تحصیل دوره های فنی و حرفه ای در استرالیا

آیا به دنبال راهی برای اخذ اقامت و کار در برترین کشورهای جهان می باشید؟ آیا استرالیا را کشوری مناسب جهت مهاجرت میدانید؟ مطمئنا اکثریت افرادی که قصد مهاجرت دارند گذری به قوانین مهاجرتی کشور استرالیا داشته اند و شانس خود را از طرق مختلفی چون ویزای سرمایه گذاری، تحصیلی و کاری استرالیا محک زده اند. متاسفانه با توجه به سیستم امتیاز بندی کشور استرالیا در باب ویزای کار، بسیاری از افراد امتیاز لازم جهت اقدام برای این پروسه را کسب نمی کنند.کارشناسان و مشاورین ما در موسسه حقوقی توسعه گران مهر به شما دوست عزیز ویزای تحصیل و کار در استرالیا یا ویزای تحصیل دوره های فنی و حرفه ای کشور استرالیا را پیشنهاد می دهند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

حال چرا ویزای تحصیل و کار؟ نحوه ی اقدام جهت ویزای تحصیل در دوره های فنی و حرفه ای در کشور استرالیا چیست؟ چگونه می توان به واسطه ویزای تحصیل دوره های فنی و حرفه ای در استرالیا به اقامت دائم این کشور دست یافت؟ چنانچه تمایل دارید اطلاعات کامل و جامعی در جهت اقدام برای ویزای مهارت استرالیا کسب نمایید، همکاران مجرب ما، در امر مهاجرت به کشور استرالیا بصورت تلفنی و حضوری پاسخگوی شما دوست عزیز می باشند. نوشتار زیر با توجه به تقاضای بسیار زیاد دوستان عزیز در جهت آگاهی، در باب ویزای تحصیل در دوره های فنی و حرفه ای کشور استرالیا خدمتتان ارائه می گردد.

موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) شیراز با داشتن وکلای مجرب میتواند به شما در اخذ پذیرش تحصیل دوره های فنی و حرفه ای در استرالیا از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم ایران  برای متقاضیان تحصیل دوره های فنی و حرفه ای در استرالیا کمک کنند. همچنین متقاضیان جهت کسب مشاوره در زمینه شرایط اعزام دانشجو به استرالیا به صورت تضمینی و مشاوره رایگان تلفنی می توانند به مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایند.

شرايط مهاجرت از طريق تحصیل دوره های فنی و حرفه ای در استرالیا

بسیاری افراد جهت مهاجرت به استرالیا معمولا از طریق تحصیل دوره های فنی و حرفه ای در استرالیا اقدام می کنند، که پس از اخذ اقامت تحصیلی و اخذ پذیرش تحصیل دوره های فنی و حرفه ای در استرالیا نسبت به اخذ تابعیت یا شهروندی استرالیا میتوانند اقدام کنند، البته شایان ذکر است این روش یکی از روش های مهاجرت به استرالیا می باشد روش های دیگر نظیر ویزای کار در استرالیا و سرمایه گذاری در استرالیا نیز وجود دارند. تابعیت استرالیا از طریق تولد فرزند در استرالیا از این قاعده در این کشور وجود ندارد.

تحصیل دوره های فنی و حرفه ای در استرالیا

درباره استرالیا:

استرالیا کشوریست در نیمکره ی جنوبی، که پایتخت آن شهر کانبرا می باشد. کشور استرالیا مرز مشترکی با دیگر کشورها ندارد، دورتا دور آن از جنوب با اقیانوس منجمد جنوبی، از شرق با اقیانوس آرام، از غرب با اقیانوس هند فرا گرفته شده است. استرالیا ششمین کشور بزرگ دنیا، چهارمین کشور شاد جهان و همچنین بزرگترین جزیره دنیاست. مساحت این کشور همانند ایالات متحده آمریکا 7/686/000کیلومتر مربع می باشد.

زبان رسمی و زبان تحصیل مردم استرالیا، انگلیسی و اکثریت جمعیت این کشور را مهاجران تشکیل می دهند. از شهرهای مهم و بزرگ این کشور می توان به سیدنی، ملبورن، پرت، بریزبن، آدلاید و … اشاره کرد. این کشور دارای آب و هوایی نیمه خشک و بیابانیست. در مناطق جنوب غربی دارای آب و هوایی مدیترانه ای و در جنوب شرق بسیار گرم است. استرالیا دوازدهمین کشور از حیث قدرت اقتصادی و پول رایج و رسمی کشورش دلار استرالیاست. نرخ بیکاری در این کشور4.4 درصد و نرخ تورم بسیار پایین می باشد. عوامل بسیاری دست به دست هم داده اند تا کشور استرالیا به یکی از بهترین کشورها برای زندگی مبدل گردد.

نحوه ثبت نام در دوره های فنی و حرفه ای کشور استرالیا :

دوره های فنی و حرفه ای در کشور استرالیا برای دارندگان مدرک حداقل دیپلم نظری و فنی یا دیگر مدارک کارشناسی، کارشناسی ارشد و …  برگزار می گردد که بی شباهت به مهارت های فنی و حرفه ای در ایران نیست، تمرکز دوره های مهارت فنی و حرفه ای بیشتر بر روی آموزش بصورت عملیست. کشور استرالیا به عنوان کشوری مهاجر پذیر نیازمند بسیاری از رشته های تحصیلی برای بازار کار خود می باشد، اما تیم تخصصی موسسه توسعه گران مهر شانس متقاضیان رشته های مکانیک، عمران، معماری، مدیریت، کامپیوتر، جوشکاری، الکترونیک، آشپزی، هتل داری، شیرینی پزی، طراحی لباس، روانشناسی، کشاورزی، هنرهای تجسمی، روابط بین الملل و ….را جهت پذیرش در این دوره ها بهتر پیش بینی می کند.

شخص متقاضی در ابتدای امر جهت اقدام برای تحصیل دوره های فنی و حرفه ای در استرالیا نیازمند اخذ مدرک آیلتس 6.5 آکادمیک است. داشتن سوابق کاری مرتبط با رشته تحصیلی بعلاوه بیمه، مدارک تحصیلی و فنی مرتبط با رشته تحصیلی گذرانده شده، همگی در کنار هم به دریافت پذیرش در دوره های فنی و حرفه ای کمک خواهد کرد. مدارک شما توسط سازمان ارزشیابی مدارک فنی و حرفه ای در کشور استرالیا ارزشیابی می شود و پس از ارزیابی شانس پذیرش شما مشخص می گردد. در ضمن طول دوره های مهارت فنی و حرفه ای بسته به مدرک تحصیلی و سوابق کاری شما توسط مراکز آموزشی کشور استرالیا مشخص می شود. قابل ذکر است که طول این دوره ها از شش ماه تا دو سال است. طول دوره های مهارت فنی و حرفه ای در استرالیا بیشتر از کشورمان است.

شهریه و هزینه تحصیل در مهارت های فنی و حرفه ای استرالیا سالیانه 20000 دلار می باشد، که اجازه 20 ساعت کار پاره وقت بصورت قانونی نیز به متقاضی اعطا میگردد. فرد پس از گذراندن این دوره ها امکان کارکردن و اقدام جهت ویزای کار کشور استرالیا را با استفاده از امتیازهای کسب شده خود خواهد داشت. در باب مقایسه دو کشور استرالیا و نیوزلند که مد نظر بسیاری از دوستان عزیز می باشد، اقدام جهت گذراندن دوره های مهارت فنی و حرفه ای در کشور نیوزلند امکان گذراندن کورس های زبان را در کشور مقصد برای شخص فراهم کرده است و همچون استرالیا نیازمند ارائه مدرک زبان آیلتس در لحظه پذیرش از ایران نیست.

شایان ذکر است که هزینه زندگی در کشور استرالیا ماهی حدودا 1300 دلار استرالیاست که این هزینه ها پایین تر از هزینه زندگی در شهرهایی چون ملبورن و سیدنی در نظر گرفته می شود. مدت زمان لازم جهت اقدام برای اخذ پذیرش و ویزای تحصیل در دوره های فنی و حرفه ای استرالیا توسط موسسه توسعه گران مهر با گارانتی کامل، کمتر از  6 تا 7 ماه به طول می انجامد.

از مزیت های ویزای مهارت فنی و حرفه ای در کشور استرالیا می توان به اخذ ویزای همراه برای اعضای خانواده، اجازه کار پارت تایم در حین گذراندن این دوره ، شانس دریافت کار و در ادامه ویزای کار کشور استرالیا و نهایتا اخذ اقامت دائم استرالیا، استفاده از تحصیل رایگان و خدمات پزشکی رایگان در این کشور اشاره کرد.

 مدارک لازم جهت اقدام برای ویزای مهارت فنی و حرفه ای در کشور استرالیا:

  1. ریز نمرات تحصیلی و اصل مدارک فارغ التحصیلی فرد متقاضی
  2. نامه عدم سوپیشینه
  3. اصل پاسپورت
  4. انجام آزمایشات پزشکی و ارائه نامه ی سلامت
  5. ارائه رزومه و سوابق کاری بعلاوه بیمه
  6. نشان دادن تمکن مالی که مبلغ مشخصی می باشد و به متقاضی توسط موسسه اعلام خواهد شد.
  7. داشتن مدرک آیلتس 6.5

پیشنهاد ویژه ما در موسسه توسعه گران مهر برای دوستانی که به علت عدم کسب امتیاز لازم جهت ویزای کار کشو استرالیا از مهاجرت به این کشور بازمانده اند، اقدام از طریق ویزای کسب مهارت فنی و حرفه ای در استرالیاست. در زیر اشاره کوتاهی به نحوه ی دریافت ویزای کار کشور استرالیا خواهیم داشت:

نحوه ی اقدام برای دریافت اقامت دائم کشور استرالیا از طریق مهارت و تخصص ( skilled worker):

در قدم اول بایستی مطمئن شوید که رشته تحصیلی و تخصص شما مورد نیاز کشور استرالیا میباشد یا خیر؟

ویزای افراد متخصص و ماهر که در قالب ویزای کار کشور استرالیا می باشد، برای افرادی که خارج از استرالیا اقدام می نمایند شامل ویزای 189، 190 و 489 میشود، که مطمئنا زیرگروه 189 بهترین ویزای اقامت دائم کشور استرالیا در بین دیگر زیرگروه های این نوع ویزای کاری می باشد. در ویزای 190 و 489 استرالیا ویزای اقامت دائم و موقت این کشور با قید و شرط به فرد اعطا می شود. در این نوع ویزا شما متعهد خواهید شد که دو سال اول ورود خود به کشور استرالیا، در ایالتی خاص زندگی و کار کنید. برخلاف ویزای 189 که امکان 5 سال اقامت دائم استرالیا و زندگی در هر نقطه از این کشور را به شما خواهد داد.

شرط اخذ ویزای 189 کشوراسترالیا

کسب حداقل امتیاز 60 شرط قبولی در مرحله اول  میباشد. سپس بایستی اقدام جهت فرستادن مدارک، برای دایره مهاجرت کشور استرالیا نمایید.

امتیاز بندی در این سیستم به شرح زیر می باشد:

  • سن
  1. 18 تا 24 سال، 25 امتیاز
  2. 25 تا 32 سال،30 امتیاز
  3. 33 تا 39 سال، 25 امتیاز
  4. 40 تا 44 سال، 15 امتیاز
  5. 45 تا 49 سال، 0 امتیاز
  • نمره زبان IELTS
  1. نمره 6.0 در هر 4 مهارت ، داراي 0 امتیاز
  2. نمره 7.0 در هر 4 مهارت ، داراي 10 امتیاز
  3. نمره 8.0 در هر 4 مهارت ، داراي 20 امتیاز
  • سوابق کاری
  1. 3  سال سابقه کار مرتبط، 5 امتیاز
  2. 5  سال سابقه کار مرتبط، 10 امتیاز
  3. 8 سال سابقه کار مرتبط در سالهای گذشته 15 امتیاز
  • مدرک تحصیلی
  1. مدرك ارزیابی شده توسط سازمانهاي استراليايي  امتياز 10
  2. مدارک Diploma اخذ شده در کشور استرالیا امتیاز10
  3. مدارك فني حرفه اي ارزیابی شده توسط کشور استرالیا، امتیاز10
  4. مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد کشور استراليا يا خارج از استراليا امتياز 15
  5. مدرک دكتري از استراليا يا خارج از کشور استراليا امتیاز 20
  • اسپانسر ایالتی
  1. داشتن اسپانسر از ایالتهای استرالیا دارای امتیاز 5
  2. داشتن اسپانسر منطقه های استرالیا دارای امتیاز 10

در نهایت موسسه حقوقی توسعه گران مهر از خوش نام ترین موسسات حقوقی ایران قرار دارد آماده ارائه هر گونه خدمات رسانی به شما هموطنان عزیز در جهت اخذ ویزای تحصیل در دوره های فنی و حرفه ای کشور استرالیا و همچنین انجام مستقیم ویزای کار استرالیا می باشد. توجه داشته باشید که اقدام مستقیم برای ویزای کار استرالیا ممکن است با ریسک تغییر قوانین قبل از ارسال مدارک جهت صدور ویزا به سفارت استرالیا همراه باشد و شما در این مسیر با شرایط دشواری روبرو شده، پول و زمان خویش را از دست رفته ببینید. مدت زمان اقدام برای این ویزا در افراد مختلف متفاوت، ولی از 9 تا 18ماه زمان میبرد. باز هم تصمیم با شما دوست عزیز می باشد. همکاران ما در زمان انجام پروسه در کنار شما خواهند بود و تلاش خود را در جهت موفقیت پرونده تان  بکار خواهند گرفت.

در نهایت موسسه حقوقی توسعه گران مهر که بدون شک از بهترین موسسات حقوقی کشور و از جمله استان فارس میباشد، پاسخگوی تلفنی و حضوری شما دوست و هموطن عزیز متقاضی تحصیل در کشور استرالیا و دیگر کشورهای اروپائی و آمریکائی است و کلیه امور مربوط به پذیرش و اخذ ویزا جهت ورود به کشور استرالیا را در کمتر از 6 ماه با گارانتی و تضمین کامل انجام میدهد.

علاقه مندان به تحصیل دوره های فنی و حرفه ای در استرالیا برای کسب اطلاعات در رابطه با شرایط مهاجرت و شرایط اعزام دانشجو به استرالیا و اخذ ویزای تحصیلی به صورت تضمینی در این کشور می توانند با تحویل مدارک خود که شامل: کپی از همه صفحات گذرنامه و ترجمه مدارک و ریزنمرات دبیرستان، پیش دانشگاهی و دانشگاهی و مدرک زبان و عکس پاسپورتی به وکلای مجرب ما، در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) واقع در تهران و شیراز از موسسات اعزام دانشجو به راحتی و در کمترین زمان ویزای تحصیل دوره های فنی و حرفه ای در استرالیا را دریافت کرده و به ادامه تحصیل دوره های فنی و حرفه ای در استرالیا بپردازند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تحصیل دوره های فنی و حرفه ای در استرالیا می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

2/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *