کار در اتریش

کار در اتریش

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

کار در اتریش، همواره یکی از بهترین روش‌ها برای مهاجرت به این کشور محسوب می‌شود. امروزه بسیاری از متقاضیان مهاجرت کاری، گزینه کار در اتریش را به عنوان راهی برای اخذ اقامت دائم اروپا می‌دانند. با اخذ اقامت دائم اتریش که از کشورهای حوزه اتحادیه اروپا محسوب می‌شود، می‌توانید آزادانه در هر کشور دیگر عضو اتحادیه اقامت داشته باشید، تحصیل یا کار کنید. کار در اتریش، فرصتی است تا شما بتوانید زندگی ایده آل، مزایای عالی و حقوق بالا را در کشوری اروپایی تجربه کنید. اگر متقاضی کار در اتریش هستید، لازم است تا اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنید، زیرا هر اقدام اشتباه ممکن است به رد شدن درخواست ویزای شما منجر شوید. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

کار در اتریش

قابل ذکر است که علاوه بر کار در اتریش کشورهائی چون آلمان ، دانمارک ، کانادا ، استرالیا ، آفریقای جنوبی و… نیز متقاضیان زیادی برای ویزای کار در این کشورها دارند. دریافت ویزای کار کشورهایی چون کانادا و استرالیا بدلیل طولانی بودن پروسه که حداقل بین 2 تا 4 سال زمان می برد به نظر می رسد که گزینه مناسبی برای امر مهاجرت نباشد. پس بایستی به دنبال راه مطمئن و سریعتری برای اخذ ویزای کار بود، راهی که برای ایرانی ها امری ساده تر و سهل تر باشد. بنابراین ما اخذ ویزای کار در کشور اتریش ، ویزای کار آلمان و ویزای کار کشور دانمارک را به شما متقاضی مهاجرت کار بیشتر پیشنهاد می دهیم و همچنین با توجه به صنعتی بودن کشور آلمان شرایط کار برای مهندسین در این کشور فوق العاده است.

موسسه حقوقی توسعه گران مهر واقع در شهر شیراز با داشتن مدیران و مشاورانی با تجربه و کاردان ، آگاه به امور حقوق بین‌الملل که در صدر موسسات مهاجرتی ایران می باشد، مفتخر است بصورت کاملا تضمینی شما دوست و متقاضی مهاجرت به اتریش را جهت اخذ ویزای کار و اقامت کاری، چگونگی کار در اتریش، شرایط پیدا کردن کار در اتریش، نحوه ی زندگی و در آمد ها در کشور اتریش،… راهنمائی و مشاوره نماید و شما را تا لحظه ی مراجعه به سفارت اتریش برای دریافت ویزای کار اتریش همراهی کند.

اتریش کشوری در قلب اروپای مرکزی که از شمال با آلمان و جمهوری چک، از جنوب با اسلوونی و ایتالیا، از شرق با اسلواکی و مجارستان، از غرب با سوئیس و لیختن اشتاین مرز مشترک دارد. این کشور بر طبق آمار سال 2008 مقام سوم را در امن ترین کشورهای جهان دارد. اتریش کشوری از اتحادیه اروپا و پیمان شینگن است و با داشتن جمعیتی حدود 8350000 نفر در بین کشورهای اروپائی بسیار کم جمعیت به حساب می آید. زبان رسمی مردم اتریش، آلمانی است که 98% مردم به همین زبان صحبت می کنند. کشور اتریش بر اساس آمار بانک جهانی پس از کشورهای سوئیس، دانمارک، سوئد، آمریکا، آلمان، ژاپن مکان هفتم کشورهای ثروتمند جهان را به خود اختصاص داده است. اتریش کشوری با ثبات اقتصادی بالا، بطوریکه نرخ تورم در این کشور پایین می باشد، همچنین افراد هزینه های اجاره مسکن یا اجاره دفتر کار را در این کشور نسبت به کشورهای اروپای مرکزی مناسب تر میدانند. متذکر می شوم که کشور آلمان همیشه به عنوان اصلی ترین شریک اقتصادی اتریش به حساب می آید و این خود فرصت مناسبی را برای افرادی که در رشته های مهندسی بخصوص رشته های برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکانیک، صنایع , انفورماتیک،IT ، نرم افزار، عمران و… تحصیل کرده اند فراهم می آورد تا با داشتن ویزای کار کشور اتریش یا آلمان وارد اروپا شده و موفقیت را از آن خود کنند.

اندیشیدن به کار در اتریش – به این مکان اقتصادی در قلب اروپا – سوالات بسیاری فراتر از مساله کار را در ذهن بر می انگیزد. موضوعاتی همچون هزینه و شرایط زندگی، امنیت و رفاه اجتماعی، بهداشت و… که در نوشتار زیر سعی بر آن است که شما را در یافتن پاسخ این سوالات یاری رسانیم.

روش های اخذ ویزای کار در اتریش

روش های اخذ ویزای کار در اتریش

  • از شرایط اخذ این ویزا داشتن حداقل مدرک لیسانس و یک پیشنهاد شغلی می باشد، البته فقط داشتن پیشنهاد شغلی کافی نمی باشد و شما بایستی از کارفرما یا اسپانسر خود دعوت نامه ای نیز داشته باشید. این کارفرما خود بایستی در کشور اتریش دارای شرکت معتبری باشد تا بواسطه دعوت نامه وی شما موفق به دریافت ویزای کار در اتریش شده و به این کشور مهاجرت کنید، این ویزا اجازه اقامت و کار تا کمتر از 2 سال را به فرد اعطا می کند.

کشورهایی که جز اتحادیه اروپا هستند تقریبا قوانین کار مشابهی دارند و حتی این قوانین در مورد اعطای اقامت و تابعیت نیز مشابه هم می باشد. در همین راستا خدمات بازار کار در اتریش (AMS (www.ams.at بایستی پس از درج یک آگهی کار به مدت سه ماه در کشور اتریش و در ادامه یک آگهی سه ماهه در اتحادیه اروپا تایید نماید که هیچ نیروی کار در اتریش و در اتحادیه اروپا متقاضی شغل مورد نظر نمی باشد.

بنابراین داشتن این دعوت نامه از طرف کارفرما برای کار در اتریش امر محالی به نظر می آید، چون افرادی که پاسپورت کشور اتریش را دارند ، افراد عضو اتحادیه اروپا، دانشجویانی که فارغ‌التحصیل شده و مجوز پیدا کردن کار دارند همه می توانند از این آگهی استفاده کنند. همچنین رکود اقتصادی که گریبان گیر برخی از کشورهای اروپائی شده است تمایل به کار نیروهای مجرب آنها برای کار در دیگر کشورهای اتحادیه اروپا را افزایش داده است، مسلما این امر باعث دشواری دریافت ویزای کار در اروپا از جمله اتریش شده است. چنانچه از این طریق اقدام جهت اخذ ویزای کار اتریش نمایید این فرآیند 5 ماه زمان می برد و شخص پس از 4 سال کار در کشور اتریش و پرداخت مالیات به دولت این کشور، با توجه به آنکه اتریش کشور قانونمندی است، می تواند اقدام جهت اخذ اقامت دائم کشور اتریش را نماید.

شرایط ویزای کار اتریش

شرایط ویزای کار اتریش

حال با شرایط مطرح شده اگر فکر می کنید شرایط لازم جهت دریافت این نوع ویزا و کار در اتریش را ندارید، پیشنهاد ویژه ما به شما دوست عزیز در موسسه حقوقی توسعه گران مهر برای آنکه بتوانید در کشور اتریش برای خود یک اسپانسر پیدا کرده و یه طور قانونی در این کشور مشغول به کار شوید، اقدام جهت دریافت ویزای تحصیلی کشور اتریش است. به این ترتیب که شما بعد از ورود به کشور اتریش می‌توانید جهت دریافت ویزای کار اتریش اقدام کنید. توجه داشته باشید افرادی که مشغول به تحصیل در اتریش یا اروپا می باشند و یا فارغ‌التحصیل دانشگاه های اروپا هستند از شانس بیشتری در پیدا کردن کار در اروپا از جمله اتریش بهره مند خواهند شد. از جهتی دیگر وقتی فرد، فارغ‌التحصیل دانشگاه های اتریش باشد به وی فرصت شش ماهه تا یک ساله ای داده می شود که جهت یافتن کار مناسب در این کشور بماند و در صورت یافتن کاری مرتبط با رشته تحصیلی، ویزای کاری به وی تعلق بگیرد.

کشور اتریش بخاطر داشتن دانشگاه های رایگان، شرایط مناسبی را برای تحصیل در این کشور برای دانشجویان خارجی فراهم آورده است و افرادی که با ویزای دانشجوئی وارد کشور اتریش شده اند اجازه کار تمام وقت را ندارند و این دانشجویان به شرط در خواست کار فرما اجازه ی کار پارت تایم را دارند. دانشجویان بعد از گذراندن دوره زبان در مقطع کارشناسی اجازه 10 ساعت کار در هفته و در مقطع لیسانس تا دکترا اجازه 20 ساعت کار را دارند. متذکر میشم هزینه زندگی در کشور اتریش حدودا ماهی 700تا 800 یورو می باشد، که این هزینه برای هر شخصی نسبتا متفاوت است.

علاقمندان به تحصیل در اروپا می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، از مشاوره ی تلفنی رایگان موسسه حقوقی توسعه گران مهر بهره مند شوند.

  • روش دیگر جهت اخذ ویزای کار اتریش راهی است که به شما فرصت شش ماهه ای جهت جستجوی کار اعطا می کند. شما جهت دریافت ویزای کار اتریش در این روش، به 70 امتیاز از 100 امتیاز احتیاج دارید. شما با موافقت اصولی اداره کار اتریش به مدت شش ماه وارد کشور اتریش می شوید و شش ماه فرصت دارید که اقدام برای گرفتن کار کنید.

قابل ذکر است که جمعیت زیادی از شهر وین را غیر اتریشی ها تشکیل می دهند. بنابراین تبعیض نژادی در این کشور خیلی محسوس نیست و این سبب می شود که افراد در پیدا کردن کار دچار مشکل نشوند. البته دانستن زبان آلمانی در اتریش فرصت‌های شغلی بسیار مناسب تری را برای فرد، نسبت به خارجی هایی که زبان نمی دانند فراهم می کند. پس از اعطای کار مورد نظر و عقد قرارداد با کارفرما، مدارک شما برای صدور اجازه کار به اداره کار مربوطه فرستاده خواهد شد بعد از موافقت قانونی، کارت اقامت کشور اتریش (Rot-Weiß-Rot – Karte) کارت (قرمز- سفید-قرمز) برای مدت 12 ماه برای شخص صادر می گردد. خانواده از ابتدا بواسطه این نوع ویزا امکان همراهی شما را ندارند، ولی پس از دریافت این کارت توسط شما، می توان اقدام برای اخذ ویزای کشور اتریش برای آنها نمود.

شایان ذکر است که پس از یکسال می توان برای plus) Rot-Weiß-Rot – Karte) در خواست داد. از مزایای داشتن این کارت این است که شما همچون یک اروپایی می‌توانید دسترسی نامحدود به بازار کار داشته باشید.

متذکر می شوم فردی که به روش اول-ذکر شده در بالا- موفق به اخذ ویزای کار در اتریش شود ، برای وی EU blue kard صادر می شود. حال اگر فرد در این فرصت دو ساله حداقل 21 ماه را در کشور اتریش مشغول به کار باشد، میتواند درخواستplus) Rot-Weiß-Rot – Karte) را بدهد.

شرایط امتیاز بندی برای اخذ ویزای کار اتریش

شرایط امتیاز بندی برای اخذ ویزای کار اتریش

سن

  • سن 20 تا 35سال تمام 20 امتیاز
  • 35 تا 40 سال تمام 15 امتیاز
  • 40 تا 45 سال تمام 10امتیاز

مدارک تحصیلی

  • مدارک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد 20 امتیاز
  • مدرک تحصیلی دکترا 40 امتیاز
  • فارغ‌التحصیلان رشته های فنی و مهندسی، کامپیوتر 30 امتیاز
  • فارغ‌التحصیل کارشناسی یا کارشناسی ارشد از دانشگاه های اتریش 10 امتیاز
  • داشتن کارهای تحقیقاتی و ثبت اختراع 20 امتیاز

مدرک زبان

  • داشتن مدرک زبان آلمانی یا انگلیسی بصورت مبتدی یا پیشرفته 5 تا 10 امتیاز

سابقه کاری

  • سوابق کاری به ازای هر سال 2 امتیاز (حداکثر 20 امتیاز)
  • اگر حداقل شش ماه سابقه کار در کشور اتریش داشته باشید 10 امتیاز

نگاهی به کارت قرمز-سفید قرمز (Rot-Weiß-Rot – Karte) اتریش

این کارت برای چه افرادی صادر می شود؟ 4 گروه زیر شامل دریافت این کارت خواهند شد.

  • Very highly qualified workers کارگران بسیار واجد شرایط و متخصص که امتیازات کافی را کسب کرده باشند.
  • Skilled workers in shortage professions کارگران و متخصصین در مشاغلی که نادر هستند و با کمبود نیرو مواجه هستند.
  • Other key workers نیروی کار در شغل هایی که کلیدی هستند در بازار آزاد.
  • Graduates of universities and colleges of higher education in Austria فارغ‌التحصیلان دانشگاه ها و کالج های خارج از کشور اتریش.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کار کشور اتریش

  • کامل نمودن فرم تقاضای کار
  • عکس-شناسنامه- پاسپورت
  • بیمه نامه
  • سوابق کاری
  • مدرک تحصیلی
  • گواهی عدم سوپیشینه
  • پرینت تمکن مالی
  • ترجمه مدارک به زبان آلمانی یا انگلیسی

حقوق مشاغل در اتریش

به طور کلی، متوسط ​​حقوق در اتریش 3790 یورو در ماه است که شامل پاداش و تامین اجتماعی می‌شود. این میزان درآمد، مشابه بیشتر کشورهای اروپای غربی و برخی از کشورها در اروپای شرقی است. جالب است بدانید که تا سال 2017، دولت کشور اتریش حداقل دستمزدی را برای کارمندان مشخص نکرده بود. با این حال، اکنون، تحت اصلاحات اخیر، حداقل دستمزد 1500 یورو در ماه است.

به طور طبیعی، حرفه‌های مختلف در اتریش دستمزد متوسط ​​​​متفاوتی را دریافت می‌کنند. به عنوان مثال، متوسط ​​دستمزد یک روزنامه نگار 3101 یورو در ماه است در حالی که درآمد یک وکیل در حدود 4354 یورو در ماه می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر، سایت مقایسه Teleport تقریب‌های جالبی از میانگین حقوق برای مشاغل مختلف در وین را ارائه می‌دهد. مشاغل ذکر شده از دندانپزشک گرفته تا سرآشپز تا طراحان داخلی را شامل شده و به دلار آمریکا محاسبه می‌گردند.

مشاغل آموزشی در اتریش

مشاغل آموزشی در اتریش

مردم کشور اتریش از سنین پایین زبان دوم خود یعنی انگلیسی را آموزش می‌بینند؛ اما همچنان فرصت‌هایی برای آموزش زبان انگلیسی در این کشور وجود دارد. رقابت برای بدست آوردن این مشاغل کمی سخت است، به‌ویژه در مکان‌های محبوب، مانند وین و سالزبورگ؛ اما اگر واجد شرایط TEFL یا TESOL هستید، شانس خوبی برای تضمین موقعیت خود دارید.

شما می‌توانید در یک مدرسه دولتی، آکادمی زبان خصوصی یا دانشگاه تدریس کنید و به دانش‌آموزان مختلف با طیف وسیعی از توانایی‌ها کمک کنید. همچنین می‌توانید به کودکان خردسالی که تازه شروع به یادگیری کرده‌اند یا به متخصصان کسب‌وکار که می‌خواهند مهارت‌های خود را تقویت کنند، آموزش دهید. شورای بریتانیا هر سال حدود 100 پست دستیار آموزش زبان در اتریش را برای حداکثر هشت ماه از 1 اکتبر تا 31 می (دو ترم تحصیلی) ارائه می‌دهد. از طرف دیگر، شما می‌توانید فقط برای یک ترم (از اکتبر تا فوریه یا فوریه تا مه) تدریس کنید. مدت زمان کاری شما، حداقل 13 ساعت در هفته است و حقوق ماهیانه نزدیک به 1250 یورو خواهد بود. این فرصت شغلی معمولا برای افراد با سن کم‌تر از 35 سال در دسترس است.

دوره‌های کارآموزی در اتریش

دوره‌های کارآموزی در اتریش

دوره‌های کارآموزی در اتریش بسیار رایج هستند و از چند هفته تا یک سال طول می‌کشند. فرصت‌های شرکت در کارآموزی، در وب‌سایت‌هایی مانند GoAbroad.com فهرست شده‌اند. اتباع غیر اتحادیه اروپا در صورت برنامه‌ریزی برای شروع دوره کارآموزی خود در اتریش، باید ویزای ملی اتریش (ویزای D) را دریافت کنند. اگر به دنبال شغلی در زمینه علم و فناوری هستید، مؤسسه علم و فناوری (IST) اتریش، اطلاعات لازم را در مورد فرصت‌های سالانه و برنامه تابستانی آن‌ها، به شما ارائه خواهد داد. دولت طرح تورینگ جدیدی را برای دانشجویانی که به دنبال تضمین تجربه کاری بین‌المللی در طول سال تحصیلی 2021/22 هستند، اعلام کرده است. بررسی کنید که دانشگاه شما در این برنامه مشارکت دارد و طرح تورینگ را ارائه می‌دهد.

سایر مشاغل کارآموزی و کارهای تابستانه را می‌توان در وبسایت‌های زیر مشاهده کرد:

  • AIESEC UK – برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان اخیر
  • IAESTE UK – برای دانشجویان علوم، مهندسی و هنرهای کاربردی.

الزامات زبان

به عنوان بخشی از برنامه اقدام ملی “NAP”، دولت فدرال اتریش حکم داده است که درک کامل زبان آلمانی در حوزه گفتار و نوشتار، برای موفقیت در حرفه و زندگی اجتماعی در اتریش الزامی است. “Österreichisches Sprachdiplom Deutsch (ÖSD)”، یا مدرک زبان اتریشی، سیستم رسمی آزمون اتریش برای زبان آلمانی می‌باشد. شما می‌توانید در مراکز مختلف در بیش از 45 کشور سراسر جهان، در این آزمون شرکت کنید. سایر موسسات و سازمان‌ها نیز دوره‌های مختلف زبان آلمانی را ارائه می‌دهند. برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید به انجمن آموزشگاه‌های زبان اتریش مراجعه کنید.

مزایای کار در اتریش

دلایل بسیاری وجود دارد که افراد خارج از کشور اتریش، این کشور را به عنوان مقصدی برای مهاجرت کاری خود انتخاب می‌کنند.در اولین مرحله، پایتخت اتریش شهر “وین” است که یکی از بهترین شهرها برای زندگی در جهان محسوب می‌شود. علاوه بر این موضوع، خود کشور اتریش، در سال‌های متعددی به عنوان شادترین کشور دنیا برای زندگی رتبه‌بندی شده است. همچنین این کشور، دارای بالاترین دستمزدها و درآمدها در بین کشورهای دنیا است و حداقل حقوق تعیین شده حدود 1500 یورو در ماه است. این قانون از سال 2020 در حال اجرا می‌باشد. یکی دیگر از مزایای کار در اتریش، 5 هفته مرخصی در سال است.

جدا از کیفیت بالای زندگی در این کشور و حقوق‌های بالای آن، اتریش به خاطر چندفرهنگی و پر جنب و جوش بودن و چشم انداز طبیعی بسیار زیبا شناخته شده است. این کشور یک مقصد عالی برای دوستداران فرهنگ و ورزش‌های زمستانی است که آن را به مکانی عالی برای لذت بردن در زمان استراحت تبدیل می‌کند.

اتریش بالاترین نرخ اشتغال ملی را دارد که نزدیک به 71.5% است و این کشور را در رتبه 16 جهانی قرار می‌دهد. با این وجود، اغلب فرصت‌های شغلی بسیاری برای متقاضیان در دسترس وجود دارد. با رشد روزافزون استارت‌آپ‌های مختلف در اتریش و افزایش چشمگیر اقتصاد این کشور، فرصت‌های بیشتری در بازار کار ایجاد می‌شوند.

با این حال، اتریش در رابطه با پذیرفتن افراد جهت مهاجرت کاری، گاها سخت‌گیری‌هایی را اعمال می‌کند. کارفرمایان در اتریش اغلب به استخدام کارمندان و متقاضیان با مهارت و دانش بالا علاقمند هستند. این امر می‌تواند بر سهولت یافتن شغل و استخدام شدن در این کشور تاثیراتی را بگذارد. علاوه بر این موضوع، قوانین ایالتی حکم می‌کنند که تنها 9% از نیروی کار را افراد خارجی و بین‌المللی تشکیل دهند.

درست است که چنین شرایطی در مسیر متقاضیان مهاجرت کاری به اتریش وجود دارد؛ اما علیرغم محدودیت‌های تعیین شده توسط دولت جهت جذب نیروی کار خارجی، یافتن کار در اتریش همیشه انقدر پیچیده نخواهد بود.

شیوه کاریابی در اتریش

افرادی که به دنبال یافتن کار در اتریش هستند می‌توانند از روش‌های مختلفی مانند خدمات مشاغل آنلاین EURES، به دنبال فرصت‌های شغلی در دسترس بگردند. اگرچه که محبوبیت روش‌های استخدام آنلاین در اتریش در حال افزایش است؛ اما تمامی کارفرمایان از این موضوع استقبال نمی‌کنند. بنابراین ممکن است شما گاها مجبور شوید تا به صورت مستقیم با کارفرمای مورد نظر خود مکاتبه کنید.

شما موظف هستید تا هنگام ارسال درخواست خود، رزومه کاری به همراه عکس پیوست شده از خود به همراه گواهی‌های شناسایی ارسال نمائید. توجه داشته باشید که حتما جزئیات مختصری از هر تجربه کاری مرتبط قبلی، کار داوطلبانه و علایق شخصی و همچنین اطلاعات تماس و تحصیلات قبلی خود را درج کنید. رزومه کاری شما باید حداکثر دو صفحه بوده و همراه با یک ترجمه به زبان آلمانی ارسال شود. مصاحبه‌ها ممکن است به صورت آنلاین باشند؛ اما در صورتی که دعوت‌نامه‌ای جهت مصاحبه حضوری دریافت نمودید، به صورت رسمی لباس بپوشید و مطمئن شوید که سرموقع به مصاحبه خود می‌رسید، زیرا کارفرمایان اتریشی به وقت‌شناسی اهمیت بسیاری می‌دهند.

شروع کار در اتریش

هنگامی که شغل رویایی خود را در اتریش پیدا کردید، نگرانی زیادی ندارید جز اینکه کارفرمای خود را شگفت زده کنید. خوشبختانه، کارفرمای شما، شما را در تمام بیمه نامه‌های اجتماعی و درمانی لازم، از جمله بازنشستگی ثبت‌نام می‌کند. با این حال، بهتر است که درباره فرهنگ کسب و کار در اتریش مطالعات لازم را انجام دهید تا بتوانید با آسایش خیال و راحتی بیشتری در فضای این کشور به کار بپردازید. به عنوان، اضافه کاری بیش از حد و تا دیر وقت سر کار ماندن در بیشتر کشورها باعث می‌شود تا شما مشتاق به کار به نظر برسید؛ اما در اتریش چنین موضوعی نتیجه برعکس خواهد داشت. همچنین، مردم اتریش برای حفظ تعادل بین امور کاری و زندگی خود ارزش بسیاری قائل هستند و این موضوع می‌تواند خبر بسیار خوبی برای مهاجران باشد، زیرا از کار کردن تا حد طاقت‌فرسا خبری نخواهد بود.

در نهایت از اینکه با صبوری کامل مطالب این سایت را مطالعه می نمایید کمال تشکر را داریم. شایان ذکر است سایت مهاجرت اتریش نیز اطلاعاتی در اختیار قرار می‌دهد. همکاران و مشاورین ما در موسسه حقوقی توسعه گران مهر پاسخگوی تلفنی و حضوری شما هموطن عزیز، متقاضی مهاجرت کاری به کشور اتریش و آلمان می باشند و با اقتدار به روز ترین قوانین و راه های مهاجرت تحصیلی ، کاری ، سرمایه گذاری کشورهای اروپائی را در دستور کار خویش قرار داده و تا زمان ویزا شدن شما را راهنمایی و یاری می کنند و کل فرآیند ویزای کار اتریش و آلمان را با گارانتی کامل در کمتر از 7 ماه برای شما متقاضی مهاجرت کار به اروپا میسر می کنند.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *