ثبت شرکت در روسیه

کشور روسیه جزو ده اقتصاد برتر جهان در سال 2018 شناخته شده است و به دلیل داشتن قدرت نظامی و سیاسی، یکی از با ثبات ترین کشور ها برای سرمایه گذاری به شمار می رود. روسیه با ایران روابط سیاسی و تجاری خوبی دارد، از این رو می توان این کشور را به عنوان یک مقصد تجاری مناسب در نظر گرفت. متقاضیان برای ثبت شرکت در روسیه باید قوانین مشخصی را رعایت کنند که ممکن است کمی پیچیده باشد و اگر نقصی در این فرایند به وجود آید ممکن است ثبت شرکت با شکست مواجه شود.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

از این رو پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی در زمینه مهاجرت به روسیه از طریق مجموعه حقوقی ما با وکلای ثبت شرکت در این کشور آشنا شوید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند. برای دریافت مشاوره و راهنمایی با کارشناسان ما در مجموعه مهاجرتی اصطهباناتی تماس بگیرید.

صفر تا صد ثبت شرکت در روسیه

کشور روسیه به دلیل برخورداری از منابع طبیعی فراوان، قادر است برای جمعیت در حال رشد خود شرایط مطلوبی را برای زندگی فراهم کند. این کشور از نظر صادرات نیز رتبه بالایی دارد. سرمایه گذاری در روسیه یکی از روش هایی است که در کنار سایر روش ها از جمله تولد در روسیه، ازدواج با شهروند روسی و … می تواند منجر به اخذ اقامت دائم و در نهایت شهروندی این کشور شود.

در سال های اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا، کشور های بسیاری قوانین مربوط به سرمایه گذاری و جذب سرمایه های خارجی خود را آسان تر نموده اند. یکی از روش های کار در روسیه ثبت شرکت در این کشور می باشد، که هم در حوزه کاری قرار گرفته و هم در حوزه سرمایه گذاری. ویزای دریافتی برای ثبت شرکت روسیه، ویزای سرمایه گذاری خواهد بود. این روش از سرمایه گذاری یکی از راه های مطمئن برای دریافت اقامت در روسیه به شمار می رود. پس از دریافت اقامت دائم این کشور می توان نسبت به دریافت تابعیت روسیه نیز از طریق ثبت شرکت اقدام نمود.

بررسی جزئیات ثبت شرکت روسیه

روش های مختلفی برای سرمایه گذاری در روسیه وجود دارد که هر کدام از آن ها سرمایه مشخصی نیاز دارند که بسته به نوع فعالیت تجاری از 10 تا 50 میلیون روبل متغیر خواهد بود. برای ثبت شرکت در روسیه، چنان چه شرکت مورد نظر روسی باشد، سرمایه مورد نیاز، 15 میلیون روبل و در صورتی که شرکت غیر روسی باشد، مبلغ 50 میلیون روبل مورد نیاز خواهد بود. افراد برای ثبت شرکت در این کشور نیازی به رزومه کاری خاصی نخواهند داشت. از این رو این روش می تواند راهی بسیار مناسب برای افرادی باشد که از تمکن مالی مناسبی برخوردارند و به دنبال دریافت اقامت کشور های خارجی هستند.

بررسی روابط اقتصادی ایران و روسیه

روسیه و ایران دارای روابط اقتصادی بسیار مناسبی با یکدیگر هستند. هر دوی این کشور ها از ثروت های طبیعی همچون نفت، گاز و همچنین نیروی انسانی و توان نظامی برخوردار هستند و همین مسئله سبب شده روابط بین ایران و روسیه از اهمیت بالایی برخوردار باشد. خبر خوب این که سرمایه گذاران ایرانی این امکان را دارند که با کم ترین محدودیت ها از روش هایی همچون ثبت شرکت، در این کشور سرمایه گذاری کنند. با به وجود آمدن مشکلات سیاسی میان روسیه و اوکراین و تحریم این کشور توسط کشور های اروپایی، سرمایه گذاری در روسیه با سهولت بیشتری امکان پذیر است.

بررسی روابط اقتصادی ایران و روسیه

بررسی روابط اقتصادی ایران و روسیه

وضعیت اقتصادی روسیه از جنبه‌های مختلف

روسیه یکی از قدرت های اقتصادی در جهان به شمار می رود و رتبه بالایی در صادرات به کشور های دیگر دارد. این کشور بیشترین صادرات خود را در زمینه محصولاتی همچون فلزات، چوب و … انجام می دهد. روسیه از طریق دریا و راه های زمینی ارتباطات مستقیمی با سایر کشور ها دارد و از این طریق سالانه از بازرگانان زیادی استقبال می کند. از آن جایی که این کشور به دریا دسترسی دارد، منابع طبیعی همچون نفت و گاز در روسیه به وفور یافت می شود.

نرخ بیکاری در کشور روسیه پایین است. از این رو نیرو های بومی در زمینه فرصت های شغلی مشکلی ندارند و علاوه بر آن، نیرو های بین المللی نیز می توانند برای کار به این کشور مهاجرت کنند. روسیه وضعیت اقتصادی مناسبی دارد و همین امر سبب شده این کشور برای سرمایه گذاری و همچنین ثبت شرکت، گزینه مناسبی به شمار رود. از این رو افراد دارای تمکن مالی از طریق ثبت شرکت در روسیه به این کشور مهاجرت می کنند.

شرکت‌ های قابل ثبت در روسیه

در صورتی که یک متقاضی خارجی تصمیم به تاسیس یک شرکت در روسیه بگیرد، بایستی با انواع شرکت های موجود در روسیه آشنا شده و سپس شرکت متناسب با منافع خود را انتخاب کند. بر اساس قوانین شرکت های روسی، گزینه های مختلفی برای ثبت وجود دارد که هر کدام دارای شرایط مخصوص به خود می باشد و سرمایه خاصی نیاز دارد. در ادامه می خواهیم به معرفی انواع شرکت های موجود در روسیه بپردازیم:

  • شرکت های با مسولیت محدود (شرکت OOO)
  • شرکت های سهامی خاص (شرکت AO)
  • شرکت سهامی عام

شرکت های با مسولیت محدود (شرکت OOO)

شرکت با مسئولیت محدود (Obshchestvos ogranichennoy otvetstvennostyu) که به اختصار OOO نامیده می شود، محبوب ترین نوع موسسات در روسیه می باشد. این نوع شرکت ها می توانند با حداقل یک سهام دار و حداکثر 50 سهام دار ثبت شوند. حداقل سرمایه لازم برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در روسیه 10.000 روبل معادل 400 دلار آمریکا می باشد. نیمی از این مبلغ باید پس از تاسیس شرکت پرداخت شود و نیمی دیگر در مدت یک سال پرداخت خواهد شد.

سهام اصلی این شرکت ها به سهام مشارکتی تقسیم می شوند و سهام داران هیچ گونه مسئولیتی در قبال تعهدات شرکت نداشته و ضرر و زیان را تا میزان سهم خود جبران می کنند. زمان لازم برای ثبت این نوع شرکت ها دو هفته می باشد و برای ثبت آن ها نیازی به شریک روسی نخواهد بود.

شرکت های سهامی خاص (شرکت AO)

شرکت های سهامی خاص یکی از بهترین نوع شرکت ها در کشور روسیه می باشند که در کوتاه ترین زمان ممکن به ثبت می رسند. در این نوع شرکت ها نیازی به سهام داران مختلف نمی باشد و می توان حتی با یک سهام دار نیز این گونه شرکت ها را ثبت کرد. یکی از مزایای مهم شرکت های سهامی خاص این است که لزومی ندارد حتما یکی از سهام داران یا مدیر شرکت، تابعیت روسیه را داشته باشد. حداقل سرمایه مورد نیاز برای ثبت این شرکت ها 10.000 روبل می باشد و مدت زمان لازم برای ثبت آن حدود 2 ماه خواهد بود.

شرکت های سهامی خاص

شرکت های سهامی خاص

شرکت سهامی عام

شرکت های سهامی عام به صورت کاملا دولتی هستند و بیش از 50 سهام دار می توانند در ان ها شراکت کنند. یکی از مزیت های مهم این شرکت ها، امکان انتقال سهام به غیر می باشد. فرایند ثبت برای شرکت های سهامی عام حدود 6 ماه زمان می برد و حداقل سرمایه اولیه برای ثبت، 100.000 روبل خواهد بود.

در صورتی که قصد ثبت شرکت در روسیه را دارید، برای کسب آگاهی بیشتر در مورد ثبت انواع شرکت و شرایط مورد نیاز برای هر کدام و انتخاب بهترین نوع شرکت، با کارشناسان ما در موسسه حقوقی اصطهباناتی تماس بگیرید.

نمایندگی (Branching)

شرکت های شعبه در اصل نمایندگی شرکت مادر در کشور های دیگر می باشند و هویت حقوقی مستقل از شرکت اصلی ندارند. این نوع شرکت ها نیازی به پرداخت بیمه و مالیات به صورت جداگانه ندارند و پرداخت این موارد بر عهده شرکت اصلی می باشد. همچنین برای ثبت نمایندگی نیازی به سرمایه اولیه نخواهد بود، چرا که سرمایه اولیه توسط شرکت خارجی مایل به تاسیس شعبه در روسیه ارائه می شود. شعبه هم اسم شرکت مادر بوده و قادر به انجام همان فعالیت هایی می باشد که شرکت مادر انجام می دهد. زمان لازم برای ثبت شعبه در روسیه از دو هفته تا دو ماه متغیر است.

شرایط ثبت شرکت در روسیه

برای ثبت شرکت در روسیه شرایط مشخصی وجود دارد که لازم است رعایت شوند. در ادامه به بررسی این شرایط خواهیم پرداخت:

سرمایه لازم

یکی از شرایط ثبت شرکت در روسیه، سرمایه می باشد. سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت در کشور روسیه، بسته به نوع شغل و وسعت شرکت ممکن است متغیر باشد، اما در حالت کلی سرمایه ای بین 20 تا 30 هزار دلار مورد نیاز خواهد بود. این مبلغ جهت افتتاح شرکت و اجاره محلی برای شرکت مورد استفاده قرار می گیرد.

تسلط بر زبان روسی

برای ثبت شرکت در این کشور نیازی به تسلط بر زبان روسی وجود ندارد، علی رغم این که برای کار در روسیه نیاز به آشنایی با زبان وجود دارد. اگر چه تسلط بر زبان روسی روند کار را برای افتتاح شرکت آسان می کند، اما هیچ ضرورتی ندارد.

سابقه کاری

شاید بعضی ها فکر کنند، برای ثبت شرکت در کشور روسیه نیاز به داشتن سابقه کاری می باشد. در صورتی که نیازی نیست تا افراد سابقه کاری در آن حوزه یا حوزه های دیگر داشته باشند. تنها مورد مهم برای ثبت شرکت داشتن یک بیزینس پلن قوی برای ارائه نحوه عملکرد کسب و کار می باشد.

بیزینس پلن یا طرح توجیهی

ارائه بیزینس پلن یا طرح توجیهی یکی از الزامات و شرایط ثبت شرکت در روسیه می باشد. در واقع بیزینس پلن به عنوان یک نقشه راه در طول مسیر می باشد که سرمایه گذار با ارائه آن، هدف و مسیر کسب و کار خود را مطرح می کنند. پس از بررسی بیزینس پلن توسط ادارات مربوطه، تائید یا عدم تائید آن به شخص اعلام می شود.

بیزینس پلن یا طرح توجیهی

بیزینس پلن یا طرح توجیهی

ثبت شرکت در روسیه چه مراحلی دارد؟

برای ثبت شرکت در این کشور هم می توان به صورت حضوری اقدام کرد و هم می توان با دادن حق وکالت و از طریق وکلای مهاجرتی اقدام به این کار نمود. برای ثبت شرکت به صورت حضوری، متقاضی باید با در دست داشتن مدارک لازم از جمله مجوز اقامت کوتاه مدت و ویزای مهاجرت به روسیه از طریق سرمایه گذاری حضور یابد. همچنین می توان درخواست ثبت شرکت در این کشور را به سفارت روسیه در ایران ارائه کرد و نتیجه آن را از طریق سفارت پیگیری نمود. اداره مهاجرت روسیه درخواست ارائه شده را بررسی می کند. مراحل قانونی تاسیس شرکت در روسیه حداقل 2 هفته طول می کشد که در ادامه به این مراحل خواهیم پرداخت:

  1. تنظیم اسناد رسمی شرکت از جمله اساس نامه و تقاضانامه
  2. تهیه مدارک سپرده گذاری در بانک های کشور روسیه به اندازه مبلغ سرمایه گذاری و تعیین سهم هر یک از شرکا
  3. پرداخت هزینه ثبت شرکت در روسیه و تهیه رسید پرداخت
  4. ثبت نام در اداره مالیات استانی که سرمایه گذار در آن آدرس شرکت را ثبت کرده است.
  5. ثبت نام در صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان بیمه اجباری سلامت و سازمان بیمه تامین اجتماعی
  6. افتتاح حساب بانکی برای شرکت
  7. ثبت نام در بانک اطلاعات شرکت ها در مسکو

هزینه ثبت شرکت در روسیه

هزینه ثبت شرکت در روسیه شامل موارد مختلفی می شود، که این موارد عبارتند از: سرمایه لازم برای ثبت شرکت، هزینه مربوط به کار های اداری ثبت شرکت. حداقل میزان سرمایه لازم برای این که بتوان در روسیه یک شرکت ثبت کرد که حدود 20 تا 30 هزار دلار می باشد. در مورد هزینه های مربوط به کار های اداری هم باید گفت که این هزینه ها شامل هزینه ثبت، هزینه جواز کار و هزینه های مربوط به سایر خدمات خواهد بود که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

هزینه ثبت

افرادی که خارج از اتحادیه اروپا می باشند باید حدود 1500 دلار برای ثبت شرکت در روسیه هزینه کنند که این هزینه ها شامل موارد زیر خواهد بود:

  • ثبت شرکت با مسئولیت محدود، آدرس و ایجاد حساب بانکی به نام شرکت
  • هزینه های مربوط به مترجم در طول فرایند ثبت شرکت در این کشور
  • هزینه های محضر و هزینه های جانبی دولت
  • هزینه استخدام موقت مدیرعامل موقت روسی
  • هزینه تغییر و جایگزینی مدیرعامل موقت روسی به مدیرعامل ایرانی

هزینه جواز کار

هزینه لازم برای جواز کار یک تا سه ساله حدود 2000 دلار است که شامل هزینه های زیر خواهد بود:

  • هزینه های مربوط به واریزی های دولتی
  • هزینه آزمون زبان روسی
  • هزینه آزمایش های سلامت و پزشکی

هزینه سایر خدمات

برای تخمین هزینه ثبت شرکت در روسیه علاوه بر هزینه های ذکر شده، افراد باید برای یک سری خدمات نیز جهت ثبت شرکت در کشور روسیه حدود 500 دلار در نظر بگیرند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  • دریافت کد مالیاتی INN شخصی
  • دریافت کد بیمه فردی SNILS
  • افتتاح حساب بانکی شخصی و انفرادی
  • صدور مستر کارت و ویزا کارت
  • تهییه و ارسال اظهارنامه مالیاتی (فقط برای اولین مالیات)

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در روسیه

متقاضیان برای ثبت شرکت روسیه باید مدارک مورد نیاز را تهیه کرده و به سفارت این کشور تحویل دهند. یکی از اصلی ترین مدارک، بیزینس پلن می باشد که در قبولی پرونده تاثیر به سزایی دارد. در ادامه به مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در این کشور اشاره می کنیم:

  • تفاهم نامه و اساسنامه شرکت
  • شناسنامه یا پاسپورت افراد سهام دار در شرکت
  • ارائه بیزینس پلن
  • عنوان مدیر شرکت و اطلاعات شناسایی وی
  • اطلاعات مربوط به آدرس قانونی شرکت روسی از جمله قرارداد اجاره نامه یا سند مالکیت
  • صورت جلسه هیئت موسسین و اطلاعات اعضای هیئت مدیره
  • نامه بانک برای نشان دادن وجود مبلغ سرمایه در سپرده بانکی شخص سرمایه گذار
  • وکالت نامه در صورت انجام مراحل ثبت شرکت از طریق نماینده قانونی

درباره ثبت شرکت در مسکو

مسکو بزرگ ترین شهر روسیه و پایتخت این کشور است و یکی از بزرگ ترین شهر های جهان محسوب می شود. این شهر دارای بزرگ ترین اقتصاد های شهری در اروپا می باشد و بیش از یک پنجم تولید ناخالص داخلی روسیه را به خود اختصاص داده است. نرخ بیکاری در این شهر پایین ترین مقدار را در همه شهر های روسیه دارد. از این رو بسیاری از سرمایه گذاران به دنبال ثبت شرکت در این شهر می باشند. مسکو دارای بیش از 10 میلیون شهروند است، از این رو انتخاب مناسبی برای راه اندازی کسب و کار خواهد بود. به دلیل اوضاع مناسب اقتصادی موجود در مسکو، احتمال موفقیت سریع تر شرکت در این شهر بسیار بیشتر از سایر شهر های روسیه می باشد.

مالیات ثبت شرکت در روسیه چقدر است؟

شرکت های ثبت شده در روسیه هر چند مدت یک بار مشمول پرداخت مالیات می شوند. متقاضیان ثبت شرکت در این کشور باید از این موضوع آگاهی داشته باشند که مالیات های روسیه در سطح منطقه ای، فدرال و یا شهرداری جمع آوری می شوند.

در شرکت های روسیه، مالیات بر درآمد با نرخ استاندارد 20 درصد محاسبه می شود، که البته لازم به ذکر است که شرکت هایی که در حوزه های آموزشی در روسیه فعالیت می کنند و یا خدمات پزشکی ارائه می کنند، معاف از مالیات خواهند بود.

میزان مالیات بر درآمد در روسیه حدود 13 تا 47 درصد حقوق خواهد بود، که این میزان بسته به شغل و درآمد افراد متغیر خواهد بود.

اخذ اقامت روسیه از طریق ثبت شرکت

بسیاری از افراد با هدف دریافت اقامت و تابعیت روسیه اقدام به ثبت شرکت در این کشور می نمایند. داشتن اقامت و پاسپورت این کشور مزایای زیادی به همراه خواهد داشت. افراد با ثبت شرکت در روسیه ابتدا یک اقامت یک ساله دریافت می کنند. پس از اتمام این مدت، متقاضیان می توانند برای دریافت اقامت 3 ساله درخواست دهند. پس از گذشت 2 تا 3 سال از ثبت شرکت، می توان اقدام به دریافت اقامت دائم روسیه نمود. افراد می توانند پس از دریافت اقامت دائم، برای دریافت پاسپورت این کشور اقدام نمایند. فرایند دریافت پاسپورت پس از اقامت دائم، یک سال به طول می انجامد.

بررسی مزایای ثبت شرکت در کشور روسیه

هر ساله سرمایه گذاران زیادی اقدام به ثبت شرکت در کشور روسیه می کنند و از مزایای آن بهره مند می شوند. در ادامه قصد داریم به برخی از مزایای ثبت شرکت در این کشور بپردازیم:

  • از طریق ثبت شرکت روسیه افراد می توانند به راحتی به بازار های اروپایی دسترسی پیدا کنند.
  • امکان دریافت اقامت دائم پس از 5 سال برای خود و خانواده متقاضی وجود دارد.
  • افراد به راحتی می توانند صادرات و واردات انجام دهند.
  • بین سرمایه گذاران داخلی و خارجی در روسیه هیچ گونه تبعیضی وجود نداشته و همه با هم یکسان هستند.
  • متقاضیان پس از اخذ اقامت دائم از طریق ثبت شرکت در این کشور، می توانند از تحصیل رایگان در روسیه برخوردار شوند.
  • امکان افتتاح حساب در تمام بانک های روسیه وجود خواهد داشت.
  • افراد برای ثبت شرکت نیازی به مدیر و یا شریک روسی نخواهند داشت و مالکیت صد در صد امکان پذیر می باشد.
  • سرمایه گذاران امکان انجام فعالیت تجاری در یکی از قدرتمند ترین کشور های جهان از نظر اقتصادی را خواهند داشت.
  • افراد می توانند از امکانات رفاهی این کشور بدون هیچ محدودیتی بهره مند شوند.
  • در سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در روسیه، نرخ مالیات به صورت معقول می باشد.
  • قوانین گمرکی مانند ترخیص بار در روسیه استاندارد بوده و سخت گیری های بی معنی نخواهد داشت.

بررسی تراز تجاری روسیه

یکی از اقداماتی که باید قبل از ثبت شرکت در روسیه انجام داد، بررسی تراز تجاری این کشور می باشد. تراز تجاری روسیه در ماه ژانویه سال 2022 نسبت به ماه های گذشته کاهش زیادی داشته است. در واقع تراز تجاری این کشور در ژانویه 2022 برابر با 22.5 میلیارد دلار بوده است در حالی که در ماه قبل این مبلغ 27.7 میلیلرد دلار بود. داده های تراز تجاری روسیه به صورت ماهانه آپدیت می شوند. تراز تجاری روسیه از سال 1998 تا ژانویه 2022 به طور متوسط حدود 11.9 میلیارد دلار بوده است. این مقدار در سال 2021 به بالا ترین میزان خود رسید که دلیل کاهش آن، جنگ با اوکراین می باشد.

بررسی بازار بورس روسیه و شرکت‌های فعال و تأثیرگذار در بورس این کشور

بورس روسیه در سال های گذشته وضعیت بسیار مناسبی داشت، اما جنگ این کشور با اوکراین سبب شد، بورس مسکو و … به شدت افت کند. پس از تنش های سیاسی بین دو کشور اوکراین و روسیه، این کشور نتوانست بورس خود را از این تنش ها در امان نگه دارد. از طرفی بسیاری از کشور های غربی در راستای تحریم روسیه اقداماتی انجام دادند که سبب فروش شدید سهام در بورس این کشور شد. در واقع سرمایه گذاران ترجیح دادند که از بازار های مالی پر خطر در این کشور همانند بازار طلا خارج شوند.

در زمان جنگ روسیه و اوکراین بازار های مالی بیشترین ضرر را متحمل شدند. شرکت های فعال روسیه که بیشترین تاثیر را در بورس این کشور داشتند، عبارتند از: شرکت BlackRock، Legal & General Group Plc، Caoital Group و … .

ثبت شرکت در روسیه با خدمات موسسه اصطهباناتی

ثبت شرکت یکی از روش های سرمایه گذاری و شروع یک تجارت می باشد که صاحبان کسب و کار باید پیش از هر اقدامی اطلاعات لازم را در این خصوص کسب کنند. متقاضیان برای ثبت شرکت در روسیه باید از دانش حقوقی لازم در این زمینه برخوردار باشند و بتوانند مراحل قانونی این کار را انجام دهند. در صورتی که افراد به قوانین مربوطه آشنایی نداشته باشند، ممکن است در پروسه ثبت شرکت با شکست مواجه شوند. از این رو ما به شما توصیه می کنیم به کارشناسان ما در مجموعه حقوقی اصطهباناتی مراجعه کنید و تمام اطلاعات مربوط به ثبت انواع شرکت ها در روسیه را از مشاوران ما دریافت نمایید.

متخصصیان ما در این مجموعه با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه ثبت شرکت در کشور های مختلف، این اطمینان را به شما می دهند که تجارتی موفق در روسیه راه اندازی کنید و تا پایان مسیر همراه شما خواهند بود.

سخن پایانی

ثبت شرکت در روسیه یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری در این کشور به شمار می رود. در این مقاله به انواع شرکت های قابل تاسیس در این کشور اشاره کردیم و همچنین شرایط ثبت شرکت در روسیه و هزینه های این کار مورد بررسی قرار گرفت. ثبت شرکت در این کشور مزایای بسیاری برای افراد دارد که یکی از اصلی ترین این مزایا، دریافت اقامت دائم روسیه می باشد. افراد می توانند برای دریافت اقامت دائم این کشور، پس از گذشت 3 سال از ثبت شرکت و پرداخت به موقع مالیات ها اقدام نمایند. در صورتی که قصد قبت شرکت در کشور روسیه را دارید، می توانید با کارشناسان ما در موسسه حقوقی اصطهباناتی تماس بگیرید و مشاوره های لازم را دریافت کنید. همچنین می توانید سوالات و ابهامات خود را در خصوص ثبت شرکت در این کشور در قسمت نظرات مطرح کنید تا متخصصان ما در اولین فرصت پاسخ گو باشند.

سوالات متداول در مورد ثبت شرکت در روسیه

1- آیا با ویزای ثبت شرکت امکان همراهی خانواده به روسیه وجود دارد؟

بله، متقاضی می تواند همسر و فرزندان زیر 18 سال خود را همراه خود در این کشور داشته باشد.

2- هزینه ثبت شرکت در روسیه چقدر است؟

حداقل هزینه برای ثبت شرکت در این کشور بین 20 تا 30 هزار دلار می باشد.

3- آیا برای ثبت شرکت در این کشور حتما باید به روسیه سفر کرد؟

خیر. متقاضی می تواند ازطریق دادن وکالت به نماینده قانونی شرکت و از طریق وکلای مهاجرت اقدام ثبت شرکت نماید.

4- نرخ مالیات برای شرکت ها در روسیه چقدر است؟

نرخ مالیات ها در این کشور 20 درصد می باشد.

5- آیا برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در روسیه، نیاز به شراکت با شهروند روسی می باشد؟

خیر، متقاضیان خارجی می توانند بدون نیاز به شراکت با شهروندان روسی اقدام به ثبت شرکت نمایند.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *