راه اندازی تجارت در هلند برای مهاجرین

اگر شما می خواهید که خود ریاست را به دست بگیرید، باید بدانید که شروع تجارت در هلند بهترین گزینه انتخابی برای شما خواهد بود.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

بررسی شرایط مهاجرت از طریق شروع تجارت در هلند

مهاجرت سرمایه گذاری یکی از راه های مهاجرت و اخذ اقامت در این کشور می باشد، دیگر روش های مهاجرت از طریق تخصص و اخذ اقامت از طریق خرید ملک و اخذ ویزای کار می باشد. شروع تجارت در این کشور دارای شرایط خاصی می باشد و اشخاص در صورت داشتن شرایط می توانند از امکانات این ویزای سرمایه گذاری بهره مند شوند. افراد میتوانند پس از اخذ ویزای سرمایه گذاری نسبت به اخذ شهروندی هلند از طریق سرمایه گذاری اقدام کنند.

افرادی که از شرایط مالی نسبتاً خوبی برخوردار هستند شروع تجارت در هلند گزینه بسیار مناسبی برای ایشان فراهم است. همه ساله عده ی زیادی به قصد تجارت و مهاجرت به این کشور از این روش اقدام می کنند، جهت اطلاع از شرایط مهاجرت به این کشور و اخذ اقامت و تابعیت این کشور می توانید با موسسه تماس حاصل فرمایید. البته روش های دیگر مهاجرت به این کشور نیز از طریق تحصیل یا کار می باشد. ما در این مقاله سعی نموده ایم اطلاعات لازم و قوانین جدید سرمایه گذاری را به صورت کلی مطرح کنیم. در عین حال جهت اطلاع از شرایط سرمایه گذاری و مهاجرت به هلند می توانید با مشاورین موسسه حقوقی توسعه گران مهر تماس حاصل فرمایید.

راه اندازی تجارت در هلند برای مهاجرین

در ابتدای شروع تجارت و کسب کار بایستی از مواردی نظیر  قیمت ملک و هزینه زندگی، هزینه و مبلغ شروع تجارت در این کشور اطلاعات کسب کنند. و همچینین از معایب و مشکلات و مزایای شروع تجارت در این کشور به طور کامل آگاه شوند.

شرایط مهاجرت به هلند از طریق تخصص نیز وجود دارد. اما در هر کشوری متفاوت می باشد.

چرا آغاز تجارت در هلند

تبدیل شدن به یک کارفرما در این کشور می تواند جایگزین خوبی برای یافتن یک شغل مناسب در این کشور باشد. به لطف استفاده گسترده از زبان انگلیسی، باید بدانید که چشم اندازهای بین المللی گسترش بسیاری پیدا کرده است. این درحالیست که کشور هلند خود را به عنوان یک مرکز راه اندازی تجارت در اروپا تعریف خواهد کرد.

چگونگی راه اندازی کسب و کار در هلند

چندین مراحل اداری که بایستی افراد در زمان راه اندازی تجارت رعایت نمایند به شرح ذکر شده در ذیل خواهد بود:

  • اخذ مجوز کار و اقامت
  • ساختار حقوقی
  • ثبت نام کسب و کار
  • مالیات و BTW
  • مدیریت
  • بیمه و حقوق بازنشستگی
  • طرح کسب و کار و مسائل دیگر

راهنمای سرمایه گذاری

سرمایه‌ گذاری یا کار آزاد در کشور هلند می تواند به روش‌های زیادی انجام شود و از روش های حقوقی‌ متعددی انجام پذیرد. یک خارجی می تواند برای سرمایه‌گذاری یا کار آزاد خود مهم ترین گونه‌های حقوقی زیر را انتخاب نماید، انواع نحوه و شرایط سرمایه گذاری و انواع مختلف سرمایه گذاری در زیر آمده است:

  1. فعالیت حرفه‌ای فردی (مانند رستوران، مغازه فرش فروشی)
  2. ثبت شرکت مدنی (با حداقل2 نفر) (ثبت شرکت با چند نفر)
  3. ثبت شرکت های تضامنی شخصی
  4. ثبت شرکت با مسئولیت محدود
  5. ثبت شرکت سهامی
  6. ثبت شعبه شرکت
  7. ثبت شعبه مستقل
  8. ثبت شعبه وابسته (مانند دفتر کارخانه، انبار پخش کالا و یا کارگاه و…)
  9. دفتر نمایندگی

تعداد سهامداران برای ثبت شرکت در هلند بسیار حائز اهمیت می باشد. در برخی کشورها محدودیتی برای تعداد شرکا در ایجاد شرکت وجود دارد. برای شروع تجارت و کسب کار بایستی مراحل سرمایه گذاری تحت یک بیزینس پلن نوشته شود. برای نوشتن بیزنس پلن یا برنامه تجاری برای شروع تجارت در هلند باید موراد زیر را در نظر گرفت:

  • خلاصه ی کارهای اجرایی اولیه و اهداف کسب و کار
  • انتظاراتی که از خدمات می رود
  • تعیین تیم مدیریت
  • نوع سهام شرکت و همچنین شرایط خرید سهام
  • برآوردهای مالی و هزینه ها:
  • هزینه ثبت شرکت
  • شرایط خرید سهام شرکت در هلند
  • میزان و مبلغ تمکن یا ساپورت مالی
  • کمترین مبلغ سرمایه گذاری (حداقل سرمایه برای ثبت شرکت)
  • هزینه و مبلغ سرمایه گذاری
  • هزینه نگهداری سالانه شرکت

اقامت و مجوز کار در هلند

اگر شما قصد راه اندازی تجارت در هلند را در سر دارید شما بایستی در وحله اول از اینکه می توانید در هلند اقامت داشته باشید و یا خیر مطمئن شوید. شهروندان متعلق به اروپا، منطقه اقتصادی اروپا و یا سوئیس قادر به زندگی و کار کردن در هلند بدون اخذ مجوز خواهند بود این درحالیست که تمامی قوانین و مقررات تحت نظارت اروپا خواهد بود.

اگر شما متعلق به اروپا، منطقه اقتصادی اروپا و یا سوئیس نمی باشید شما ملزم به دادن درخواست جهت اخذ مجوز اقامت (MVV) و در برخی موارد مجوز کار (TWV) خواهید بود.

اخذ مجوز اقامت برای استخدام شدن

در کشور هلند درخواست دادن جهت اخذ مجوز اقامت به معنای استخدام شدن توسط کارفرما خواهد بود. این درخواست مجوز کار بر اساس سیستم خاصی صورت خواهد گرفت و تمامی موارد جهت دستیابی به موفقیت بایستی رعایت گردد. مورد مهم اینکه فرد کارفرما و شرکت او بایستی به کشور هلند خدمت نماید و این امر ضروری خواهد بود.

ویزای کارآفرینی

از سال 2015 کشور هلند اخذ مجوز اقامت را به عنوان اخذ ویزای کارآفرینی معرفی کرد. این امر مستلزم اخذ مجوز اقامت یکساله و فعالیت کارفرمایی که نسبت به شروع تجارت در هلند اقدام کرده است خواهد بود.

به رسمیت شناخته شدن حرفه مورد نظر

در کشور هلند بسیاری از حرفه ها تابع قوانین و مقررات خاصی خواهند بود. این حرف مواردی نظیر: پزشکی، علوم و گرایش های حقوقی را در بر خواهند گرفت. این امر به معنای این است که صلاحیت شما بایستی به رسمیت شناخته شود تا اینکه فرایند راه اندازی تجارت در بخش های مختلف صورت گیرد. اگر شما صلاحیت مربوطه را کسب کرده اید و دیپلم را خارج از منطقه هلند اخذ کرده اید، سپس شما به اخذ مجوز فعالیت در هلند نیاز خواهید داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر به EP nuffic list of regulated professions در هلند مراجعه نمایید. جهت به رسمیت شناخته شدن صلاحیت خود، شما ملزم به برقراری ارتباط با مقام هایی که صلاحیت شما را مورد ارزیابی قرار دهند خواهید بود.

گزینش شکل قانونی تجارت

پس ازاینکه از اقامت خود در کشور هلند مطمئن شدید، شما ملزم به تصمیم گیری در خصوص نوع تجارت خود در این کشور خواهید بود. این بسیار مهم است که تجارت مورد نظر مناسب با فعالیت های شما باشد و شما از قبل نسبت به تجارت و مالیات مورد نظر آگاهی داشته باشید.

اشکال تجارت قانونی در هلند

در این مقاله یک نگرش کلی در خصوص اشکال مختلف تجارت در هلند آورده شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر ساختار پیشنهاد می شود که به وب پیج legal business forms page. مراجعه نمایید.

ساختار تجارت های ثبت نشده (Rechtvormen zonder rechtspersoonlijkheid)

در این اشکال حقوقی (که دسترسی به برخی از آنان به صورت شخصی می باشد)، انواع مختلف تجارت ها آورده شده است و به شرح ذکر شده در ذیل خواهد بود:

  • Eenmansza تنها معامله گر / یک کسب و کار شخصی
  • Vennootschap Onder firma اطلاعات (VOF): تضامنی
  • Maatschapتجاری / همکاری حرفه ای
  • Commanditaire vennootschap (CV) مشارکت محدود

ساختار کسب و کارهای مشارکتی (Rechtvormen met rechtspersoonlijkheid)

در این اشکال حقوقی، تمامی دارایی های خصوصی به ثبت رسیده است و در اکثر موارد از بدهی های موجود در تجارت حفاظت خواهد شد.

  • Besloten vennootschap (BV) شرکت خصوصی محدود (و یا شرکت با مسئولیت محدود)
  • Naamloze vennootschap (NV) شرکت سهامی عام PLC
  • ( Coöperatie EN onderlinge waarborgmaatschappij) تعاونی ها و جوامع بیمه متقابل
  • Stichting پایه و اساس
  • VERENIGING ارتباط

اشکال حقوقی انواع مختلفی از کسب و کار را در بر خواهند گرفت. به عنوان مثال باید بدانید که مترجمان آزاد (ZZP) و یا صاحبان کسب و کار کوچک معمولا ساختار eenmanzaak را انتخاب می نمایند. این درحالیست که رایج ترین شکل تجارت های بزرگ BV خواهد بود.

این درحالیست که گروه دندانپزشکان که درحال افتتاح کلینیک می باشند ممکن است maatschap را انتخاب نمایند. اگر شما به عنوان عامل یک سازمان غیرانتفایی می باشید ممکن است ساختار stichting را انتخاب نمایید.

ثبت تجارت در KVK

هنگامی که شما تصمیم به شروع کسب وکار گرفتید پس از آن شما ملزم به ثبت آن در KVK خواهید بود. این درحالیست که این امر به معنای ثبت در اتاق بازرگانی و ثبت تجارت در دفاتر ثبت خواهد بود.

بخاطر داشته باشید که فرایند ثبت به مدت یک هفته به طول می انجامد و این امر بایستی قبل از شروع فرایند کسب و کار نیز صورت گیرد.

جهت انجام فرایند ثبت شما ملزم به ثبت تجارت خود در شهرداری بومی، اثبات آدرس مسکونی و … خواهید بود.

علاوه بر این شما ملزم به انتخاب یک نام برای تجارت خود ( نامی که بایستی از پیش تعیین شود)، تهیه شرح فعالیت های تجاری و سایر موارد دیگر خواهید بود. این درحالیست که امکان بررسی تمامی اسامی در صفحه مرورگر theKvK برای شما وجود خواهد داشت. اگر تجارت شما هنوز به ثبت نرسیده است پس از آن شما و دیگر شرکا ملزم به تکمیل فرم و ثبت نام در KVK خواهید بود. باید بدانید که کسب و کارهایی نظیر: BV و یا  stichting بایستی در ذفتر ثبت اسناد رسمی نیز به ثبت برسند. این درحالیست که فرم KVK در دفتر ثبت اسناد رسمی به شما ارائه خواهد شد.

روند ثبت تجارت در هلند

در اینجا فرایند ثبت تجارت به شرح ذکر شده در ذیل خواهد بود:

در وحله اول شما ملزم به تکمیل فرم در صفحه KVK’s registration خواهید بود. این را بخاطر داشته باشید که تمامی فرم های قانونی به زبان انگلیسی و یا هلندی خواهد بود. شما قادر به تکمیل فرم بر روی مانیتور و سپس پرینت گرفتن آن به هر دو زبان خواهید بود. بخاطر داشته باشید که شرح فعالیت های تجاری بایستی به زبان هلندی نیز ترجمه گردد.

اگر شما به زبان هلندی مسلط می باشید شما قادر به تکمیل فرم KVK به صورت آنلاین خواهید بود. در این صفحه شما قادر به گزینش شرکت و یا نوع همکاری (onderneming rechspersoon) و سپس تکمیل جزئیات تجارت خود در هلند خواهید بود.

هنگامی که شما نسبت به تکمیل فرم مبادرت ورزیدید قدم بعدی در رابطه با ملاقات با شعبه بومی KVK در صفحه ملاقات afspraak maken)) خواهد بود.

پس از بازدید کردن از صفحه ذکر شده شما ملزم به رعایت کردن موارد ذکر شده در ذیل خواهید بود:

  • ارائه فرم تکمیل شده
  • پرداخت هزینه ها (معمولا 50 یورو)
  •  ID  و یا گذرنامه ای معتبر، مجوز اقامت و یا گواهینامه رانندگی هلندی
  • آدرس و شماره کسب و کار و اطلاعات تماس (از جمله قرارداد مجوز کسب و کار که در آدرس منزل خود قرار گرفته است، شما می توانید تمامی سوالات خود را در قسمت پرسش و پاسخ ببینید).
  • هنگامی که شما فرایند ثبت تجارت را به پایان رسانیدید، شما به عنوان یک عضو KVK منحصر به  فرد شناخته خواهید شد. علاوه بر این شما قادر به استفاده از تمامی فاکتورها و شروع تجارت جدید خواهید بود.

مالیات تجارت در هلند

بخاطر داشته باشید که تجارت شما بایستی در Belastingdienst (اداره ثبت مالیات هلند) نیز به ثبت برسد. پیشنهاد می شود که هرچه سریع تر فرایند ثبت صورت گیرد، باید بدانید که کسر مالیات بر ارزش افزوده در سرمایه گذاری به معنای شروع تجارت خواهد بود. اگر آغاز تجارت شما ثبت نشده است پس از آن شما قادر به ثبت تجارت خود در Belastingdienst در طول فعالیت و در طول ملاقات با KVK خواهید بود. اگر آغاز تجارت شما (BV، NV، cooperatie، stichting،VERENIGING) به ثبت رسیده است پس از آن شما ملزم به ثبت آن در دفتر ثبت اسناد رسمی Belastingdienst خواهید بود.

انواع مالیات ها جهت تجارت

اگر شما نسبت به شروع تجارت در هلند مبادرت ورزیده اید شما ملزم به پرداخت مالیات به شرح ذکر شده در ذیل خواهید بود:

  • BTW (مالیات بر ارزش افزوده)
  • مالیات بر درآمد
  • مالیات بر حقوق (اگر شما فرد استخدام شده ای هستید)
  • مالیات بر شرکت (تنها در خصوص شرکت های در حال فعالیت صدق می کند)

BTW (مالیات بر ارزش افزوده)

در اغلب تجارت ها پرداخت مالیات بر ارزش افزوده ضروری خواهد بود، مالیاتی که به عنوان BWT شناخته خواهد شد. مالیاتی که به تمامی محصولات و خدمات فروخته شده در هلند تعلق خواهد گرفت. در نتیجه تمامی کسب و کارها ملزم به پرداخت مالیات بر ارزش افزوده (مالیاتی که حدود 21 درصد از کل فروش می باشد) نیز خواهند بود. اداره مالیات در هر یکسال چهار بار به جمع آوری مالیات خواهد پرداخت و اعلامیه مالیات بر ارزش افزوده را به اشخاص اعلام خواهد کرد.

مالیات بر ارزش افزوده در تجارت هلند

زمانی که شما در قبال ارائه خدمات و یا فروش محصولات برای مشتریان فاکتور صادر کردیدشما ملزم به پرداخت مالیات بر ارزش افزوده 21 درصدی نیز خواهید بود. این مبلغ بایستی کنار گذاشته شود و در اختیار اداره مالیات قرار گیرد.  فرد محاسبه گر (و یا حسابدار) بایستی اعلامیه مالیات بر ارزش افزوده را محاسبه نماید و آن را به اداره مالیات انتقال دهد. شما می توانید هزینه مالیات بر ارزش افزوده را از هزینه های مواد غذایی، هزینه های سفر و یا خرید وسایل کسر نمایید.

براساس تجارت های کوچک (kleineondernemersregeling) اگر شما مبلغی کمتر از 1883 یورو (پس از کسورات) را جمع آوری کرده اید شما ملزم به پرداخت مالیات کمتر و یا پرداخت هیچگونه مالیات به Belastingdienst. خواهید بود.

اگر شما مبلغ مالیات بر ارزش افزوده را در زمان موعد پرداخت نکرده اید و یا اینکه پرداخت شما با تاخیر مواجه شده است پس از آن شما جریمه خواهید شد.

مالیات بر درآمد (inkomstbelasting)

اگر شما فردی کارمند می باشید و کارفرمایی در اختیار دارید شما ملزم به محاسبه اظهارنامه سالیانه مالیات بر درآمد خود خواهید بود. در هنگام محاسبه مالیات بر درآمد شما قادر به شرح پیچیدگی کار و اثبات دسترسی کارآفرین به مزایای مالیاتی در شرایط خاص نیز خواهید بود. بخاطر داشته باشید که وجود یک حسابدار خبره که شما در محاسبه مالیات بر درآمد یاری نماید ضروی خواهد بود.

مالیات بر حقوق و دستمزد (loonheffing)

اگر شما کارمندانی را در اختیار دارید پس به عنوان یک کارفرما ملزم به شرح و پرداخت مالیات بر حقوق و دستمزد خواهید بود. مالیات بر حقوق و دستمزد مواردی نظیر: مالیات دستمزد، بیمه و سهم بازنشستگی را در بر خواهد گرفت.

مالیات بر شرکت (vennootschapsbelasting)

اگر شما کسب و کار خاص نظیر: BV و یا NVرا انتخاب کرده اید، سپس شما به محاسبه و پرداخت مالیات بر شرکت نیاز خواهید داشت. سازمان ها و انجمن ها برخی اوقات نیاز به وضع اظهارنامه مالیاتی شرکت نیز خواهند داشت.

معافیت از مالیات جهت شروع تجارت های جدید

چندین مزیت مالیاتی وجود دارد که به طور کلی به عنوان ondernemersaftrek در نظر گرفته خواهد شد. این مزایا در سال های اول و برای کسب و کارهای جدید قابل دسترس خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص معافیت های مالیاتی به صفحه no legal form page. مراجعه نمایید.

دیگر معافیت های مالیاتی موارد ذکر شده در ذیل را در بر خواهد گرفت:

  • اعتبار مالیاتی عمومی (ALGEMENE heffingskorting)
  • اعتبار مالیاتی کار (arbeidskorting)

مدیریت تجارت

اخذ کسب و کار در هلند به معنای حفظ سوابق کاری به مدت 7 سال خواهد بود. این مورد هر دو پرونده های الکترونیکی و برگه ثبت که به شرح ذکر شده در ذیل می باشد را در بر خواهد گرفت:

  • ارسال فاکتورها
  • دریافت فاکتورها
  • اظهارات بانک
  • قراردادها و توافقات
  • هزینه های تجارت

چگونگی ساخت فاکتور

در زمان ساخت یک فاکتور شما ملزم به پیروی کردن از موارد ذکر شده در ذیل خواهید بود:

  • تاریخ و تعداد فاکتورها
  • نام کسب و کار، آدرس،BTW  و شماره  KVK
  • نام و آدرس مشتری
  • شرح محصول و یا خدمات
  • قیمت استثنای BTW (مالیات بر ارزش افزوده)
  • BTW (مقدار مالیات بر ارزش افزوده)

بیمه و حقوق بازنشستگی

شما به عنوان یک صاحب کسب و کار مستقل قادر به در معرض خطر گرفتن در صورت مشاهده شرایط ذکر شده در ذیل خواهید بود:

  • ناتوانی در انجام کار بدلیل بیماری و یا حادثه
  • آسیب به کسب و کار خود از طریق آتش و یا سرقت
  • برعهده گرفتن مسئولیت اشتباهات و یا آسیب ها
عوامل دیگری که شما مسئولیت آن را به عنوان یک کارآفرین خواهید داشت عبارتند از:
  • زایمان خود / مرخصی والدین
  • بازنشستگی خود

اخذ بیمه در برابر خطرات می تواند سلامت شما را تضمین کند و تاثیرات منفی را از تجارت شما به دور سازد. در اینجا یک دید کلی در رابطه با انواع بیمه ها و برای صاحبان تجارت به شرح ذکر شده در ذیل خواهد بود:

بیمه شخصی:

از انواع بیمه های شخصی موارد ذکر شده در ذیل را در بر خواهد گرفت:

بیمه درمانی – این بیمه برای تمامی افراد مقیم درهلند ضروری خواهد بود.

بیمه بطلان – یا خصوصی (از طریق ارائه دهنده بیمه)، بصورت داوطلبانه (از طریق UWV) و برای پوشش معلولین و یا افرادی که در کار ناتوانند.

بیمه حوادث – پرداخت یکجا در صورتی که ناتوانی ناشی از حادثه باشد.

مرخصی زایمان – تحت برنامه های زنان و زایمان افراد از حرفه خود سود خواهند برد. (ZEZorzwangerschapsuitkering)

کارآفرینان زن می توانند به منظور بارداری و استفاده از مزیت های بارداری حداقل 16 هفته مرخصی داشته باشند.

بازنشستگی و یا سیاست سالیانه – باید بدانید که حقوق بازنشستگی در هلند برای زندگی کردن کافی نخواهد بود. لذا انتظار می رود که کارآفرینان دیگر طرح های بازنشستگی (طرح بازنشستگی سالیانه) را برای افراد در نظر بگیرند.

بیمه حرفه ها

  • این بیمه بصورت اختیاری می باشد و تجارت های ذکر شده در ذیل را در بر خواهد گرفت:
  • تجارت و یا مسئولیت بیمه حرف – اگر شما و یا شرکت شما مسئولیت جبران آسیب ها را بر عهده دارد.
  • هزینه های حقوقی بیمه – برای پوشش دهی هزینه های قانونی اگر این تجارت با دادگاه در ارتباط باشد.
  •  بیمه خسارات- که خسارات مرتبط با آتش سوزی و توقف کار به مدت بسیار کم را پوشش خواهد داد.
  • بیمه اموال – برای تجهیزات ماشین آلات و یا وسایل ساختمانی
  • بیمه شراکت و یا همکاری – اگر شما بدلیل بیماری قادر به همکاری با شریک خود نمی باشید.
  • بیمه حوادث مربوط به ماشین آلات – برای پوشش دادن تعمیرات
  • بیمه رایانه – برای آسیب های ناشی از ویروس ها، قطع برق و یا از دست دادن اطلاعات
  • بیمه حمل و نقل کالا – برای محافظت از کالاها تا زمانی که به مقصد خود رسند.
  • بیمه اعتباری – برای پوشش دهی فاکتور های پرداخت نشده به بدهکاران.
  • دیگر بیمه های تجاری اضافی در صفحه وب تجارت قابل دسترس خواهد بود.
  • اگر شما کارمندانی را در اختیار دارید به صورت خودکار مالیات بر دستمزد به آنان تعلق خواهد گرفت.

شرایط و ضوابط

برای کمک به محافظت از خود در برابر درگیری ها شما قادر به استفاده از شرایط و ضوابط برای ارائه کالاها و خدمات خواهید بود.

طرح های تجاری و دیگر عناوین

یک بخش اساسی از تجارت مربوط به آماده کردن طرح هایی توسط رئیس و ایجاد تجارتی استراتژیک برای ارائه خدمات به مشتریان خواهد بود. این امر مستلزم ایجاد وب سایت ها، تمکن مالی و ایجاد برنامه های بازاریابی خواهد بود.

پس از اینکه شما تجاری را در هلند راه اندازی کردید زمان آن است که زبان هلندی را فراگیرید. این مسئله نه تنها به مدیریت تجاری شما کمک خواهد کرد بلکه شما را در جهت امر Belastingdienst یاری خواهد کرد. این درحالیست که امکان برقراری ارتباط با مشتریان و ارائه بهترین خدمات به آنان برای شما وجود خواهد داشت.

منابع برای راه اندازی تجارت های جدید

  • سایت KVK در زبان انگلیسی
  • روشور KVK در شروع یک کسب و کار خود به کار
  • پاسخ برای کسب و کار
  • راه اندازی دلتا
  • Ondernemersplein

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط اخذ تابعیت از طریق سرمایه گذاری  و شرایط اخذ اقامت با سرمایه گذاری در هلند و شروع تجارت در هلند شما باید با سفارت این کشور تماس گرفته یا به یک موسسه مهاجرت مراجعه کنید.

آیا شما بدنبال اطلاعاتی در خصوص مدیریت تجارت های جدید می باشید؟ پیشنهاد می شود که فهرست اسامی مشاورین مالیاتی و حسابداران ما را بررسی نمایید.

با توجه به اینکه سرمایه گذاری در هر کشوری همواره با ریسک همراه است, بهتر است متقاضیان ورود به هلند ابتدا گزینه های کم ریسکتر مانند تحصیل را در دستور کار خود قرار دهند و سپس با حضور در هلند و با توجه به علاقه همیشگی دولت ها به جذب سرمایه خارجی و با سرمایه کمتر,خود به سرمایه گذاری اقدام نمایند.

در نهایت موسسه برگزیده اصطهباناتی از بهترین موسسات حقوقی کشور با کمک وکیل مهاجرت به هلند با سرمایه گذاری در دفاتر تهران و شیراز آماده پاسخگوی تلفنی و حضوری شما دوست و هموطن عزیز و کلیه امور مربوط به پذیرش و اخذ ویزا و اقامت با گارانتی و تضمین کامل می باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *