پذیرش مقطع دکترا در هلند

مهاجرت تحصیلی همواره یکی از روش های قانونی، مناسب و به صرفه جهت امر مهاجرت و ورود به دیگر کشورها می باشد. یکی از کشورهایی که در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از هموطنان عزیز قرار گرفته است تحصیل در کشور هلند است. هلند یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان،که تمایل به جذب دانشجو در مقاطع مختلف در آن بسیار مشاهده می شود. تحصیل در مقطع دکترا در هلند نیز گزینه ای مناسب همراه با مزایای خاص خود می باشد که قصد داریم در زیر، به تفضیل به آن بپردازیم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

افراد بسیاری به دنبال تحصیل در مقطع دکترا با هزینه های مناسب یا گاها بورسیه و فاند تحصیلی می باشند، کشور هلند با توجه به سابقه طولانی خود در جذب دانشجوی دکترا یک گزینه مناسب جهت تحقق بخشیدن به هدف شما و تحصیل در مقطع PHD با استفاده از تحصیل رایگان یا همراه با بورسیه می باشد. حال سوالی که مطرح می گردد آن است که دریافت پذیرش در مقطع دکترا در هلند مستلزم داشتن چه شرایطی می باشد؟ فرد بایستی با ارائه چه مدارکی شانس اخذ پذیرش دکترا در ده دانشگاه برتر و عالی هلند را جایگزین تحصیل در Master مجدد نماید ؟ موسسه حقوقی توسعه گران مهر مفتخر است با داشتن کادری مجرب از مشاورین آگاه به امور حقوق بین الملل و مهاجرت تحصیلی به کشور هلند در خدمت شما دوست و هموطن فهیم در سرتاسر ایران عزیز باشد. این مقالع اطلاعات جامعی در رابطه با پذیرش مقطع دکترا در هلند دارد.

وکلای مجرب ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) شیراز میتوانند به شما در اخذ پذیرش تحصیل از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم ایران  برای افرادی که تمایل به تحصیل در هلند کمک کنند. همچنین متقاضیان جهت کسب مشاوره در زمینه شرایط اعزام دانشجو به هلند به صورت تضمینی می توانند به مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایند.

شرایط اعزام دانشجو و پذیرش مقطع دکترا در هلند

بسیاری افراد جهت مهاجرت به هلند معمولا از طریق تحصیل اقدام می کنند، که پس از اخذ اقامت تحصیلی و اخذ پذیرش تحصیلی نسبت به اخذ تابعیت یا شهروندی میتوانند اقدام کنند، البته شایان ذکر است این روش یکی از روش های مهاجرت می باشد روش های دیگر نظیر ویزای کار و سرمایه گذاری نیز وجود دارند. تابعیت هلند از طریق تولد فرزند در این کشور وجود ندارد. زبان تحصیل در هلند بستگی به دانشگاه انتخابی شما دارد.

شرایط اخذ بورسیه و فاند پذیرش مقطع دکترا در هلند

هلند از ثروتمندترین و پیشرفته ترین کشورهای جهان در زمینه ی صنعت، کشاورزی، تجارت و توریسم محسوب می شود. یکی از مزیت های تحصیل و زندگی در هلند عضویت این کشور در پیمان شینگن و اتحادیه اروپاست. پایتخت این کشور شهر آمستردام و از شهر های مهم آن می توان به لاهه، روتردام، اوترخت و … اشاره کرد. زبان رسمی مردم این کشور هلندی، ولی اکثریت مردم این کشور به زبان انگلیسی و آلمانی تسلط کافی دارند. کشور هلند از جنوب با بلژیک، از شرق با کشور آلمان دارای مرز مشترک می باشد و همچنین از غرب با بریتانیای کبیر مرز دریایی دارد. آب و هوای این کشور معتدل و بسیار مناسب است، بارش باران در تمام طول سال در این کشور فراوان دیده می شود و به همین جهت سرسبزی غیر قابل وصف کشور هلند، گلها و لاله هایش همیشه مورد توجه جهانیان بوده است. واحد پول مردم این کشور یورو و نرخ بیکاری در این کشور نسبتا پایین است.

پذیرش مقطع دکترا در هلند

راه های اخذ پذیرش در مقطع PHD  کشور هلند با بورسیه تحصیلی

شهریه هر ترم در دوره پی اچ دی معادل 5000 یوروست ولی ما در اکثر موارد با اخذ بورسیه تحصیلی آن را به کمتر از 3000 یورو کاهش می دهیم. دوره های آمادگی و زبان دانشگاه ها از 2 ماه (تابستان) تا 10 ماه متغیر و شهریه آن ها از 2900 یورو تا 7800 یورو می باشد. اگر دارای رزومه قوی تحصیلی باشید میتوانید موفق به اخذ بورسیه تحصیلی شوید. معمولا دوره دکتری مشمول دریافت حقوق بین 1500 تا 2500 یورو در سال می باشد.

پذیرش در مقطع دکترا در هلند

برای ورود به مقطع دکترای کشور هلند داشتن مدرک کارشناسی ارشد الزامی می باشد. دانشجویان دانشگاه های دولتی داخلی از شانس بیشتری جهت اخذ پذیرش برخوردارند، ولی توجه داشته باشید که مدارک دیگری نیز در کنار مدارک دانشگاهی لازم است. مدارک تحصیلی شما بایستی توسط (NUFFIC) مورد ارزیابی قرار گیرد. (NUFFIC) دپارتمانیست که تحت نظر وزارت آموزش هلند فعالیت می کند. مقطع PHD نیاز به گذراندن هیچگونه واحد درسی را ندارد، مگر آنکه استاد مربوطه واحد های درسی را جهت گذراندن به شما ارائه دهد. این دوره 4 تا 5 سال به طول می انجامد و شما در این مدت به تحقیق و مطالعه ی دانشگاهی می پردازید. اکثریت رشته ها در مقطع دکترا در هلند به زبان انگلیسی تدریس می شود. قابل ذکر است که dead line  خاصی برای پذیرش در مقطع دکترا در هلند وجود ندارد و مهمترین مورد، یافتن یک سوپروایزر است و شما بایستی بتوانید به یک position باز برای PHD خود دست یابید. مدارکی که شما بایستی به استاد مربوطه ارائه دهید تا بتوانید رضایت وی را جلب کنید عبارتند از :

  • ترجمه ی اصل و ریز نمرات مدارک تحصیلی در مقاطع مختلف
  • ارائه رزومه
  • نامه ای دال بر شرکت در کنفرانس ها یا سمینارها
  • داشتن مقاله های ISI یا داخلی
  • گواهی سوابق کاری
  • توصیه نامه از چند استاد
  • نمره زبان آیلتس 6.5 یا تافل – تحصیل دو ساله در یک دانشگاه انگلیسی زبان می تواند جایگزین نمره زبان گردد.
  • داشتن پروپوزال حدودا 12 صفحه ای قوی و بسیار مناسب ( موسسه در این زمینه با شما همکاری خواهد کرد.)

موقعیت های دکترا در هلند بر اساس بودجه هایی که وزارت پژوهش، دانشگاه یا یک سری شرکت های خصوصی تعریف کرده اند تامین می گردد و معمولا هر استاد می تواند تامین کننده 10 دانشجوی دکتری باشد. پذیرش در مقطع دکترا در هلند به روش اکسترنال می باشد و تحصیل برای فرد رایگان است. اگر این پذیرش با فاند همراه باشد که حقوق دانشجوی دکترا در هلند ماهی 1800 یورو می باشد که این مبلغ سالیانه افزایش خواهد یافت. البته با احتساب مالیاتی 35 درصدی که از این حقوق کسر می گردد، خالص دریافتی در سال اول را ماهی 1200 یورو در نظر بگیرید.  دانشجوی دکترای هلند در حین تحصیل اجازه کار نامحدود را دارد. تا هزینه زندگی دانشجویی خود را تامین کنند. شما پس از پایان دوره تحصیل و بعد از 5 سال امکان دریافت اقامت دائم کشور هلند را خواهید داشت، که اخذ این اقامت مشروط به یادگیری زبان هلندی می باشد. معمولا در صنایع کشور هلند امکان استخدام افرادیکه دارای مدرک دکترا می باشند بسیار زیاد و شما میتوانید امیدوار باشید که نسبت به تواناییهایتان پیشنهاد شغلی خوبی نصیبتان گردد.

دانشگاه های معتبر و برتر هلند

از دانشگاه های برتر هلند می توان به دانشگاه های زیر اشاره کرد:

دانشگاه های کشور هلند از بهترین و مدرن ترین کتابخانه های الکترونیکی و همچنین از سطح علمی بسیار بالایی برخوردارند و اکثریت این دانشگاه ها در جهان دارای رتبه دو رقمی یا سه رقمی می باشند و معمولا محل پژوهش دانشجو در اکثر اوقات کتابخانه ها یا منزل خواهد بود، دانشجویان می توانند بصورت رایگان از این امکانات استفاده کنند. تیم تخصصی موسسه حقوقی توسعه گران مهر با همکاری دفتر نمایندگی در کشور هلند تمام تلاش خود را مبنی بر پذیرش دانشجو در مقطع دکترا در هلند با تحصیل رایگان خواهد داشت. هدف اصلی ما اخذ این پذیرش با فاند یا بورسیه تحصیلی از 13 دانشگاه ممتاز هلند که دارای رتبه دو رقمی می باشند خواهد بود. قابل ذکر است که فرد متقاضی در حین انجام پروسه بایستی مصاحبه ای با استاد مورد نظر داشته باشد و حتی نداشتن نمره زبان را میتوان با شرایطی تسهیل کرد. این پروسه با گارانتی کامل با  توجه به مدارک شخص دانشجو و براساس همکاری شخص متقاضی با موسسه حدودا 7 تا 12 ماه به طول می انجامد.

هزینه های زندگی در کشور هلند جهت خوراک ، رفت و آمد و … را بطور متوسط می توان ماهی 400 یورو در نظر گرفت. شما میتوانید با حدودا پرداخت 250 تا 500 یورو در ماه اتاق یا آپارتمانی را جهت زندگی خود اجاره کنید. قابل ذکر است که بواسطه این ویزا میتوانید همسر و فرزند زیر 18 سالتان را نیز به همراه ببرید و این مورد از مزایای این ویزا می باشد. همکاران ما در موسسه حقوقی توسعه گران مهر جهت مشاوره حضوری و تلفنی رایگان در جهت مهاجرت به کشور هلند و پذیرش مقطع دکترای هلند در خدمت شما عزیزان می باشند. پیشنهاد می گردد با توجه به تغییرات احتمالی در قوانین کشورها، در کوتاهترین زمان ممکن  تصمیم خود مبنی بر امر مهاجرت را اتخاذ فرمایید.

در نهایت موسسه حقوقی اعزام دانشجو به هلند توسعه گران مهر از بهترین موسسات حقوقی کشور آماده پاسخگوی تلفنی و حضوری شما دوست و هموطن عزیز و کلیه امور مربوط به پذیرش و اخذ ویزا و اقامت با گارانتی و تضمین کامل می باشد.

علاقه مندان به تحصیل در هلند برای کسب اطلاعات در رابطه با شرایط مهاجرت و شرایط اعزام دانشجو و اخذ ویزای تحصیلی به صورت تضمینی در این کشور می توانند با کمک  وکلای مجرب ما، در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) واقع در تهران و شیراز از موسسات اعزام دانشجو به راحتی و در کمترین زمان ویزای تحصیل در هلند را دریافت کرده و به ادامه تحصیل در هلند بپردازند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

157 دیدگاه برای “تحصیل مقطع دکترا در هلند

  1. م.ر غنی زاده گفت:

    با سلام و عرض ادب و احترام
    اینجانب فارغ اتحصیل کارشناسی ارشد حقوق تجارت بین الملل از دانشگاه تهران بوده و هم اکنون دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه آزاد میباشم میخواستم از محضرتون مشاوره بگیرم که آیا میتوانم برای تحصیل در مقطع دکتری حقوق تجارت بین الملل در هلند بورسیه تحصیلی بگیرم و یا اگر دکترای در این گرایش نبود در گرایش دیگری موفق به اخذ بورسیه خواهم شد یا نه؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای تحصیل دکترا در کشوری مانند هلند نیاز به بررسی دقیق تر شرایطی مانند معدل کارشناسی و کارشناسی ارشد، رزومه پزوهشی و تسلط زبانی شما است. متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد.

  2. مهدی گفت:

    با سلام و خسته نباشید و تشکر فراوان به خاطر مطالب بسیار مفیدتان. بنده فوق لیسانس عمران از دانشگاه علم و صنعت ایران هستم. 2تا مقاله isi چاپ شدهQ1 دارم و قصد اپلای به کانادا. هنوز آزمون زبان ندادم ولی آمادگی برای آیلتس حدود 6.5 تا7 را دارم.پروسه آزاد سازی مدارک در ایران را هم انجام داده ام و 32سالم میباشد. با شرایط ذکر شده بنده امکان گرفتن فول فاند از یک دانشگاه معتبر هلند را دارم.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      در صورتیکه معدل و ریز نمرات شما بالا باشد، امکان اقدام برای فاند تحصیلی برای شما میسر است.

  3. A123 گفت:

    سلام بنده ارشد مدیریت بازرگانی دارم با معدل ۱۸.۱
    لیسانس مهندسی معدل ۱۴.۵
    ایلتس ۷.۵
    جیمت ۷۰۰
    بدون مقاله
    با این شرایط امکان اخذ دکترا در گرایشهای مدیریت در هلند را دارم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام

      برای تحصیل دکترا رزومه پژوهشی شما و مقالات شما مورد بررسی قرار می گیرد.

  4. سامان گفت:

    سلام
    من فارغ التحصیل دکتری شیمی هستم. معدل کارشناسی خیلی خوبی ندارم. اما در کل 5 مقاله ‌ISI در ژورنال های معتبر (دو مقاله Q1) دارم. به علاوه یک مقاله کنفرانسی. مشکل زبان هم ندارم. آیا می تونم برای دکتری مجدد در هلند اقدام کنم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای تحصیل دکترا در هلند نیاز به بررسی رزومه علمی دقیق شما می باشد. لطفا از طریق واتس اپ رزومه خود را برای ما ارسال نمایید تا شرایط شما به طور دقیق بررسی شود.

  5. سعید گفت:

    سلام
    برای گرفتن فول فاند دکتری شیمی در هلند یا آلمان، با داشتن رزومه پژوهشی نسبتا قوی و مدرک زبان، رزومه آموزشی (ریز نمرات) دوره کارشناسی چقدر اهمیت دارد؟ آیا با معدل پایین (حدود 14.5) هم امکان پذیرش وجود دارد؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای اخذ پذیرش دکترا رزومه و سابقه علمی قوی بسیار حائز اهمیت است.

  6. مهدی گفت:

    با سلام و عرض ادب
    کارشناسی علوم کامپیوتر از دانشگاه سراسری با معدل 15.35 و کارشناسی ارشد مهندسی IT از دانشگاه آزاد با معدل 16
    36 ساله و متاهل دارای یک فرزند
    در حال آماده شدن برای آزمون آیلتس که احتمالا تا چندماه دیگه به نتیجه دلخواه برسونم
    دارای 5 مقاله کنفرانسی IEEE و 4 ژورنال غیر ISI – ترجمه یک کتاب به زبان فارسی
    دارای 9 سال سابقه کار مرتبط با رشته
    تعدادی certificate مربوط به رشته هم از موسسات داخل ایران دارم
    با توجه به شرایط مذکور، آیا شانسی برای پذیرش فول فاند از دانشگاه های هلند دارم؟
    شماره واتساپ برای ارسال رزومه و دریافت فیدبک رو اعلام بفرمائید.
    سپاس

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      شما می توانید از طریق شماره های واتس اپ که در سایت گذاشته شده است، رزومه خود را ارسال نمایید تا به صورت دقیق شرایط شما را بررسی نماییم.

  7. فاطمه محمدی گفت:

    سلام و وقت بخیر
    میخواستم بدونم موسسه شما در زمینه گرفتن فاند برای دکتری مهندسی مواد در کشور مجارستان هم مشاوره میده؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      شرایط اخذ فاند تحصیلی بسته به رزومه شما دارد. متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد.

  8. رضا گفت:

    سلام همسر من فوق ليسانس مديريت جهانگردی گرایش بازاریابی داره با معدل ۱۹ معدل لیسانس ۱۵ معدل ديپلم ۱۸ و ریز نمرات خوب.یه مقاله بین المللي داره و چند مدرک جانبی مثل مدیریت هتل داری ،ADSL,مدیریت هتلداری بند ب و… یه توصیه نامه هم از استادشون دارن.
    در حال حاضر در حال خوندن زبان برای آیلتس و میخوان یه مقاله IS I و دو مقاله داخلی هم چاپ کنن میخواستم ببینم امکان گرفتن بورسیه و فاند براشون چند درصده

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای بررسی بورسیه تحصیلی نیاز به بررسی دقیق رزومه شما داریم. شما می توانید از طریق واتس اپ رزومه خود را برای ما ارسال نمایید تا به طور دقیق بررسی نماییم.

  9. طیبه مرزبان گفت:

    سلام من ۲۹ سالمه دارای مدرک ارشد شیمی تجزیه با معدل۱۴/۹۳ دارای مدرک آیلتس و یه مقاله ISI.میتونم واسه دکتری بورسیه بگیرم توی کشور هلند؟؟؟ممنون میشم از راهنماییتون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای تحصیل دکترا در هلند نیاز به ارائه سابقه پژوهشی و علمی قوی تری دارید. به شما توصیه می کنیم با توجه به شرایط خود برای کارشناسی ارشد مجدد اقدام نمایید.

  10. سید گفت:

    سلام ، بنده کارشناسی دولتی و ارشد غیرانتفاعی خوندم، رشته مهندسی عمران مهندسی زلزله ، زبان هم خوبه مقاله و کنفرانس هم دارم ، عنوان تحقیق منم ی چیز خاصه رو ی موضوع جالب توجه دارم کار میکنم تو بحث تخمین خسارت با اساتید برجسته دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ، چقدر احتمال دریافت ویزای تحصیلی برام هست؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای اخذ بورسیه تحصیلی در مقطع دکترا در هلند نیاز به سابقه پژوهشی قوی مانند مقاله ISI، ژورنال های خارجی معتبر و غیره دارید.

  11. فاخته سياوشى گفت:

    با سلام
    بنده 30 ساله و کارشناسى ارشد مهندسى شيمى از دانشگاه شيراز هستم دوتا مقاله isi هم دارم با معدل بالاى 17 بدون مدرک زبان
    درحال حاضر استخدام در يکى از شرکتهاى وزارت نفت هستم با 4 سال سابقه کار اما قصد مهاجرت دارم بنظر شما ميتونم از طريق اپلاى براى دکترا در دانشگاه هاى هلند براى مهاجرت اقدام کنم
    آيا امکان فاند گرفتن براى من وجود داره؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      در صورت داشتن مدرک زبان شانس اقدام را دارید.

  12. فرهاد گفت:

    سلام
    هزینه اخذ اقامت تحصیلی هلند در مقطع دکتری توسط موسسه شما چقدر است؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با جزییات هزینه ها از طریق شماره های ذکر شده در سایت با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

  13. طنین گفت:

    سلام
    من ارشد نرم افزار از دانشگاه آزاد محلات دارم
    معدل ۱۴.۵
    مقاله داخلی دارم
    مدرک زبان هم ۶ یا ۶ ونیم میگیرم برای ماه آینده آزمون دارم
    می‌توانم پذیرش بگیرم برای دکترا؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      برای تحصیل دکترا مقالات پژوهشی مانند ژورنال های بین المللی و مقالات isi بسیار تاثیر گذار هستند. پیشنهاد ما به شما اینست که در صورت شرایط سنی مناسب، برای کارشناسی ارشد مجدد اقدام نمایید.

  14. همایون گفت:

    سلام
    بنده 28 ساله
    دارای لیسانس گیاه پزشکی از دانشگاه ازاد با معدل
    دارای مدرک فوق لیسانس باغبانی رشته فیزیوبوژی و اصلاح نژاد گل و گیاه زینتی دانشگاه ازاد هستم
    دارای 3 مقاله داخلی
    زبان در حد ایلتس 6 ولی به شدت در حال مطالعه برای ایلتس 7 که در ابتدا مهر ازمون دارم
    3 سال سابقه کار مرتبط با رشته
    به دنبال اخذ پذیرش از کشور هلند در رشته و موضوع مربوط به گل و گیاه و گلخانه هستم.
    شانس بنده را برای اخذ پذیرش هلند چقدر می دانید؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بله، می توانید برای اخذ پذیرش دکترا اقدام نمایید.

  15. سید جعفر موسویان گفت:

    سلام و خسته نباشید
    من دارای مدرک کارشناسی ارشد حسابداری با معدل ۱۵/۵از دانشگاه غیرانتفاعی هستم و ۳۶ سال سن دارای همسر و یک فرزند ۳ ساله میباشم درحال آموزش زبان انگلیسی و آماده شدن برای آزمون آیلتس هستم ۱۰ سال سابقه کار بانکی و حسابداری دارم آیا میتونم ویزای تحصیلی برای دکترا بگیرم و بورسیه ضمنا خانواده رو میشه همزمان ببرم آموزش زبان هلندی رو هم میخوام شروع کنم و در حال تهیه مقاله isi هم هستم با تشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      برای تحصیل دکترا در هلند رزومه پژوهشی شما نیز حائز اهمیت قرار می گیرد. علاوه بر آن مدرک زبان نیز می بایست ارائه دهید. کشور هلند به فرزند و همسر شما نیز ویزای همراه ارائه می دهد.

  16. سارا نوروزی گفت:

    سلام
    وقت بخیر – من کارشناسی ارشد مديريت دولتی با معدل 15.22 و دارای مقاله isi بين المللی و همچنين مقاله در کنفراس داخلی و مرتبط ميباشم . کارمند اداره دولتی با 11 سال سابقه مرتبط هستم و در حال گذراندن دوره آمادگی زبان مدرک آيلتس ميباشم . ميشه لطفا راهنمايي بفرماييد آيا امکان تحصيل در مقطع دکتری وجود داره و اينکه چه مراحلی بايد طی کنم . سپاسگذارم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      برای تحصیل دکترا در هلند باید رزومه علمی شما به طور دقیق بررسی شود. می توانید از طریق واتس اپ با ما در ارتباط باشید.

  17. حمید متقی گفت:

    با سلام و عرض ادب.
    بنده دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد تئاتر هستم. الان مشغول نوشتن پایان نامه هستم. مدرک زبان ندارم. زبانم در حد متوسط رو به بالاست. امکان اینکه بتونم فاند بگیرم وجود داره یا نه؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای تحصیل در هلند داشتن مدرک زبان الزامی است. برای اخذ بورسیه تحصیلی هلند نیز باید سابقه علمی خوبی را ارائه دهید.

  18. maryam گفت:

    با سلام و احترام..من 37 سالمه…سال 1385 در مقطع کارشناسی مهندسی آب فارغ التحصیل شدم و سال 97 رشته محیط زیست قبول شدم…معدل کارشناسیم 13 هست و معدل ارشدم 18.80…اگر از نظر یک مقاله ISI و نمره آیلتس و پایان نامه قوی ارشد اوکی باشم چقدر شانس برای گرفتن بورسیه در رشته محیط زیست برای مقطع دکترا در هلند دارم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای کشوری مانند هلند گپ تحصیلی حائز اهمیت است. در صورتیکه سابقه کار با بیمه و رزومه علمی قوی داشته باشید، امکان اقدام برای شما وجود دارد.

      1. maryam گفت:

        ببخشید مگر برای دکترا مدرک کارشناسی ارشد براشون مهم نیست؟ من بین کارشناسی تا کارشناسی ارشدم گپ وجود داره الان مشغول انجام پایان نامه ارشد هستم و میخوام بعد اینکه تموم شد برای دکترا اقدام کنم

        1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

          سلام وقتتون بخیر
          تمامی مدارک سابق شما مورد بررسی قرار میگیرد. گپ تحصیلی و مدارک تحصیلی شما حائز اهمیت است و ارزیابی می شود.

  19. بهمن فاتحی گفت:

    با سلام خدمت کارشناس محترم …همسر بنده دارای مدرک کارشناسی ارشد روان سنجی با معدل 19.6 و در حال گذرانده ایلتس است و در حال ثبت مقالات خودش اسن و هدف مان این است دوره دکتری در هلند روان شناسی از دانشگاه به صورت فاند بگیریم ….ایا امکانش هست و از کی و کجا باید اقدام کنیم …ممنونم از زحمات شما بزرگوار

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای دریافت بورسیه تحصیلی باید از طریق دانشگاه اقدام نماید. شرایط ارائه بورسیه تحصیلی هلند بستگی به شرایط شما دارد.

  20. کیوان احمدی گفت:

    سلام. من 34 سال دارم و الان دانشجوی ترم آخر دکترای دولتی رشته تربیت بدنی گرایش فیزیولوژی ورزش با معدل 18.31 هستم و بزودی دفاع میکنم. ارشد دولتی معدل 17.07 و کارشناسی دولتی 16.38 بودم. 13تا مقاله دارم که 8تاش isc (3تاشون تک نویسنده) و 3تا isi هست و 6سال سابقه هیات علمی و مدیر گروهی دارم. همچنین عضو بنیاد نخبگان و عضو استعداد درخشان باشگاه پژوهشگران جوان بودم و سرباز نخبه بودم. تعدادی داوری مقاله در مجله isc انگلیسی زبان هم دارم. اگه برای دکترای مجدد یا پسا دکترای هلند اقدام کنم امکان پذیرش دارم؟ میشه راهنمایی کنید کدوم دانشگاه ها رشته تربیت بدنی دارن؟ با سپاس

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بهتر است در صورت داشتن مدرک زبان برای تحصیل دکترای مجدد اقدام نمایید.

  21. sara گفت:

    با سلام
    کارشناس ارشد نرم افزار با معدل19.17 دارم. می خواهم پذیرش برای دکترا در رشته تجارت الکترونیک، مدیریت اطلاعات، یا در زمینه شبکه حسگر بی سیم با فاند در یک کشور خوب بگیرم. می خواهم راهنماییم کنید که برای کسب این جایگاه چه مهارت هایی بدست بیارم که بتونم پذیرش بگیرم.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      در درجه اول برای تحصیل باید مدرک زبان خود را فراهم نمایید. مقالات پژوهشی isi و ژورنال های متفاوت به شما می توانند بسیار کمک کننده باشد.

  22. میلاد ولی زاده گفت:

    با سلام
    بنده دانشجو ترم آخر ارشد معماری هستم از دانشگاه آزاد ، در حال تحصیل زبان هستم و دو مقاله داخلی نیز ثبت کرده ام، آیا شانسی برای تحصیل رایگان در مقطع دکترا در هلند دارم؟!

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای تحصیل رایگان در صورت داشتن سابقه علمی قوی، می توانید بورسیه تحصیلی دریافت نمایید.

  23. سارا محمدی گفت:

    سلام من مدرک کارشناسی و ارشدم متفاوت است و در حال حاضر در دوره دکتری تحصیل میکنم ولی بنا به شرایطی قصد ادامه تحصیل در دوره دکتری و ماندن در. ایران را ندارم
    سوال بنده در. این خصوص میباشد که با توجه به متفاوت بودن رشته کارشناسی و ارشد من ایا میتوانم به ادامه تحصیل در دوره دکتری متناسب با رشته ارشدً اقدام کنم و. ایا خواندن دوسال دکتری برای من امتیازی در پی دارد یا خیر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای تحصیل در هلند باید مدارک تحصیلی شما با یکدیگر مرتبط باشد.

  24. سارا گفت:

    سلام. من یک خانم 34 ساله هستم. ارشد روانشناسی دولتی دارم با معدل 18. آیتلس 6.5 دارم. 7 تا مقاله چاپ ده در همایش. مشغول تالیف یک کتاب تخصصی. میخوام بدونم شانسی دارم برای دکترا هلند؟ و میتونم همسر و فرزند 6 ساله ام رو همراه ببرم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بله، امکان اخذ پذیرش در مقطع دکترای دانشگاه های هلند وجود دارد. کشور هلند ویزای همراه ارائه می دهند، بهتر است برای افزایش شانس ویزای خود همزمان اقدام نکنید.

  25. علیم گفت:

    با سلام و عرض ادب
    بنده کارشناس ارشد مهندسی عمران گرایش مهندسی راه آهن با معدل 18.66 از دانشگاه دولتی سطح یک هستم(هر دو مقطع دولتی سطح یک بوده ام). 1 مقاله isi و 7 مقاله کنگره بین المللی و داخلی دارم . 3 مقاله علمی پژوهشی و 3 مقاله علمی ترویجی داخلی دارم. مدرک زبان MSRT با نمره 58 دارم و همچنین مجرد هستم و سنم 29 سال می باشد. ضمنا شاگرد اول در مقطع ارشد نیز بودم. و دارای سابقه کار عملی و تحقیقاتی در رشته مرتبط با مدرکم می باشم.
    می خواستم از شما بپرسم که آیا شانس تحصیل رایگان همراه با فاند برای بنده وجود داره در دانشگاههای هلند که بتونم ادامه تحصیل بدم؟.
    ممنون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای تحصیل در هلند باید مدرک زبان بالاتری ارائه دهید. با ارائه مدرک زبان خوب می توانید برای دریافت بورسیه تحصیلی اقدام نمایید. لطفا با کارشناسان ما در تماس باشید تا شما را در طول مسیر یاری نمایند.

  26. زهرا گودرزی گفت:

    درود بر شما
    من دانشجوی مقطع ارشد بیماری شناسی گیاهی در دانشگاه علوم و تحقیقات (دانشگاه آزاد) هستم در حال حاضر روی پایان نامه ام کار می کنم
    سوابق اجرایی مرتبط در بخش کشاورزی دارم(همراه با سوابق بیمه) و دوره های آموزشی مرتبط رو در سازمان نظام مهندسی کشاورزی گذروندم
    زبان انگلیسی نسبتا خوب هست ولی تسلط کافی ندارم
    آیا امکان بورسیه گرفتن در مقطع دکتری رو از هلند دارم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای اخذ بورسیه تحصیلی علاوه بر مدرک زبان باید رزومه علمی قوی تری ارائه دهید.

  27. رضا گفت:

    سلام بنده فوق ليسانس مكانيك گرايش تبديل انرژي إز دانشگاه آزاد تهرانم و قصد ادامه تحصيل تو هلندرو دارم يك مقاله كنفرانسي دارم و مدرك آيلتس ندارم چقدر شانس دارم؟لطفا راهنمايي بفرماييد
    ممنون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      مورد اولی که باید مورد اهمیت قرار بگیرد اینست که بر اساس زبان تحصیل باید مدرک زبان ارائه دهید. سپس دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب نمایید و بر اساس قوانین دانشگاه، الزامات مورد نیاز را برآورده نمایید.

  28. مائده کربمبان گفت:

    سلام و خسته نباشید.
    ببخشید میخواستم بدونم چقدر شانس پذیرش در مقطع دکترای رشته خودم در هلند با اخذ فاند دارم.
    کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی پزشکی با معدل 17.70 از دانشگاه علوم پزشکی یزد دارم. لیسانس هم علوم پزشکی اصفهان بودم. یه مقاله در حال داوری ISI دارم.
    مدرک زبان در حال حاضر ندارم ولی میتونم امتحان بدم به راحتی.
    ممنون میشم راهنماییم کنید.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای تحصیل دکترا در هلند باید مدرک زبان ارائه دهید. در صورت داشتن مدرک زبان شرایط اخذ پذیرش مقطع دکترا را دارید.

  29. هلیا محمودی گفت:

    با سلام، بنده دارای کارشناسی ارشد حقوق خصوصی هستم و دارای ۱۲ سال سابقه کار وکالت در اصفهان. خواستم بدونم آیا شانس پذیرش در دانشگاههای هلند با دریافت فاند رو دارم؟ ضمنا هزینه زندگی به چه صورته؟ ممنونم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای مقطع دکترا در هلند رزومه علمی و پژوهشی، سن و سایر مدارک شما ارزیابی می شود. متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد. لطفا با ما در ارتباط باشید.

  30. Hale kianian گفت:

    سلام برای گدراندن دوره های زبان درکشور هلند چگونه باید اقدام کرد؟ بعد از ان میخواهم برای دکتری اقدام کنم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای شرکت در کالج های زبان باید حداقل مدرک زبان 5/5 ارائه دهید.

  31. طاهر خوش روش گفت:

    سلام
    بنده ارشد شیمی معدنی دارم.
    مقاله IJND و ارائه مقاله درکشور سوئد و ترکیه دارم. مقالات ملی هم ۴تا دارم. معدل ارشدم ۱۷.۳۰زبان آیلتس ۵دارم .
    نظر شما واسه مقطع دکترا در هلند رو میخواستم. ممنونم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      نمره زبان شما مقداری پایین است. بهتر است در ابتدا برای دوره های زبان اقدام کرده و سپس وارد کورس اصلی کارشناسی ارشد شوید.

  32. کورش گفت:

    باسلام بنده کارشناسی ارشد علوم دامی / تغذیه دام از دانشگاه دولتی و ۴۱ ساله هستم.آیا امکان ادامه تحصیل در مقطع دکتری در کشور هلند دارم؟ تا حدودی آشنایی به زبان انگلیسی دارم اما مدرک ندارم. معدل ۱۷/۷۱

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      در نظر داشته باشید که برای تحصیل در هلند باید مدرک زبان ارائه دهید.

  33. هستی گفت:

    سلام وقت بخیر
    من لیسانسم مهندسی برق _ قدرت با معدل نزدیک به ۲۰ ، فوق لیسانس برق قدرت با معدل نزدیک به ۱۷ و دانشجوی سال اول دکتری برق _ قدرت هستم
    ۱۲ سال سابقه کار حرفه ای و تخصصی در احداث شبکه های فشار ضعیف، فشار قوی ، نصب تیر و ترانس و زمینه های تخصصی مربوط به شبکه های توزیع برق کار کردم و ۵ سال بیمه منوط به سابقه کار دارم ،
    متاهل و یک پسر ۸ ساله دارم ، میخواستم بدونم ادامه تحصیل در همین مقطعی ک الان مشغولم ( دکتری) امکان پذیر هست ،( ترجیحا در هلند یا نروژ ) یا هر کشوری که از نظر موسسه شما امکان پذیر باشه ، وجود داره ؟ شرایط کاری همزمان با تحصیل برام هست؟
    شرایط اقامت خودم و خانوادم چطور امکان پذیره
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای تحصیل دکترا باید مدرک زبان ارائه دهید. اکثر کشور های اروپایی، کانادا و غیره ویزای همراه نیز ارائه می دهند. موسسه ما می تواند در طول مسیر در کنار شما باشد. لطفا با ما از طریق شماره های ذکر شده در سایت در ارتباط باشید.

  34. فاطمه اصل گفت:

    با سلام
    من کارشناسی ارشد فلسفه تعلیم و تربیت از دانشگاه الزهرا با معدل 17/80 دارم. البته سال 86 فارغ التحصیل شدم. مدتی با سازمان صدا و سیما همکاری داشتم اما به دلایلی از کار و تحصیل فاصله گرفتم. در حال حاضر با داشتن 46 سال سن می تونم امیدی به ادامه تحصیل در مقطع دکترا در هلند داشته باشم؟
    باسپاس فراوان

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای تحصیل دکترا در هلند باید رزومه علمی و پژوهشی قوی داشته باشید. همچنین نیاز به ارائه مدرک زبان نیز دارید.

  35. میترا گفت:

    سلام من دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی هستم با معدل نزدیک به 16 چون هنوز تمام نکرده ام. در حال تحصیل آیلتس هم می باشم. مقاله برای چاپ هم دارم که هنوز isi نیست. می خواستم بدونم آیا می توانم برای سال آینده برای تحصیل رایگان در مقطع دکتری در هلند پذیرش بگیرم؟ البته دارای همسر و دو فرزند زیر 18 سال هم می باشم . ایا با اینکه رشته تحصیلی من زبان انگلیسی می باشد آیا نیاز به آیلتس 7 می باشد؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای تحصیل دکترا در هلند باید رزومه پژوهشی قوی تری ارائه دهید.

  36. یاسین گفت:

    با سلام واحترام
    آیا می تونم با توجه به رزومه ای که خدمت شما اعلام میشه، بورسیه و فاند phd معماری یکی از دانشگاه های اروپا رو در پاییز۲۰۲۰ بگیرم؟ دردرجه اول هلند، یاآلمان، یافرانسه یا ایتالیا و…
    ۲۹ساله کارشناسی ارشد مهندسی معماری از دانشگاه آزاد با معدل ۱۶،و معدل کارشناسی پایین ۱۳.۳۳ (متاسفانه معدل پایین کارشناسی به دلیل سانحه تصادف که داشتم ومدارک بیمارستان نیزموجود است)
    طراح و گرافیست و عکاس (عکس تمامی پروژه ها موجوده) و نوازنده ساز ویولون ؛به صورت حرفه ای
    نویسنده ۲ کتاب در زمینه معماری که اونهارو چاپ کردم
    ۲ مقاله بین المللی
    درحال حاضر در حال گذراندن کلاس های ایلتس هستم
    همچنین آیاموسسه شما بورسیه و فاند را تضمین میکند؟
    بسیار سپاسگزارم از شما گرامی

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      در صورت دریافت مدرک زبان آیلتس برای اخذ پذیرش کارشناسی مجدد شانس دارید.

  37. نایب غلامی گفت:

    سلام وقت بخیر ارشد صنایع غذایی دانشگاه دولتی هستم بیش از ده سالم سابقه کار در شرکتهایی غذایی به عنوان مدیر تولید و کنترل کیفیت دارم مقالات داخلی دارم و شرکت در کنگره سنم ۳۵ و متاهل دارای یک فرزند آیا امکان تحصیل رایگان در اروپا را دارم ممنون از راهنماییتون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      در صورت داشتن مدرک زبان می توانید برای کشور هایی مانند فرانسه، ایتالیا و غیره اقدام نمایید.

  38. اسماعیل علیزاده گفت:

    سلام.
    من کارشناس ارشد علوم دامی(دامپروری) با معدل ۱۷ از دانشگاه دولتی و سابقه کار هفت ساله در زمینه طیور هستم. ۳۳ ساله و متاهل می باشم. مقاله ندارم. زبان در حد متوسط. آیا شانس اخذ بورسیه تحصیلی در مقطع دکتری در هلند را دارم؟ داشتن مقاله مهمتر است یا برای آیلتس وقت بگذارم؟ دانشگاه و استاد مورد نظر را چگونه انتخاب کنم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای تحصیل دکترا در هلند باید مدرک زبان و مقاله هر دو را داشته باشید.

  39. حمید عباسی گفت:

    با سلام و.عرض ادب.بنده دارای لیسانس مترجمی زبان انگلیسی و لیسانس و فوق لیسانس مهندسی معماری از دانشگاه غیر دولتی هستم.سال 85 مدرک ایلتس نمره 6.5 گرفتم ولی الان فاقد اعتباره..در صورت نیاز میتوانم مجددا جهت گرفتن مدرک آیلتس اقدام کنم..آیا داشتن لیسانس زبان انگلیسی میتواند جایگزین ایلتس شود یا نه؟ و اینکه آیا میتوانم برا دکترا در رشته معماری برای کشور هلند اقدام کنم و از شرایط بورس یا فاند استفاده بکنم؟ و اینکه غیر از ادامه تحصیل مثلا برا اخذ ویزای کار شرایط چگونه است؟
    مقاله در ISI ندارم
    برای مهاجرت و اخذ اقامت چه پیشنهادی دارید؟
    دارای سوابق اجرایی در امر پروژهای ساختمانی هستم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      خیر، برای تحصیل باید مدرک زبان ارائه دهید. برای تحصیل دکترا در هلند باید رزومه پژوهشی قوی ارائه دهید.

  40. الی گفت:

    با سلام بنده کارشناسی مدیریت دولتی از دانشگاه تهران با معدل 17:30 و ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه شهید بهشتی با معدل 18:10 هستم. در حال ارائه مقاله هم هستم. میتونم در مقطع دکترا بورسیه دریافت کنم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای تحصیل دکترا در هلند باید مدرک زبان قابل قبولی ارائه دهید و برای اخذ ویزا شرایط سنی مناسبی داشته باشید.

  41. رویا گفت:

    سلام
    من ۲۶ سالمه
    فوق لیسانس شیمی هستم
    در زمینه محیط زیست کار کردم
    یک مقاله آی اس آی با ایمپکت ۴.۵ دارم
    یک مقاله هم آندر ریویو
    یک مقاله هم در سمینار دارم
    معدل لیسانسم ۱۶ و ارشدم ۱۷.۲۵ هست
    نمره ۶ ایلتس هم دارم
    ایا شانسی برای گرفتن فول فاند در هلند در مقطع دکتری دارم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      شرایط شما برای اخذ بورسیه تحصیلی مناسب است. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  42. hami گفت:

    با سلام
    من فارق التحصیل کارشناسی ارشد رشته مهندسی بهداشت حرفه ای (اچ اس ای) از دانشگاه تهران با معدل 15.7 هستم.مدرک زبان ندارم اما تا سطح آیلتس 6.5 هستم و چون دارم برای نمره 7 به بالا آماده میشم هنوز امتحان ندادم. من غیر طرح ارشد خودم در دانشگاه تهران یک طرح معادل ارشد در دانشگاه بقیه الله انجام دادم و یک مقاله پابمد و چند مقاله هم در دست چاپ دارم.خواستم اطلاع پیدا کنم که هلند پذیرای رشته تحصیلی من برای دکتری همراه با بورس می باشد.سپاس

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای اخذ پذیرش دکترا در هلند باید رزومه علمی بسیار قوی تری ارائه دهید.

  43. فاطمه میرعبدالعظیمی گفت:

    سلام من ارشد مشاوره خانواده هستم . میتونم برای دکترا اقدام کنم؟ یه دختر ۱۴ ساله دارم . با رتبه ۱ فارغ التحصیل شدم . بابت ازینه ها کمی نگرانی دارم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای تحصیل دکترا باید رزومه علمی و پژوهشی قوی ارائه دهید. متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد. لطفا با ما در ارتباط باشید.

  44. سپیده میرالی گفت:

    با سلام من 29 ساله کارشناس ارشد مدیریت صنعتی خوندم با معدل 17.87 از دانشگاه ازاد قزوین یک مقاله نزدیک به ثبت isi و همچنین در شرف آزمون آیلتس هستم آیا امکان داره ک در مقطع دکترا اما گرایش متفاوت از ارشدم فاند بگیرم ؟؟ برای مثال مهندسی صنایع بخونم ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      خیر، برای تحصیل و دریافت فاند باید گرایش های مرتبط را انتخاب نمایید.

  45. علی اصغر معظمی فر گفت:

    سلام ۳۳ سال سن و متاهل میباشم دیپلم کشاورزی از هنرستان کشاورزی دارم تا ارشد دانشگاهی دولتی خوندم سه تا مقاله داخلی از پایان نامه خود دارم مدرک زبان ندارم ولی کلاس زبان میرم سابقه کار دوسال استاد در دانشگاه دولتی در رشته کشاورزی مشغول تدریس بودم الان هم در گلخانه شیشه ای تمام اتومات که شرکت دالسم هلند در مازندران ساخته مشعول به کار هستم برای دکترا می خوام بورسیه بگیرم راهنمایی کنید

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      در صورتیکه مدرک بان بتوانید ارائه دهید، می توانید برای کشور های اروپایی مانند آلمان، فرانسه، ایتالیا و غیره اقدام نمایید.

  46. ریحانه مسیبی گفت:

    سلام.من دانشجوی کارشناسی روانشناسی ترم اخردانشگاه ازادکاشان بامعدل18هستم.آیاامکان گرفتن بورس تحصیلی برای کارشناسی ارشدهمین رشته درکشورهلندرادارم؟ضمنابرای امتحان ایلتس آمادگی دارم.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      برای اخذ بورسیه تحصیلی باید رزومه علمی و پژوهشی قوی ارائه دهید.

  47. علي دارابي گفت:

    سلام وقت بخير
    بنده 49 سالمه و داراي ارشد فقه و حقوق جزا هستم از دانشگاه آزاد واحد تهران شمال. مقاله علمي ندارم. مدرك ايلتس دارم. آيا مي توانم از دانشگاه هلند رشته جزا و جرم شناسي بورسيه بگيرم؟ لطفا” راهنمايي بفرماييد. از حسن پاسخگويي شما بسيار متشكرم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      برای تحصیل دکترا در هلند باید رزومه پژوهشی قوی ارائه دهید.

  48. سحر کشتکار گفت:

    با سلام. من فوق لیسانس تغذیه از دانشگاه علوم پزشکی تهران و لیسانس تغذیه از علوم پزشکی شهید بهشتی دارم. مقاله isi دو تا دارم. و در حال نوشتن چند تای دیگه هستم و مقاله داخلی هم چندتا دارم. پوستر و مقاله در کنگره نیز دارم‌ ۴ تا. سابقه کار در بیمارستان دولتی ۲ سال و مرکز بهداشت ۲ سال و کلینیک دارم .در حال حاضر هم دو سال است آموزش و پرورش کار می کنم از سال ۹۶ تا الان. تمامی سوابق کارم با بیمه است. بصورت حق التدریسی استاد دانشگاه آزاد واحد قزوین هستم. سطح زبانم هم خوب هست و کار ترجمه و مقاله نویسی هم انجام میدم.گواهی دوره های مختلف آموزشی در رابطه با تغدیه دارم (داخلی). ولی هنوز مدرک زبان بین المللی نگرفتم . ولی میتونم آیلتس بگیریم . امکان گرفتن فاند برای مقطع phdبرای رشته من برای کدام کشور اروپایی مناسبتر است. و این‌که همسرم هم اجازه همراهی و کار خواهد داشت؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      در صورتیکه شرایط سنی و رزومه علمی خوبی داشته باشید، میتوانید برای اخذ پذیرش دکترا و دریافت بورسیه تحصیلی اقدام نمایید.

  49. RZ گفت:

    سلام وقت بخیر 🙂
    من لیسانس عمران با معدل 16.14 از دانشگاه سراسری و سال مهندس ژئوتکنیک آخر ارشد از سراسری با معدل 15.6 هستم. 2مقاله کنفرانسی داخلی دارم و یک مقاله ی ژورنالی در حال چاپ. آیلتس 7 دارم. شانس برای پذیرش دکترا با فاند دارم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      با توجه به شرایط سنی خود می توانید شانس خود را برای دریافت بورسیه تحصیلی امتحان نمایید.

  50. ایمان گفت:

    سلام وقت بخیر ?
    من لیسانس عمران با معدل 16.14 از دانشگاه دولتی و سال آخر ارشد مهندسی عمران- ژئوتکنیک از دانشگاه دولتی با معدل 15.6 هستم. 2مقاله کنفرانسی داخلی دارم و یک مقاله ی ژورنالی در حال چاپ. آیلتس 7 دارم. شانس برای پذیرش دکترا با فاند دارم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      دریافت فاند دکترا در هلند بستگی به دانشگاه و استاد راهنمای شما دارد.

  51. ناشناس گفت:

    سلام….وقت بخیر….من کارشناسی زیست عمومی از دانشگاه آزاد با معدل 14.85و کارشناسی ارشد سلولی مولکولی از دانشگاه آزاد با معدا 15.75و یک مقاله ی isi استخراج شده از پایان نامه هستم و شش ماه در یک آزمایشگاه تشخیص طبی کار آموزی کرده ام و از اداره ی کار گواهی فنی حرفه ای آن را دریافت کرده ام….در ضمن در سمپوزیوم ها و کنگره ها نیز شرکت داشته ام….آیا با گرفتن مدرک زبان و ارائه گواهی icdl امكان ادامه ی تحصیل در مقطه دکتری در هلند برای من وجود دارد؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای تحصیل دکترا در هلند باید رزومه علمی و پژوهشی قوی را ارائه دهید. لطفا برای بررسی دقیق تر مدارک خود را از طریق واتس اپ برای ما ارسال نمایید.

  52. سحر گفت:

    با سلام. من لیسانس حقوق از دانشگاه شهید بهشتی دارم با معدل 15.چهار سال هست که وکیل پایه یک هستم. ارشد روانشناسی بالینی پیام نور دارم با معدل 17. آیلتس 6/5دارم.باتوجه به اینکه رشته کارشناسی من غیرمرتبط هست ایا میتونم برای دکترای روانشناسی بالینی پذیرش و یا حتی فاند بگیرم؟ یعنی مرتبط نبودن رشته لیسانسم تاثیری در پذیرش داره؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      برای تحصیل در هلند باید رشته های تحصیلی شما بایکدیگر مرتبط و یا رشته های شناور باشد.

  53. حمید گفت:

    سلام من ایلتس 6.5 و معدل 17 از دانشگاه دولتی دارم.سابقه کار ازمایشگاهی دارم و 2 مقاله isi 0 و چند مقاله کنفرانسی دارم.پایان نامم مربوط به محیط زیست هست برای دکتری محیط زیست و گرفتن فاند میتونم اقدام کنم?

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      امکان اخذ پذیرش مقطع دکترا برای شما امکان پذیر است.

  54. امیرحسین گفت:

    سلام من فارغ التحصیل فوق لیسانس از دانشگاه دولتی با معدل 16.17 هستم. نمره آیلتس من 7 میباشد. یک مقاله ISI هم دارم..
    دو سال هم سابقه کار مرتبط دارم.رشته من مهندسی مکانیک گرایش ساخت و وتولید میباشد که بسیار گرایش فنی میباشد. به نظر شما من برای پذیرش از هلند به همراه فاندشانسی اصلا دارم؟
    با تشکر از راهنماییتان

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای دریافت فاند از دانشگاه های هلند بایدرزومه شما به طور دقیق بررسی شود. لطفا از واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  55. امیرحسین گفت:

    سلام من 27 سالمه. فوق لیسانس مکانیک از داانشگاه کاشان در گرایش ساخت و تولید را دارم. معدل ارشد من 16.17 میباشد و دارای یک مقاله isi هم هستم دارای ielts 6.5 میباشم. خواستم بپرسم در رشته من که نسبتا رشته فنی و ساختی است شانس پذیرش از یکی از دانشگاه های روسیه چقدر است؟ به همراه فاند؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      با توجه به شرایط شما امکان اخذ پذیرش از دانشگاه های روسیه وجود دارد و می توانید برای دریافت بورسیه تحصیلی نیز اقدام نمایید.

  56. ahmadi گفت:

    سلام و وقت بخیر
    من ارشد روانشناسی کودک دارم . هر دو مقطع قبلی رو دانشگاه تهران با معدل بالای ۱۸ خوندم. ۳ تا مقاله داخلی علمی پژوهشی دارم. ۳ سال دستیار پژوهشی و آموزشی بودم، تو موسسات مربوط به کودکان ۳ – ۴ سال کار داوطلبانه انجام دادم و آیلتس ۷ دارم. با توجه به اینکه مقاله isi ندارم، شانس پذیرش با حقوق رو از دانشگاه آمستردام دارم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای اخذ پذیرش دکترا از دانشگاهه ای هلند باید رزومه علمی و پژوهشی قوی داشته باشید.

  57. حسین گفت:

    سلام وقت بخیر. من کارشناسی ارشد حقوق بین الملل دارم با معدل 17 و کارشناسی حقوق با معدل 16.5 دو مقاله isi و چند مقاله داخلی دارم. سابقه کار مرتبط هم دارم. اگر بخوام برای دکترا حقوق بشر یا حقوق بین الملل بخونم شانس گرفتن فاند یا بورسیه رو دارم. ممنون از موسسه شما.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      اخذ بورسیه تحصیلی کشور هلند بسته به رزومه علمی و شرایط سنی و مدرک زبان شما دارد.

  58. تارا گفت:

    با سلام و عرض ادب .من سال اخر دکتري خوارزمي هستم و بالغ بر پنجاه مقاله و کتاب و همايش و طرح تحقيقاتي دارم نمره زبان msrt هم دارم چطور ميتوانم پذيرش بگيرم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای ارائه مشاوره نیاز به اطلاعات بیشتری داریم. لطفا با کارشناسان ما از طریق شماره های ذکر شده در سایت ارتباط برقرار نمایید.

  59. سولماز گفت:

    سلام خسته نباشيد
    من كارشناسي ارشد فيزيك از دانشگاه آراد با معدل ١٦ هستم.متأهل و ٣٥ سالمه و يه فرزند ٣ ساله دارم.يك مقاله خارجي دارم ولي isi نيست.سابقه تدريس هم دارم
    به نظر شما آيا من برا مقطع دكتري ميتونم از كشور هلند فاند بگيرم؟و خانواده ام هم ميتونن به همراه من بيان؟
    ممنون ميشم اگه راهنماييم كنيد

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      دریافت فاند از کشور هلند با سخت گیری های بسیاری روبرو است و باید رزومه علمی و پژوهشی قوی داشته باشید.

  60. Azadeh گفت:

    سلام
    من دو مدرک لیسانس شیمی کاربردی و لیسانس عمران عمران و دو مدرک فوق لیسانس شیمی فیزیک و فوق لیسانس عمران مدیریت منابع آب دارم مقاله داخلی و isiدارم ولی مدرک زبان ندارم ،۳۷سالمه به نظرتونم میتونم پذیرش بگیرم؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      شما می توانید درخواست خود را برای دانشگاه ارسال کنید و بهمراه مدارک ارسالی، رزومه تحصیلی را نیز الصاق کنید.
      این روند می تواند به اخذ پذیرش شما کمک کند.

  61. احمدی گفت:

    باسلام
    من خانم 40ساله هستم،لیسانس مترجمی زبان و ارشد آموزش زبان دارم،آیا امکان ادامه تحصیل در مقطع دکترا همراه با فاند یا بورسیه درکشور هلند با توجه به شرایط سنی من وجود داره؟آیا ریسک ویزا ندارم؟سابقه کار هم دارم

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      سلام، وقت بخیر
      معمولا دکتری محدودیت سن ندارد، مخصوصا اگر سابقه کار داشته باشید، ولی برای پذیرش و فاند لازم است که مدارک و رزومه شما را بررسی کنیم.

  62. علی گفت:

    سلام وقت سما بخیر .بنده ارشد حقوق از دانشگاه دولتی هستم با معدل ۱۹/۳۲ .امکان فاند چند درصد بدای دکتری وجود دارد؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      سلام، وقت بخیر
      معدلتون خوبه، در صورتی که رزومه تحقیقی قوی و مدرک زبان داشته باشید، موفق به دریافت بورسیه می شوید.

  63. علی گفت:

    سلام وقت شما بخیر .بنده ارشد حقوق از دانشگاه دولتی هستم با معدل ۱۹/۳۲ . در مقطع کارشناسی و ارشد رتبه اول دانشگاه بوده ام .امکان فاند چند درصد برای مقطع دکتری در هلند وجود دارد؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      سلام، وقت بخیر
      رزومه تحصیلی شما خیلی خوب است، درباره مقالات و مدرک زبان چیزی نگفتید، در صورتی که این زمینه ها سابقه خوبی داشته باشید احتمال دریافت بورسیه خیلی بالاست.

  64. الهه گفت:

    با سلام
    من ۳۵ سالمه و کارشناسی ارشد شیمی آلی از دانشگاه صنعتی اصفهان با معدل ۱۷.۵ و ۲ مقاله چاپ شده دارم همچنین ۶ سال سابقه کار بعنوان مسئول فنی یک آزمایشگاه رو دارم اما هنوز مدرک زبان ندارم. با توجه به اینکه گپ تحصیلی من زیاد هست و همچنین با توجه به سنم آیا امکان گرفتن پذیرش و همچنین بورسیه از دانشگاههای هلند برای من وجود داره؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      سلام، وقت بخیر
      برای مقطع دکتری سن خیلی ملاک نیست، مخصوصا زمانی که با کار مرتبط پوشش داده شود. با توجه به توضیحاتی که دادید رزومه خوبی دارد و شانس پذیرش و بورسیه دارید.
      پیشنهاد می کنم برای بررسی دقیقتر با یکی از دفاتر ما تماس بگیرید.

  65. خلیل نژاد گفت:

    سلام وقت بخیر . ببخشید من دانشجوی ارشد روانشناسی بالینی هستم . من برا مقطع دکترا و خواهرم برا مقطع ارشد میخواییم اقدام کنیم. ایلتس ندارم هنوز ولی دنبالشم. میتونیم پذیرش بگیریم و با پدر و مادرمون بریم؟ تحصیل تو دانشگاه های هلند رایگان؟ اگر نیست هزینش در سال چقدره حدودا؟ هزینه تحصیل و زندگی. بورسیه و فاند و اینا هم میدن ؟ قصدمون گرفتن تابعیت هستش . ممکنه راهنمایی کنید ؟ ممنون میشیم.
    و یه سوال دیگم اینکه اگه بین پایان دوره ارشد و اقدام برا پذیرش در مقطع دکترا فاصله بیفته ایرادی داره؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      سلام، وقت بخیر
      برای پذیرش لازم است که جزییات بیشتری از سوابق تحصیل شما داشته باشیم، در حالت کلی سابقه تحصیلی و تحقیقی قوی برای پذیرش و فاند لازم است، احتمال بورسیه در مقطع دکتری هم بیشتر از ارشد است.
      راجع به موضوع بعد پدر و مادر بعنوان همراه شما نمی توانند ویزا بگیرند.
      و سوال آخر در صورتی که با کار پوشش داده شود مشکلی نیست.

  66. ملیحه ابراهیمی گفت:

    سلام من ارشد پژوهش هنر از دانشگاه سوره با معدل 19 هستم یه پسر بچه 4 ساله هم دارم برای دکنری هنر میخام اقدام کنم راهنمایی بفرمایید 09355162892

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      در صورتی که رزومه تحصیل – پژوهشی قوی را ارائه کنید می توانید بورسیه تحصیلی را نیز برای خود دریافت نمایید که نوعی پشتوانه تحصیلی و اقامت محسوب خواهد شد.

      1. JORI گفت:

        با سلام
        بنده فارغ التحصیل رشته سم شناسی پزشکی در مقطع ارشد با معدل 18.30 هستم .یه مقاله ISI و یک مقاله داخلی هم دارم . رتبه ام هم در کنکور کارشناسی ارشد 4 شد.می خواستم بدونم احتمال گرفتن بورسیه در مقطع دکتری رو در کشور هلند دارم ؟آیا گرفتن بورسیه در این کشور دارای محدودیت سنی است ؟

        1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

          با سلام و عرض ادب
          برای ارائه مشاوره بهتر در رابطه با بورسیه تحصیلی دکترا در هلند باید رزومه علمی شما به طور دقیق بررسی شود. لطفا مدارک تحصیلی خود را از طریق شماره های ذکر شده در سایت برای ما ارسال نمایید.

  67. ساناز گفت:

    با سلام و احترام من ٣٢ ساله كارشناس شيمي محض و ارشد مديرت بازرگاني تجارت الكترونيك هستم مقاله ندارم و در حال خواندن زبان هستم آيا امكان تحصيل رايگان در هلند در مقطع دكترا براي من وجود دارد با تشكر

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام وقت بخیر
      ارائه بورس تحصیلی معمولا در سطوح ارشد و بالاتر انجام میشود و شانس بورسیه برای لیسانس پایین است. بنابراین می توانید با ارائه درست مدارک و سوابق خود، بورس را دریافت کنید.

  68. یعقوب رمضانی گفت:

    باسلام و احترام.بنده دارای لیسانس مکانیک سیالات و ارشد mba هستم.همچنین دارای 18سال سابقه کار در حوزه تامین قطعات بوده و دارای پایه ارشد نظام مهندسی در رشته تاسیات هستم. یک مقاله ISIنیز دارم.آیا میتوانم بورسیه تحصیل رایگان در دکترای مدیریت را اخذ نمایم.ممنون از راهنماییهایتان.

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      ارائه بورسیه به صورت گسترده در مقاطع ارشد و دکتری در خارج از کشور انجام می شود که شما می توانید یکی از پذیرفته شدگان این برنامه باشید.
      لازم است تا رزومه تحصیلی و پژوهشی خود را مهیا نمایید تا مورد ارزیابی کارشناسان ما قرار بگیرد.

  69. مهسا گفت:

    سلام، من کارشناسی ارشد مکانیک تبدیل انرژی با معدل ۱۶/۵ دارم و چهار سال هم سابقه ی کار دارم ولی هیچ مقاله ای ندارم امکان گرفتن فاند برای من وجود دارد؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      ارائه بورسیه در مقاطع بالاتر از ارشد معمولا مرسوم است و می توانید با ارائه رزومه خود به علاوه آخرین مدارک تحصیلی تان، درخواست پذیرش از طریق بورس تحصیلی را بدهید.

  70. علي دارابي گفت:

    درود بر شما
    بنده داراي مدرك كارشناسي ارشد فقه و حقوق جزا از واحد آزاد تهران شمال هستم. مقاله ايي در isi ندارم. در حال گذراندن دوره آيلتس هستم. معدل ارشدم 15.75 مي باشد. آيا مي توانم در كشور هلند دوره دكتري بگذرانم. از پاسخگويي شما سپاسگزارم.

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام وقت بخیر
      دانشگاه هایی هستند که رشته شما را در سطح بین الملل ارائه می دهند و ما میتوانیم راهنمایی های لازم را در جهت کسب اطلاعات و اقدام برای پذیرش به شما ارائه دهیم.
      بهتر است مدارک و رزومه شخصی تان را برای ما ارسال کنید.

  71. زهرا عابدی گفت:

    سلام من دکترای اصلاح نباتات گرایش ژنتیک بیومتری دارم میخوام برای کار برم از ایران چون تو ایران دیگه از رشته ما استخدام انجام نمیشه. سابقه کار ندارم کلا درس خوندم اما به جایی نرسیدم. معدل لیسانسم 17.13 و ارشد 17.76 و دکترا 18.23 یک مقاله آی اس آی و 15علمی پژوهشی دارم. چطور میتونم پست داک بگیرم و برم

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      با توجه به رزومه تحصیلی خوب شما و عدم وجود سابقه کار، بهتر است شما مدارک خود را به آدرس ایمیل موسسه ارسال نمایید تا کارشناس ما پس از بررسی با شما تماس بگیرند.
      همچنین می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در همین وبسایت، با متخصصین مقطع دکتری در موسسه گفت و گو کنید.

  72. فرشته گفت:

    باسلام کارشناس ارشد ویروس شناسی پزشکی از دانشگاه دولتی هستم با معدل 16/50 یک مقاله دارم که isi نیست .آیا شرایط تحصیل درمقطع دکترا درهلند به صورت رایگان برای من امکان پذیره؟ درضمن من زبانم خوبه و درحال گرفتن آیلتس هم هستم

  73. ابراهیم علیپور گفت:

    سلام وقت بخیر بنده دانشجوی مهندسی ژئوتکنیک هستم معدل ارشدم 15هست و 24سال دارم .میتونم برا تجصیل در هلند گرایشم رو عوض کنم مثلا حمل نقل بخونم؟اگه جواب بله هست لطفا بگید که رو بورسیه تاثیرگذار هست یا خیر

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      ارائه بورس تحصیلی معمولا در سطوح ارشد و بالاتر انجام میشود و شانس بورسیه برای لیسانس پایین است.
      می توانید مدارک خود را + ریز نمرات آخرین سال تحصیلی برای ما ارسال کنید تا امکان سنجی های لازم بررسی شده و به شما اطلاع دهیم.
      شما همچنین می توانید در مقطع ارشد نیز تغییر رشته بدهید و با بورسیه تحصیلی ادامه تحصیل را از سر بگیرید.

  74. کیوان واقفی فرد گفت:

    با سلام
    بنده ۲۷ ساله فارغ التحصیل از ارشد رشته مدیریت بازرگانی_بازاریابی هستم و همچنین دارای لیسانس حسابداری و مسلط به زبان انکلیسی هستم ولی مدرکی از زبان ندارم و مدرک ارشدم رو با معدل ۱۷.۶۰ تموم کردم و مجرد هستم… و علاقه مند به ادامه تحصیل در هلند رو دارم …
    آیا واجد شرایط برای ادامه تحصیل هستم و چند درصد احتمال داره؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      واجد شرایط بودن شما را مدارک شما و توانایی تان مشخص خواهد کرد.
      بهتر است خلاصه مدارک تان را برای ما ارسال نمایید تاپیشنیاز ها و اطلاعات لازم را به شما منتقل کنیم.

  75. عارفه علی محمدی گفت:

    سلام
    من ارشد مهندسی منابع طبیعی_محیط زیست با معدل ۱۷/۱۰ از دانشگاه دولتی دارم و یک مقاله داخلی در پی نوشتن مقاله isiو گرفتن مدرک آیلس هم هستم بنظر شما رشته من در هلند حمایت میشه؟ چقدر شانش پذیریش از دانشگاه های هلند دارم؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      شانس پذیرش شما، مدارک و رزومه تحصیلی شماست که مشخص کننده است.
      در صورتی که بتوانید رزومه تحصیلی خوبی را ارائه کنید، حتما مورد پذیرش قرار خواهید گرفت.

  76. محمدپور گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنده کارشناس ارشد بیوتکنولوژی کشاورزی با معدل ۱۷.۷۱ هستم دو مقاله isi و دو کنگره بین المللی و یک کنگره داخلی دارم مدرک زبان فعلا ندارم ولی در حال تحصیلش هستم متاهل هستم و یک فرزند دارم سنم ۳۲
    آیا شانس تحصیل رایگان همراه با فاند برای بنده وجود داره در دانشگاههای هلند
    که بتونم با خانوادم بدون مشکل ادامه تحصیل بدم؟
    ممنون

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      این امکان برای شما فراهم است.نا گفته نماند این مسئله مبتنی بر همخوانی موضوع مقاله های شما و جهت گیری علمی دانشگاه های هدف دارد.

  77. عباسی گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنده کارشناس ارشد فیزیک هستم از دانشگاه های دولتی.
    مدرک زبان ندارم ولی مسلط هستم و می تونم آزمون بدم.
    رتبه اول ارشد بودم با معدل ۱۷ و یک مقاله دارم ولی ISI نیست و یک مقاله هم submit کردم.
    یک کتاب تخصصی هم به فارسی ترجمه کردم و مجوز چاپ هم گرفتیم.

    امکان داره از کشور هلند بتونم فاند بگیرم واسه دکتری؟ چند درصد؟

    در صورت بستن قرارداد تضمین هم میکنید؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله این موسسه می تواند پذیرش دکترا اکسترنال و رایگان هلند را برای شما اخذ کند و در زمینه اخذ فاند نیز کمک می کند. البته ارائه مدرک زبان و نه الزاماً آیلس لازم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *