در نروژ اقدام کنید، برخی از ویژگیهای دیگری نیز وجود دارد که لازمه ی اقامت در نروژ است. شما باید انعطاف پذیر باشید. زندگی فیزیکی در نروژ بسیار سخت تر از سایر کشورها است.

فقط رفتن به مغازه ها در اینجا دو برابر تلاش می خواهد به دلیل برف، یخ، چمن های طولانی، تپه ها و غیره. شما باید همه ی تفاوت های ظاهری تبعیض و نژاد پرستی را از بین ببرید. نروژی ها به  مهاجرانی اهمیت نمی دهند که  شکایت می کنند و در حقیقت، مهاجران شهرت نامناسبی را به عنوان شکایت کننده ایجاد کرده اند. شما باید از شرکت خود لذت ببرید، مخصوصا اگر خودتان به نروژ بروید. در ضمن به هزینه زندگی در نروژ نیز دقت کنید .

اقامت در نروژ

شرایط اقامت در نروژ

 شما باید بدانید چطور مراقب سلامتی خود باشید زیرا خدمات بهداشتی بسیار کم است. خواه  میخواهید یا نه , استعداد دارد یا نه, باید زبان را یاد بگیرید . شما باید با سیستم انجام کارها در نروژ سازگار شوید. مخالفت کردن, شکایت کردن و تفکر به شیوه ی خودتان  فقط شما را ناراحت می کند. شما نباید عصبانی  شوید و یا “زرنگ بازی درآورده ” یا  ارباب منش باشید  یا عقل کل خود را فرض کنید  وگرنه خودتان را به انزوا می کشانید. اگر آماده ی لذت بردن، فروتنی، رحم  و بی دردسری هستید بنابراین آماده ی دوست داشته شدن بوسیله ی نروژ هستید. درباره شرایط مهاجرت به نروژ بیشتر بخوانید.

تحصیل در نروژ

من به نروژ با دارابودن  کارشناسی ارشد در رشته ای مهاجرت کردم  که  نروژ این نوع از مدارک را در نیروی کار خود در آن  ندارد، بنابراین من به شدت تحصیل کرده و کارآمد بودم. همچنین این مزیت  به من کمک کرد تا  پروژه های خود را شروع کنم .  با وود یک همسر نروژی من یک سابقه ی خانوادگی خوب نروژی داشتم .هیچ مقدار از زبان نروژی نمی دانستم، اما خانواده  همسرم  د رمورد زبان و فرهنگ  به شدت به من کمک کردند. هرچند وقتی به نروژ آمدم شغلی نداشتم، شوهر من کار تمام وقت خوبی داشت و می توانست از من حمایت کند. به محض اینکه اقامت من توسط UDI پذیرفته شد، استخدام شدم. من بیشتر  از سایر فراد مهاجر در کلاس زبان نروژی  می ماندم. اکثر آنها آن  وسایلشان را جمع کرده  و به خانه می رفتند. من در جامعه بسیار فعال بودم، وقت و استعدادم را اختصاص دادم، و یک شبکه خوب از همکاران و دوستانم ایجاد کردم.

نروژ یکی از زیباترین مکان های جهان است. مردم، فرهنگ و چشم انداز فریبنده ای دارد. اگر شما مایل به فداکاری زیاد هستید، پاداش های زیادی وجود دارد. مطمئنا نروژ برای کسانی است که دوست دارند تغییر، چالش ها و راه های خود را بدست آورند. هر کسی می تواند نرو/ز را دوست داشته باشد,  راهش این است که نروژ هم شما را دوست داشته باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تابعیت و اقامت نروژ با مشاورین موسسه توسعه گران مهر تماس بگیرید.

[rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”]
[rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”]
[carousel_posts_sc type=”cbp_type02″ posts_per_line=”3″ category=”immigration”]
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *