ویزای تحصیلی لیختن اشتاین

تحصیل در دانشگاه های لیختن اشتاین می تواند از جمله انتخاب های خوب هر دانشجو باشد اما مسلما شرایط و ویژگی های خاص خود را دارد که قبل از هرگونه اقدام باید از تمامی آنها مطلع شد و به درستی اقدام کرد. موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) با داشتن متخصصین آگاه به تمام مسائل می توانند شما را از ویزای تحصیلی لیختن اشتاین آشنا کنند. شما می توانید جهت هرگونه سوال در این رابطه با ما در دفاتر اصفهان، شیراز و تهران تماس حاصل فرمایید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط اخذ ویزای تحصیلی لیختن اشتاین

اگر برای ادامه ی تحصیل یا اهداف پژوهشی قصد مهاجرت به لیختن اشتاین را دارید، بایستی اول برای اخذ ویزای تحصیلی اقدام کنید. از آنجایی که مدت زمان اعتبار ویزای تحصیلی می تواند بسته به نوع دوره ی تحصیلی شما در لیختن اشتاین متفاوت باشد، بایستی درمورد مدت زمان تحصیل خود دقیق باشید. زمانی که مدارک مورد نیاز را مهیا کردید، می توانید بدون معطلی درخواست اخذ ویزای تحصیلی خود را مطرح کنید.

اولین چیزی که نیاز دارید، نامه ی قبولی از طرف مؤسسه یا دانشگاهی در لیختن اشتاین است. نامه ی قبولی به وسیله ی وزارت آموزش لیختن اشتاین صادر می شود و مقدار دقیق شهریه ی پرداختی شما، تاریخ های تقریبی شروع و پایان دوره های آموزشی و تاریخ ثبت نام را شامل می شود.

نمی توانید بدون در اختیار داشتن نامه ای از طرف دانشگاه یا مؤسسه ادعا کنید که قصد تحصیل دارید. بنابراین قبل از هر چیز باید در گزینش دانشگاه شرکت کنید و تا زمان دریافت نامه ی قبولی صبر کنید. پس از دریافت نامه ی قبولی میتوانید فرم درخواست را پر کنید و مدارک مورد نیاز را آماده کنید، تا فرآیند دریافت ویزای تحصیلی لیختن اشتاین را آغاز کنید. به یاد داشته باشید که مدارک ارائه شده توسط شما بایستی قانونی، صادقانه و کامل باشند.

مدارک مورد نیاز ویزای تحصیلی لیختن اشتاین

به یاد داشته باشید که مدارکی که به وسیله ی شما ارائه می شوند بایستی قانونی، صادقانه و کامل باشند. برای درخواست ویزای تحصیلی لیختن اشتاین مدارک زیر مورد نیاز هستند:

  • اصل نامه ی قبولی از طرف دانشگاه، دانشکده یا مرکزی که در آن تحصیل را ادامه دهید.
  • معرفی نامه ای که جزئیاتی همچون آدرس و اطلاعات تماس دانشگاه را فراهم کنند.
  • نامه ای از طرف مسئولین کشورتان که ثابت کند از شما شکایتی نشده و پرونده ای برای شکایت از شما جهت سفر به لیختن اشتاین باز نیست.
  • مدرکی که تمام دوره های تحصیلی گذرانده شده ی شما را نشان دهد و صلاحیت های درسی شما را مشخص کند.
  • گواهی که توانایی اقتصادی شما و اقامت در لیختن اشتاین را در تمام مدت اقامت نشان دهد.
  • پاسپورت بین المللی که تا 6 ماه بعد از تحصیل اعتبار داشته باشد.
  • فرم درخواست ویزا که کاملا پر شده باشد.
  • 4 عکس در اندازه ی پاسپورت که جدیدا گرفته شده باشد.
  • رسید پرداخت کامل هزینه ی دوره ی تحصیلی
  • مدرکی مبنی بر داشتن بیمه ی درمانی
  • بلیط بازگشت: در پایان دوره ی تحصیل بایستی به کشور خود برگردید یا به کشور دیگری سفر کنید.
  • مدرکی که نشان دهد محل اقامتی برای خود در کشور لیختن اشتاین تدارک دیده اید.
  • کپی شناسنامه

مدارک مورد نیاز ویزای تحصیلی لیختن اشتاین

مدت زمان صدور ویزای تحصیلی لیختن اشتاین

فرآیند پردازش ویزا 2 تا 4 هفته به طول می انجامد، و بسته به چگونگی درخواست شما ممکن است تا دو ماه وقت بگیرد.

هزینه های اخذ ویزای تحصیلی لیختن اشتاین

هزینه ی کنونی ویزای لیختن اشتاین برای تحصیل 60 یورو است.

هزینه های اخذ ویزای تحصیلی لیختن اشتاین

شرایط دریافت ویزای همراه در لیختن اشتاین

جهت دریافت ویزای همراه برای شهروندان کشور های دیگر، شروط زیر باید رعایت شود: شخص اسپانسر باید مجوز اقامت معتبری داشته باشد، و خود و همسرش به سن قانونی در لیختن اشتاین رسیده باشند. همسر اسپانسر باید دانش پایه ای از زبان آلمانی داشته باشد. اسپانسر باید محل اقامت مناسبی داشته باشد، و باید اثبات کند که شغل مناسب و ثابتی دارد که می تواند هزینه زندگی خانواده را پرداخت کند، یا مدرکی که نشان دهد شخص منابع مالی کافی را برای تأمین مخارج خانواده دارد.

متقاضی باید به علاوه مدرکی که نشان دهد بیمه سلامتی دارد که تمام حوادث در لیختن اشتاین را پوشش دهد. پس از ورود و ثبت نام متقاضی باید مدرکی مبنی بر ثبت نام اعضای خانواده در دفتر ثبت افراد مقیم در محل اقامت و مدرک ثبت نام فرزندان در مدرسه. اگر می خواهید اطلاعات خود را در زمینه های گفته شده ارتقاء دهید، بهتر است که با مشاورین تلفنی رایگان موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در دفاتر تهران، شیراز و اصفهان همراه باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *