ثبت شرکت در لتونی Latvia

کشور لتونی Latvia یکی از کشورهای اروپایی با دارا بودن رشد اقتصادی در سطح عالی و همچنین دارا بودن عضویت کشورهای اتحادیه اروپا و پیمان شینگن یکی از کشورهای مناسب برای سرمایه گذاری است. در سال های اخیر بسیاری از متقاضیان بین‌المللی و از جمله ایرانی ها از طریق سرمایه گذاری در ثبت شرکت به این کشور مهاجرت کرده اند. در واقع مهاجرت به لتونی از طریق سرمایه گذاری در ثبت شرکت را می توان از بهترین روش های اخذ اقامت دائم این کشور و برخورداری از مزایای شگفت انگیز آن برای متقاضیان ایرانی به شمار آورد. بر این اساس ما کارشناسان و مشاوران موسسه مهاجرتی اصطهباناتی سعی کرده ایم در این مقاله همه اطلاعات لازم در مورد سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در جمهوری لتونی را به شما متقاضیان ارائه دهیم. اگر قصد ثبت شرکت در لتونی را دارید و از نحوه ثبت، مراحل و هزینه های ثبت شرکت تجاری در این کشور و دیگر جزئیات مهم آن آگاهی ندارید، با صرف کمی وقت و مطالعه این مقاله به اطلاعات جالبی دست پیدا می کنید. با ما همراه باشید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

همه چیز درباره ثبت شرکت در لتونی

کشور لتونی دارای رتبه 50 در میان برترین کشورهای جهان از نظر رشد اقتصادی است. جمهوری لتونی با دارا بودن ویژگی هایی مانند پایین بودن هزینه های زندگی، پایین بودن هزینه های ثبت شرکت و سودآور بودن شرکت های تجاری در حوزه های تکنولوژی دارای شرایط ایده آل برای ثبت و تاسیس شرکت های تجاری است. کشور لتونی فضای تجاری مناسب و با ثبات و بدون محدودیت در مالکیت خارجی را به متقاضیان بین‌المللی ارائه می دهد.

ثبات و امنیت اجتماعی و اقتصادی، پایین بودن هزینه های زندگی، پایین بودن نرخ بیکاری و تورم، بالا بودن سطح امنیت و رفاه اجتماعی و همچنین اقتصاد رو به رشد از مهم ترین دلایل متقاضیان برای ثبت شرکت در کشور لتونی است.

مهاجرت به کشور لتونی یا لاتویا از طریق سرمایه گذاری در ثبت شرکت نه تنها موجب اخذ مجوز اقامت دائم و در نهایت تابعیت این کشور می شود، بلکه باعث سودآوری برای متقاضی و کسب درآمد عالی و همچنین رونق اقتصادی برای لتونی می شود. متقاضیان دارای شرایط سرمایه گذاری در راه اندازی کسب و کار تجاری و همچنین دارای سرمایه لازم می توانند شرایط اخذ اقامت لتونی با ثبت شرکت را فراهم کنند.

بهترین سرمایه گذاری در حوزه شرکت های خارجی در لتونی در بخش های خرده فروشی، عمده فروشی، املاک و مستغلات، تولید، کشاورزی، ساخت و ساز، حمل و نقل و خدمات مشاوره ای است.

شرایط کشور لتونی برای ثبت شرکت

لتونی یک مقصد اروپایی بسیار جذاب برای ثبت و تاسیس شرکت تجاری است. کم بودن تشریفات اداری و کاغذ بازی های مرسوم در حوزه های قضایی اروپایی در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی لتونی را در میان 20 کشور برتر جهان از لحاظ سهولت تجارت برای متقاضیان داخلی و خارجی قرار داده است. علاوه بر این در لتونی افراد حقوقی نیز می توانند برای ثبت شرکت های بزرگ و کوچک اقدام کنند.

مدت زمان لازم برای ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار جدید در لتونی کمتر از یک هفته است که از مزایای ثبت شرکت در کشور لتونی محسوب می شود. می توان گفت شرایط ثبت شرکت در لتونی در بهترین حالت خود قرار دارد و این یک ویژگی مهم جمهوری لتونی برای جذب سرمایه گذاری های خارجی است.

سرمایه گذاری در لتونی از طریق ثبت شرکت راحت است؛ نه تنها به دلیل رونق بازار و موقعیت جغرافیایی این کشور بلکه به دلیل این که لتونی قوانین خود را با قوانین اتحادیه اروپا هماهنگ کرده است.

قوانین ثبت شرکت در کشور لتونی

قوانین ثبت شرکت در کشور لتونی

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در کشور لتونی

متقاضیان بین‌المللی برای ثبت و تاسیس شرکت در لتونی باید در ابتدا این شرکت را در اداره ثبت شرکت های جمهوری لتونی CRRL ثبت کنند. در واقع یک شرکت در لتونی زمانی به عنوان شرکت حقوقی رسمی در نظر گرفته می شود که در CRRL ثبت شده باشد. قبل از ثبت شرکت نیز متقاضی باید نوع شرکت و هدف از تاسیس شرکت را مشخص کند؛ چرا که هر نوع شرکت نیازمند اسناد و مدارک و الزامات خاصی است.

متقاضیان برای ثبت و تاسیس یک شرکت تجاری در لتونی باید مدارک لازم را تهیه و ارسال کنند. از جمله مهم ترین مدارک لازم برای انواع ثبت شرکت در لتونی موارد زیر را می توان نام برد:

  • درخواست ثبت صادر شده از ثبت تجارت که باید در دفتر اسناد رسمی لتونی امضا شده باشد.
  • گواهی پرداخت هزینه های دولتی ثبت شرکت در کشور لتونی
  • گواهی و مدارک واریز سرمایه لازم در یک حساب بانکی معتبر در لتونی
  • اطلاعات لازم در مورد سهامداران و مدیران و کارکنان شرکت تجاری
  • آدرس محل اقامت و آدرس دفتر شرکت تجاری در لتونی
  • اساسنامه و منشور شرکت تجاری در لتونی
  • ارائه گواهی ثبت شرکت در VAT در لتونی

مهم ترین شرایط متقاضی برای ثبت شرکت در کشور لتونی

متقاضیان به منظور ثبت شرکت در کشور لتونی علاوه بر ارائه مدارک و اسناد لازم باید دارای شرایط مورد نیاز نیز باشند. در واقع متقاضی به عنوان موسس و بنیانگذار یک شرکت تجاری در جمهوری لتونی باید واجد شرایط باشد. از مهم ترین شرایط انواع ثبت شرکت در لتونی برای موسس و بنیانگذار شرکت تجاری موارد زیر را می توان نام برد:

  • متقاضی باید دارای شرایط سنی بالاتر از 18 سال باشد.
  • متقاضی باید دارای طرح تجاری Business Plan جدید با توجیه اقتصادی و سوددهی مطلوب باشد.
  • متقاضی برای ثبت شرکت در کشور لتونی باید دارای تمکن مالی کافی برای تامین هزینه های زندگی در مدت اقامت در این کشور باشد.
  • متقاضی برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در لتونی باید دارای 2.800 یورو در حساب اصلی در بانک های لتونی و برای ثبت شرکت سهامی باید دارای حداقل 35.000 یورو در یک حساب بانکی در این کشور باشد.
  • متقاضی باید گواهی عدم سوء پیشینه و سوابق کیفری و همچنین گواهی سلامت جسمی را ارائه دهد.

مراحل ثبت شرکت در کشور لتونی

متقاضی برای ثبت و تاسیس شرکت تجاری در لتونی باید مدارک لازم را ارائه دهد و دارای شرایط مورد نیاز نیز باشد. علاوه بر این طی کردن مراحل ثبت شرکت در کشور لتونی از دیگر موارد لازم برای راه اندازی کسب و کار تجاری در این کشور است. مراحل ثبت شرکت تجاری در لتونی عبارت است از:

  • متقاضی باید در اولین مرحله نام شرکت، ساختار سهام شرکت و فعالیت های تجاری این شرکت را تعیین کند و همچنین اوراق مشارکت را تنظیم کند.
  • متقاضی سپس باید مدارک هویتی، پاسپورت، کارت شناسایی، گواهینامه رانندگی خود و دیگر سهامداران و مدیر شرکت را ارائه دهد.
  • متقاضی باید اسناد رسمی را در سازمان ها و نهادهای ذی ربط لتونی ثبت کند.
  • متقاضی در این مرحله باید یک حساب بانکی در لتونی افتتاح کند و حداقل سرمایه مورد نیاز را به این حساب واریز کند. برای افتتاح حساب بانکی به ارائه مدارک شناسایی و فرم های درخواست از بانک الزامی است.
  • متقاضی سپس باید شرکت تجاری را در سازمان ثبت تجاری شرکت ها و خدمات درآمد دولتی لتونی ثبت کند.
  • متقاضی باید کارکنان شرکت را برای دریافت بیمه در سازمان بیمه تامین اجتماعی ثبت کند.
  • در این مرحله متقاضی باید مالیات بر ارزش افزوده را در VAT لتونی ثبت کند.
  • آخرین مرحله ثبت شرکت در کشور لتونی ارسال همه مدارک با ترجمه رسمی به زبان لتونی می باشد.

وکیل ثبت شرکت در کشور لتونی

مشاوران و وکلای موسسه مهاجرتی اصطهباناتی با دارا بودن سال ها تجربه و سابقه کاری مفید و درخشان در حوزه مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کشورهای اروپایی، آسیایی و استرالیا و کانادا بهترین خدمات مهاجرتی را به متقاضیان ارائه می دهد.

وکیل ثبت شرکت در کشور لتونی به همراه مشاوران برجسته موسسه ما با آگاهی از قوانین و شرایط ثبت شرکت در لتونی همه اطلاعات لازم را به متقاضیان ارائه می دهند. علاوه بر این تا آخرین مرحله راه اندازی کسب و کار تجاری در لتونی موارد لازم و مشاوره های مهاجرتی را ارائه می دهند. اخذ ویزای اقامت لتونی، ارسال مدارک لازم برای اخذ ویزای سرمایه گذاری، ارائه مشاوره های مهاجرتی از طریق ثبت شرکت و مشاوره در مورد نحوه ثبت شرکت در کشور لتونی تنها گوشه ای از خدمات وکیل ثبت شرکت در جمهوری لتونی در موسسه مهاجرتی ما است.

انواع ثبت شرکت در لتونی

متقاضیان قبل از شروع ثبت شرکت در کشور لتونی باید یکی از انواع شرکت های موجود در این کشور را انتخاب کنند. انتخاب نوع شرکت تجاری در جمهوری لتونی به نوع سرمایه گذاری، میزان سرمایه موجود، تعداد سرمایه گذاران و تمایل به توسعه بیشتر شرکت تجاری در آینده بستگی دارد. نکته مهم برای ثبت و راه اندازی انواع شرکت ها در لتونی این است که هر نوع شرکت تجاری بر اساس تعداد سرمایه گذاران و اندازه شرکت باید دارای حداقل یک سهامدار و یک یا چند مدیر باشد.

متقاضی با ثبت یک شرکت سرمایه گذاری یا یک شرکت سهامی و یا یک شرکت تجاری با مسئولیت محدود می تواند در نهایت شرایط اخذ اقامت کشور لتونی را دریافت کند. متقاضیان بین‌المللی می توانند انواع شرکت های تجاری زیر را در لتونی ثبت و تاسیس کنند:

  • شرکت با مالکیت انفرادی: از ساده ترین انواع ثبت شرکت در لتونی محسوب می شود.
  • شرکت با مسئولیت محدود LLC/SIA: بر دو نوع شرکت با مسئولیت محدود دولتی و خصوصی است.
  • شرکت تضامنی یا سهامی JCS/AS: این نوع شرکت ها بر دو نوع سهامی خاص و عام می باشد.
  • شرکت فرعی برای مشاغل خارجی: این نوع شرکت ها به دنبال روش های انعطاف پذیر برای گسترش فعالیت های تجاری در کشور لتونی هستند.
  • نمایندگی و شعبه شرکت های خارجی در لتونی: این نوع شعبه ها و نمایندگی های شرکت های خارجی در کشور لتونی کاملاً با شرایط و استانداردهای شرکت مادر تطابق دارند.

شرایط ثبت شرکت با مسئولیت محدود LLC در لتونی

ثبت شرکت های با مسئولیت محدود در لتونی از دیگر انواع شرکت ها راحت تر و رایج تر است. متقاضی می تواند شرکت با مسئولیت محدود را با حداقل یک سهامدار نیز ثبت کند. مدت زمان ثبت و تاسیس این نوع شرکت ها در جمهوری لیتوانی در حدود 10 تا 15 روز کاری می باشد.

متقاضیان بین‌المللی که قصد ثبت و راه اندازی شرکت های خصوصی در حوزه های تجاری و بازرگانی را دارند، می توانند شرایط ثبت شرکت های با مسئولیت محدود را فراهم کنند. متقاضی پس از ثبت شرکت با مسئولیت محدود در لتونی می تواند بدون نیاز به اخذ مجوزهای خاص به فعالیت تجاری خود بپردازد.

حداقل سرمایه لازم برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در لتونی در حدود 2.800 یورو می باشد که حداقل نصف آن باید پیش پرداخت شود. این نوع شرکت ها فقط به یک مدیر نیاز دارند و یکی از بهترین شرکت های تجاری برای سهامداران بین‌المللی است.

شرایط ثبت شرکت سهامی عام در لتونی

متقاضیانی که قصد راه اندازی کسب و کارهای بزرگ و بیشتر عمومی را در کشور لتونی دارند، می توانند شرکت سهامی عام را در این کشور ثبت و تاسیس کنند. این نوع شرکت ها باید حداقل دارای یک سهامدار و 3 عضو هیئت مدیره باشند. مدت زمان ثبت و تاسیس شرکت های سهامی عام در لتونی در حدود 20 روز کاری است. ساختار اساسی و استاندارد شرکت های سهامی عام برای فعالیت در حوزه های تجاری و اقتصادی کلان می باشد.

حداقل سرمایه لازم برای ثبت شرکت سهامی در لتونی در حدود 35.000 یورو می باشد. شرکت های سهامی عام در لتونی می توانند سهام خود را در بورس به فروش برسانند.

حداقل سرمایه لازم برای ثبت شرکت سهامی در لتونی

حداقل سرمایه لازم برای ثبت شرکت سهامی در لتونی

نحوه ثبت شرکت در کشور لتونی

ثبت شرکت در کشور لتونی تابع مجموعه ای از رویه های قانونی است. متقاضی با انتخاب هر نوع شرکت تجاری باید مراحل خاصی را برای ثبت و تاسیس شرکت در لتونی طی کند؛ اما به طور کلی نحوه ثبت شرکت در جمهوری لتونی بر اساس رویه های زیر می باشد:

انتخاب نوع مناسب شرکت

به طور کلی 4 نوع اصلی شرکت تجاری در کشور لتونی وجود دارد؛ شرکت با مسئولیت محدود، شرکت سهامی، شرکت با مالکیت انفرادی و شعبه و دفتر نمایندگی. همه این شرکت ها دارای ویژگی های خاص خود و برای مشاغل و کسب و کارهای خاصی مناسب می باشند.

تنظیم اساسنامه

از مهم ترین اسناد و مدارک برای ثبت یک شرکت تجاری در لتونی گواهی هیئت مدیره برای تاسیس شرکت و اساسنامه آن شرکت می باشد. اساسنامه حاوی همه اطلاعات و جزئیات مهم یک شرکت تجاری است.

واریز سرمایه سهام

افتتاح یک حساب بانکی در کشور لتونی و واریز حداقل سرمایه لازم با توجه به نوع شرکت تجاری از دیگر موارد مهم در نحوه ثبت شرکت در لتونی است.

ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها

مرحله آخر شامل ارسال همه مدارک مورد نیاز (اسناد تشکیل دهنده شرکت، مدارک شناسایی موسس شرکت و فرم های لازم) به ثبت شرکت ها در لتونی می باشد.

حداقل هزینه ها برای ثبت یک شرکت در لتونی

به طور کلی هزینه های ثبت شرکت تجاری در لتونی در مقایسه با دیگر کشورهای جهان بسیار مناسب و مقرون به صرفه است؛ اما متقاضیان بین‌المللی که قصد راه اندازی کسب و کار تجاری و ثبت شرکت در کشور لتونی را دارند، باید دارای حداقل سرمایه لازم باشند.

بر اساس قوانین لتونی برای برخی از اشخاص حقوقی الزامات و شرایط خاصی در مورد میزان سرمایه لازم به منظور ثبت شرکت وجود دارد اما برای شرکت های تضامنی و مالکیت انفرادی چنین قوانینی وجود ندارد. از نقطه نظر سرمایه گذاری در سرمایه سهام، شرکت با مسئولیت محدود از نوع خصوصی دارای بالاترین سوددهی در لتونی است. حداقل هزینه های لازم برای ثبت و راه اندازی و همچنین حفظ یک شرکت تجاری در لتونی عبارت است از:

  • حداقل میزان سرمایه لازم برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود LLC در لتونی در حدود 2.800 یورو می باشد که در حدود 50% آن باید پس از ثبت شرکت پرداخت شود.
  • هزینه های کلی راه اندازی شرکت با مسئولیت محدود LLC در لتونی در حدود 8.990 یورو است.
  • هزینه های اضافی سالانه از جمله هزینه های حسابرسی و مالیات شرکت با مسئولیت محدود LLC در لتونی در حدود 3.580 یورو است.
  • هزینه های کلی راه اندازی شرکت سهامی عام JSC در لتونی در حدود 10.500 یورو است.
  • هزینه های اضافی سالانه از جمله هزینه های حسابرسی و مالیات شرکت سهامی عام JSC در لتونی در حدود 5.070 یورو است.
  • حداقل سرمایه لازم برای ثبت یک شرکت سهامی عام JSC در حدود 35.000 یورو می باشد که در مقایسه با هزینه های ثبت شرکت در کشورهای عضو اتحادیه اروپا و دیگر کشورهای اروپایی هزینه نسبتاً پایینی است.
هزینه های ثبت شرکت در کشور لتونی

هزینه های ثبت شرکت در کشور لتونی

نرخ مالیات برای ثبت شرکت در کشور لتونی

یکی از نقاط قوت کشور لتونی برای سرمایه گذاران بین‌المللی پایین بودن نرخ مالیات بر درآمد است. مالیات شرکتی در جمهوری لتونی برای شرکت های کوچک و انحصاری در حدود 15% و برای شرکت های سهامی در حدود 20% است. نرخ استاندارد مالیات بر ارزش افزوده در جمهوری لتونی در حدود 21% می باشد. البته برای شرکت های متعلق به متقاضیان از کشورهای عضو اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا در کشور لتونی مالیات بر سود سهام وجود ندارد.

از دیگر مالیات های شرکت ها در لتونی می توان مالیات بر املاک، مالیات بر ارزش افزوده، مالیات منابع طبیعی و مالیات حق بیمه تامین اجتماعی را نام برد. راه اندازی کسب و کارهای جدید و به طور کلی فعالیت های کارآفرینی در کشور لتونی مورد حمایت دولت قرار می گیرد. بیشتر مشوق های مالیاتی نیز مربوط به معافیت های مالیاتی است. برخی از شرکت های ثبت شده در مناطق آزاد و بندرهای آزاد از معافیت های مالیاتی مانند معافیت کامل از مالیات املاک، مالیات بر درآمد شرکت، مالیات بر سود سهام و هزینه استفاده از مالکیت معنوی برای متقاضیان بین المللی برخوردار می باشند.

مشوق های دیگر برای راه اندازی شرکت های تجاری در لتونی نیز شامل کمک های مالی برای ایجاد مشاغل جدید، آموزش پیش از استخدام و مشوق های مرتبط با فعالیت های تحقیقی و توسعه می باشند.

دولت لتونی در راستای فراهم کردن شرایط بهینه ثبت شرکت در این کشور مشوق های مالیاتی را نیز در بخشی از مناطق ویژه اقتصادی این کشور ارائه می دهد از جمله در:

  • بندر آزاد ریگا
  • بندر آزاد Ventspils
  • منطقه ویژه اقتصادی لیپاجا
  • منطقه ویژه اقتصادی رزکنه
  • منطقه ویژه اقتصادی Latgale

خدمات موسسه اصطهباناتی در ثبت شرکت در لتونی

ما به عنوان وکلا و مشاوران موسسه اصطهباناتی برای مهاجرت سرمایه گذاری به کشورهای اروپایی از طریق ثبت شرکت خدمات ویژه ای را ارائه می دهیم. در واقع موسسه ما خدمات مهاجرتی را به شما متقاضی ثبت شرکت در کشور لتونی ارائه می دهد که شاید در هیچ موسسه مهاجرتی دیگر ندیده باشید.

اگر قصد مهاجرت سرمایه گذاری به جمهوری لتونی از طریق ثبت شرکت را دارید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید، همین حالا با مشاوران موسسه ما تماس بگیرید. مطمئن باشید که با مشاوره با گروه تخصصی موسسه مهاجرتی ما می توانید این آرزو را در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه برآورده کنید.

اخذ اقامت و تابعیت لتونی از طریق ثبت شرکت

متقاضیان با ثبت شرکت تجاری در لتونی و راه اندازی کسب و کار تجاری در این کشور می توانند مجوز اقامت و در نهایت تابعیت این کشور را دریافت کنند. متقاضی برای اخذ مجوز اقامت و تابعیت کشور لتونی باید واجد شرایط لازم باشد.

به طور معمول متقاضی پس از 5 سال اقامت قانونی در لتونی از طریق کار یا سرمایه گذاری می تواند برای اخذ مجوز اقامت دائم این کشور اقدام کند. متقاضی برای اخذ مجوز اقامت دائم لتونی از طریق سرمایه گذاری در ثبت شرکت باید از 5 سال اقامت در لتونی در حدود 4 سال را به طور حضوری در این کشور اقامت داشته باشد. علاوه بر این شرکت تجاری متقاضی باید در این مدت به سوددهی مطلوب رسیده و دارای گردش مالی خوبی باشد.

متقاضیان برای اخذ تابعیت و شهروندی لتونی باید در آزمون زبان رسمی لتونی امتیاز لازم را کسب کنند و یا آن قدر به زبان لتونیایی مسلط باشند که بتواند اشعار و سرود ملی لتونی را به راحتی بخوانند. از دیگر شرایط اخذ تابعیت لتونی آشنایی متقاضی با فرهنگ و آداب و رسوم کشور لتونی و سازگاری و تطابق با شرایط زندگی در جامعه لتونی است. علاوه بر این متقاضی باید با تاریخ و فرهنگ و آداب و رسوم لتونی نیز آشنا باشد.

گرفتن اقامت دائم پس از 5 سال اقامت در لتونی

گرفتن اقامت دائم پس از 5 سال اقامت در لتونی

جذاب ترین جنبه های لتونی برای ثبت شرکت

متقاضیان بین‌المللی و سرمایه گذاران خارجی بنا به دلایلی اقدام به سرمایه گذاری در کشور لتونی از طریق ثبت و تاسیس شرکت های تجاری و راه اندازی کسب و کارهای تجاری می کنند. در این بخش از مقاله به ارائه جذاب ترین جنبه های کشور لتونی برای سرمایه گذاران بین‌المللی می پردازیم:

  • موقعیت استراتژیک لتونی و عضویت در سازمان های متعدد مانند اتحادیه اروپا، سازمان تجارت جهانی و پیمان شینگن امکان دسترسی به همه مزیت های تجارت آزاد و بازارهای جهانی را برای سرمایه گذاران فراهم می کند.
  • وجود زیرساخت های قدرتمند لتونی شامل بندرهای اقتصادی و پرواز از فرودگاه ریگا به بیش از 80 نقطه در جهان موجب تسهیل تجارت بین لتونی و دیگر کشورها و مراکز اقتصادی جهان شده است.
  • وجود پتانسیل گردشگری قابل توجه و ارائه خدمات مقرون به صرفه و باکیفیت از طرف کارآفرینان سهم بسیار زیادی در تولید ناخالص داخلی لتونی دارد.
  • کشور لتونی نه تنها دارای زیرساخت های ارتباطی و حمل و نقل توسعه یافته است، بلکه دارای یکی از پیشرفته ترین شبکه های مخابراتی در جهان است. این امر موجب شده است تا بدون در نظر گرفتن نوع کسب و کار و شرکت تجاری، بهترین و با کیفیت ترین ارتباطات با مصرف کنندگان برقرار شود.

مزایای ثبت شرکت در لتونی

متقاضیان بین‌المللی با ثبت و تاسیس شرکت های تجاری در لتونی از مزایای شگفت انگیز اقامت، کار و زندگی در این کشور اروپایی برخوردار می شوند. ذکر این نکته ضروری است که متقاضیان با ثبت شرکت در کشور لتونی و کار و اشتغال مداوم در این کشور می توانند در نهایت مجوز اقامت دائم و سپس تابعیت این کشور را نیز دریافت کنند. در ادامه به ارائه برخی از مهم ترین مزایای ثبت شرکت در کشور لتونی و در نهایت تابعیت و شهروندی این کشور می پردازیم:

  • کار و اشتغال و اقامت متقاضی و همسر و فرزندان وی در دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا و یا هر کشور اروپایی دیگر
  • ثبت شرکت های تجاری و راه اندازی کسب و کارهای نوین در کشورهای اتحادیه اروپا
  • پایین بودن هزینه های زندگی و هزینه های ثبت شرکت در جمهوری لتونی در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی
  • امکان تحصیل فرزندان متقاضی در مدارس و دانشگاه ها و موسسه های آموزشی لتونی و دیگر کشورهای اروپایی
  • اقامت و زندگی در یک کشور زیبای اروپایی و بهره مندی از همه حق و حقوق شهروندی اروپا
  • امکان افتتاح حساب بانکی در لتونی و دیگر کشورهای اروپایی عضو اتحادیه اروپا و پیمان شینگن
  • دسترسی به خدمات تامین اجتماعی و مراقبت های پزشکی اروپا
  • دریافت پاسپورت بسیار معتبر لتونی و رفت و آمد و سفر به بیش از 184 کشور جهان از جمله بریتانیا، کانادا و آمریکا بدون نیاز به اخذ ویزا
  • دریافت شهروندی و تابعیت جمهوری لتونی برای فرزندان

سخن آخر

در این مقاله شرایط ثبت شرکت در لتونی، انواع ثبت شرکت در لتونی و نحوه ثبت شرکت در لتونی مورد بررسی دقیق قرار گرفت. متقاضیان با دارا بودن سرمایه 2.800 یورویی نیز می توانند برای ثبت شرکت تجاری با مسئولیت محدود در لتونی اقدام کنند. البته دارا بودن طرح تجاری سودآور و اثبات گردش مالی مطلوب شرکت تجاری پس از راه اندازی طرح تجاری در کشور لتونی الزامی است. برای آگاهی از شرایط سرمایه گذاری در کشور لتونی و میزان سرمایه لازم همین حالا با مشاوران و وکلای موسسه مهاجرتی اصطهباناتی تماس بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *