کار در بلژیک

مهاجرت کاری به کشور بلژیک و همچنین شرایط مهاجرت به بلژیک از طریق ویزای کار و تمام اطلاعات لازم در این زمینه، موسسه توسعه گران مهر با وکلای حقوقی خود در زمینه مهاجرت شما را در این زمینه به طور کامل راهنمایی کرده و تمام شرایط و موارد لازم که به اختصار در ادامه توضیح داده شده است را در اختیار شما متقاضی محترم قرار می دهد. لازم به ذکر است، موسسه توسعه گران مهر شیراز از موسسات معتبر مهاجرتی کشور مشغول به فعالیت می باشد، و شما را به طور کامل تا آخرین مرحله اخذ ویزای کار در بلژیک و اخذ اقامت این کشور حمایت می کند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

مهاجرت به بلژیک از طریق کار در این کشور، یکی از طرق مهاجرت در کنار راه های اعزام دانشجو یا تحصیل در بلژیک یا سرمایه گذاری در بلژیک می باشد، لازم به ذکر است که فرد باید پس از مهاجرت به این کشور نسبت به اخذ اقامت بلژیک و تابعیت این کشور اقدام نماید.

درباره بلژیک

بلژیک کشوری واقع در اروپای شمالی است و بروکسل به عنوان پایتخت این کشور، شهری بزرگ و فوق العاده زیبا می باشد.ما در بلژیک شاهد تنوع زبانی زیادی از جمله: زبان فرانسوی، زبان هلندی، زبان آلمانی و زبان انگلیسی می باشیم. دلیل این تنوع این است که بلژیک برای سالیان درازی در استعمار کشورهایی چون فرانسه، اسپانیا و هلند بوده است؛ البته اکنون بلژیک یک کشور کاملا استقلال یافته است. این کشور جزء اتحادیه ی اروپا می باشد و شینگن به حساب می آید. این کشور از سمت شمال با کشور هلند، از سمت جنوب با کشور فرانسه، از سمت شرق با کشور آلمان همسایه است و از سمت غرب به دریای شمال می رسد.

شرایط ویزای کار و کار در بلژیک

ما در این به طور اجمالی به بررسی شرایط کار در بلژیک می پردازیم. شرایط کلی کار در بلژیک مثل دیگر کشور های اتحادیه می باشد.

کار در بلژیک

هزینه های زندگی در بلژیک جهت متقاضیان کار

واحد پول بلژیک در گذشته فرانک بوده است اما در حال حاضر یورو به عنوان تنها واحد پول در این کشور مورد استفاده قرار می گیرد. بلژیک یک کشور صنعتی به حساب می آید و شهرهای مهمی چون شارلوآ و لیژ قطب صنعتی این کشور به حساب می آیند؛ به طبع هزینه ها در شهرهای مختلف متفاوت است. در حال حاضر شهر بروکسل یکی از گرانترین پایتخت های دنیاست؛ اما به طور کلی می توان گفت که هزینه ها در بلژیک مانند سایر کشورهای اروپایی است. حقوق ماهانه جهت کار در بلژیک بین 2000 تا 4000 یورو متغیر است و متوسط حقوق ماهانه در کشور بلژیک حدود 2500 تا 3000 یورو می باشد. هزینه های زندگی در بلژیک نیز ماهانه حدود 600 تا 800 یورو متغیر می باشد.

بلژیک مانند سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا، یک ویزای شش ماهه موقت برای فرد صادر می کند که در این مدت فرد فرصت دارد مرتبط با رشته ی تحصیلی خود کار مناسبی پیدا کند یا به دنبال آن، کارفرمایی بیابد که با درخواست کاری وی موافقت نماید، در اینصورت فرد با تایید کارفرما از سفارت پذیرش را می گیرد. البته افراد باید این نکته را مد نظر قرار دهند که کلا در کشورهای اروپایی برای جذب نیروی کار، کار فرما کیس مورد نظر را به مدت سه ماه در کشور آگهی می کند و در صورت عدم جذب نیرو، کیس مورد نظر مجددا سه ماه در اتحادیه اروپا آگهی می شود و در نهایت نیروی خارجی جذب می شود.

توجه داشته باشید که با توجه به اینکه پروسه ویزای کار در بلژیک، پروسه ای زمان بر می باشد، توصیه ما به عنوان مشاور به شما متقاضی محترم این است که یا از طریق نوع دیگری از ویزا برای این کشور اقدام کنید و یا به وسیله سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا ویزای کار در بلژیک را دریافت کنید.

کار در بلژیک

البته نکته ای که باید در همین جا باید ذکر شود این است، که با توجه به شرایط ویزای کار در بلژیک بسیاری افراد کار در آلمان یا کار در اتریش و اخذ ویزای کاری این کشور ها را با توجه به وضعیت بسیار مناسب کاریابی، انتخاب می کنند.

وضعیت اقتصادی در کشور بلژیک به گونه ای است که بیشتر بخش خصوصی در این زمینه فعالیت دارد. حدود 30% افراد در کشور بلژیک در بخش صنعتی، حدود 1% افراد در بخش کشاورزی و ما بقی افراد در بخش خدمات فعالیت می کنند. و همین مسئله نیز یکی دیگر از مسائلی است که افراد کار در آلمان را ترجیح می دهند. از شهرهای مهم بلژیک میتوان به چند شهر آنتورپن، لیئژ، شارلروی، مونس، نامور و …. اشاره کرد.

با توجه به اینکه کشور بلژیک از لحاظ اقتصادی و همچنین از لحاظ سیاسی کشوری با ثبات به حساب می آید، و نسبت به سایر کشورهای اروپایی مالیات کمتری دریافت می کند، اکثر افراد اقامت در بلژیک جهت مهاجرت مناسب می بینند. اگر شما درخواست کار در بلژیک یا سرمایه گذاری در بلژیک از طریق ثبت شرکت را دارید و از آنجایی که این کشور معافیت مالیاتی زیادی در این زمینه دارد، که این می تواند یک مزیت برای این کشور محسوب شود؛ فردی که قصد سرمایه گذاری در بلژیک را دارند، می تواند بعد از سه سال به راحتی برای اخذ اقامت دائم بلژیک اقدام کند، زیرا در میان دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا، بلژیک در مدت زمان کوتاهی اقامت دائم را برای فرد صادر می کند. البته بسیاری افراد با توجه به قوانین سخت گیرانه در زمینه مسائل حقوقی و مالی بلژیک، ثبت شرکت را در کشورهای راحت تری، مثل سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در اسلواکی یا ثبت شرکت در مجارستان را ترجیح می دهند.

موسسه ی حقوقی توسعه گران مهر در زمینه ی اخذ ویزای کاری کشور بلژیک برای شما متقاضیان محترم اقدام خواهد نمود و وکیل مهاجرت به بلژیک و وکلای برتر و مشاورین حقوقی در این زمینه تمام راهنمایی های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت مهاجرت بلژیک مراجعه و یا با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول در مورد ویزا کار در بلژیک

1-  کسانی که موفق به اخذ ویزای کار بلژیک می شوند ماهانه چه مقدار حقوق دریافت می کنند؟

حقوق ماهانه جهت کار در بلژیک بین 2000 تا 4000 یورو متغیر است و متوسط حقوق ماهانه در کشور بلژیک حدود 2500 تا 3000 یورو می باشد.

2-  روال کاری ویزای کار بلژیک به چه صورت می باشد؟

بلژیک مانند سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا، یک ویزای شش ماهه موقت برای فرد صادر می کند که در این مدت فرد فرصت دارد مرتبط با رشته ی تحصیلی خود کار مناسبی پیدا کند یا به دنبال آن، کارفرمایی بیابد که با درخواست کاری وی موافقت نماید، در اینصورت فرد با تایید کارفرما از سفارت پذیرش را می گیرد.

3- شخصی که ویزای کاری بلژیک و به دنبال آن کارفرما پیدا کرده حال کارفرما میبایست برای دعوتنامه چه اقداماتی انجام دهد؟

کار فرما کیس مورد نظر را به مدت سه ماه در کشور آگهی می کند و در صورت عدم جذب نیرو، کیس مورد نظر مجددا سه ماه در اتحادیه اروپا آگهی می شود و در نهایت نیروی خارجی جذب می شود و متقاضی موفق به دریافت دعوتنامه کاری از سوی کارفرما می شود.

4-  با توجه پروسه طولانی اخذ ویزای کاری بلژیک چه پیشنهاداتی برای تسریع روند دارید؟

با توجه به اینکه پروسه ویزای کار در بلژیک، پروسه ای زمان بر می باشد، توصیه ما به عنوان مشاور به شما متقاضی محترم این است که یا از طریق نوع دیگری از ویزا برای این کشور اقدام کنید و یا به وسیله سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا ویزای کار در بلژیک را دریافت کنید.

5-  کدام یک از صنایع بلژیک جهت کار برای متقاضیان کار در بلژیک مناسب تر می باشد؟

وضعیت اقتصادی در کشور بلژیک به گونه ای است که بیشتر بخش خصوصی در این زمینه فعالیت دارد. حدود 30% افراد در کشور بلژیک در بخش صنعتی، حدود 1% افراد در بخش کشاورزی و ما بقی افراد در بخش خدمات فعالیت می کنند.

6-  شهرهای صنعتی بلژیک جهت مهاجرت کاری کدام است؟

بلژیک یک کشور صنعتی به حساب می آید و شهرهای مهمی چون شارلوآ و لیژ قطب صنعتی این کشور به حساب می آیند

7-  کسانی که موفق به اخذ ویزای کاری بلژیک می شوند چه هزینه ای را بابت هزینه های زندگی باید در نظر داشته باشند؟

هزینه های زندگی در بلژیک نیز ماهانه حدود 600 تا 800 یورو متغیر می باشد که البته بستگی به نحوه زندگی هر شخص دارد.

8-  آیا جهت اخذ ویزای کار بلژیک متقاضی حتما میبایست دعوت نامه کاری داشته باشد؟

بله. بلژیک مانند سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا، یک ویزای شش ماهه موقت برای فرد صادر می کند که در این مدت فرد فرصت دارد مرتبط با رشته ی تحصیلی خود کار مناسبی پیدا کند یا به دنبال آن، کارفرمایی بیابد که با درخواست کاری وی موافقت نماید، در اینصورت فرد با تایید کارفرما از سفارت پذیرش را می گیرد.

9-  شرایط پرداخت مالیات برای افرادی که ویزای کاری بلژیک را به دست آورده اند به چه صورت می باشد؟

بلژیک از نظر سیاسی و اقتصادی شرایط با ثباتی دارد و نسبت به سایر کشورهای اروپایی مالیات کمتری دریافت می نماید حتی برای افرادی که ویزای کاری بلژیک را دریافت کرده و به این کشور مهاجرت می نمایند معافیت های مالیاتی بسیاری تعلق می گیرد.

10- افرادی که موفق به اخذ ویزای کاری بلژیک شده اند پس از چند سال می توانند اقامت دائم این کشور را به دست آورند؟

شخص می تواند بعد از سه سال به راحتی برای اخذ اقامت دائم بلژیک اقدام کند، زیرا در میان دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا، بلژیک در مدت زمان کوتاهی اقامت دائم را برای فرد صادر می کند.

11-  مزایای بلژیک جهت اخذ ویزای کاری چیست؟

ثبات سیاسی و اقتصادی، مالیات کم، امکان استفاده از معافیت مالیاتی، اخذ اقامت دائم بلژیک در مدت زمانی کوتاه تر نسبت به سایر کشور های اروپایی.

5/5 - (1 امتیاز)

86 دیدگاه برای “ویزا کار در بلژیک

  1. مریم سعدی خانی گفت:

    باسلام لیسانس علوم تربیتی با معدل ۱۴/۵۰هستم میخاستم ببینم بدون مدرک زبان میتوانم ویزای تحصیلی در بلژیک را بگیرم و همسرم و فرزندم همراهم بیایند

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای اخذ ویزای تحصیلی بلژیک و دریافت پذیرش نیاز به مدرک زبان دارید.

  2. محسن مرادی گفت:

    سلام. من فوق لیسانس مدیریت منابع انسانی و کارشناس یک شرکت صنعتی و همسرم لیسانس روانشناسی. کلا حدود ۳۰۰ میلیونم سرمایه دارم. یه بچه سه ساله و یکی هم تو راه دارم. لطفا جهت اخذ هرگونه اقامت در هر کشوری منو راهنمایی کنید. مقصدش برام مهم نیست فقط رفتن مهمه.
    ممنون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      رشته تحصیلی همسر شما جزء رشته هایی است که کشور سوئد ویزای کاری ارائه می دهد. از طریق ویزای همسر خود می توانید شما نیز همراه ایشان به سوئد بروید.

  3. میلاد کاظمی گفت:

    سلام بنده 33 سالمه فوق لیسانس برق قدرت هستم بدون سابقه بیمه متاهل خانمم هم 33 ساله لیسانس حسابداری با 7 سال بیمه زبان هم بلد نیستیم ما برای چه کشوری نیتونیم اقدام کنیم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای ویزای کاری کشور هایی مانند آلمان و یا مجارستان امکان اقدام برای شما وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما در ارتباط باشید.

  4. جلیلی گفت:

    سلام روز خوش
    بنده 34 ساله هستم .12 سال سابقه کار در شرکتهایی اروپایی و چینی در ایران مانند ( Huawei, Ericsoon , Aircom , Nokia ) در سمتهای مهندسی و مدیرتی را دارم . دوره های کوتاه مدت زیادی رو هم در این شرکتها گذروندم….. در حال حاضر هم مشغول طراحی یک استارتاپ در حوزه گردشگری هستم …مجموعا سرمایه ای در حدود 1 میلیارد تومان هم دارم . در کمتر از 3 ماه آیتس 5 تا 5.5 اخد میکنم . همسرم هم فوق لیسانس روانشتاسی دارن .لطفا جهت مهاجرت به اروپا یا کانادا راهنمایی بفرمایید

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      فرصت های متفاوتی مانند آلمان و مجارستان برای شما وجود دارد. برای کشب اطلاعات بیشتر در رابطه با هر دو کشور می توانید با ما در ارتباط باشید.

  5. الناز گفت:

    سلام
    من مجرد و کارشناس ارشد شیمی هستم و بیش از 10 سال سابقه کار دارم. مشغول خواندن زبان فرانسه هستم و تا پایان سال مدرک B2 را میگیرم. آیا امکان ادامه تحصیل در بلژیک یا کبک برام هست؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای ویزای کاری کبک کانادا باید در سیستم امتیازبندی قرار بگیرید و امتیازات شما به حد نصاب برسد. علاوه بر آن ویزای کاری بلژیک نیز نیاز به ارائه قرار داد کاری دارید.

  6. مصطفی م گفت:

    سلام
    من لیسانس گفتاردرمانی هستم و ٥ ساله پروانه دفتر کار دارم ٣١ سالمه مجــــــــردم زبان در حد متوسط ولی مدرک خاصی ندارم چجوری‌‌ ‌‌و از کدوم کشورها میتونم برای کار و یا تحصیل اقدام کنم که از ایران برم و بتونم اونجا اقامت بگیرم و بمونم ؟؟؟؟؟؟
    تصمیم جدی برای رفتن دارم ولی نمیدونم از کجا و چجوری شروع کنم????

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      با توجه به رشته تحصیلی و سابقه کار شما، بهترین گزینه انتخاب برای شما اخذ ویزای کاری گروه درمان کشوری مانند سوئد است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  7. مليحه شمسي پور گفت:

    سلام ٣٦ ساله و جدا شدم
    فوق ديپلم حسابداري و ليسانس مديريت صنعتي دارم
    ١٥سال سابقه كاري در زمينه حسابداري دارم
    زبان در حد متوسط
    سرمايه حدود١٠٠
    ويزاي كار براي كدوم كشور ميتونم اقدام كنم
    ممنون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      کشور هایی مانند آلمان و مجارستان برای شما می توانید گزینه خوبی باشد.

  8. امین جوادی گفت:

    سلام من یک ماه مونده که ۱۸ ساله بشم و دیپلم متالورژی دارم میشه خواهش کنم بهم بگید با چ راه هایی میتونم برم یعنی چ راهی برای من راهته که برم….

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      یکی از آسانترین روش های مهاجرت به بلژیک، تحصیل است.

  9. حسین حسینی گفت:

    با سلام وقت بخیر ,من با 37 سال سن دارای همسر و دو فرزند هفت ساله و دو ساله دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت بازرگانی و حدود دوازده سال سابقه کار در واحدهای انبار و خرید کالا پتروشیمی خواستم از مشورت شما جهت پیشنهاد اقامت در یک کشور برخوردار بشم . متشکرم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      ویزای جست و جوی کاری آلمان و یا کاری مجارستان گزینه مناسبی برای شما است.

  10. حسین ج گفت:

    سلام
    بنده دارای کارشناسی ارشد مدیریت و همسر بنده دارای دکتری در رشته شیمی آلی میباشد.یک فرزند پسر هم دارم،پنج ساله.خودم ۳۳ ساله و همسرم ۳۰ ساله.شغل بنده ازاد هستش،مغازه دارم،با ۷ سال سابقه بیمه.به دنبال کشوری مناسب برای اقامت هستیم.لطفا راهنمایی کنید.
    ممنونم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      شانس اخذ ویزای جاب سیکر آلمان و یا جاب آفر مجارستان را دارید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با هر روش می توانید از طریق شماره های ذکر شده در سایت با ما در ارتباط باشید.

  11. حبیب مهاجر گفت:

    باسلام من لیسانس حسابداری ( دانشگاه آزاد مرکز) با حدود 18 سال سابقه کار مرتبط 41 ساله و توانایی آیلتس 6 تا 7 متاهل با دو فرزند 10 ساله دختر و 7 ساله پسر همسر اینجانب 33 ساله لیسانس حسابداری ( دانشگاه علمی کاربردی ) با 5 سال سابقه مرتبط بعد از لیسانس و توانایی آیلتس 7 تا 7.5 و تمکن مالی حدود 130000 دلار با دلار 13تومنی شامل اموال غیر منقول تقاضای مهاجرت کاری دارم اول امکان مهاجرت به کدام کشور ها به ترتیب الویت دارم ؟ پیشنهاد شما چیست بهترین انتخاب برای من چیه ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      روش های متفاوتی مانند جاب سیکر آلمان، سرمایه گذاری و یا غیره برای شما وجود دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با هر روش پیشنهادی با ما در ارتباط باشید.

  12. علی گفت:

    با سلام و عرض خسته نباشید
    بنده 26 سالمه و متاهلم. ارشد برق از شریف دارم با معدل 14و نیم. سابقه کار یکی دو سال دارم. سطح مالی خیلی خوبی ندارم. زبان هم فعلا فقط انگلیسی بلدم. برای کدوم کشور بهتره ویزای کار بگیرم؟ (چند سال بمونم پول جمع کنم برگردم 🙂 )

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      در صورت یادگیری زبان آلمانی می توانید برای اخذ ویزای جاب سیکر آلمان اقدام نمایید.

  13. حامد گفت:

    با سلام
    من 30 سالمه ، لیسانس نرم افزار هستم و 10 سال هم سابقه کاردارم با بیمه تامین اجتماعی مرتبط با مدرک و دارای چندین مدرک تخصصی کامپیوتر و مدرک زبان فرانسوی دلف A2 هم دارم و سطح زبانی ام به B1 هم میرسه و میخوام برای بلژیک اقدام کنم یا کشورهای فرانسوی زبان از جمله فرانسه . باتشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      با توجه به شرایط شما اخذ اقامت تحصیلی کشور فرانسه را پبشنهاد می دهیم. برای دریافت اطلاعات در رابطه با جزییات هزینه و مسیر می توانید با ما در ارتباط باشید.

  14. الهام نصیری گفت:

    با سلام
    خانم 28 ساله هستم با مدرک لیسانس حسابداری با معدل 17 -مدرک زبان ندارم -همسرم 35 ساله هستند با مدرک دیپلم و فروشنده ابزار آلات دستگاه های فرز nc ,cnc هستند با سرمایه ای حدودا 500 میلیون تومان
    آیا ما می تونیم به یک کشور اروپایی مهاجرت کنیم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      شما از روش های محتلفی مانند ویزای کاری مجارستان، جاب سیکر آلمان و یا سرمایه گذاری اقدام نمایید. لطفا با مشاورین خبره ما در ارتباط باشید تا اطلاعات دقیق تری را در اختیار شما قرار دهند.

  15. مهسا گفت:

    باسلام
    بنده فارغ التحصیل مقطع لیسانس در کامپیوتر وفوق لیسانس در آی تی هستم از دانشگاه تهران و 33 سالمه و 3 سال سابقه کار دارم. همسرم هم لیسانس کامپیوتر از دانشگاه صنعتی همدان (دولتی) دارن و داریم برای آیلتس آماده میشیم (حداقل نمره 6) میخواستم بدونم کدوم کشور برای مهاجرت کاری راحتتر مارو قبول می کنه. هزینه هم مهمه ما استرالیا رو در نظر داشتیم که ویزاش 3770 دلار شده. یکم مارو راهنمایی می کنید؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای شرایط شما اخذ ویزای کاری آلمان و قرار گیری در سیستم امتیاز بندی استرالیا توصیه می شود. انتخاب هرکدام بسته به هزینه و زمان در نظر گرفته شده برای مهاجرتتان است.

  16. سلما جمالیان گفت:

    با سلام
    مدرک دکتری کشاورزی – باغبانی از دانشگاه دولتی دارم. 36 سالمه. همسرم مدرک دکتری از دانشگاه منچستر انگلیس دارن. قصد مهاجرت داریم. با یک دختر یک ساله. کدوم کشور رو پیشنهاد می کنید؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      روش های مهاجرت برای هرکشور متفاوت است که شامل تحصیلی، ازدواج، کاری و یا سرمایه گذاری می شود. بسته به شرایط خود و کشور انتخابی می توانید یکی را انتخاب نمایید. متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد.

  17. فرشید مهدی پور گفت:

    با سلام.
    من 42 سالم هست و کارشناسی برق و ارشد مهندسی هسته ای دارم و به مدت 19 سال هست که در نیروگاه مشغول به خدمت می باشم.
    همسرم لیسانس هنرهای تجسمی-گرافیک دارند و دو پسر 13 و 11 ساله هم داریم.
    شرایط برای ما از لحاظ کاری و مهاجرت مناسب هست؟و پیشنهادتون به ما چیست.با سپاس ویژه

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      با توجه به شرایط سنی شما، توصیه می کنیم از طریق فرزندان خود برای کشور هایی مانند کانادا، استرالیا و یا انگلستان اقدام نمایید.

  18. محمود خلیلی گفت:

    با سلام
    من همسرم برای 2 ماه آینده پذیرش گرفته برای دکتری در بلژیک، میخواستم بدون اگه به واسته ایشون من هم برم انجا اجازه کار دارم یا نه؟ و اگر نه چطوری میشه واسه کار اقدام کرد و پیشنهادتون چیه؟
    بنده مهندسی مکانیک دارم و حدود 7 سال هم سابقه کار همچنین قصد گرفتن ایلتس هم دارم..
    ممنون میشم راهنماییم کنید.
    مرسی از سایت خوبتون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      از طریق ویزای همراه اجازه کار به شما داده نمی شود. شما می توانید کار پیدا کرده و ویزای خود را تغییر دهید.

  19. جلال عبدالهی گفت:

    سلام، من 36 سال سن دارم لیسانس الکترونیک هستم با 10 سال سابقه کار مرتبط در صنایع نفت و گاز و صنعت سیمان همچنین خانم لیسانس روانشناسی هستند به کدام کشور میتوانم مهاجرت داشته باشم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      با توجه به رشته تحصیلی همسرتان می توانید برای اخذ ویزای کاری گروه درمان کشوری مانند سوئد اقدام نمایید.

  20. محمود گفت:

    با سلام شما در زمینه جستجوی شغل و جاب آفر خدمات دارید یا خیر ؟
    و اون ویزای شش ماهه موقتی که تو مطلب بالا نوشته شده که فرصت داریم دنبال شغل مورد نظر بگردیم چه نوع ویزایی است؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بله، ما در زمینه دریافت ویزای جاب سیکر که جزء ویزاهای کاری است، اقدام می نماییم.

  21. شهرام گفت:

    سلام. از طریق ویزای کاری دوست دارم به عنوان راهنمای مسافران ایرانی در هتل ایرانی در بلژیک کار کنم. ۴۷ سال سن دارم. دارای مدرک لیسانس حسابداری هستم ‌. دارای همسر و دختر ۷ساله هستم .

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای کاریابی در بلژیک می توانید از طریق موسسات مربوطه اقدام نمایید. متاسفانه موسسه ما فعالیتی در زمینه کاریابی انجام نمی دهد.

  22. مهدی احمدی گفت:

    با سلام ببخشید به نظر شما تو سن 20 سالگی با مدرک فنی و حرفه ای برق و صنعت و سه سال سابقه کار میتونم از طریق اقامت های دیگر جز اقامت کاری داخل بلژیک یا کانادا مشغول به کار بشم؟
    بعد می خواستم بدونم داشتن آشنا به عنوان استاد دانشگاه کانادا داشته باشم تاثیری داره برای اقامت کانادا
    ممنون

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      باتوجه به تخصص فنی که دارید می توانید ابتدا در دوره های فنی کشور کانادا شرکت کرده و سپس بر همین اساس وارد بازار کار شوید و یا
      با دریافت دعوتنامه کاری، خیلی راحت می توانید ویزای کار را اخذ نموده و وارد کشور شوید.
      داشتن آشنا نیز تنها در صورت ارسال دعوتنامه کاری می تواند برای شما کارساز باشد و الا خیر.

      1. مهدی گفت:

        سلام خسته نباشید
        من ۳۹ سال دارم لیسانس کامپیوتر دارای ۲ فرزند ۹ و ۱۴ ساله سرمایه هم حدود ۲۰۰ هزار یورو و زبانم هم در حد متوسط است لطف میفرمایید راهنمایی کنید که شرایط اقامت در کدوم کشور رو دارم

        1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

          سلام
          با توجه به سرمایه ای که ذکر کردین می تونید از طریق روش کارآفرینی و ثبت شرکت در اروپا برای اخذ اقامت برای خود و اعضای خانواده تون اقدام فرمایید.

  23. smh گفت:

    با سلام من دکترای دامپزشکی ودکترای تخصصی بهداشت مواد غذایی را دارم . ایا دولت بلژیک به این تخصص ها نیازمند است و چگونه می توانم ویزای کار بگیرم
    با تشکر

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      معمولا در مقاطع بالا، کاریابی در کشور های پیشرفته راحت تر است آن هم به شرطی که رزومه کاری و سوابق تحصیلی خوبی از خود داشته باشید.
      بهتر است که سوابق و مدارک خود را برای کارشناسان موسسه ایمیل کنید تا پس از ارزیابی، نتیجه را به شما اطلاع دهند.

  24. امیرحسین گفت:

    سلام عرض ادب
    ببخشید بنده دانشجوی ادبیات انگلیسی دانشگاه پیام نور هستم . من واقعن علاقه مندم ساکن خارج از کشور باشم. به نظر شما برای رفتن به بلژیک چه کاری انجام بدم .
    بیست و یک ساله هستم . لطفن یه پیشنهادی بدین با کمترین هزینه ممکن برم و در حوزه های آمورشی و خدماتی فعالیت کنم مرسی.

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      در صورت تمایل می توانید به منظور ادامه تحصیل به این کشور مهاجرت کنید تا بعد از اخد مدرک ارشد، مشغول به کار شوید.
      البته الزامات این اقدام دانستن شرایط دقیق شماست و باید اطلاعات خود را بفرمائید.
      همچنین که پیشنهادات دیگری برای شما خواهیم داشت.

  25. امیر میهن دوست گفت:

    سلام خسته نباشید من فوق دیپلم الکترونیک دارم و ایده طراحی ماشین دارم چجوری باید اقدام کنم برای مهاجرت چقد خرج داره؟

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      روش های زیادی برای مهاجرت وجود دارد که البته با توضیحاتی که فرمودید، شرایط مهاجرت از طریق کار را دارا نمی باشید.شما می توانید از طریق تحصیل و یا شرکت در دوره زبان و یا خرید ملک اقدام نمایید.
      در صورتی هم که با تکیه بر ایده های خود نظر به مهاجرت دارید، می بایست رزومه علمی خود را برای مجموعه های مرتبط ارسال و در صورتی که پیشنهاد همکاری و قرارداد وجود داشته باشد، به استناد این توافق نامه ها، اقدام به اخذ ویزای کار نمایید که چنین شرایطی با توجه به توضیحات شما، بسیار دور از تصور است.

  26. محمدرضا رضوی گفت:

    سلام
    من 41 سالم هست و کارشناسی مهندسی مکانیک و ارشد مهندسی صنایع خوندم و در کشتی سازی 17 سال هست کار میکنم و مدیر کنترل کیفیت هستم.
    همسرم لیسانس مامایی ارشد پرستاری و دکترای مدیریت آموزشی دارند و یک پسر 12 ساله هم داریم
    شرایط برای ما از لحاظ کاری و مهاجرت مناسب هست؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      اکثر پارامترهای مهاجرت کاری شما در حد ایده آل است و در صورتی که نمره آیلتس جنرال بالایی داشته باشید، امکان مهاجرت کاری به کشورهایی مثل: استرالیا، نیوزیلند و کانادا را دارا می باشید.

  27. حسین یاری گفت:

    سلام رشته م حسابداری و حسابرسی هست فوق لیسانس مالی دارم
    5 سال سابقه کار
    کدوم کشور رو برای کار پیشنهاد میدید ممنونم از شما

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      اخذ ویزای کار و یا مهاجرت از طریق کار، نیاز به شرایط بیشتری مثل تسلط به زبان و سن مناسب است که شما اشاره ای به این پارامتر ها نفرمودید.

  28. فریده کیان گفت:

    سلام میشه خواهش کنم برای رشته IT با ۷ سال سابقه کار مرتبط و با سرمایه اندک به کدام کشورها درخواست اقامت کاری داد؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      با مشخصاتی که فرمودید، تنها می توانید برای کشورهایی مثل ترکیه اقدام نمایید.برای مهاجرت کاری، سن، سابقه کار با بیمه، مدرک آیلتس و یا تسلط به زبان کشور مقصد نیاز است.

  29. محمد فرجی گفت:

    با سلام
    بنده 28ساله فوق لیسانس مهندسی عمران (دانشگاه آزاد)هستم و همسرم 26ساله لیسانس مهندسی صنایع (دانشگاه آزاد) و باردار است . برای اقامت و ویزای کار در اروپا کدام کشور و کدوم روش رو پیشنهاد میفرمایید. ترجیحا بلژیک،نروژ،آلمان و …
    خیلی برام مهمه که کار مرتبط با رشته م (عمران) نیاز داشته باشند.
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      در صورتی که تمکن مالی کافی داشته باشید، می توانید از طریق خرید ملک، ثبت شرکت و سرمایه گذاری اقدام نمایید؛ که در هر روش و کشور، مبلغ مشخصی نیاز است.
      اخذ ویزای کاری در تمام کشور های اروپایی بسیار سخت است.تنها در صورتی که پیشنهاد کاری مطلوب داشته باشید می توانید ویزای کاری بگیرید ویا با تسلط به زبان آلمانی و داشتن سابقه کار با بیمه و حداقل مدرک لیسانس نیز می توان برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان اقدام نمود.

  30. امیرحسین اسدی گفت:

    سلام خسته نباشید.من ۲۰سالمه فوق دیپلم برق دارم ومدرک ICDL هم دارم ودوس دارم به المان یابلژیک یا فرانسه برم ولی زبان مشکل دارم .چه راه حلی پیشنهادمیکنید?
    مرسی

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      دوره های بدون مدرک زبان را در فرانسه می توانید با شرکت در دوره های پیش نیاز، بگذرانید و سپس مشغول به تحصیل یا کار شوید.

  31. منصور جعفری گفت:

    سلام
    لیسانس مهندسی عمران دارم ولی تخصصم برنامه نویسی موبایل و وب هست
    میخواستم بدونم با این شرایط امکان کار در کشور بلژیک برای من میتونه فراهم باشه ؟؟؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      در صورتی که از طریق دیگر، اقامت داشته باشید، برای شما امکان درآمد از طریق تخصص تان وجود دارد ولی بر اساس کار، بهتر است درخواست ویزا ندهید؛ چراکه سفارت بلژیک در این بازه زمانی، تقریبا تمامی درخواست های ویزای کار را ریجکت می کند.
      تنها در صورتی که از طرف یک کارفرمای بلژیکی، پیشنهاد کاری برای شما وجود داشته باشد، می توانید بر اساس آن اقدام به اخذ ویزای کاری نمایید.

  32. بنفشه ف گفت:

    در ضمن 2 سال سابقه کار در ضمینه حسابداری دارم ممنون

  33. بنفشه ف گفت:

    سلام
    من فوق لیسانس حسابداری از دانشگاه باهنر کرمان دارم و 29 سالمه زبانم در سطح متوسطه فعلا مدرک زبان ندارم متاهل هستم و همسرم لیسانس شیمی دانشگاه آزاد، میشه بفرمایید شانسی برای مهاجرت کاری دارم و اینکه چه جوری اقدام کنم و اینکه چه کشوری راحت تر هست برای رشته حسابداری…
    ممنون

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      در بحث مهاجرت از طریق کار به کشورهای استرالیا، نیوزیلند و کانادا، پارامترهای :
      سن مناسب، مدرک زبان آیلتس بالا تر از 7، سابقه ی کار با بیمه و تحصیلات، مورد بررسی قرار میگیرد و در کشور آلمان و اتریش، ویزایی تحت عنوان ویزای جستجوی کار صادر می شود که پیش نیاز این ویزای شش ماهه، داشتن حداقل مدرک لیسانس، تسلط به زبان آلمانی و سابقه کار با بیمه می باشد.

  34. احسان گفت:

    من زمانی که دانشجو فوق لیسانس بودم با مقاله و دعوتنامه از دانشگاه برای شرکت در کنگره دانشگاه کنت به بلژیک رفته ام. حدود 6 سال قبل. الان به چه روشی می تونم برای رفتن به بلژیک اقدام کنم. روش سرمایه گذاری چقدر پول می خواد؟

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      شما می توانید با روش های تحصیلی و سرمایه گذاری، برای اخذ اقامت بلژیک اقدام نمایید.
      در روش سرمایه گذاری، حداقل مبلغ سرمایه گذاری 300 هزار یورو می باشد.

  35. شیما م گفت:

    سلام ممکنه بفرمایید برای داروساز کدام کشورها در 2018 اقامت از طریق ویزای کار میدن؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      بحث ویزای کاری و اسکیل ورکر در هر کشور متفاوت است و گاها در برخی کشورها، شرایط هر استان و امتیاز بندی آن متفاوت است.
      شما در صورت داشتن دیگر پارامترها، می توانید برای کشور های کانادا، استرالیا، نیوزیلند، آلمان و اتریش، اقدام نمایید.
      برای کشور های دیگر اروپایی، بهتر است پیشنهاد کاری مطلوب داشته باشید.

  36. پیروزمند گفت:

    سلام ،من ۵۲ ساله ،لیسانس ،فرهنگی ۲۷سال سابقه ،همسرم فرهنگی ۵۶ ساله ،لیسانس مامایی ،۲۷ سال سابقه ( ۵سال مربی بالینی دروس مامایی، ۳ مامای دانشگاه علوم پزشکی ، ۲۰سال هنرآموز مدیریت خانواده و هزینه ها و تربیت کودک در آموزش وپرورش،دارای مدارک آشپزی درجه ۲ فنی حرفه ایی .دارای ۲ فرزند ؛۱دختر ۲۱ساله مجرد دانشجوی ترم ۴ رشته دامپزشکی ، ۱پسر ۱۳ساله دانشآموز پایه ۸ .
    دارایی : ۱دستگاه منزل مسکونی ویلایی ۲۰۰ متری به ارزش ۵۰۰ میل ، ۱ باب مغازه به ارزش ۵۰۰ میل ، ۱ قطعه زمین ۲۰۰ متری سند دارآماده ساخت به ارزش ۱۵۰ میل ،۴ هکتار زمین زراعی در روستا به ارزش ۱۰۰ میل و ۱۵۰ میل پول نقد. در ضمن ازلحاظ نژادی و آیینی کرد یارستانی هستیم و شخصآ دارای توانایی تنبور نوازی و خوانندگی نیز می باشم .
    سوال ؛ ۱-با توجه به موارد ذکر شده آیا امکان دریافت اقامت برای من و خانواده ا م وجود دارد؟
    ۲- درصورت مثبت بودن ،چه نوع اقامتی میسر است ؟
    ۳ -در صورت منفی بودن ، اقامت در کدام کشور یا کشورهای دیگری برای ما دست یافتنی است ؟
    ۴-چه باید کرد ؟
    با سپاس از حوصله و بذل توجه شما
    پیروزمند

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      برای بسیاری از کشور ها می توانید اقدام نمایید.
      برخی کشور ها، از طریق خرید ملک، برخی از طریق سرمایه گذاری و روشهای دیگر.
      تنها بحثی که می بایست مورد بررسی قرار گیرد این است که دختر شما چون بیش از 18 سال سن دارند، در سیکلی جدا می بایست به شما ملحق شود.
      به عنوان مثال شما با 220 هزار دلار کانادا، می توانید اقامت کانادا را برای خود و همسر و فرزند زیر 18 سالتان اخذ نمایید و سپس برای اقامت دخترتان، بر این اساس اقدام نمایید.

  37. محمد تیموری گفت:

    با سلام مجدد بنده در حال حاضر 100 میلیون وجه نقد دارم و تا اخر سال 97 مدرک ایلتس را اخذ می کنم چون با معلم خصوصی در حال درس خواندن هستم

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      می توانیداز طریق تحصیل در کشور هایی که تحصیل رایگان دارند، مثل فرانسه و آلمان نیز اقدام نمایید که در این حالت برای رایگان بودن تحصیل، می بایست زبان آن کشور ها را بیاموزید.
      بهترین پیشنهاد به شما برای مهاجرت، تحصیل در دوره های کالج در کانادا می باشد که مدرک آیلتس نیاز است.سپس در دوره ی دو ساله کالج در کانادا اگر موفق شوید مدرک ب2 فرانسوی را اخذ نمایید، می توانید اقامت کانادا را اخذ نمایید.
      این روش اندکی پیچیدگی های ساده دارد که برای اطلاع از جزییات آن می توانید با شماره تماس های سایت تماس بگیرید و اطلاعات به صورت رایگان در اختیارتان قرار گیرد، چراکه به صورت مکتوب، نمی توان تمام مطالب را انتقال داد.
      موفق باشید.

  38. محمد تیموری گفت:

    سلام – بنده 26 سالمه متاهل هستم مدرک فوق لیسانس حسابداری دارم و دارای 5 سال سابقه کار حسابرسی فقظ مدرک زبان ندارم
    میخواستم بدونم شرایطم برای کار حسابداری و حسابرسی در کدام کشور مطلوب تره؟
    باتشکر

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      میزان تسلط شما به زبان های خارجه و تمکن مالی شما برای انتخاب کشور مقصد، بسیار موثر است، که به آن اشاره ای ننموده اید.

  39. حمید رضا الهیاری گفت:

    با سلام با ۷ سال سابقه کار تخصصی در خطوط هوایی برق در وزارت نیرو و ۶ مدرک دوره های کوتاه تخصصی در این زمینه و یک مدرک برق ساختمان ۷۸۴ ساعته از فنی و حرفه ای ایا امکان مهاجرت کاری برایم فراهم است؟با تشکر

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      برای مهاجرت کاری , پارامتر هایی غیر از مهارت عملی وجود دارد, اعم از:
      تسلط بر زبان کشور مقصد و در صورت مقصد بودن آلمان و اتریش زبان آلمانی
      مدرک دانشگاهی
      نا گفته نماند گاهی پیشنهاد کاری از طرف مجموعه های معتبر که مراحل قانونی برای به کار گیری نیرو های غیر تابع را طی کرده اند هم می تواند راه را هموار تر کند.

  40. محمدصابری گفت:

    باسلام وعرض ادب
    بنده یه سوال دارم ازتون آیا با مدارک بین المللی که در ایران گرفتم میتوانم در خارج کار پیدا کنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید ؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      بله شدنی هست، البته تخصص، مدرک دانشگاهی و مدرک زبان در این مسئله موثر است.

  41. محمد گفت:

    من میخام کار آزاد کنم شرکت کوچک تاسیس کنم الان توی ژاپن شرکت ماشین دست دوم دارم صادر میکنم دبی

  42. بشیر بلوری گفت:

    سلام. مدرک کارشناسی پرتودرمانی از دانشگاه علوم پزشکی بابل دارم. همسرم هم همین شرایط رو داره. معدلمون هم حدود 17. هردو27ساله. آیا میشه ویزای کار گرفت و یا تابعیت؟ شرایطش چیه؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      سلام
      برای کدام کشور؟ با توجه به شرایط مذکور باید از بلژیک پبشنهاد شغلی داشته باشید.

  43. somayi گفت:

    سلام
    26 سالمه، مجرد، فوق دیپلم نرم کامپیوتر از دانشگاه آزاد معدل 14/07 دارم، مدرک زبان ندارم، برای ویزای کاری یا تحصیلی پیشنهادتون چی هست؟
    ممنون

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      با توجه شرایط بهتر از طریق تحصیل افدام فرمایید، شانس زیادی در جهت اخذ ویزای کار ندارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *