خرید ملک در لوکزامبورگ

جهت اقامت کشور لوکزامبورگ خرید ملک در این کشور یک اقدام بسیار مهم است . شما باید جزئیات دقیقی از روند اداری و بررسی آگهی ملک را بدانید. این مقاله به شما کمک می کند تا گام های مختلف امضای قرارداد خرید و فروش خانه را یاد بگیرید.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید ملک در لوکزامبورگ ، می توانید به سایت موسسه(توسعه گران مهر) نیز مراجعه کنید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط خرید ملک در لوکزامبورگ

در لوکزامبورگ مانند جاهای دیگر، جستجو برای مسکن شامل جستجوی لیست املاک در وبسایت های تخصصی می باشد که از طریق (توسعه گران مهر)قابل دسترسی است یا در مطبوعات محلی می توان مشاهده کرد. طرف های ذینفع همچنین ممکن است به طور مستقیم به بسیاری از آژانس های املاک در این کشور مراجعه کنند.در حقیقت، در دوحه بزرگ و مخصوصا در پایتخت، صاحبان املاک، چند مالکیت خود را مدیریت نمی کنند. اکثر آنها این وظیفه را به یک آژانس املاک اختصاص داده اند، که به موجب این معامله، کمیسیون دریافت می کنند.خرید ملک در لوکزامبورگ

 

املاک در لوکزامبورگ

اگر قصد خرید یک ملک دارید، توجه داشته باشید که سایت موسسه(توسعه گران مهر)به شما امکان می دهد دفتر اسناد رسمی را پیدا کنید، یک فرد صالح برای تهیه یک قرارداد فروش با توجه به روال قانونی، پس از امضای قرارداد فروش اولیه (compromis de vente) به شما کمک خواهد کرد.لازم به ذکر است که دولت لوکزامبورگ یک کمک هزینه شناخته شده به عنوان اعتبار مالیاتی (Bëllegen Akt) برای کاهش هزینه های حوادث مرتبط با خرید املاک و مستغلات معرفی کرده است.

کمکی برای هزینه زندگی لوکزامبورگ جهت ثبت نام و رونویسی پرداخت می شود و می تواند توسط هر کسی که مایل به خرید اموال (و بعضی از ضمیمه های آنها) شخصی است، دریافت شود.همچنین افرادی که مایل به دریافت ویزا اقامت شهروندی لوکزامبورگ هستند، با انواع مختلف کمک های سرمایه ای دولت آشنا می شوند، که شرایط خاصی برایشان اعمال خواهد شد.

خرید ملک لوکزامبورگ

برای درک بهتر حقوق و وظایف خود به عنوان صاحب اموال در لوکزامبورگ ، به سایت(توسعه گران مهر)مراجعه کنید و آگاهی خود را بیافزایید،منبع اصلی اطلاعات در صنعت املاک خصوصی است. املاک و مستغلات آنلاین تنها سرویسی است که می تواند اطلاعات در همه زمینه های کلاس بندی شده ی دارایی خصوصی املاک ، از جمله سرمایه گذار نهادی، صندوق، عملکرد، معامله و داده های دارایی فراهم کند.سایت ما به طور مداوم توسط  محققان اختصاص داده شده و به طور استراتژیک در نقاط مختلف جهان ارزیابی می شود.

سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

املاک و مستغلات آنلاین یک ابزار قدرتمند برای همه کسانی که در بازاریابی صندوق و روابط سرمایه گذار شرکت دارند می باشد که شامل پروفایل های بسیار دقیق برای سرمایه گذاران نهادی در املاک و مستغلات، به علاوه اطلاعات جامع در مورد تمام وجوه در بازار سراسر جهان است.انجام کارهای قانونی را در شرکت هایی که Net-to-LP هستند پیگیری کنید که فعالیتشان نشان می دهد که دقیقا چگونه مديران کارهای فردی را در طول زمان انجام می دهند،همچنین ببینید کدام بخش ها و مناطق جغرافیایی قوی ترین بازده را دارند و عملکرد معاملات را در این کشور ببینید.در نهایت موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) آماده پاسخگوی تلفنی و حضوری شما دوست عزیز در مورد شرایط مهاجرت لوکزامبورگ به صورت کامل می باشد.

3/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

2 دیدگاه برای “خرید ملک در لوکزامبورگ

  1. هادی فیروزابادی گفت:

    سلام زوجی فرهنگی و بازنشسته با سن ۵۸ سال چگونه می توان اقامت کشور لوکزانبورک را گرفت سپاس از راهنمایی شما عزیزان

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      در صورت وجود تمکن مالی، اخذ اقامت کشور لوکزامبورگ، از راه های سرمایه گذاری و خرید ملک قابل اقدام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *