مهاجرت کاری و تحصیلی به اکوادور

مهاجرت به کشورهای آمریکای جنوبی مورد استقبال واقع شده است، در این مقاله به بررسی مهاجرت کاری و تحصیلی به اکوادور پرداخته شده است. روش های و راه های مهاجرت به اکوادور را می توانید از کارشناسان موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی سوال فرمایید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط مهاجرت کاری و تحصیلی به اکوادور

ویزای دانشجویی (12-V)

این ویزا به اغلب دانشجویان تحصیل در اکوادور (در تمامی مقاطع و یا افرادی که در مدارس درس می خوانند) تعلق خواهد گرفت. علاوه بر تمامی موارد ذکر شده در فوق این ویزا در برخی از مواقع به اعضای خانواده (شوهر؛ همسر و یا فرزندان) نیز تعلق می گیرد.

افراد ملزم به اثبات ثبت نام در مدرسه و یا پذیرش در مدارس موجود در اکوادور و یا موسساتی که توسط وزارت آموزش اکوادور شناخته می شود می باشند.

اثبات تمکن مالی (با نشان دادن حساب بانکی منطقی که تمامی مخارج زندگی شما را پوشش دهد) در کنسولگری و ارائه نامه ای که قصد شما از سفر به اکوادور را نشان دهد و یا ارائه سندی امضا شده که ساپورت مالی از سمت خانواده را نشان دهد و یا ارائه یک سند قانونی که در دفتر اسناد رسمی به ثبت رسیده باشد ضروی می باشد. علاوه بر این امکان ارائه سندی که حقوق مقرری و ثابت را نشان دهد نیز وجود دارد.

اعتبار: افرادی که بیش از یکسال در مدرسه تحصیل داشته اند (نه متقاضیانی که کمتر از یکسال تحصیل داشته اند) از اعتبار والایی برخوردارند.

مهاجرت کاری و تحصیلی به اکوادور

قابلیت تمدید ویزای دانشجویی اکوادور

  • پاس کردن نمرات با موفقیت
  • ثبت نام کردن برای سال آینده
  • اخذ یک گواهی از اداره پلیس (اخذ این گواهی با مراجعه به دپارتمان پلیس اکوادور امکان پذیر می باشد).
  • ارائه نامه اثبات تمکن مالی

هزینه ها: افراد متقاضی ملزم به ارائه 400 دلار باضافه 50 دلار هزینه درخواست خواهند بود البته ناگفته نماند که شهروندان کلمبیا؛ پاراگوئه و اسپانیا از این قاعده مستثنا هستند.

مهاجرت به اکوادور از طریق ویزای کاری (12-VI)

این ویزا برای افراد ماهر با سطح عالی از فناوری و اطلاعات در نظر گرفته شده است. افراد ماهری که در زمینه خاصی تخصص دارند به راحتی قادر به اخذ این ویزا حتی با خانواده خود می باشند. جهت اخذ این ویزا مدارک ذکر شده در ذیل نیاز می باشد:

ارائه سندی که اقامت کاری فرد در اکوادور را نشان دهد و علاوه بر این اثبات نماید که وی توسط شرکت و یا سازمان کاری خاصی مورد حمایت واقع می شود.

  • فرد بایستی مجوز کار را دریافت نماید؛ مجوزی که از سمت وزارت و یا اداره کار اکوادور صادر می شود.
  • ارائه یک گواهی که شرایط کامل شما را نشان دهد که این شرایط توسط سازمان و شرکت های مربوطه مورد ارزیابی واقع می شود.
  • ارائه کپی از تمامی موارد به صورت قانونی

امضای سوگندنامه در شرکتی که قرار است فرد متقاضی در آن ثبت نام گردد و بر عهده گرفتن تمامی مسئولیت هایی که به وی محول شده است. بخاطر داشته باشید که علاوه بر تمامی موارد ذکر شده در قوق افراد بایستی در مصاحبه ای که توسط شرکت برگزار می شود شرکت نمایند، به صورت قانونی ثبت نام شوند و اینکه نماینده آنان طبق شرایط خاصی این کار را انجام دهد.

  • ارائه یک کپی از قرارداد مابین وزارت کار و شخص متقاضی.
  • ارائه یک گواهی برای پرداخت های صورت گرفته به Instituto Ecuatoriano de Seguro
  • Social (اداره امنیت اجتماعی اکوادور) اداره ای که تمامی اختیارات آن تحت نظارت وزارت امور خارجه خواهد بود.
  • بخاطر داشته باشید که تمامی اسناد بایستی به صورت قانونی باشد.

جهت کسب اطلاعات پیرامون مهاجرت تحصیلی به اکوادور می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *