دانشگاه شانتو در چین

وقتی دانشگاه شانتو در سال 1981 تاسیس شد، شانتو با ادغام با دانشکده پزشکی حرفه ای تازه تاسیس به عنوان کالج پزشکی نیز به کار خود ادامه داد، و نام کالج پزشکی به دانشگاه شانتو (SUMC) تغییر یافت. از سال 1983، SUMC آغاز به کار و ارائه برنامه های کارشناسی 5 ساله رسمی در پزشکی بالینی کرد. در قرن گذشته، شروع به ارائه برنامه های کارشناسی ارشد و دکترا در پزشکی نیز کرد. موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی پذیرش پزشکی از دانشگاه شانتو چین همراه با ویزا را برای متقاضیان به صورت تضمینی انجام دهد، جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین موسسه در دفاتر تهران و شیراز تماس حاصل فرمایید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

اعزام دانشجو و تحصیل پزشکی در چین دانشگاه پزشکی شانتو

کالج پزشکی دانشگاه شانتو 4 برنامه دکترا و 2 برنامه استادی در رشته های سطح اول و 8 برنامه استادی در رشته های سطح دوم فراهم می کند و 2 برنامه آموزش پس از دکتری را دارد. چند موضوع و آزمایشگاه به عنوان موضوع کلیدی / آزمایشگاه در سطح استان و ملی شناخته شده است. در سال 1999، وزارت آموزش و پرورش با تصویب گروه پاتولوژی و پاتوفیزیولوژی پست های خاصی منصوب به پروژه “چونگ کنگ”. را آغاز کرد.

دانشگاه شانتو در چین

دانشگاه شانتو یک دانشگاه با کیفیت آموزش و پرورش بالا فراهم می کند، سیستم توسعه، تلاش، پیشرفت در این دانشگاه حاکمیت می کند، این دانشگاه ویژگی های متمایز از بین المللی را نشان می دهد، تلاش برای رسیدن به خواسته های بزرگ برای توسعه اقتصادی کشور و دانشگاه، بالا بردن ارزش و نوآوری، ایجاد کارآفرینی جزو اهداف دانشگاه می باشد.

موسسه برگزیده اصطهباناتی با داشتن وکیل مهاجرت به چین می توانند به شما در اخذ پذیرش تحصیل از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم ایران برای افرادی که تمایل به تحصیل در چین کمک کنند. همچنین متقاضیان جهت کسب مشاوره در زمینه شرایط اعزام دانشجو به چین به صورت تضمینی می توانند به مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایند.

مرور برنامه های تحصیلی دانشگاه پزشکی شانتو چین

برنامه تحصیلی دانشگاه شانتو به زبان انگلیسی انجام می شود و علوم به این زبان آموزش داده می شود توسط علوم پایه واجد شرایط و دانشکده بالینی دانشجو تربیت می گردد. کتاب های درسی و نشریات بین المللی به عنوان مرجع برای دانش آموزان توصیه می شود. به طور موثر ادغام علم پزشکی عمومی با آموزش بالینی پیشرفته در توسعه مهارت ها از طریق قرار گرفتن در معرض آموزش بالینی مبتنی بر حله مساله آموزش را به حداکثر می رساند. این دوره تحصیلی نیز دارای دوره زبان و فرهنگ چینی می باشد، در نتیجه دانشجویان بین المللی را قادر می سازد برای به دست آوردن آموزش پزشکی در سطح جهانی تلاش کنند.

با شروع سال 2012، SUMC یک سیستم ارزیابی عینی را تصویب کرد، ایالات متحده امتحاناتی جهت صدور مجوز پزشکی (USMLE)را سالیانه ، برای ارزیابی عملکرد دانشجویان برگزار می کند. نرخ پاس شدن دانشجویان چینی در جریان زبان انگلیسی در آزمون USMLE Step remainover 95٪ در چهار سال گذشته بوده است.

SUMC اولین و تنها مدرسه پزشکی در چین بود که آموزش USMLE برای دانشجویان را فراهم کرد.

پس از اتمام موفقیت آمیز برنامه، مدرک کارشناسی از Medicineaccredited توسط وزارت آموزش و پرورش چین به فارغ التحصیلان اهدا خواهد شد، و ترجمه از مدرک به زبان انگلیسی توسط SUMC صادر خواهد شد.

SUMC یک دانشگاه پزشکی جامع است که چندین برنامه کارشناسی را ارائه می کند، برنامه هایی نظیر کارشناسی ارشد، دکترا و برنامه های دکترا در رشته های مختلف پزشکی جزو رشته های ارائه شده است. برنامه های این دانشگاه به شرح زیر است.

تحصیل مقطع کارشناسی دانشگاه شانتو چین

  • پزشکی بالینی (5 سال)
  • پرستاری (4 سال)

برنامه ها ترکیبی کارشناسی ارشد و دکتری شانتو

  • 5 + 3 مشترک برنامه کارشناسی-کارشناسی ارشد در پزشکی بالینی (8 سال)

برنامه های کارشناسی ارشد

  • پزشکی عمومی
  • بیوشیمی و بیولوژی مولکولی
  • پزشکی بالینی
  • اپیدمیولوژی و آمار بهداشت
  • ژنتیک
  • ایمنی شناسی
  • شیمی دارویی
  • علوم اعصاب
  • آسیب شناسی و پاتوفیزیولوژی
  • داروشناسی
  • فیزیولوژی
  • سلامت عمومی

برنامه های دکترا و فوق تخصص دانشگاه شانتو

  • پزشکی عمومی
  • بیوشیمی و بیولوژی مولکولی
  • ایمنی شناسی
  • التهاب و ایمنی
  • علوم اعصاب
  • آسیب شناسی و پاتوفیزیولوژی
  • داروشناسی

برنامه تحصیل پزشکی MBBS دانشگاه شانتو

کالج پزشکی شانتو (SUMC)  یک بخش حیاتی از دانشگاه شانتو است. SUMC در دهه گذشته شاهد ساخت دستاوردهای بزرگ در آموزش و پژوهش بوده است. این دانشگاه به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های چین در بین 100 دانشگاه برای قرن 21، شناخته شده است، و دارای “پروژه 211” تایید شده است. دروس دانشگاه شانتو بسته به رشته انتخابی شما متفاوت است. تحصیل در دانشگاه شانتو بدون مدرک زبان نیز ممکن نیست، تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی نیز در این دانشگاه مقدور است.

متعهد بودن به “آموزش و پرورش نخبگان” و آموزش حرفه ای پزشکی می تواند با استانداردهای بین المللی آموزش پزشکی برابری می کند، دانشگاه و کالج پزشکی شانتو جذب بالا دانش آموزان کشور با داشتن متخصصان پزشکی خوب را دارد. این کالج دارای برنامه هفت ساله پزشکی بالینی با تخصص تصویربرداری پزشکی، پزشکی بالینی پنج ساله و پرستاری چهار ساله می باشد. این دانشگاه دارای پنج بیمارستان وابسته به دانشگاه شانتو می باشد. شرایط تحصیل در دانشگاه شانتو در مقطع کارشناسی یا لیسانس مانند دیگر دانشگاه ها می باشد اما مسلما تفاوت هایی وجود دارد که قبل از اقدام بایستی از آنها آگاه گردید. زبان تحصیل در این کشور به زبان چینی و انگلیسی می باشد.

پذیرش الزامات عمومی

  1. متقاضیان باید دارای تابعیت خارجی و گذرنامه معتبر داشته باشد. مهاجران چینی باید ملیت خارجی برای حداقل چهار سال برای آنها صادر شده باشد و در واقع در کشور خارجی برای حداقل دو سال در چهار سال گذشته اقامت داشته باشد.
  2. متقاضیان باید از یک دبیرستان معتبر فارغ التحصیل شده باشند. فارغ التحصیلان با ACT معقول (کالج تست آمریکایی) و یا نمرات SAT (آزمایش برآورد تحصیلی) و یا امتحانات ورودی کالج معادل وارد این دانشگاه گردند.
  3. متقاضیان از کشورهای غیر انگلیسی زبان نیاز است یک مدرک نشان دهنده سطح بالای مهارت در زبان انگلیسی را داشته باشند.
  4. متقاضیان باید از لحاظ جسمی و روانی سالم باشند و هیچ سابقه کیفری نداشته باشند.

مدارک لازم پذیرش دانشگاه شانتو

یک درخواست کامل باید از مدارک زیر تشکیل شده باشد:

  1. تکمیل و فرم درخواست امضا شده.
  2. گذرنامه معتبر برای حداقل یک سال.
  3. دیپلم
  4. رونوشت (ریز نمرات) دبیرستان یا کالجی که در آن حضور داشتند.
  5. یا نمرات SATیا  ACT یا نمرات آزمون ورود به دانشگاه معادل.
  6. گواهی بهداشت.
  7. عکس رنگی گذرنامه.
  8. گواهی مهارت زبان انگلیسی برای متقاضیان از کشورهای غیر انگلیسی زبان
  9. نامه مرجع از دبیرستان

برنامه مهلت: درخواست برای پذیرش از سپتامبر آغاز و در پایان ماه می می باشد.

متقاضیان برای مصاحبه دعوت نامه از طریق ایمیل دریافت خواهند کرد. اگر شما در  SUMC پذیرفته شدید، به شما خواهد شد، پذیرش کوتاه مدت را پس از مصاحبه و بررسی های بعدی دریافت خواهید کرد.

 شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه شانتو بستگی به رشته انتخابی شما در این دانشگاه دارد. معمولا اخذ پذیرش در این دانشگاه راحت است، این دانشگاه مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت ایران می باشد. دانشگاه شانتو سطح علمی و رتبه بندی بالایی در بین دانشگاه های پزشکی جهان دارا می باشد.

هزینه تحصیل و هزینه زندگی دانشجویی در چین

اگر چه هزینه های زندگی در چین در حال افزایش است، اما هزینه های زندگی در این کشور هنوز هم در مقایسه با اکثر کشورهای توسعه یافته مطلوب است. شما می توانید به راحتی در این کشور زندگی کنید.  قدرت خرید قوی شما را شگفت زده خواهد کرد. در مقایسه با کشورهای توسعه یافته، هزینه زندگی و تحصیل در چین نسبتا کم است. محل اقامت در پکن تقریبا RMB 2000-3000 یوان در هر ماه است. هزینه های غذا به طور متوسط حدود 30-50 یوان است. مترو دارای یک نرخ ثابتی 2 یوان و اتوبوس در شهرستان حتی ارزان تر است. شهرستانها کوچکتر و شهرهایی که در مناطق مرکزی و غربی چین به خصوص ارزانتر اند.

شهریه دانشگاه پزشکی شانتو چین : 60،000 RMB (حدود 10،000 $) در سال است.

میزان تمکن یا ساپورت مالی مورد نظر سفارت معمولا بسیار مهم است و شما باید الزاما قادر به اثبات آن باشید.

بورسیه تحصیلی در دانشگاه شانتو

 بورسیه تحصیلی در دانشگاه شانتو معمولا به افرادی با رزومه های تحصیلی و کاری بسیار خوب تعلق می گیرد در صورت پذیرش از دانشگاه شانتو با بورسیه شرایط تحصیل رایگان در چین برای شما امکان پذیر می گردد. معمولا بورسیه برای تحصیل در مقاطع بالاتر مانند دکتری PHD و کارشناسی ارشد تعلق می گیرد و شرایط تحصیل در دانشگاه شانتو در مقطع دکترا یا PhD و شرایط تحصیل در دانشگاه شانتو در مقطع کارشناسی ارشد یا فوق لیسانس را آسان تر می کند.

وضعیت خوابگاه در دانشگاه پزشکی شانتو

درخواست برای اقامت باید قبل از آمدن به چین به دانشگاه ارسال شود. انواع بسیاری از خوابگاه در دانشگاه ها وجود دارد، و قیمت با توجه به مبلمان و امکانات متفاوت است. دانشجویان بین المللی باید قبل از ورود به چین درخواست خود را ارسال کنند. اگر می خواهید با خانواده خود به این کشور مراجعه کنید، شما باید با دانشگاه در مشورت کنید. در غیر این صورت، شما باید مراقبت به صورت شخصی نگران محل اقامت خود باشید. دانش آموزان می توانند در خارج از دانشگاه با کسب اجازه از دانشگاه زندگی کنند، پس از ورود باید در دفتر امنیت عمومی شهر در عرض 24 ساعت پس از ورود ثبت نام کنید.

نوع اتاق

نرخدستشویی جداحمام جدادسترسی به اینترنتتلفن ثابتتهویه هوا

دیگر

تک اتاقه1200خیرخیربلهخیربله

هزینه آب و برق: باهزینه اتاق نیست، و به طور جداگانه پرداخت می شود

دو اتاقه800خیرخیربلهخیر

بله

هزینه آب و برق: باهزینه اتاق نیست، و به طور جداگانه پرداخت می شود

کار پاره وقت در حین تحصیل در کالج

شهریه به طور کلی بر اساس سال پرداخت می شود. با توجه به قوانین چین است، کار کردن دانشجویان بین المللی در چین ممنوع است ، و فرصت کار با توجه به مطالعه نسبتا اندک است. بنابراین دانشجویان بین المللی تامین مالی خود را باید قبل از ورود به چین آماده سازی کنند.

علاقه مندان به تحصیل در چین برای کسب اطلاعات در رابطه با شرایط مهاجرت و شرایط اعزام دانشجو و اخذ ویزای تحصیلی به صورت تضمینی در این کشور می توانند با کمک  وکلای مجرب ما، در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی از بهترین موسسات اعزام دانشجو کشور به راحتی و در کمترین زمان ویزای تحصیل در چین را دریافت کرده و به ادامه تحصیل در چین بپردازند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *