تحصیل تخصص پزشکی در اتریش

یکی از راه ­های مهاجرت به این کشور اقدام از طریق اقامت تحصیلی است. این روش در کنار روش ­های دیگر اعزام مثل سرمایه­ گذاری و اخذ ویزای کار اتریش می ­باشد. در همه روش­ های فوق شخص پس از مهاجرت به اتریش باید نسبت به اخذ اقامت و نهایتا تابعیت یا شهروندی این کشور اقدام نماید. این مقاله در رابطه با تخصص پزشکی در اتریش می باشد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

امروزه افراد بسیاری در سراسر جهان خواهان مهاجرت به کشورهای اروپایی و پیشرفته می باشند. یکی از سریع ترین و البته کم هزینه ترین روش های مهاجرت به کشورهای اروپایی، مهاجرت تحصیلی می باشد.اتریش یکی از پرطرفدارترین کشورهای اروپای مرکزی می باشد که همه ساله افراد بسیاری از سراسر دنیا جهت تحصیل و زندگی به این کشور زیبا و پیشرفته مهاجرت می نمایند.

اتریش با کشور های: آلمان چک اسلواکی اسلوونی مجارستان ایتالیا لیختنشتاین و سوئیس همسایه است و پایتخت آن شهر وین می باشد. اتریش از نظر فرهنگی، اقتصادی و علمی پیشرفت های چشمگیری داشته و مدارک دانشگاهی آن دارای اعتبار بین المللی می باشند همچنین یکی از امن ترین کشورهای اروپایی شناخته شده است از این رو افراد بسیاری در سراسر جهان این کشور را برای ادامه تحصیل انتخاب می نمایند.­ دانشگاه های اتریش ارائه دهنده تمامی رشته های دانشگاهی با کیفیت و استاندارد جهانی می باشد. از بین انبوه رشته های ارائه شده توسط دانشگاه ها، تخصص پزشکی در اتریش طرفداران بیشتری دارد. تحصیل در این کشور بدون مدرک زبان ممکن می باشد.

وکلای مجرب ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) با دفاتر تهران و شیراز می توانند به شما در اخذ پذیرش تحصیل از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم ایران  برای افرادی که تمایل به تحصیل در اتریش کمک کنند. همچنین متقاضیان جهت کسب مشاوره در زمینه شرایط اعزام دانشجو به این کشور به صورت تضمینی می توانند به مشاورین موسسه یا سفارت اتریش تماس حاصل فرمایند.

شرایط اعزام دانشجو و تحصیل تخصص پزشکی در اتریش

بسیاری افراد جهت مهاجرت به اتریش معمولاً از طریق تحصیل اقدام می کنند، که پس از اخذ اقامت تحصیلی و اخذ پذیرش تحصیلی نسبت به اخذ تابعیت یا شهروندی میتوانند اقدام کنند، البته شایان ذکر است این روش یکی از روش های مهاجرت می باشد روش های دیگر نظیر ویزای کار و سرمایه گذاری نیز وجود دارند. تابعیت اتریش از طریق تولد فرزند در این کشور وجود ندارد. زبان تحصیل در این کشور بستگی به دانشگاه انتخابی شما دارد.

تحصیل تخصص پزشکی در اتریش

دروس تخصص پزشکی در اتریش به زبان آلمانی ارائه می شوند اما دانشجویان خارجی الزامی جهت ارائه مدرک زبان ندارند زیرا دانشگاه های اتریش برای دانشجویان خارجی دوره های آموزشی زبان آلمانی برگذار می نماید البته جهت رفاه حال دانشجویان بهتر این است که متقاضیان تحصیل تخصص پزشکی در اتریش پیش از رفتن به این کشور دوره های آموزشی زبان آلمانی را سپری نمایند سپس جهت تسلط بیشتر به زبان آلمانی در کالج های زبان اتریش ثبت نام نمایند. یکی دیگر از مزایای تحصیل تخصص پزشکی در اتریش امکان ثبت نام در دانشگاه های معتبر پزشکی این کشور بدون امتحان ورودی می باشد. دانشجویان تخصص پزشکی در اتریش پس از اخذ پذیرش از دانشگاه مد نظر خود از بیمه درمانی برخوردار می شوند که کلیه خدمات درمانی برای دانشجو به صورت رایگان و یا با پرداخت هزینه هایی جزیی انجام می شود. هزینه بیمه درمانی برای دانشجویان در ماه حدود 23 یورو می باشد.

بورسیه تحصیلی تخصص پزشکی در اتریش به افرادی که دارای رزومه قوی تحصیلی باشند تعلق می گیرد. هزینه زندگی و هزینه تحصیل در اتریش به نسبت مقرون به صرفه می باشد و شهریه هر ترم به صورت تقریبی ۳۸۰ یورو می باشد.

هزینه تحصیل تخصص پزشکی در اتریش در مقایسه با دیگر کشورهای پیشرفته ای همچون: انگلیس، آلمان، فرانسه و … کمتر و به صرفه تر می باشد و دانشجویان می توانند با هزینه هایی بسیار مقرون به صرفه در برترین و معتبرترین دانشگاه های پزشکی این کشور به تحصیلات خود ادامه دهند و مدارک تحصیلی معتبر در سطح بین المللی اخذ نمایند. هزینه تحصیل تخصص پزشکی در اتریش سالانه حدود 50000یورو می باشد که البته دانشجویان تخصص پزشکی در اتریش در ماه مبلغی حدود 2500 یورو حقوق دریافت می نمایند. یکی دیگر از دلایلی که افراد بسیاری خواهان تحصیل تخصص پزشکی در اتریش هستند امکان اخذ اقامت دائم این کشور برای فارغ التحصیلان می باشد؛ به این صورت که دانشجویان پس از اخذ مدرک تخصص پزشکی از دانشگاه های معتبر این کشور می توانند مشغول کار شوند و پس از گذشت 2 سال از اشتغال به کار در این کشور و پرداخت مالیات و بیمه و البته در صورت تسلط به زبان انگلیسی و آلمانی و داشتن شرایط سنی مورد نظر دولت این کشور می توانند تقاضای اخذ اقامت دائم اتریش را بدهند.

یکی از معتبرترین و بزرگ ترین دانشگاه پزشکی این کشور که ارائه دهنده ی دوره های تخصصی پزشکی می باشد، دانشگاه علوم پزشکی وین نام دارد که بیش از 600 سال قدمت دارد. بیشترین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی وین را پزشکیان ایرانی که متقاضی اخذ تخصص پزشکی از اتریش هستند تشکیل می دهد. دانشگاه علوم پزشکی وین با داشتن حدود 1800 محقق و حدود 1500 پزشک و البته بیمارستانی پیشرفته و مدرن یکی از بزرگ ترین دانشگاه بیمارستان های اروپا می باشد.

متقاضیات تحصیل تخصص پزشکی در اتریش جهت سکونت می توانند به صورت شخصی منزلی را اجاره نمایند و یا می توانند در خوابگاه های دانشجویی سکونت نمایند که البته مرسوم ترین مکان جهت سکونت دانشجویان بین المللی خوابگاه های دانشجویی می باشد. هزینه ی خوابگاه های دانشجویی در این کشور با توجه به محل خوابگاه و امکاناتی که در اختیار دانشجویان قرار می گیرد حدود 180 تا 300 یورو در ماه می باشدو آن دسته از دانشجویانی که به صورت شخصی منزلی را اجاره می نمایند با توجه به متراژ منزل میبایست به ازای هر 10 متر 100 یورو پرداخت نمایند که به این مبلغ هزینه های مربوط به آب، برق، گاز و شارژ آپارتمان نیز اضافه می شود.

مدارک لازم جهت صدور ویزای تحصیلی اتریش

مدارک لازم جهت اخذ ویزای تحصیلی این کشور برای علاقه مندان به تخصص پزشکی در اتریش :

  • ارائه مدارک شناسایی متقاضی
  • ارائه گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار
  • ارائه آخرین مدارک تحصیلی به همراه ریز نمرات
  • معرفی یک حساب بانکی معتبر جهت اثبات پشتوانه مالی
  • ارائه کارت عضویت پزشکی
  • ارائه مدارک مربوط به سوابق کار

لازم به ذکر است که تمامی مدارک ارائه شده می بایست به زبان آلمانی یا انگلیسی ترجمه شده باشند.

در نهایت موسسه حقوقی اعزام دانشجو به این کشور توسعه گران مهر از بهترین موسسات حقوقی کشور آماده پاسخگوی تلفنی و حضوری شما دوست و هموطن عزیز و کلیه امور مربوط به پذیرش و اخذ ویزا و اقامت با گارانتی و تضمین کامل می باشد.

علاقه مندان به تحصیل در اتریش برای کسب اطلاعات در رابطه با شرایط مهاجرت و شرایط اعزام دانشجو و اخذ ویزای تحصیلی به صورت تضمینی در این کشور می توانند با کمک  وکلای مجرب ما، در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) واقع در تهران و شیراز از موسسات اعزام دانشجو به راحتی و در کمترین زمان ویزای تحصیل در اتریش را دریافت کرده و به ادامه تحصیل در اتریش بپردازند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

کانال تلگرام تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در خارج از کشور

شرایط تحصیل در کشورهای دیگر

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

79 دیدگاه برای “تحصیل تخصص پزشکی در اتریش

  1. فاطمه گفت:

    با سلام. طول دوره تحصیل تخصص در اتریش چند سال هست؟ و اینکه اگر چند مقاله به زبان فارسی تالیف کرده باشیم رزومه به حساب میاد؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      رزومه های پژوهشی های شما بهتر است بین المللی باشد. طول دوره تخصص شما بسته به گرایش انتخابیتان دارد.

  2. سحر گفت:

    سلام وقت بخير،آيا امكان تحصيل رشته دندانپزشكي يا داروسازي در كشورهاي اروپا به صورت مجاني وجود داره؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      بله، در کشورهایی مانند آلمان، ایتالیا، فرانسه و غیره تحصیل رایگان برای دانشجویان بین المللی وجود دارد.

  3. پارسا گفت:

    سلام خسته نباشید
    یک پزشک عمومی فارغ التحصیل از دانشگاه دولتی ساری میتونه بدون ازمون دادن در اتریش کار کنه یا تخصص بخونه؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      برای ادامه تحصیل و یا کار در اتریش نیاز به تایید مدارک تحصیلی خود دارید. برای تاییدیه مدارک تخصص باید در آزمون ورودی دانشگاه قبول شوید.

  4. سارا نامی گفت:

    سللم و خسته نباشید من متخصص مغز و اعصاب هستم ، میخواستم بدونم برای تحصیل مجدد تخصص در دانشگاه های اتریش لازمه دوباره در آزمون شرکت کنم؟ رزومه نسبتا قوی دارم. و سوال دیگه اینکه آیا مدرک تخصص دانشگاه غیر تهران رو قبول دارن و میشه با ویزای کاری مهاجرت کرد؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای ادامه تحصیل تخصص در اتریش نیاز به قبولی در ازمون ورودی دارید.

  5. نازگل گفت:

    سلام وقت بخير ،زمان اشباع شدن و عدم درخواست پزشك از سمت دانمارك و سوئد حدودا چه زماني هست؟ايا در طي ١٠سال اينده هم،به پزشك عمومي كه مدركش رو از ايران گرفته نياز خواهند داشت؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      زمان عدم نیاز کشور های دانمارک و سوئد به گروه کادر درمان مشخص نمی باشد.

  6. موحد گفت:

    با سلام و وقت بخیر
    بنده متخصص داخلی هستم. برای حضور در فلوشیپ فوق تخصص داخلی در کشور اتریش چه شرایطی لازم است. آیا مدرک دانشگاه تهران مورد قبول دانشگاه علوم پزشکی اتریش است و یا نیاز به امتحان دارد. و همچنین آیا زبان انگلیسی کفایت می کند یا باید برای تحصیل به آلمانی مسلط بود.
    لطفا هزینه های پذیرش را هم بفرمائید.
    با تشکر از شما

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      تحصیل تخصص در اتریش به زبان آلمانی است و مدرک تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی تهران مورد تایید این کشور است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه های تحصیل تخصص در اتریش با ما تماس حاصل نمایید.

  7. سميه گفت:

    سلام وقت بخير،من مدرك پزشكي عمومي دارم،ايا امكان گرفتن تخصص در كانادا رو دارم؟نمره ايلتسم٨.٥و ريز نمرات دانشگاهم بالا هست
    و مدركم رو از دانشگاه ازاد مشهد گرفتم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای تخصص در کانادا باید در آزمون ورودی تخصص شرکت نمایید و نمره قبولی را دریافت نمایید.

  8. نگين گفت:

    سلام وقتتون بخير،دانمارك و سوئد قابليت تطبيق زدن دروس رو براي پزشكي دارند؟يعني امكانش هست ادامه پزشكي رو اونجا خوند؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      احتمال تطبیق واحد وجود دارد.

      1. نگين گفت:

        براي تطبيق واحد پزشكي ايران در دانمارك يا سوئد بايد چه شرايطي داشته باشيم؟

        1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

          سلام وقتتون بخیر
          تطیبیق واحد در دانمارک بسته به دانشگاه تحصیلی و ریزنمرات شما دارد.

  9. پیروز پورزرگر گفت:

    سلام
    من پزشک عمومی 33 ساله با 7 سال سابقه کار هستم ، میخواستم بدونم میتونم آلمان یا اتریش دوره تخصص با حقوق بطوریکه برای تامین نیاز ماهانه ام کافی باشد و در پایان اقامت و اجازه کار در همان کشور را داشته باشم ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بله، در ازمون ورودی تخصص شرکت کرده و پس از فارغ التحصیلی در صورت پیدا کردن کار می توانید در این کشور بمانید.

  10. پزشک گفت:

    ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما بنده پزشک عمومی هست فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سطح علمی خوبی دارم ولی به دلیل شرایطی ک بر دانشگاه در ورودی ما حاکم بود معدل بنده ۱۴/۵میباشد سابقه ی دو سال طرح در مناطق
    محروم و سه سال کار در درمانگاهاای مختلف دارم ۳۱سالمه مدرک زبان آلمانی در سطح B2 و نمره ی IELTS 6/5 امکان ادامه ی تحصیل تخصص پزشکی در اتریش به صورت رایگان دارم؟لطفا راهنماییم کنید به دلیل شرایط سنی میخواستم هر چه سریع تر اقدام کنم با تشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای تخصص در آلمان باید مدارک تحصیلی شما مورد تایید شود. همچنین باید به زبان آلمانی مسلط باشید. لطفا با ما در ارتباط باشید تا اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم.

  11. عاطفه مهدوی راد گفت:

    سلام وقتتون بخیر.من فارغ التحصیل پزشکی عمومی هستم و 6 ماه دیگه طرحمم تموم میشه.بهترین روش برای مهاجرت به کشورهای آلمان یا اتریش یا سوئد از طریق کاری هست یا تحصیلی ( مثلا تخصص طب ورزش)؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      به شما توصیه می کنیم از طریق ویزای کاری گروه درمان اقدام نمایید.

  12. زهرا گفت:

    شما اكانت اينستاگرام هم دارين؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بله، در سایت ما آدرس سایت اینستاگرام را مشاهده می نمایید.

  13. زهرا گفت:

    سلام وقت بخير،من قصد مهاجرت دارم ولي هنوز نميدونم چه كشوري،ميتونم با مركزتون تماس بگيرم تا بهم كمك كنيد كشورم رو مشخص كنم تا زبانش و …رو شروع كنم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      بله، می توانید از طریق شماره های ذکر شده در سایت با ما در ارتباط باشید.

  14. mona گفت:

    سلام ،روز خوش
    آيا اين درسته كه كشور هاي اروپا مدرك دانشگاه ازاد رو قبول نميكنن؟در رشته پزشكي دكترا دارم و براي تخصص منظورم هست

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      بسته به کشور انتخابی شما دارد. قوانین هر کشور متفاوت است.

  15. سوگل گفت:

    سلام من دانشجوي علوم پايه پزشكيم
    چه كشور هايي امكان تطبيق زدن دروسي كه تا الان خوندم رو دارن؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      در اکثر کشور های خارجی امکان تطبیق واحد نمی باشد.

  16. سوگل رضازاده گفت:

    سلام صبح بخير من متاهل هستم و همراه با همسرم دانشجوي علوم پايه پزشكي هستيم،ميتونيم دروسي كه ايران خونديم رو در المان تطبيق بزنيم و بعد از علوم پايه به المان بريم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      شانس تطبیق واحد در آلمان بسیار پایین است.

  17. ارغوان گفت:

    سلام وقت بخير من دانشجوي پزشكي دانشگاه آزاد مشهد و همسرم پزشكي سراسري مشهد هستن.ما پزشكي عمومي رو تموم كرديم،و قصد مهاجرت براي تخصص داريم.به چه صورت بايد اپلاي كنيم تا شانس قبولي و پذيرش همزمان دو نفرمون بالا باشه؟و اينكه بنظرتون اتريش ،المان،فرانسه و يا انگلستان با شرايط ما كه ميخوايم باهم پذيرش بشيم مناسب تره؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      شما هر دو می توانید برای ویزای کاری گروه درمان کشور های آلمان، سوئد و دانمارک اقدام نمایید.

      1. ارغوان گفت:

        خيلي لطف كرديد بابت پاسخگو
        ممكنه بفرماييد احتمال اينكه باهم پذيرفته بشيم چقد هست؟ممكنه مجبور باشيم با فاصله زماني بريم؟و اينكه فرانسه مناسب ما نيست؟خيلي لطف كرديد????

        1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

          سلام وقتتون بخیر
          احتمال با هم ویزا شدن بسیار پایین است. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

  18. نوری گفت:

    سلام من پزشکی عمومی رو سال ۹۳ گرفتم و الان در حال خوندن تخصص انکولوژی هستم و ۲سال دیگه تخصصم رو تموم میکنم، میخواستم بدونم راهی هست که مدرک تخصص رو معادل کنه یا بایستی دوباره رزیدنتی رو کامل طی کرد؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      متاسفانه شانس معادل سازی واحد های سپری شده بسیار کم است.

  19. آرش گفت:

    با سلام خدمت شما
    من دانشجوی سال 3 پزشکی بین الملل هستم در ایران
    میخواستم بپرسم با معدل 15.80 و همکاری در کتاب و ارائه مقاله شانس من برای گرفتن پذیرش در دانشگاه های اتریش چقدره؟
    ممنون از پاسخگویی تون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای ادامه تحصیل تخصص در اتریش باید علاوه بر ارائه مدرک زبان، رزومه علمی قوی نیز داشته باشید و مدارک تحصیلی پزشکی عمومی خود را تایید کنید.

  20. ارین گفت:

    سلام
    من دانشجوی دندانپزشکی هستم و در گرجستان مشغول به تحصیل می‌باشم‌. در پایان تحصیل برای اخذ تخصص میخواستم به آلمان یا اتریش مهاجرت کنم ‌‌. در صورت داشتن مدرک b2زبان آلمانی آیا نیاز به شرکت در آزمون هست یا شرایط دیگری هم جز شرکت در آزمون برای تخصص وجود دارد ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای ادامه تحصیل در آلمان در ابتدا باید برای تایید مدرک تحصیلی خود اقدام نمایید.

  21. پارسا گفت:

    با سلام. میخواستم ببینم برای تحصیل تخصص پزشکی در اتریش نیازه که اول مدرک پزشکی عمومی رو معادلسازی کرده باشیم بعد به تحصیل بپردازیم یا در حین معادلسازی مدرک هم میشه در مقطع تخصص به تحصیل پرداخت؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام رزوتون بخیر
      قبل از شروع به تحصیل باید مدرک تحصیلی خود را تایید کنید.

  22. شكرانه فاتح گفت:

    سلام
    من سال 95از دانشگاه ازاد با معدل ١٥:٦٠ فارق التحصيل شدم در حال حاضر مدرك b1دارم وسابقه ي كار بالافاصله بعد از فارق التحصيلي سوال ام اين هست كه امكان اين كه بتوانم به صورت رايگان دوره ي تخصص را در اتريش بگذرونم هست؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بهترین کار این است که مدارک و صلاحیت ها خود را برای دانشگاه های مختلف ارسال کنید تا در صورتی که گپ تحصیلی شما ایجاد مانع نکند، برای اقدامات پذیرش و اخذ ویزا شروع کنید.

  23. مهدی فیلی گفت:

    با سلام
    من پزشک عمومی هستم تقریبا دو ساله فارغ التحصیل شدم مدرک ب۲ زبان آلمانی رو هم دارم خواستم بپرسم امکان تحصیل تخصص ارتوپدی در اتریش البته بصورت رایگان هست یا نه؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      معمولا تحصیل در زمینه مد نظر شما در این کشور رایگان است و شما میتوانید حتی در غیر اینصورت از بورسیه های تحصیلی نیز استفاده کنید.

      1. Yeganeh گفت:

        سلام ببخشید من دو سال دیگه از دانشگاه تهران در رشته پزشکی فارغ التحصیل میشم باید بعد از گذراندن طرح اقدام کنم برای تخصص اتریش یا اینکه نه؟ و اینکه دانشگاهی که در اون تحصیل کردیم در بورس شدن تاثیری داره…؟

        1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

          سلام روزتون بخیر
          برای ادامه تحصیل حتما می بایست مدرک سابق خود را دریافت کرده باشید. رزومه علمی و پژوهشی شما در زمینه دریافت بورسیه تحصیلی می تواند به شما کمک کند.

  24. تینا نظر گفت:

    با سلام من دانشجوی پزشکی عمومی دانشگاه تهران هستم. منظورتان از رزومه قوی چیست ؟ و اینکه آیا تخصص در اتریش با زبان آلمانی رایگان است؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      سلام، وقت بخیر
      رزومه تحصیلی شامل معدل و نمرات تخصصی بالا و رزومه تحقیقی شامل مقالات و تالیفات است.
      تحصیل در اتریش رایگان است.

  25. كوثر گفت:

    با سلام من دانشجوي سال سوم پزشكي هستم
    قصد دارم براي ادامه تحصيل در تخصص و كار به يكي از كشورها ي ايتاليا ،المان و يااتريش مهاجرت كنم (مخصوصا ايتاليا)ميخواستم بپرسم شرايط كاري و تحصيلي در كدوم كشور بهتره و بايد چه اقداماتي انجام بدم ممنون

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      سلام، وقت بخیر
      در حال حاضر آلمان برای فارغ التحصیلان گروه درمان ویزا صاد می کند.
      ولی فعلا تا زمان فارغ التحصیلی سعی کنید رزومه قوی داشته باشید.

  26. نگین گفت:

    با عرض سلام
    در حال حاضر دانشجوی سال اول پزشکی سراسری تبریز هستم.برای تحصیل در مقطع تخصص در آلمان و یا اتریش نیاز به دادن آزمون پزشکی در کشور مقصد هست؟؟ ( صرف نظر از آزمون زبان کشور مقصد)

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      سلام، وقت بخیر
      با توجه به پذیرش در کنکور ایران نیازی به آزمون مجدد نیست.

  27. آیدا گفت:

    با سلام من دانشجوی سال 5 پزشکی عمومی دولتی هستم .برای پذیرش تخصص چشم پزشکی آیا می توانم پذیرش رایگان در اتریش یاکشور دیگر بگیرم و چقدر زمان می برد .آیا آزمون ورودی و معادل سازی هم دارد .ممنون

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      سلام، وقت بخیر
      دوره تخصص معمولا یک کار بالینی است، و هزینه تحصیل رایگان است. برای پذیرش هم آزمونهای معادلسازی و ایید مدرک وجود دارد.

  28. وحید الله محمودی گفت:

    سلام من دانشگاه پزشکی عمومی را تمام کردم و مدرک b2 زبان المانی رادارم میخواهم در اتریش تخصص خور را اخذ نمایم هزینه ان چقدر است و تا زمان ورود به تخصص چقد زمان میبرد و هزینه ان را من میپر ازم یا دولت مربوطه تشکر

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      افراد برای ورود به تخصص یک رشته، باید مدارک زبان تخصصی آن کشور را در حد b2 و یا c1 کسب کنند و پس از آن در بیمارستان و درمانگاه ها به دنبال موقعیت شغلی بگردند.
      پس از کسب موقعیت شغلی می توانید مهاجرت کنید و ویزای اقامت بگیرید.

  29. امیر محمد گفت:

    سلام خسته نباشید من 18سالمه تازه پش دانشگاهیی روتموم کردم و زبان المانی رو بلدم رشته تحصیلی من ریاضی هست و معدلم 11هستش ایا میتونم در دانشگاه های اتریش بورسیه بشم در رشته پزشکی یا مهندسی ؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      ارائه بورس تحصیلی معمولا در سطوح ارشد و بالاتر انجام میشود و شانس بورسیه برای لیسانس پایین است.
      می توانید مدارک خود را + ریز نمرات آخرین سال تحصیلی برای ما ارسال کنید تا امکان سنجی های لازم بررسی شده و به شما اطلاع دهیم.

  30. محمد حسین شوری گفت:

    با سلام وعرض خسته نباشید;
    من سال دانشجوی رشته پزشکی سراسری هستم برای ادامه تحصیل و اقامت دائم در اتریش میخواهم اقدام کنم میخواستم بدونم در اتریش دانشگاه پزشکی دولتی هم هست که هزینه ای نخواد و اینکه کلا چه قدر سرمایه برای تحصیل و موندن در اونجا میخواهد؟
    باتشکر

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      تحصیل با زبان آلمانی در اتریش تقریبا رایگان می باشد.
      هزینه زندگی در اتریش حدودا 700 تا 800 یورو خواهد بود.
      البته این ارقام برای افراد با هزینه های متعارف می باشد.

  31. روژ گفت:

    با عرض سلام.
    من فارغ التحصیل رشته دامپزشکی ایران هستم میتونم برای تخصص در علوم پایه انسانی در اتریش اقدام کنم و لیست رشته های مشترک رو میخواستم و اگر خیر برای تخصص در دامپزشکی چه اقداماتی لازم هست و چه سطحی از زبان و چه میزان شهریه

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      برای ادامه تحصیل شما در کشور مورد نظر، به صورت کلی مانعی وجود ندارد اما می توانید برای بررسی شانس پذیرش در رشته ای مشخص مدارک خود را برای ما ارسال نمایید تا امکان سنجی ها انجام پذیرد.

  32. علی طاهری گفت:

    با سلام و درود فراوان
    میخواستم شرایط ورود به کالج های اتریش برای رشته های دندون پزشکی و یا پرشکی رو بدونم
    و اینکه شانسم با معدل ۱۸.۵ اینجا چقدره برای قبول شدن

  33. رضایی گفت:

    باسلام
    پس چرا باید در همون رشته ایی که میخوام ادامه تحصیل بدم باید اینجا قبول شده باشم؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      قانون دانشگاه های اتریش جهت پذیرش است.

  34. رضایی گفت:

    با سلام
    ترم سه رشته مامایی دانشگاه سراسرس هستم
    میخواستم بدونم میشه پذیرش از دانشگاههای اتریش بگیرم برای دندانپزشکی یا دارو سازی

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله می توانید ولی معمولاً امکان تطبیق واحد وجود ندارد.

  35. پرویز رضایی گفت:

    باسلام
    دخترم ترم چهار رشته مامایی در دانشگاه سراسری است میخواستم بدونم میتونه برای تحصیل در رشته های پزشکی یا دندانپزشکی دردانشگاههای اتریش پذیرش بگیره

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله امکان پذیرش وجود دارد ولی تحصیل مامایی ایشان کمک چندانی به پذیرش نمی کند.

  36. ارسلان علیزاده گفت:

    ببخشید یک سوالی داشتم، من فارغ‌التحصیل رشته دندانپزشکی از کشور ترکیه هستم، میخواستم برای تخصص به اتریش یا آلمان برم، شرایط پذیرش چی هست و هزینه چقدره؟ اگه توضیح بدین ممنون میشم .

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      امکان اقدام برای هر دو کشور برای شما فراهم است، داشتن مدرک زبان آلمانی و گذراندن دوره هایی جهت زبان و پزشکی در آلمان از ضروریات اخذ پذیرش است، این موسسه می تواند تخصص پزشکی اتریش و آلمان را برای شما اخذ کند.

  37. شيرين محمدي گفت:

    با سلام بنده دانشجوي پزشكي ارمنستان هستم ومي خوام براي تخصص به اتريش مهاجرت كنم.ايا كشور اتريش دانشگاه پزشكي ارمنستان را قبول دارد؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      تحصیل تخصص پزشکی اتریش مستلزم شرکت در چند آزمون است، توصیه می شود تخصص آلمان را انتخاب نمایید و یا اینکه تحصیل مقطع دکترا در اتریش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *