افزایش ظرفیت مهاجرت با ویزای همراه کانادا

برای مهاجرت به کشور های مختلف ویزا های گوناگونی وجود دارد. البته باید به این نکته نوجه داشت که برای ورود به برخی از کشور ها نیاز به دریافت ویزا نمی باشد. با این حال برای ورود به کشور های مختلف ویزا ها می توانند در انواعی مانند ویزای کاری، ویزای تحصیلی، ویزای سرمایه گذاری، ویزای توریستی و غیره باشند. با این تفاسیر یکی از مهم ترین ویزا ها با عنوان ویزای همراه شناخته می شود. ویزای همراه برای افرادی است که پس از ورود به کشور مورد نظر قصد دارند همسر و فرزندان خود را وارد کشور مقصد کنند. در این میان نیز اخباری مبنی بر افزایش ظرفیت مهاجرت با ویزای همراه کانادا منتشر شده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

افزایش ظرفیت مهاجرت با ویزای همراه کانادا

کانادا در حال پردازش برنامه های مهاجرت با طرفیت بیشتر از طریق ویزای همراه کانادا می باشد. مرکز IRCC خبر های خوبی را به کسانی که قصد حمایت از همسر یا شریک زندگی خود دارند، ارائه می دهد. اداره مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) اکنون به دنبال کاهش سرعت در ابتدای شیوع ویروس کرونا ، در حال پردازش برنامه های مهاجرت بیشتر از همسران است.

قبل از همه گیری ویروس کرونا، دولت کانادا قصد داشت از ۷۰ هزار مهاجر جدید در گروه همسر و فرزندان استقبال نماید. با این حال به دلیل همه گیری این شرایط به مشکل برخورد کرد. طبق برنامه جدید برای سال های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ سظح مهاجرت با این هدف توسط دولت کانادا به سالیانه ۸۰ هزار ویزای کانادا افزایش می یابد. بیشتر کسانی که تحت این گروه مورد استقبال قرار می گیرند، همسران و شرکای شهروندان کانادایی یا افراد با اقامت دائم کانادا هستند که از آن ها حمایت مالی صورت می گیرد.

پردازش های مربوط به ویزای همراه کانادا

شرایط پردازش و پذیرش ویزای همراه کانادا به دلیل همه گیری ویروس کرونا آهسته تر از قبل شده است. اما مرکز IRCC در اواخر سپتامبر اعلام کرد که هدف آن ها تسریع ۶۰۰۰ درخواست همراه از سپتامبر تا دسامبر سال ۲۰۲۰ میلادی می باشد. داده های جدید ارائه شده توسط IRCC به خبرگزاری ها نشان می دهد که تعداد برنامه های حمایت مالی همسر که توسط مرکز IRCC نهایی شده است ، در سپتامبر ۲۰۲۰ میلادی در مقایسه با ژوئیه دو برابر شده است.

در ماه سپتامبر ، IRCC تقریباً بیش از ۴۰۰۰ درخواست را نهایی كرد و در مورد آن ها تصمیم گرفت ، در حالی كه در ژوئیه كمتر از ۲۰۰۰ مورد را بررسی کرده بود. این روند به نظر می رسد که تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی با افزایش روبرو باشد و با ظرفیت بیشتری برای متقاضیان ارائه شود.

شرایط حمایت از همسر برای ورود به کانادا

برای مهاجرت به کانادا با ویزای همراه، فرد باید شرایطی را داشته باشد. حامی مالی بای حداقل ۱۸ سال سن داشته باشد و ثابت کند که به عللی غیر از معلولیت کمک اجتماعی دریافت نمی کند. فردی که قصد دارد همسر و فرزندان خود را وارد کانادا کند باید نشان دهد که می تواند نیاز های اساسی مالی خانواده خود را نیز فراهم نماید. شهروندان کانادایی در حال حاضر در خارج از کشور باید ثابت کنند که قصد دارند به کانادا برگردند تا با شخصی که حمایت مالی می کنند زندگی کنند. نکته مهم تر این که همسر باید به طور قانونی با شما ازدواح کرده باشد و حداقل ۱۸ سال سن داشته باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *