بورسیه تحصیلی اوکراین

حقایقی در مورد بورسیه تحصیلی اوکراین و یا آموزش رایگان در اوکراین

بورسیه تحصیلی اوکراین به معنای آموزش رایگان یا نسبتا رایگان است، بورسیه برای تحصیل پزشکی و یا مهندسی یا رشته حمل و نقل هوایی در اوکراین ارائه نمیشود. از آنجا که تمام دانشگاه های اوکراین و دانشگاه های دولتی هزینه تحصیل در آنها بسیار کم و با کمک یارانه تحصیلی تا 40٪ کاهش می یابد، حتی برای دانش آموزان بین المللی این هزینه مقرون به صرفه است. در اوکراین هزینه ای را به دانش آموزان اوکراینی برای پرداخت هزینه های شهریه و خرید وسایل ارائه می شود، به این معنی که تحصیل در اوکراین کاملا متناسب به سیستم مالی اکثر افراد است، بورسیه تحصیلی اوکراین کامل به دانشجویان بین المللی ارائه میگردد. وزارت آموزش و پرورش اوکراین و یا هر دانشگاهی در اوکراین هیچ نوع کمک مالی به دانش آموزان خارجی خارج از برنامه بورسیه نمی دهد. دانش آموزان در اوکراین بایستی قادر به پرداخت مخارج زندگی با کمک اسپانسر یا پدر و مادر خود باشد. توصیه ما به همه دانش آموزانی که قصد تحصیل در رشته پزشکی و یا مهندسی در اوکراین را دارند، این است که قبل از ورود به اوکراین تمام بودجه مالی خود را سازماندهی کنند، و از هزینه های تحصیل در اوکراین به طور کامل مطلع شوید. ما دانش آموزان را در صورتی که منابع مالی کافی برای تحصیل ندارند تشویق به گرفتن وام های بانکی و وام های مطالعاتی میکنیم. دانشگاه های پزشکی اوکراین نیز بورسیه تحصیلی اوکراین را ارائه میکنند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

بورسیه تحصیلی اوکراین مرکز مطالعه پزشکی

مرکز مطالعه و درمانی اوکراین کمک مالی متعددی را به بهترین دانش آموزان برای تحصیل در اوکراین  اعطا میکند.  UMEC به بهترین دانش آموزان خود کمک هزینه تحصیلی را سالانه از سال دوم تحصیلی به دانش آموزان اعطا می کند. بورس های تحصیلی دریافت شده توسط دانش آموزان 20٪ از هزینه های شهریه آنها را پوشش می دهد. بورس های تحصیلی اعطا شده به هر دانش آموزان بر اساس شایستگی از دانش آموز متفاوت است. بورس های تحصیلی ملزم به بازپرداخت هستند. بیشتر بورسیه تحصیلی اوکراین ، علمی، هنری، ورزشی و یا سایر فعالیت های فوق نیز نوعی خدمات اجتماعی به دانش آموز هستند.

بورسیه تحصیلی اوکراین

کمک هزینه تحصیلی دانشجویان مرجع

کمک مالی UMEC به دانش آموزان مرجع برای تحصیلات بیشتر در اوکراین اعطا می شود. این بورسیه تحصیلی اوکراین بخشی از هزینه های دانشجویی را برای دانشجویان برتر فراهم میکند. دانشجویان برای اخذ این بورسیه تحصیلی اوکراین بایستی پیش از ورود به دانشگاه درخواست خود را ارسال کنند.

تحصیلات آزاد در اوکراین

راه های مختلفی برای دانش آموزان هوشمند برای به دست آوردن هزینه های شهریه در حالی که تحصیل در اوکراین وجود دارد:

  • دانش آموز می تواند از کمک هزینه تحصیلی UMEC  را به دست آورد. برای استفاده از این خدمات نیاز به تلاش بسیار زیادی نیست نیست و همه دانش آموزان با کمی تلاش و دوندگی می توانند از آن استفاده کنند، دانش آموز می توانند از این خدمات از طریق اینترنت آگاه شوند و برای اخذ آن اقدام کنند.
  • 2.اگر یک دانش آموز در تحصیلات خود موفقیت چشمگیری داشته باشد و بتواند به دانش آموزان دیگر کمک کند و همچنین به عنوان سنبلی برای دیگر دانشجویان باشد از او حمایت مالی خواهد شد که تا حدی به دانش جو در پرداخت شهریه کمک خواهد کرد، و یا حتی دانش آموز بسیار عالی از لحاظ فعالیت های اجتماعی با اثرات خوب است در جامعه می توانند موفق به اخذ بورس تحصیلی جزئی در اوکراین گردند.
  • در طول تعطیلات سه ماه در تابستان هر دانش آموز می تواند برای در دانشگاه و یا در بخشی دیگر به کار مشغول گردد، و توسط این مسئله بخشی از  هزینه های شهریه خود را فراهم کند.

چگونگی پوشش هزینه های زندگی در اوکراین

اگر یک دانش آموز بسیار پر زحمت و سخت کوش هستید، که پوشش دادن هزینه های خود و یا پرداخت مخارج زندگی برای شما مقدرو نیست، مخارج زندگی در اوکراین بسیار پایین است، شما می توانید با انجام کار پاره وقت در اینترنت و یا از طریق کارهای دانشجویی از پس هزینه های زندگی خود در این کشور را فراهم کنید. کار پاره وقت در صورتی که به تحصیل شما صدمه وارد نسازد در حین تحصیل امکانپذیر است، و همچنین شما می توانید در طول تابستان به کشورهای دیگر مانند ایالات متحده آمریکا و بریتانیا مهاجرت کرده و مشغول به شغل تمام وقت در مزارع و یا در مناطق دیگر گردید و هزینه سال تحصیلی بعدی را فراهم کنید. در حالی که دانش آموزان اوکراینی همچنین می توانند با پرستاری از کودکان دیگران، کمک در کارهای خانه به دیگر افراد و کارهای دیگر هزینه تحصیل خود را فراهم کنند. دانش رایانه و اینترنت به شما برای پیدا کردن هر نوع شغل پاره وقت کمک می کند. مهم ترین مسئله این است توانایی های خود را باور کنید و در مورد زندگی خود و انجام کاری که دوست دارید تصمیم بگیرید. و در نهایت شما می توانید با یک موسسه مهاجرتی معتبر تماس بگیرید تا به شما در امر مهاجرت کمک کنند.

با توجه به مورد تایید قرار گرفتن دانشگاه کارازین خارکف اوکراین از نظر وزرات بهداشت تقاضا برای پذیرش این دانشگاه زیاد شد است. جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون اعزام دانشجو و تحصیل در اوکراین می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *