ویزای استارت آپ مکزیک

مکزیک کشوری ست که با 130 میلیون نفر جمعیت در آمریکای شمالی واقع شده است. برنامه مهاجرت از طریق ویزای استارتاپ مکزیک، به این دلیل که اقتصاد مکزیک توانسته در سال های اخیر با رشد همراه شود، یکی از روش های مناسب برای مهاجرت است. مکزیک کشوری کهن و زیباست که علاوه بر جاذبه های طبیعی و مدرن، فرصت های کاری و اقتصادی زیادی در آن نهفته است. استارتاپ های مختلفی در اکوسیستم استارتاپی مکزیک در حال فعالیت هستند و باعث شده اند تا این اکوسیستم، رتبه 41 جهانی را به دست آورد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

اگر شما هم می خواهید از طریق ویزای استارتاپ مکزیک به این کشور زیبا، مهاجرت کنید حتما این مقاله از بلاگ گروه وکلای اصطهباناتی را بخوانید زیرا در این نوشتار به همه سوالات شما پیرامون اخذ ویزای استارتاپ مکزیک پاسخ می دهیم.

نگاهی بر عوامل اقتصادی تاثیرگذار روی استارتاپ ها در مکزیک

اگر بخواهیم اقتصاد مکزیک را توصیف کنیم باید بگوییم این کشور دارای یک اقتصاد بازار در حال توسعه است که در آن افراد از رده های درآمدی بالایی برخوردارهستند. این موضوع یکی از عوامل بسیار مهم برای افرادی ست که قصد دارند در یک کشور دیگر کسب و کارشان را راه اندازی کنند. به این ترتیب آنها این امکان را خواهند داشتن تا از مزایای اقتصادی مکزیک بهره مند شوند. بر اساس گزارش های منتشر شده از سوی صندوق بین المللی پول، اقتصاد مکزیک شانزدهمین اقتصاد برتر دنیا از نظر آیتم های اسمی شناخته شده است. هچنین از نظر شاخص قدرت خرید نیز، این کشور در جایگاه دوم قرار دارد.

شاخص مهم بعدی که در روند انتخاب مقصد برای ویزای استارتاپ اهمیت دارد، شاخص تولید ناخالص ملی یا GDP است. این شاخص در مکزیک در سال 2020 حدود 1.4.37 بیلیون دلار تخمین زده شد که در سال 2021 به عدد 1094.53 رسیده است. پیش بینی می شود همچنان در آینده نیز این آهنگ رشد ادامه پیدا کند.

در سال های گذشته مکزیک آسیب های فراوانی از پاندمی کرونا دید و آهنگ رشد اقتصادی آن اندکی کندتر شد.

با این حال تمامی دستگاه ها و ارگان های اقتصادی این کشور در تلاش هستند تا رکورد اقتصادی ناشی از کرونا را جبران کرده و به روند رو به رشد خود برگردند.

یکی از بخش های مهم و تاثیر در اقتصاد مکزیک، بخش خدمات با سهمی حدود 64 درصد است که بالاترین نرخ تاثیرگذاری در تولید ناخالص ملی این کشور را به خود اختصاص می دهد. بخش های دیگر همچون صنعت و کشاورزی نیز در جایگاه های بعد از نظر تاثیرگذاری قرار دارند.

از دیگر شاخص های مهم و موثر برای کسانی که در زمینه ویزای استارتاپ مکزیک در حال کسب اطلاعات هستند، شاخص آزادی تجارت است. شاخص آزادی تجارت مکزیک، با کسب امتیاز 65 در رده 64 دنیا قرار گرفته است. این موضوع نشان می دهد که مکزیک جزو اقتصادهای آزاد یا نسبتا آزاد دنیا می باشد. از نظر شاخص شفافیت اقتصادی نیز، مکزیک در رتبه 124 دنیا قرار گرفت گرچه این رتبه جایگاه خوبی برای مکزیک نیست اما اکوسیستم های موجود در مکزیک از شفافیت کافی برخوردار هستند.

شاخص آزادی تجارت مکزیک

شاخص آزادی تجارت مکزیک

بررسی شرایط استارتاپ ها در مکزیک

همانطور که در ابتدای این مطلب نیز گفتیم اکوسیستم استارتاپی مکزیک، تعداد بسیار زیادی استارتاپ را در خود جای داده و شرایطی پویا را تشکیل داده است. شرکت های بزرگی مثل اسپاتیفای، فیس بوک، اوبر و اینستاگرام به خوبی اثبات می کنند که مسیر موفقیت از اکوسیستم استارتاپی مکزیک می گذرد. اقتصاد این کشور، جزو بزرگترین بازارهای دنیا و با رشدی سریع می باشد.

یکی از شهرهای شلوغ مکزیک از نظر تراکم مکزیکوسیتی است که بیشترین تعداد استارتاپ ها را در خود جای داده است. تعداد استارتاپ های فعال مکزیکو سیتی حدود 311 می باشد. همچنین این شهر در رده بندی شهرهای برتر در زمینه استارتاپ ها توانسته رتبه 53 را به دست بیاورد. چیهواهوا، مونتری و گواخارا نیز ار دیگر شهرهای موفق مکزیک هستند که برای راه اندازی استارتاپ بسیار مناسب اند.

شهر مکزیکوسیتی

شهر مکزیکوسیتی

برای کسانی که قصد دریافت ویزای استارتاپ مکزیک را دارند بسیار مهم است که کشور مقصد بستر و محیط مناسبی برای رشد و پیشرفت آن ها فراهم کند. یکی از شاخص هایی که در همین راستا باید توجه قرار گیرد، شاخص آسانی انجام بیزنس نام دارد. از این نظر کشور مکزیک در رده 60 جهانی قرار گرفته است.

از جمله نقاط مثبت این کشور در زمینه راه اندازی بیزنس، برخورداری از حمایت های دولتی و تسهیلات و اعتباراتی ست که دولت به بیزنس های این حوزه اعطا می کند. درواقع بیزنس ها و استارتاپ ها این امکان را دارند که از طریق ویزای استارتاپ مکزیک از مزایای اقتصادی و کمک های دولتی این کشور بهره مند شوند.

شرایط صدور ویزای استارتاپ مکزیک چیست؟

برای دریافت ویزای استارتاپ مکزیک،‌ همچون سایر انواع ویزاها، شرایط خاصی وجود دارد. همه افرادی که متقاضی دریافت ویزای استارت آپ مکزیک هستند، باید واجد این شرایط باشند. شما نیز اگر می خواهید از طریق ویزای استارتاپ مکزیک به این کشور آنریکای شمالی، مهاجرت کنید حتما باید این شرایط را دارا باشید. اما شرایط دریافت

ویزای استارتاپ مکزیک چیست؟

اولین شرط اخذ ویزای استارتاپ مکزیک، رسیدن به سن قانونی 18 سال تمام است. در مرحله بعد، باید یک ایده یا طرح ارائه دهید و بتوانید آن را در قالب طرح تجاری یا بیزنس پلن ، پرزنت کنید. سرمایه گذران و دولت مکزیک، با بررسی بیزنس پلن، تصمیم می گیرند که از ایده شما حمایت کنند یا خیر، بنابراین تهیه یک بیزنس پلن مورد تایید، از مهمترین شرایط اخذ ویزای استارتاپ مکزیک است.

این موضوع را دست کم نگیرید، زیرا صرف داشتن ایده های خاص و تازه برای دریافت ویزای استارت آپ مکزیک کافی نیست. ایده های شما در عین تازه و ناب بودن باید قابلیت اجرایی و صرفه اقتصادی داشته باشند. طرح تجاری شما، باید نشان دهد که این ایده، هم قابلیت اجرایی دارد و هم برای دولت مکزیک و نیروی کار بومی آن، سودآور است. به این ترتیب شما می توانید توجه دولت و سرمایه گذاران آنجل یا ریسک پذیر را به خود جلب کنید.

طرح تجاری در کشور مکزیک

طرح تجاری در کشور مکزیک

در ادامه باید بتوانید با ارائه بیزنس خود به سرمایه گذاران و نهادهای حمایتی مورد تایید مکزیک، یک نامه حمایتی دریافت کنید. این نامه که با نام لتر آف ساپورت نیز شناخته می شود نشان می دهد که یک سرمایه گذار قصد حمایت از طرح شما را دارد همچنین نشان می دهد که یک نهاد حمایتی مورد تایید دولت مکزیک، طرح شما را تایید کرده است.

شرط بعدی برای اخذ ویزای استارتاپ مکزیک، برخورداری از تمکن مالی کافی است. هر شخص برای زندگی در مکزیک، هزینه های جاری و روزمره ای دارد که باید بتواند از پس آن بر بیاید. مدارک تمکن مالی، باید اثبات کند که شما توانایی پرداخت هزینه های معمول زندگی خود در مکزیک به مدت یک سال را خواهید داشت.

آیا برای دریافت استارتاپ ویزای مکزیک به مدرک زبان نیاز داریم؟

برای دریافت ویزای استارتاپ مکزیک، شرایط و مدارک خاصی نیاز است که باید از قبل تهیه و به اداره مهاجرت این کشور ارسال گردد. اما یکی از سوالات مهم و پرتکرار در این زمینه این است که آیا به مدرک زبان انگلیسی یا اسپانیایی برای اخذ ویزای استارت آپ مکزیک نیاز داریم؟

برای دریافت استارتاپ ویزای مکزیک، نیازی به ارائه مدرک زبان نیست. این موضوع یکی از مزایای این نوع ویزا محسوب می شود زیرا در این روش مهاجرتی، لازم نیست متقاضی وقت زیادی را صرف مطالعه و یادگیری زبان یا شرکت در امتحانات تافل و ایلتس کند. با این حال، با توجه به این که زبان رسمی کشور مکزیک اسپانیایی و انگلیسی است، برای زندگی و کار در این کشور حتما باید یک یا هر دو این زبان ها را تا حدود زیادی بلد باشید تا بتوانید با مردم و سایر بیزنس ها ارتباط برقرار کنید.

مدارک لازم برای دریافت ویزای استارتاپ مکزیک

اگر قصد دارید نسبت به اخذ ویزای استارتاپ مکزیک اقدام کنید، ابتدا باید مدارک مورد نیاز را تهیه نمائید. تهیه مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای استارتاپ مکزیک، بسیار مهم و تعیین کننده است تا آنجا که اگر ایراد یا نقصی در این مدارک باشد با درخواست شما موافقت نمی شود.

لذا قبل از آن که درخواست خود را برای اداره مهاجرت مکزیک ارسال نمائید، حتما توجه داشته باشید که مدارکتان ایراد یا کمبودی نداشته باشد. مدارک لازم برای ویزای استارت آپ مکزیک عبارت است از؛

  • ترجمه مدارک شناسائی از جمله کارت ملی و شناسنامه
  • ترجمه مدارک شغلی و سوابق کاری متقاضی
  • اصل پاسپورت معتبر
  • گواهی تمکن مالی به زبان لاتین به همراه مهر تایید بانک
  • پرینت 6 ماه اخیر حساب بانکی با تایید بانک و به زبان لاتین
  • چنانچه شخص مبلغی را در بانک بلوکه کرده و از سود آن استفاده می کند، مدارک آن را باید به زبان لاتین ترجمه و ارسال نماید.
  • 3 قطعه عکس رنگی، تمام رخ و بدون عینک یا لبخند و حداکثر مربوط به 6 ماه اخیر
  • اصل و ترجمه سند مالکیت
  • ترجمه سند ازدواج
  • بیزنس پلن
  • نامه حمایتی یا لتر آف ساپورت

لازم به ذکر است که مدارک ترجمه شده باید به زبان لاتین با مهر و سربرگ دارالترجمه رسمی باشد و نیازی به مهر یا تایید دادگستری یا وزارت امور خارجه ندارد. اگر در زمینه تهیه مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای استارتاپ مکزیک یا سایر مراحل مهاجرتی، به راهنمایی نیاز دارید بهترین کار مشورت با یک تیم مجرب و با سابقه در زمینه اخذ انواع ویزا می باشد. مجموعه وکلای برگزیده اصطهباناتی، یکی از بهترین و با تجربه ترین موسسه های مهاجرتی کشور با بیش از 10 سال سابقه در زمینه امور مهاجرتی است که صفر تا صد امور مهاجرت شما به مکزیک را انجام می دهد.

معرفی بهترین حوزه ها برای راه اندازی استارتاپ در مکزیک

بدون شک یکی از چالش برانگیزترین بخش های دریافت ویزای استارتاپ مکزیک، انتخاب یک زمینه مناسب برای ایده پردازی و طراحی طرح تجاری است. تمام مسیر آینده و موفقیت های شما به حوزه ای که انتخاب می کنید بستگی دارد.

به همین دلیل هم باید از قبل بدانید که در کشور مکزیک چه زمینه ها و رشته هایی برای راه اندازی استارتاپ، مناسب تر هستند و شانس موفقیت در آنها بیشتر است. عمده تمرکز شرکت های استارتاپی موجود و فعال در مکزیک،‌ در زمینه هایی ست که در ادامه ذکر می کنیم. شما نیز می توانید در زمینه های گفته شده ایده پردازی کرده و با رائه طرح تجاری مناسب موفق به دریافت ویزای استارتاپ مکزیک شوید.

بهترین زمینه ها برای راه اندازی استارتاپ در مکزیک عبارت است از؛

  • تکنولوژی مالی
  • آموزش
  • سلامت
  • حمل و نقل
  • تجارت و خرده فروشی
  • اجتماعی و سرگرمی
  • داده و نرم افزار

شرایط راه اندازی استارت آپ در مکزیک

کشور مکزیک به دلیل داشتن بازارهای تجاری آزاد و گسترده، ارتباط با بازارهای جهانی و برخورداری از یک شبکه استارتاپی بین المللی فرصتی خوب برای مهاجرت و راه اندازی بیزنس محسوب می شود. کسانی که موفق به دریافت ویزای استارتاپ مکزیک می شوند در نهایت می توانند از حمایت های دولتی در راستای توسعه و پپیشرفت استارتاپ خود نیز برخوردار شوند. اما شرایط راه اندازی یک استارتاپ در مکزیک چیست؟ چگونه می توانیم در کشور مکزیک و شهرهایی مثل مکزیکو سیتی، استارتاپ خود را راه اندازی کنیم؟

راه اندازی استارتاپ در مکزیک قوانین و مقررات خاص خودش را دارد. به طور کلی برای ثبت شرکت باید به ادارات IMSS در شهر یا منطقه انتخابی خود مراجعه کنید. به این منظور نیز باید مدارک خواسته شده را از قبل تهیه کرده و به اداره IMSS تحویل دهید. مدارکی که جهت ثبت شرکت در مکزیک باید ارائه دهید عبارت اند از؛ گواهی تامین سرمایه، طرح تجاری یا بیزنس پلن، اساسنامه شرکت،‌ پاسپورت و مدارک هویتی موسسان شرکت به زبان انگلیسی یا اسپانیایی. همه این مدارک نیز باید با ترجمه قانونی و مورد تایید دفاتر رسمی مکزیک باشند.بعد از تهیه مدارک مورد نیاز، نوبت به طی مراحل ثبت شرکت در مکزیک می رسد؛

  • انتخاب نوع شرکت به عنوان شرکت مسئولیت محدود
  • انتخاب نام شرکت
  • تحویل مدارک لازم
  • اخذ شماره مالیاتی یا (Tax ID)
  • افتتاح حساب بانکی در یکی از بانک های مکزیک

ثبت استارتاپ در مکزیک چقدر طول می کشد؟

ثبت شرکت در کشور مکزیک تابع قوانین و مراحل اداری خاصی است. افراد باید با مراجعه به وزارت امور خارجه این کشور، مجوزی را دریافت کنند که به آنها اجازه دهد از نام شرکت برای امور تجاری استفاده کنند. اخذ این مجوز معمولا 2 روز کاری طول می کشد.

برای دریافت این مجوز، باید مبلغی حدود 640 پزو پرداخت شود. در مرحله بعد نیز باید اسناد شرکت در یکی از دفاتر رسمی مکزیک ثبت شود تا شماره مالیاتی به آن تعلق گیرد. برای ثبت اسناد شرکت در اداره تجارت مکزیک نیز به حدود 17 روز زمان نیاز دارید.

2 الی 5 روز نیز طول می کشد تا بتوانید یک حساب بانکی افتتاح کرده و شرکت را در اداره تامین اجتماعی ثبت نمائید. بعد از دریافت شماره مالیاتی، باید این شماره را به اداره بازرگانی و بخش تاسیس شرکت آن ارائه کنید.

این اقدام نیز یک روز طول می کشد. در مرحله آخر نیز باید به اداره اطلاعات ثبت شرکت ملی مکزیک رفته و اطلاعات شرکتتان را در این اداره نیز به ثبت برسانید.

ثبت استارتاپ در مکزیک چقدر هزینه دارد؟

علاوه بر هزینه هایی که برای دریافت ویزای استارتاپ مکزیک باید پرداخت شود، روند ثبت شرکت در این کشور نیز هزینه هایی را در پی خواهد داشت که در این بخش به آن می پردازیم. در اولین گام برای دریافت مجوز استفاده از نام تجاری شرکت، باید مبلغ 640 پزو به وزارت امور خارجه این کشور پرداخت شود.

برای ثبت اسناد شرکت و اخذ شماره مالیاتی نیز، 9000 پزو هزینه لازم است. برای ثبت شرکت در اداره تجارت مکزیک نیز باید 1400 پزو پرداخت شود. مواردی که گفته شد برخی از مهمترین و پررنگ ترین هزنیه های ثبت و راه اندازی استارتاپ در مکزیک هستند. اطلاع از این هزینه ها برای کسانی که می خواهند از طریق ویزای استارت آپ مکزیک به این کشور مهاجرت کنند، بسیار مهم است.

آشنایی با استارتاپ های موفق مکزیک

اشنایی با استارتاپ های موفق حال حاضر مکزیک، مزایای زیادی دارد. به عنوان مثال، شناخت این استارتاپ ها می تواند به شما در شناخت فرصت ها و زمینه های مناسب مکزیک برای راه اندازی استارتاپ کمک کند. همچنین نگاهی به زمینه های کاری و خدمات دهی آنها، کمک می کند تا ایده های جالب و تازه ای به ذهنتان خطور کند وب توانید از طریق آن ویزای استارتاپ مکزیک را دریافت کنید.

نخستین استارتاپ موفق مکزیک،‌ کیچینگ نام دارد. این استارتاپ به فروشگاه ها و کسب و کارهای مختلف این امکان را می دهد تا به راحتی یک فروشگاه آنلاین بسازند و بتوانند محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانند. از شرکت های بزرگ گرفته تا کسب و کارهای کوچک محلی، همگی از خدمات کیچینگ استفاده می کنند زیرا ساخت فروشگاه از طریق آن بسیار ساده و سریع است.

برای استفاده از خدمات این استارتاپ، افراد پولی پرداخت نمی کنند و همین موضوع باعث افزایش محبوبیت آن شده است. این استارتاپ، به راحتی با کسب و کارها و بیزنس های مختلف لینک می شود و مصرف کننده و تولید کننده را به یکدیگر متصل می کند. این استارتاپ که در سال 2014 راه اندازی شده یکی از نمونه های موفق در اکوسیستم استارتاپی مکزیک محسوب می شود.

توصیه می کنیم اگر قصد دارید از طریق استارتاپ ویزای مکزیک وارد این کشور شده و بیزنس خود را راه اندازی کنید،‌ حتما به استارتاپ های موفق این کشور از جمله کیچینگ نگاه دقیقی بیندازید. این استارتاپ ها هر یک نکات مثبت زیادی دارند که می تواند الگو و نقشه راه شما برای موفقیت باشند.

دیگر استارتاپ های موفق مکزیک،‌ در زمینه هایی همچون فرهنگی و تفریحی و مالی و بانکی هستند. این حوزه ها هم با استقبال مردم رو به رو می شود و هم به دلیل سودآوری توجه سرمایه گذران را به خود جلب می نمایند.

استارتاپ های خدماتی نیز در مکزیک رونق زیادی دارند و به ننایج خوبی می رسند.

آنچه که در این زمینه اهمیت دارد توجه به نیاز مردم و سهولت دسترسی آنها به خدمات یا محصولات استارتاپ است. با رعایت این نکات، شما نیز می توانید به جمع استارتاپ های موفق مکزیک بپیوندید.

استارتاپ ویزای مکزیک چه مزایایی دارد؟

همانطور که گفتیم استارتاپ ویزای مکزیک هم یک روش مهاجرت به این کشور است و هم راهی برای راه اندازی یک کسب و کار جدید. اما چرا در سال های اخیر مهاجرت از طریق استارتاپ ویزای مکزیک، بیشتر شده و رونق یافته است؟ پاسخ این سوال در مزایای این نوع ویزا نهفته است.

به طور کلی، شرایط کاری در شرکت های مکزیک بسایر مناسب است و یافتن نیروی کار در این کشور آسان.

نهادهای اجتماعی تا حد ممکن از شرکت های نوپا حمایت می کنند و این یکی از نقاط قوت کشور و سیستم های حمایتی آن محسوب می شود زیرا اجازه نمی دهد کسب و کارهای نوپا، زیر فشارهای اقتصادی یا نوسانات بازار، له شوند.

قوانین مختلف در این کشور به دقت اجرا می شود و مجازات های سختگیرانه ای برای شرکت ها و کمپانی هایی که قوانین را رعایت نمی کنند تعیین شده است. همین موضوع نیز باعث شده تا فضای شفاف و سالم در اقتصاد و اکوسیستم استارتاپ های مکزیک به وجود بیاید. حمایت ها و فضای سالم موجود در اقتصاد مکزیک، به همراه ارتباط آزاد با بازارهای جهانی از جمله مزایای مهم و پررنگ دریافت ویزای استارتاپ مکزیک محسوب می شود.

کارآفرینان و سرمایه گذاران زیادی به دنبال استارتاپ های خوش آتیه با ایده های خوب در مکزیک هستند تا به آنها پیوسته و از آنان حمایت کنند. از دیگر مزایای اخذ ویزای استارت آپ مکزیک و راه اندازی شرکت در این کشور، می توان به مواردی همچون امکان خرید زمین و ملک، کار در یک فضای بین المللی و اقتصادی آزاد، بهره مندی از سیستم کار و تجارت قوی، رقابت سالم، اجازه اقامت در مکزیک، تخفیفات مالیاتی، حمایت های دولتی و غیره اشاره کرد.

به همه این موارد، این نکته را نیز اضافه کنید که مهاجرت از طریق ویزای استارتاپ مکزیک، با حداقل سرمایه نیز ممکن می باشد و این روش در مقایسه با بسیاری از روش های مهاجرتی، مقرون به صرفه تر است. در این شیوه شما این امکان را دارید که برای شرکای قانونی و خانواده خود نیز ویزای مکزیک را دریافت کنید.

درواقع شما می توانید همسر و فرزندان خود را نیز به عنوان همراه به مکزیک ببرید. این موضوع یکی از مهمترین مزایای ویزای استارتاپ مکزیک است. اما مزایای ویزای استارت آپ مکزیک همین جا تمام نمی شود، بعد از ورود به خاک مکزیک، همسر شما اجازه کار و فرزندانتان نیز اجازه تحصیل در این کشور را خواهند داشت.

از سوی دیگر، همانطور که گفتیم می توانید بعد از اتمام مدت زمان اعتبار ویزای استارتاپ مکزیک، با ارائه مدارک مورد نیاز اقامت خود را تمدید کرده و بعد از گذشت چند سال، اقامت این کشور را نیز دریافت کنید.

دریافت ویزای استارت آپ مکزیک چقدر زمان نیاز دارد؟

بسته به شرایط مختلف، مدت زمانی که باید برای دریافت ویزای استارتاپ مکزیک صبر کنید متفاوت است. گرچه نمی توانیم به صورت دقیق، بگوییم چه مدت طول می کشد تا این نوع ویزا صادر شود اما تجربه نشان می دهد اگر مدارکتان کامل و بدون ایراد باشد چند ماهی طول می کشد تا این ویزا برای شما صادر شود. البته بهتر است در نظر داشته باشید که زمان برای ایده پردازی و تدوین بیزنس پلن نیز به این مدت افزوده می شود.

ویزای استارتاپ مکزیک چه مدت اعتبار دارد؟

ویزای استارتاپ مکزیک، یک ویزای 2 ساله است. یعنی از زمان صدور آن شما می توانید به مدت 2 سال در این کشور زندگی کرده و کار در زمینه استارتاپ خود بپردازید.

آیا امکان تمدید ویزای استارتاپ مکزیک وجود دارد؟

بعد از گذشت مدت 2 سال از صدور استارتاپ ویزای مکزیک،‌ می توانید با ارائه مدارکی که اثبات کند استارتاپ شما در روند موفقیت می باشد و برای دولت مکزیک نیز سودآور بوده است، اقامت خود را تمدید کنید.

آیا می توانیم خانواده را به عنوان همراه به مکزیک ببریم؟

بردن همسر و فرزندان به عنوان همراه، یکی از دغدغه های مهم مهاجران است. در استارتاپ ویزای مکزیک، شما این امکان را دارید تا همسر و فرزندان زیر 18 سال خود را نیز به مکزیک ببرید.

برای این کار باید مدارک هویتی آنان را به اداره مهاجرت مکزیک ارسال کرده و منتظر صدور ویزای همراه آنان باشید. از مزایای این روش این است که همسر شما اجازه کار و فرزندانتان اجازه تحصیل در مکزیک را خواهند داشت.

سخن پایانی درباره ویزای استارت آپ مکزیک

ما در این نوشتار تلاش کردیم تا به همه سوالات شما پیرامون ویزای استارتاپ مکزیک پاسخ دهیم و به روز ترین اطلاعات را در این باره به شما ارائه کنیم. به طور کلی، مکزیک مقصد خوبی برای مهاجرت و راه اندازی یک استارتاپ محسوب می شود و شما می توانید در صورت داشتن شرایط لازم برای دریافت این ویزا اقدام کنید.

همچنین با توجه به این که فرآیند مهاجرت، فرآیندی تخصصی و نیازمند تسلط به زبان کشور مقصد و آگاهی نسبت به رویه های اداره مهاجرت و سفارت مقصد می باشد، بهترین کار کمک گرفتن از یک موسسه با تجربه در این زمنیه است. ما در موسسه مهاجرتی اصطهباناتی، با تکیه بر سال ها تجربه در زمینه امور مهاجرتی و اخذ ویزای کشورهای مختلف آماده ارائه مشاوره تخصصی و پاسخ به پرسش های شما در زمینه ویزای استارتاپ مکزیک هستیم. به این منظور می توانید با شماره تلفن های ما در ارتباط باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *