دانشگاه رودن روسيه

امروزه دانشگاه رودن یا دوستی ملل (RUDN) یکی از موسسات آموزش عالی دولتی روسیه است. این دانشگاه تنها دانشگاه جهان است که هر ساله تجمعی از دانشجویان 145-150 کشور را دارد. این دانشگاه دارای یک ساختار چند دانشکده ای و رشته ای است، به نوعی این دانشگاه یکی از دانشگاه های کلاسیک جهان است. بیش از 77 هزار فارغ التحصیل این دانشگاه به کار در 170 کشور جهان می پردازند، در میان آنها بیش از 5500 نفر دارندگان درجه دکترا می باشند. متخصصان در 62 رشته در این دانشگاه تحصیل میکنند. بیش از 29 هزار فارغ التحصیل کارشناسی ارشد و در حال حاضر دانشجویان از 140 کشور در این دانشگاه تحصیل می کنند. این دانشگاه نشان دهنده بیش از 450 کشور و ملیت جهان است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی می تواند شما در اخذ پذیرش پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه رودن یا دوستی ملل و ویزای کشور روسیه کمک و راهنمایی کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین موسسه در دفاتر تهران و شیراز تماس حاصل فرمایید.

اعزام دانشجو و تحصيل پزشكي و دندانپزشکی در دانشگاه رودن

شما می توانید برای کسب مشاوره رایگان تلفنی در زمینه شرایط اعزام دانشجو به روسیه به صورت تضمینی با مشاورین ما در تهران و شیراز تماس حاصل فرمائید. موسسه مهاجرت به روسیه برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) با همراهی وکیل مهاجرت در تمامی مسیر مهاجرت شما می تواند در اخذ پذیرش از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم ایران و وزارت بهداشت به متقاضیان کمک کند.

دانشگاه رودن روسيه

فعالیت های بین المللی دانشگاه رودن یا دوستی ملل

رقابت های علمی و فکری با دیگر دانشگاه ها بالاترین رتبه بندی بین المللی را در اروپا و آسیا دارد، در طول مدت کار دانشگاه رودین  ارتباط این با مؤسسات دانشگاهی و چهره دانشگاهی در شرق و غرب اروپا، و در سراسر جهان همواره برقرار بوده است. از زمان آغاز ضرورت وجود این استراتژی به یک عامل موفقیت تبدیل شده است: در حال حاضر RUDN حدود 100 مشارکت در سطح گسترده دانشگاه ، از جمله شبکه تبادل علمی و برنامه همکاری مشترک را دارد.

این دانشگاه دارای یک مرکز تحقیقاتی مشهور است. و دارای یک تیم از 4500 کارمند می باشد، که در میان آنها 2826 معلمان مجرب وجود دارد. این دانشگاه شامل بیش از 870 گواهی ثبت اختراع  و 150 اختراع ثبت شده از فدراسیون روسیه در همه زمینه های پژوهش های علمی دانشگاهی می باشد.

بسیاری از چهره های خارجی و روسی سیاسی و محققان و دانشمندان برجسته دانشگاه رودن اساتید بازنشسته شده اند. در میان آنها رئیس جمهور نامیبیا، آنگولا، سریلانکا و جمهوری آفریقای جنوبی، گابن و نیجریه هستند. نخست وزیر بنگلادش، قزاقستان؛ مدیر ارشد اجرایی سازمان ملل متحد در آموزش و پرورش، فرهنگ و علم؛ مدیر CEPES نیز جزو دانشجویان این دانشگاه بوده اند.

مدارس کالج ها و ادارات دانشگاه رودن مسکو

دانشگاه رودن یک دانشگاه عمومی چند رشته ای است، ادغام پژوهش و آموزش در ده ها زمینه در این دانشگاه قابل مشاهده است. RUDN شامل 7 دانشکده، 10 موسسه، 156 آزمایشگاه های علمی و آموزشی، 4 مراکز آموزش و پژوهش در سطح دانشگاه و 18 برنامه کارشناسی و کارشناسی ارشد معتبر در سطح جهانی شده است.

دروس دانشگاه بسته به رشته انتخابی شما متغیر است.  تحصیل در دانشگاه رودن بدون مدرک زبان نیز ممکن است ، تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی نیز در دانشگاه رودن مقدور است.

شرایط تحصیل در دانشگاه رودن در مقطع کارشناسی یا لیسانس مانند دیگر دانشگاه ها می باشد اما مسلما تفاوت هایی وجود دارد که قبل از اقدام بایستی از آنها آگاه گردید.

بخش ها و دانشکده های دانشگاه دوستی ملل

  • موسسه کشت و فن آوری
  • موسسه مشکلات پزشکی
  • دانشکده علوم انسانی و اجتماعی
  • دانشکده مهندسی
  • موسسه پزشکی و داروسازی
  • دانشکده علوم
  • دانشکده زبانشناسی
  • دانشکده محیط زیست
  • دانشکده اقتصاد
  • موسسه حقوق
  • موسسه تحقیقات علمی گرانش و کیهان شناسی
  • موسسه تحقیقات فنی و اقتصادی
  • موسسه زبان های خارجی
  • موسسه اقتصاد جهانی و کسب و کار

موسسه پزشکی دانشگاه رودن یا دوستی ملل

این موسسه در سال 1961 تاسیس شد.  تا کنون بیش از 5000 دانش آموز از این دانشگاه فارغ التحصیل شدند.

این دانشگاه شامل 44 صندلی، 2 دوره مستقل و مرکز شبیه سازی پزشکی می باشد.

420 استاد، 5 دانشگاه، 2 اعضای وابسته RAS، 24 اعضای وابسته آکادمی عمومی، 15 دانشمند برگزیده از فدراسیون روسیه، 3 برنده جایزه دولتی، 2 برندگان جایزه دولت روسیه، 165 پزشکان علوم و 220 نامزد دریافت جایزه علوم داشته است.

موسسه پزشکی PFUR به طور گسترده ای هم در روسیه و هم در خارج از کشور به علت تعداد زیادی از دانشمندان و دانش آموختگان شناخته شده است. بیش از 6400 فرد حرفه ای، فارغ التحصیلان PFUR در بیش از 110 کشور در حال کار و فعالیت می باشند. در بین آنها دانشمندان معروف، که به علوم پزشکی کمک کرده اند نیز وجود دارد، ارائه سخنرانی و برگزاری کلاس های عملی در این موسسه صورت میگیرد. به دانشجویان رمز و راز بدن انسان و عملکردهای فیزیولوژیکی بدن را در آزمایشگاه نشان می دهند، این آزمایشگاه مجهز به دستگاه های مدرن می باشد، تشخیص بیماری و روش های جدید درمان جزو اهداف این دانشگاه است.

کارکنان موسسه پزشکی نقش فعالی در توسعه و استفاده از برنامه های آموزشی ابتکاری جدید برای پزشکان و کارشناسان دیگر ارائه میکنند. امکانات اصلی این موسسه عبارتند از پژوهش های جامع دانشجویی، که در آن دانشجویان می توانند در مراحل اولیه به عنوان دانشمند در فعالیت های علمی درگیر شوند؛ جامعه پزشکان جوان «بقراط» دارای تئاتر و باشگاه تاریخ و ادبیات است. آموزش پیش دانشگاهی شامل یک مدرسه پزشکی بیولوژیکی و کلاس های مقدماتی می باشد.

 امروزه امکانات موسسه پزشکی شامل آزمایشگاههای بالینی، که در آن یک سیستم آموزش فعال بر اساس آزمون کامپیوتری و سخنرانی های ویدیویی استفاده می شود می باشد. کلاس های عملی ممکن است با استفاده از گروه های توموگرافی و اتاق های اسک برگزار شود.

کد دوره های آموزش دانشگاه دوستی ملل

  •     31.05.01 مراقبت های پزشکی
  •     31.05.03 دندانپزشکی
  •     33.05.01 داروسازی
  •     34.03.01 پرستاری

مراکز آموزشی دانشگاه رودن

  • دانشکده آموزش پیشرفته پزشکان
  • دانشکده آموزش پیشرفته استادان
  • مرکز مطالعات بیماری کبدی
  • مرکز تجهیزات چشم پزشکی
  • مرکز علمی پزشکی فن آوری های نوین
  • مرکز منبع فدرال در اقتصاد سلامت
  • مرکز شبیه سازی پزشکی

شرایط پذیرش دانشگاه رودن یا دوستی ملل

دانشگاه در دو نوع ثبت نام غیر رایگان (با پرداخت هزینه) و با بورسیه تحصیلی را ثبت نام می کند. همه روش های ورودی به طور مستقیم توسط هیئت پذیرش دانشگاه اجرا می شود. تصمیم گیری در مورد پذیرش یک متقاضی خارجی پس از بررسی دقیق از سطح از علائم عمومی ( “معدل دیپلم”) صورت میگیرد. شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه رودن بستگی به رشته انتخابی شما در این دانشگاه دارد. معمولا اخذ پذیرش در دانشگاه رودن مشکل نیست و این دانشگاه مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت ایران می باشد.

 بورسیه تحصیلی در دانشگاه رودن معمولا به افرادی با رزومه های فوق العاده تعلق می گیرد و معمولا بسیار مشکل است اما در صورت پذیرش از دانشگاه رودن با بورسیه شرایط تحصیل رایگان در روسیه برای شما امکان پذیر میگردد. معمولا بورسیه برای تحصیل در مقاطع بالاتر مانند دکتری PHD و کارشناسی ارشد تعلق می گیرد و شرایط تحصیل در روسیه در مقطع دکترا یا PhD و شرایط تحصیل در روسیه در مقطع کارشناسی ارشد یا فوق لیسانس را آسان تر می کند.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ پذیرش دانشگاه رودن :

  •    کپی پاسپورت
  •    کپی از یک سند آموزش و پرورش با ترجمه روسی
  •   کپی از مدرک دیپلم و ریز نمرات (متن) با ترجمه روسی

برای تکمیل ثبت نام متقاضیان نیاز است موارد زیر را فراهم کنند:

  1.    ریز نمرات تایید شده تویط آموزش و پرورش (اصلی همراه با ترجمه)
  2.   ترجمه روسی مدرک دیپلم (متن اصلی همراه با ترجمه)
  3.    ترجمه رسمی روسی مدارک آموزش و پرورش تایید شده توسط دادگستری و امورخارجه
  4.    کپی پاسپورت (عکس دار) تایید شده توسط دفتر اسناد رسمی با ترجمه روسی
  5.    7 عکس (3×4)

همه موارد بالا نیاز است به زبان روسی ترجمه و با همان نام در ویزای ورود به روسیه مشخص شوند.

امضای قرارداد اولیه مطالعه در این دانشگاه ضروری است. در ورود مقدماتی یک پیشنهاد عمومی یا نامه پذیرش از دانشگاه الزامی می باشد  (ماده 437 از قانون مدنی فدراسیون روسیه). میزان پرداخت با توجه به مقدمات قرارداد باید برابر هزینه اولین ترم باشد. پس از ورود به دانشگاه شما نیاز به انجام تمام شرایط لازم تعیین شده توسط مقررات پذیرش از  این دانشگاه دارید، برای سال تحصیلی جاری (مقررات پذیرش در وب سایت رسمی دانشگاه موجود می باشد.). سپس، قرارداد تحصیل فردی بین دانشجو و دانشگاه وجود خواهد داشت را امضا کند. پرداخت هزینه با توجه به قرارداد مقدماتی تحصیل، یعنی 1500 دلار ایالات متحده می باشد.

پس از پرداخت لازم است تاییدیه پرداخت با ارسال یک کپی اسکن شده از سند بانک پرداختی از طریق پست الکترونیکی به دفتر بین المللی انجام شود.

ارسال یک ایمیل به دفتر بین المللی با اطلاعات زیر که برای پشتیبانی ویزا مورد نیاز است:

  • کشور و شهرستان محل تولد
  • آدرس زندگی در کشور محل اقامت
  • محل دریافت ویزا (کشور، شهرستان)
  • آدرس کامل خانه شما که به آن دعوت نامه باید ارسال شود (کشور استان شهرستان و غیره)
  • نام و شماره تماس شخصی که دعوت نامه را دریافت خواهد کرد.
  • دعوت رسمی پس از  تایید پرداخت برای متقاضی ارسال می شود.

پشتیبانی برای گرفتن ویزا برای متقاضیان پذیرفته شده از طریق سفارت مربوطه (کنسولگری) از فدراسیون روسیه صورت میگیرد. مدت زمان صدور دعوت نامه 30 روز کاری است.

دقت کنید قبل از مهاجرت بایستی اطلاعات لازم در رابطه با مبلغ تمکن یا ساپورت مالی سفارت را به دست آورید. و همچنین به علت اینکه یکی از موارد بسیار مهم در امر مهاجرت هزینه می باشد از قبل از هزینه زندگی دانشجویی در روسیه مطلع گردید.

وضعیت خوابگاه دانشگاه رودن

-دانشگاه رودن دارای محوطه دانشگاه با 13 خوابگاه دانشجویی واقع در محیط دانشگاه می باشد. خوابگاه های دانشگاه به صورت تمام مبلمان و تختخواب می باشد.

خوابگاه ها بین دو ایستگاه مترو واقع شده است، شماره اتوبوس عبارتند از: 226، 261، 752، 699، 250، 718. همچنین می توانید برای رسیدن به خوابگاه خود از یک تاکسی استفاده کنید.

یک بخش پلیس دانشگاه (بلوک 42) جود دارد.

این ساختمان ها دارای آسانسور می باشند. هر یک از خوابگاه ها می توانند بیش از 800 نفر را میزبان باشد. برای تضمین آسایش به هر دو یا سه دانشجو یک اتاق اختصاص داده شده است. آپارتمان ها دارای دوش حمام، توالت، آشپزخانه می باشد. آپارتمان ها نیز شرایط راحت تری نیز ارائه میکنند، اما نیاز به پرداخت های اضافی دارد و دارای تلویزیون، یخچال و فریزر، نظارت با دوربین و امنیت بالایی می باشد.

شهریه رشته پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه رودن مسکو

شهریه دانشگاه رودین در دوره مقدماتی و بنیادی در هر سال تحصیلی 4300 USD $، 4900 USD $ برای پزشکی و دندانپزشکی می باشد. سطح علمی رودن بالا می باشد.

تحصیل در دوره های کارشناسیشهریه (در هر سال در USD $)
                                                        موسسه پزشکی
                      پزشکی عمومی7000
                        دندانپزشکی7000
                           داروسازی4750

هزینه دوره های به زبان انگلیسی دانشگاه دوستی ملل یا رودن

 

تدریس دوره ها به زبان انگلیسی

شهریه (در هر سال در USD $)
موسسه پزشکی
                                پزشکی عمومی7800
                                  دندانپزشکی7450

زبان تحصیل در این کشور به زبان روسی و انگلیسی می باشد.

رنکینگ و رتبه دانشگاه رودن روسیه

سیستم چند لایحه ای آموزش و پرورش شامل دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری و برنامه های اقامت، شرایط آموزش عالی را در هفت دانشکده، ده مؤسسه و 156 آزمایشگاه تحقیقاتی ایجاد می کند. این دانشگاه برنامه های سازگاری مؤثر برای دانشجویان بین المللی را ارائه می دهد، فرصتی را برای یادگیری زبان روسی با استفاده از روش های و تکنیک های آموزشی منحصربه فرد، و نیز فرصت دریافت مدرک زبان انگلیسی ارائه می دهد. RUDN در میان دانشگاه های روسی تعدادی برنامه ی کارشناسی ارشد انگلیسی ارائه می دهد. 18 دوره ی کارشناسی و دوره ی کارشناسی ارشد در سطح بین المللی تأیید شده است. دانشجویان RUDN می توانند با دانشگاه های هم سطح همکاری کنند و کسانی که در برنامه های مشترک شرکت می کنند، این فرصت را دارند تا دیپلم RUDN  و دانشگاه هم سطح را بدست آورند. این شرایط رتبه دانشگاه رودن روسیه را بالا برده است. درباره تحصیل در روسیه بیشتر بخوانید .

سطح دانشکده رودن

  • اطلاعات تاریخی ، امتیاز ، رتبه
  • رتبه بندی دانشگاه های جهانی 2018 501-550
  • رتبه بندی دانشگاه جهانی 2017 601-650
  • رتبه بندی دانشگاه های جهانی 2016 601-650
  • رتبه بندی دانشگاه های جهانی 2015 30.5 471-480
  • رتبه بندی دانشگاه های جهانی 2014 28.4 491-500
  • رتبه بندی دانشگاه های جهانی 2014 28.4 491-500
  • رتبه بندی دانشگاه های جهانی 2012 501-550
  • موقعیت در رتبه بندی بین المللی
  • سال ، رتبه بندی ، موقعیت
  • 2015  دانشگاه GreenMetric World رتبه ی 256
  • 2015 رتبه بندی دانشگاه QS دانشگاه : BRIC  84
  • 2015  دانشگاه QS رتبه بندی 601-650
  • 2015رتبه بندی دانشگاه QS : EECA ( QS در حال توسعه ی اروپا و آسیای مرکزی ) 70

در نهایت موسسه حقوقی اعزام دانشجو به روسیه برگزیده اصطهباناتی از بهترین موسسات حقوقی کشور آماده پاسخگوی تلفنی و حضوری شما دوست و هموطن عزیز و کلیه امور مربوط به پذیرش و اخذ ویزا و اقامت با گارانتی و تضمین کامل می باشد. هموطنان متقاضی تحصیل در روسیه برای کسب اطلاعات در رابطه با شرایط مهاجرت و شرایط اعزام دانشجو و اخذ ویزای تحصیلی در این کشور به صورت تضمینی با کمک  وکلای مجرب ما، در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی می توانند با مراجعه یا تماس با موسسه ما به راحتی ویزای تحصیل در روسیه را دریافت کرده و به ادامه تحصیل در روسیه بپردازند.

1/5 - (1 امتیاز)

48 دیدگاه برای “تحصيل پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه رودن یا دوستی ملل روسيه

  1. پارمیدا گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه رودن روسیه ، به جز ایران ، مورد تایید کشور های دیگه مثل کانادا و امریکا است ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بله، مورد تایید کشور های دیگر نیز می باشد.

  2. فرزاد گفت:

    سلام، ميخواستم بدونم آيا تحصيل در رشته دندانپزشكي به زبان انگليسي در دانشگاه رودن مورد تاييد ايران هست؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      بله، دانشگاه رودن روسیه مورد تایید وزارت بهداشت ایران است.

  3. فاطمه خوجانی گفت:

    سلام من از یک دوست دانشجو در روسیه شنیدم که با دادن۲۴ هزار دلار می‌توان در رشته دندان پزشکی اقدام کرد و در طول ۶ سال دیگه نیازی به پرداخت شهریه نیست آیا درسته؟؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      بله، شما می توانید هزینه تحصیل خود را به صورت یکجا پرداخت نمایید.

  4. محمد گفت:

    سلام وقتتون ، ببخشید دانشگاه رودن برای کورس اصلی چه درس هایی رو ازمون میگرند؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      دانشگاه رودن کورس اصلی را به زبان انگلیسی نیز ارائه می دهد. بسته به رشته انتخابی شما دارد.

  5. محمد گفت:

    با سلام . من معدل دیپلمم ۱۹/۷۱ و معدل پیش دانشگاهی ۱۵/۷۵ هست میخواستم ببینم برای کورس انگلیسی دندان دانشگاه رودن امسال میتونم پذیرش بگیرم ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      در صورت ارائه مدرک زبان امکان اخذ پذیرش برای شما وجود دارد.

  6. سنا گفت:

    سلام من با معدل دیپلم 19/73 میتونم در این دانشگاه برای دندون اقدام کنم . الانم دارم پادفک رو میگذرونم .و سوال بعدی این هست که ایا دانشگاه رودن دانشگاه سخت گیری هست یا نه

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      دانشگاه رودن روسیه یکی از دانشگاه های برتر روسیه است که امسال نیز مورد تایید وزارت بهداشت ایران قرار گرفته است.

  7. زهرا گفت:

    سلام من معدل دیپلمم ۱۷.۰۴هست امکان تحصیل در دانشگاه رودن را دارم برای پزشکی؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      در صورتیکه زبان روسی را برای تحصیل انتخاب نمایید نیاز به گذراندن موفقیت آمیز دوره پادفک دارید. در صورت انتخاب زبان انگلیسی می بایست رزومه علمی شما مناسب باشد. لطفا با ما در ارتباط باشید تا اطلاعات دقیق تری را در اختیار شما قرار دهیم.

  8. نیک زمانی گفت:

    با سلام بنده میخواهم برای لیسانس به دانشگاه رودن بروم و معدل دیپلمم 18 و رشتمم ریاضی بود میخواستم ببینم آیا میتونم توی رشته های مهندسی به زبان انگلیسی تحصیل کنم و اینکه آزمون ورودی از چه مباحثی هست و مثل کنکور در ایران هست ؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      بله، با نمره معدل و دیپلم خود امکان اقدام برای شما وجود دارد. آزمون ورودی دانشگاه روسیه به نسبت ایران آسان تر است.

  9. علی گفت:

    امکان انتقال دانشجویی دندان رودن به چه کشورهای اروپایی وچه دانشگاههایی وجود دارد ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      شما می توانید از طریق واحد انتقال دانشجویی در دانشگاه مبدا خود لیست تمامی دانشگاه های طرف قرارداد را دریافت نمایید.

  10. IlgarRezazad گفت:

    سلام و خسته نباشيد
    من 20 سالمه و تو كنكور ايران رشته تجربي رتبه 3000 اوردم معدل ديپلم بالاي 19 معدل پيش دانشگاهي بالاي 17 هست
    من ميتونم براي رشته دندانپزشكي در رودن بورسيه بشم؟؟
    اگه بورسيه نشدم و با هزينه شخصي اقدام به ثبت نام كنم هزينش با واحد پول ايران چقدر ميشه؟؟
    كل هزينه ها با بليط رفت و خوابگاه و شهريه و كتاب ها چقدره؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بله، جزییات هزینه ها به ریال بسته به نرخ ارز در زمان اعزام شما می باشد. برای دریافت جزییات هزینه و مراحل انجام کار می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  11. مریم بانک گفت:

    می تونید لطفا در مورد آزمون پادفک توضیح دهید برای قبولی در رشته ی دندان پزشکی در دانشگاه رادون و باید چکار کنیم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      تحصیل در دانشگاه های روسیه به زبان روسی است و شما در ابتدا باید در دوره پادفک شرکت کرده و پس از اتمام این دوره برای کورس اصلی ثبت نام نمایید.

  12. reza گفت:

    سلام
    لیستی کھ برخی کانال ھا از دانشگاھ ھای مورد تایید 2018 وزارت علوم و بھداشت معرفی کردند دانشگاھ ھای جدید مورد تایید ھست یا ھمھ دانشگاھ ھای مورد تایید؟
    چون من اسم دانشگاھ رودن رو ندیدم بینش
    آیا این دانشگاھ برای ورودی 2018 مورد تایید ھست؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      خیر این دانشگاه برای ورودی ۲۰۱۸-۲۰۱۹ از تایید خارج شده است. فعلا دانشگاه های سچنوا و لومونوسف در مسکو مورد تایید هستند.

  13. علی نوروزی گفت:

    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم دانشگاه رودن یا کازان امتحان ورودی دارن؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله ازمون ورودی دارند.

  14. زهرا امینی گفت:

    سلام
    معدل کل دیپلمم17/36 هست ولی معدل پیشدانشگاهیم13هست.پذیرش از دانشگاه رودن روسیه رو میشه بگیرم؟؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      در شرایط خاص ممکن است بتوانید پذیرش را دریافت کنید.

  15. امین رضایی گفت:

    سلام معدل دیپلم من 11 است آیا امکان داره در دانشگاه رودن در رشته دندانپزشکی تحصیل کنم با توجه به اینکه من نمره های زیست و شیمی و فیزیک و ریاضی در چهار سال بجز سوم بالا بودن و دانشگاه هایی که من می تونم برم کدومان

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      سلام
      برای دانشگاه رودن، ریز نمرات دروس مهم اهمیت دارد و در واقع معدل این دروس بررسی خواهد شد.

  16. Bs گفت:

    سلام
    من معدل ديپلمم ١٩/١٢ و معدل كلم ١٩/٧٠ هست
    ميخواستم ببينم امكان بورسيه گرفتن وجود داره ؟
    و سوال ديگه اينكه هزينه زندگي ماهانه چند دلار ميشه ؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      اخذ بورسیه پزشکی و دندان از دانشگاه رودن روسیه کار چندان راحتی نیست، به امید بورسیه اقدام نفرمایید، هزینه زندگی دانشجویی در حدود ۵۰۰ دلار در ماه می باشد.

  17. همایون گفت:

    سلام
    من معدل ديپلومم حدود ١٧ هست
    كارشناسي رشته ميكروبيولوژي هم دارم ولي چون خدمت نرفتم مدركم رو بهم نميدن.
    ميتونم براي دندانپزشكي اقدام كنم؟
    با يك سال سابقه كار تو آزمايشگاه تشخيص طبي و آشنايي با بخشاي مختلف ميتونم كاري پيدا كنم؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله با توجه به معدل میتوانید اقدام فرمایید ولی پیدا کردن کار چندان راحت نیست.

  18. مهران اسفندیاری گفت:

    با سلام
    اگه برای دانشگاه هایی مثل رودن یا لومونوسف بخوایم برای دندان پزشکی بدون دوره باتفک اقدام کنیم شرایط خاصی برای پذیرش این دسته از دانشگاه های بدون دوره پاتفک هست؟البته پذیرش برای سال بعد.و اینکه گفته میشه اگر در دانشگا های روسیه بغیر زبان روسی درس خونده بشه مدرک مورد تایید وزارت بهداشت ایران نمی شه حقیقت داره؟و سوال آخر اینگه گفته میشه اگه در روسیه 73 واحد گذرانده شود می توان به دانشگاه های ایران انتقال گرفت حقیقت دارد؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      ابتدا اینکه رشته دندانپزشکی در دانشگاه لومونوسف وجود ندارد.
      امکان تحصیل پزشکی روسیه بدون پاتفک برای دانشگاه رودن، نووسیبیرسک و کازان البته برای تحصیل به زبان انگلیسی وجود دارد و مورد تایید وزارت بهداشت نیز می باشد، تا الان هیچ تبصره ای مبنی بر عدم تایید زبان انگلیسی وجود ندارد.

  19. علی عظیمی گفت:

    سلام،من معدل دیپلمم ۱۱ شده به هیچ عنوان نمیتونم در دانشگاه رودن روسیه،رشته داندانپزشکی ثبت نام کنم؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      خیر، برای امسال امکانپذیر نیست، شرایط تحصیل پزشکی روسیه دانشگاه رودن برای سال ۲۰۱۸ هم هنوز مشخص نیست.

  20. رضا جاویدی گفت:

    سلام
    برای سال 97 برای تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه رودن کی باید اقدام کنیم؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بهتر است از حدود فوریه که حدود بهمن ماه می باشد، اقدام فرمایید.

  21. Parya dolati گفت:

    سلام هزینه و معدل لازم در این دانشگاه چقد است؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      شرط معدل دانشگاه رودن ۱۶ می باشد و هزینه تحصیل حدود ۷۰۰۰ دلار سالانه

  22. رضا جاویدی گفت:

    سلام
    وقت بخیر
    من امسال سوم دبیرستان بودم
    معدل کل دیپلمم شده 17.33 و معدل سال سومم شده 16.16
    من شرایط تحصیل دندانپزشکی توی دانشگاه رودن رو دارم؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله با این معدل میتوانید اقدام کنید، سعی کنید معدل پیش دانشگاهی پایین نیاد.

  23. شیما ناموران گفت:

    با سلام..
    یه سوال داشتم
    ایا در مدت ۵ سال واسه دندون پزشکی که میخونیم ..نمیتونیم در سال دوم یا سوم..سر کار بریم؟ تو بیمارستانی جایی کار کنیم ؟ یه درامد کوچیک داشته باشیم؟!؟یعنی باید ۵سال و فقط بخونیم؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      خیر این طور نیست، می توانید اجازه کار دانشجویی در روسیه بگیرید و کار کنید. البته منظور کار کردن در رشته تحصیلی نیست.

  24. حسین ریاحی گفت:

    معدل کل دیپلم من 15.60 و کل پیشدانشگاهی 14.08 میباشد امکان تحصیل پزشکی در روسیه را دارم؟ تشکر

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله امکان تحصیل را دارید ولی نه برای دانشگاه رودن. باید برای دانشگاه های دیگر اقدام فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *