مهاجرت به نیوزلند

مهاجرت به نیوزلند در سال‌های جاری توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده است. با توجه به شرایط ویژه مهاجرت به نیوزلند، دانشجویان، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان بسیاری از سراسر جهان به نیوزلند مهاجرت می‌کنند. با مهاجرت به نیوزلند، می‌توانید اقامت و تابعیت این کشور عضو شینگن را کسب کنید. این امر به شما مزایای زیادی را می‌بخشد. مهاجرت به کشور نیوزلند شرایط و مدارک به خصوصی را نیاز دارد که در این مقاله به بررسی جامع آن‌ها پرداخته شده است. اگر علاقمند به زندگی در کشور انگلیسی زبان نیوزلند، تحصیل در نیوزلند، سرمایه‌گذاری در نیوزلند یا کار در نیوزلند هستید، مطلب زیر را مطالعه فرمائید. در این مطلب به تمامی سوالات افراد متقاضی مهاجرت به نیوزلند، پاسخ داده شده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

نگاهی به کشور نیوزلند

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فرهنگ، مذهب و آداب و رسوم مردم کشور نیوزلند، می‌توانید به پادکست زیر گوش فرا دهید.

نیوزلند که بعضا با عنوان “زلاندنو” نیز شناخته می‌شود، کشوری در جنوب غربی اقیانوس آرام می‌باشد. این کشور به صورت کلی از دو جزیره بزرگ و چندین جزیره کوچک تشکیل شده است. کشور نیوزلند از دیگر خشکی‌های کره زمین فاصله زیادی دارد. همسایگان این کشور جزایر فیجی، نیوکالدونیا، تونگا و استرالیا هستند. استرالیا نزدیک‌ترین همسایه نیوزلند است؛ اما با این حال در فاصله دو هزار کیلومتری آن قرار گرفته است.

بر اساس آخرین آماری که در سال 2020 منتشر شده، جمعیت کشور نیوزلند حدود 5.084 میلیون نفر است! این کشور حدود 80 میلیون سال است که به دور از خشکی‌های دیگر قرار گرفته است. به همین علت یکی از آخرین سرزمین‌هایی است که انسان‌ها به روی آن پا گذاشته‌اند. همچنین این کشور دارای طبیعت و گونه‌های جانوری بسیار خاص و شگفت‌انگیزی می‌باشد.

به صورت کلی، نیوزلند دارای 16 ایالت یا استان است. پایتخت این کشور که بزرگترین شهر آن است، “ولینگتون” نام دارد. دیگر شهرهای پرجمعیت این کشور شامل: اوکلند، کرایست چرچ و همیلتون هستند.

اقوام اصلی کشور نیوزلند را “مائوری‌ها” تشکیل می‌دهند؛ اما اجداد حدود 78% از افراد این کشور، مهاجران اروپایی هستند. کشور نیوزلند با توجه به جمعیت کمی که دارد بسیار مهاجرپذیر است و بر اساس سند استقلال این کشور، تعهد دارد تا هر ساله به تعداد 1% از جمعیت را، مهاجر بپذیرد.

مهاجرت به نیوزلند

اگر می‌خواهید بدانید شرایط مهاجرت به نیوزلند چگونه است، به پادکست زیر گوش کنید.

این جزایر کم جمعیت هستند ، به ویژه جزیره شمالی، که به راحتی نیز در دسترس است. امکانات برای بازدید کننده های مدرن وجود دارد، و شبکه های حمل و نقل به خوبی با فرودگاه در سراسر کشور و بزرگراه به خوبی ایجاد شده است. نیوزلند اغلب گردشگری و ماجراجویی در طبیعت را فراهم می کند، باشگاه های جت قایقرانی در دره های کم عمق، و پرش از ارتفاع از هر چیزی در دنیا پر هیجان تر است.

کیوی نه تنها یکی از نمادهای ملی ای کشور است بلکه برگ سرخس نقره و کورو نیز از موارد تشکیل دهنده نماد این کشور می باشند بلکه نام زلاند نو نیز خود پاسخ به طبیعت بکر این کشور است. در این مقاله شما با مباحثی نظیر راه های مهاجرت به نیوزلند نظیر مهاجرت از طریق تولد فرزند یا ازدواج، مهاجرت از طریق تخصص یا خرید ملک آشنا خواهید شد. و همچنین با مسائلی نظیر اخذ اقامت دائم از طریق ماندن در یک کشور برای مدت معین یا اخذ اقامت و تابعیت از طریق ازدواج با یک شهروند نیوزلند آشنا خواهید شد.

قوانین انواع روش ها و راه های مهاجرت به نیوزلند

مهاجرت به نیوزلند

در این قسمت به بررسی راه های اخذ تابعیت و اقامت و مهاجرت به نیوزلند می پردازیم:

برای تبدیل شدن به یکی از ساکنان NZ، شما باید حداقل الزامات یک دسته از برنامه اقامت فعلی را تامین کنید.
شرایط خاصی برای هر یک از این مجموعه ها وجود دارد و ذکر شده است، در کنار آن، هر فرد برای اقامت بایستی تقاضا کند (که شامل همسران و کودکان وابسته می شود) باید نیازمندی بهداشت و شخصی را فراهم کنید.
در مرحله اول، شما باید خودتان را در برابر سیاست های محل اقامت ارزیابی کنید، تا ببینید که کدام (در صورت وجود) برای اقامت شما بهترین است و با سرعت بیشتری ویزا برای شما اعمال می شود. به این منظور توانید مقالات دیگر ما را مطالعه کنید یا برای  ارزیابی راهنمای بیشتر با ما تماس بگیرید.

هنگامی که شما بهترین دسته برای اقامت مناسب خود پیدا کرده اید ، لطفا با انتخاب و مطالعه آن دسته توضیحات دقیق در مورد الزامات و مراحل به دست آورید.

راه های اصلی مهاجرت به نیوزلند

راه های اصلی مهاجرت به نیوزلند در دسته بندی های معمول زیر برای اقامت دائم عبارتند از:

  • مهاجر نیروی کار ماهر یا تخصص
  • مهاجرت از طریق الحاق یا پیوستن همسر / خانواده
  • مهاجرت به نیوزلند از طریق کار
  • مهاجرت سرمایه گذاری

شرایط لازم  و الزامات افراد متقاضی مهاجرت به زلاندنو

اول از همه شما باید برای ارسال درخواست حداقل شرایط زیر را داشته باشید:

  • در سلامت کامل باشید.
  • دارای شخصیت مناسب باشید.
  • قابلیت صحبت به زبان انگلیسی را داشته باشید.
  • تحت محدودیت سنی 56 سال باشد.
  • حداقل نمره امتیاز از 100 امتیاز برسد.

اگر شما هم خواهان مهاجرت به نیوزلند هستید وکلای و مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی از معتبرترین موسسات مهاجرت کشور در دفاتر مشهد، اصفهان، تهران و شیراز می توانند شما را یاری دهند. امید است که این مطلب بتواند اطلاعات مفیدی در اختیار شما خواننده گرامی قرار دهد.

مهاجرت تحصیلی یا مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل

مهاجرت به نیوزلند

متقاضیان عزیز با گوش سپردن به پادکست زیر، می‌توانند از شرایط مهاجرت تحصیلی به نیوزلند مطلع شوند.

ویزای تحصیلی نیوزلند اجازه خواهد داد که شما یک دوره تا 4 سال به تحصیل در استرالیا بپردازید. موفقیت ویزای نخست پردازش درخواست دانش آموزان تمام وقت و ثبت نام در دوره های آموزشی در نیوزلند را تسهیل می کند. همین امروز برای اطلاعات بیشتر در رابطه با ویزای دانشجویی خود با ما تماس بگیرید.

موارد مورد نیاز برای ویزای دانشجویی نیوزلند NZ

  1. شما باید در یک دوره آموزشی تمام وقت پذیرفته شوید. یا در یک موسسه مورد تایید ثبت نام و شهریه دانشجویان بین المللی را پرداخت کنید.
  2. شما یا پدر و مادر شما (ضامن، یا مؤسسه پشتیبان) باید مدارک و شواهد منابع مالی کافی برای حمایت از اقامت شما را، در حدود 10،000 NZ $ در هر سال ارائه کنند.
  3. شما باید اثبات کنید که شما قصد ترک نیوزلند پس از اتمام تحصیلات خود را در دارید. بلیط بازگشت و یا بودجه برای خرید آن اغلب به اندازه کافی باید در نظر گرفته شود.
  4. گذرنامه شما باید برای حداقل 3 ماه پس از اتمام مطالعات شما معتبر باشد.
  5. شما باید سابقه کیفری پاکی داشته باشید گواهی عدم سوء پیشینه
  6. اگر شما از این کشور اخراج شدید کشور را ترک کنید.
  7. شما باید خطری برای امنیت ملی، نظم عمومی نداشته باشید.
  8. شما نباید در نیوزلند غیر قانونی زندگی کنید.
  9. مهاجرت شما به نیوزلند نباید شرایط ویزای شما را نقض کند.
  10. شما باید عاری از هر گونه بیماری جدی بلند مدت یا ناتوانی باشید. شما باید یک گواهی پزشکی و اشعه X  معتبر ارائه کنید.

ویزای دانشجویی (student visa) (یا ویزای محدود اعطا شده به منظور تحصیل) برای همه مردم جهت مهاجرت به نیوزلند برای تحصیل بیش از سه ماه مورد نیاز است. تحصیل باید هدف اصلی سفر شما باشد. برای دریافت ویزای دانشجویی شما باید برای ثابت کنید پول کافی برای پاسخگویی به هزینه زندگی خود در طول اقامت را دارید. اطمینان حاصل کنید که شما می دانید چقدر پول شما باید برای هزینه های زندگی (cost of living) و تحصیل داشته باشید به این منظور صفحه مورد نظر را بررسی کنید.
این ویزا به کار کردن شما در زمان تعطیلات اجازه می دهد شما را به سفر، کار و یا مطالعه برای یک دوره محدود بسته به سن و ملیت خود می توانید اقدام کنید.

اگر دلیل اصلی شما برای آمدن به نیوزلند کار است شما نیاز است ویزای کار مناسب را دریافت کنید.
شما همچنین باید بررسی کنید اطلاعات مفید در مورد چگونگی آماده شدن برای حرکت خود به نیوزلند (prepare for your move) و چگونه حل و فصل زندگی دانشجویی را به دست آوردید.

اخذ اقامت و مهاجرت به نیوزلند از طریق تخصص یا کار

مهاجرت به نیوزلند

در پادکست زیر، اطلاعات لازم در زمینه مهاجرت کاری به نیوزلند آورده شده است.

مهارت های ضروری ویزای کار

سیاست مهارت های ضروری کار در نیوزلند افراد را قادر می سازد تا کارفرمایان نیوزلند نیروی کار ماهر را از خارج از کشور استخدام کنند تا پر کردن کمبودهای مهارت در نیوزلند جبران شود. ویزای کار نیوزلند شما را قادر می سازد تا به کار در نیوزلند تا سه سال بسته به شرکت حامی مالی شما به کار بپردازید.

پیشنهاد کار مورد نیاز از نیوزلند

برای درخواست ویزای کار نیوزلند شما یک پیشنهاد کار و تایید کارفرما نیوزلند نیاز دارید. برای دریافت پیشنهاد کار، شما باید:
در یک شغل در یکی از مهارت های ضروری در لیست تقاضا (skills list). متناسب با مهارت و تجربه شما درخواست دهید.
از یک کارفرما دارای تایید فعلی در نیوزلند برای مهاجرت مقامات و استخدام نامه دریافت کنید.
با مهاجرت به نیوزلند شما تعهد می دهید که به آسانی قادر به آموزش برای انجام این کار هستید و هیچ فرد مناسبی در نیوزلند برای انجام این کار در دسترس نیست.
اگر شما یک پرستار و یا تاجر هستید ویزای اول می تواند به شما برای به پیدا کردن یک مناقصه و استخدام در نیوزلند کمک کنید.
را تیم ما به شما پاسخ تمام سوالات راجع به مهاجرت به نیوزلند و اخذ ویزا را خواهد داد و شروع به پردازش ویزا NZ بلافاصله برای شما خواهد کرد. متناوبا، شما می توانید با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاغل مورد نیاز در نیوزلند دارید، می‌توانید به پادکست زیر گوش فرا دهید.

مهاجرت نیروی کار ماهر یا متخصص به نیوزلند

مهاجرت به نیوزلند

برنامه مهاجرت نیروی کار ماهر نیوزلند اجازه می دهد تا کارگران ماهر متخصص در مشاغل برای مهاجرت به نیوزلند و کمک به پر کردن کمبود نیروی کار مهاجرت کنند. نیوزلند در حال حاضر دارای کمبود عظیمی در تعداد کارگران ماهر در بسیاری از صنایع است بنابراین در حال حاضر زمان مناسب برای اقدام جهت اخذ ویزا برای این مورد است.

موارد عمومی مورد نیاز برای نیروی کار ماهر نیوزلند NZ

شما دیگر نیاز به یک پیشنهاد کار و یا حمایت از کارآفرین واجد شرایط برای اخذ ویزای مهاجرت به نیوزلند را ندارید، اما اگر شما یک کار از یک کارفرمای نیوزلندی داشته باشید، شما امتیاز اضافی برای درخواست ویزای خود را دریافت می کنید.

برای اینکه واجد شرایط برای این نوع ویزای کار نیوزلند شما نیاز به نمره حداقل 100 امتیاز در آزمون مهارت دارید. از دیگر موارد برای واجد شرایط بودن اولیه مورد نیاز عبارتند از:

  • سن شما باید زیر 56 سال باشد، محدودیت سنی تا 56 سال
  • شما باید شخصیت و سلامت مورد نیاز را تامین کنید.
  • شغل شما باید در لیست مهارتها باشد.
  • تحصیلات و درجه و یا گواهی اشغال داشته باشید.
  • تجربه حداقل 3 سال کار مرتبط و صلاحیت کار را داشته باشید.
  • باید تسلط کامل به زبان انگلیسی داشته باشید.

مهاجرت به نیوزلند از طریق اخذ ویزای سرمایه گذاری

مهاجرت به نیوزلند

سرمایه‌گذاران عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید به پادکست زیر گوش فرا دهید.

هدف از کسب و کار سیاست های مهاجرتی برای کمک به رشد اقتصادی نیوزلند از طریق ایجاد لینک به خارج است، افزایش سطح سرمایه انسانی و تشویق شرکت و نوآوری در نیوزلند نیز جزو این موارد است.
کسب و کار و سیاست های مهاجرتی یک دسته بندی خاص از روش های مهاجرت به نیوزلند است.
سیاست سرمایه گذار
دسته اقامت سرمایه گذاری به دو ردیف سرمایه گذاری بسته به میزان سرمایه (و سایر موارد مورد نیاز) تقسیم می شود.
دو سیاست سرمایه گذار فعلی در 27 جولای 2010 معرفی شدند،  1) سرمایه گذار پلاس رده و سرمایه گذاری 2) سرمایه گذاری رده است.

سرمایه گذاری قابل قبول زلاندنو

توسط INZ اصطلاح “سرمایه گذاری قابل قبول” تعریف شده و در زیر شرح داده می شود.
یک سرمایه گذاری قابل قبول به معنی یک سرمایه گذاری است که:

  • قادر به بازگشت تجاری در شرایط عادی نباشد.
  • برای استفاده شخصی متقاضی (ها) نیست.
  • در نیوزلند با ارز نیوزلند سرمایه گذاری شود؛
  • در کار قانونی و اداره شده با پیروی از همه قوانین مربوط در رابطه با نیروی کار نیوزلند سرمایه گذاری صورت گیرد؛
  • سرمایه گذاری این پتانسیل را دارد که به اقتصاد نیوزلند کند؛

در یک یا بیشتر از موارد زیر سرمایه گذار بایستی صورت گیرد:

  • اوراق قرضه صادر شده توسط دولت نیوزلند یا مقامات محلی؛
  • اوراق قرضه صادر شده توسط شرکت های نیوزلندی در نیوزلند بدون بدهی در بازار اوراق بهادار  یا (NZDX) معامله؛
  • اوراق قرضه با حداقل  BBB یا معادل آن که دارای امتیاز صادر شده توسط شرکت های نیوزلندی از موسسات رتبه بندی اعتباری شناخته شده بین المللی (به عنوان مثال، استاندارد و پور)؛
  • صاحبان سهام و حقوق در شرکت های نیوزلندی (عمومی و یا خصوصی ).
  • اوراق قرضه صادر شده توسط بانک ثبت نیوزلند؛
  • ثبت نام در بانک سهام نیوزلند
  • توسعه املاک مسکونی (بازدید کنندگان)؛
  • اوراق قرضه در شرکت های مالی؛
  • صندوق های سرمایه گذاری واجد شرایط در نیوزلند

مهاجرت به نیوزلند از طریق ازدواج

مهاجرت به نیوزلند

اگر شریک زندگی شما در حال حاضر در نیوزلند است، و یا شما شریک زندگی خود را برای دریافت ویزا برای آمدن به نیوزلند می خواهید مورد حمایت قرار دهید، شما ممکن است واجد شرایط ویزای مبتنی بر ازدواج و خانواده باشید.
مهاجرت نیوزلند توسط ویزای ازدواج به عنوان دو نفر از جنس مخالف، که در یک رابطه واقعی و پایدار با یکدیگر با هم زندگی کنند تعریف می شود:

  • ازدواج قانونی
  • اتحاد مدنی
  • رابطه عملی

هنگامی که شما ویزای مبتنی بر مشارکت خود را با یک دارنده ویزای نیوزلند یا شهروندی نیوزلند، ما آن فرد شریک خود تماس بگیرید.
برای حمایت از شریک زندگی بایستی حتما شرایط زیر را داشته باشید:
حداقل 18 سال سن، یا اگر بین 16 یا 17 ساله هستید، باید رضایت پدر و مادر یا قیم خود را داشته باشید.
هر یک از شما بایستی قبل از اقدام برای ویزا همسر خود را ملاقات کرده باشید این مورد جزو بستگان نزدیک حساب نمی شود.

مهاجرت به نیوزلند از طریق ویزای الحاق یا پیوستن به همسر

الزامات لازم برای درخواست ویزای الحاق یا پیوستن همسر در نیوزلند:

درخواست ویزای همسر / شریک نیاز به مدارک زیر دارد:

  • فرم درخواست را پر کنید
  • آخرین عکس خود را به پاسپورت خود الصاق کنید
  • هزینه درخواست ویزا را واریز کنید
  • گواهی ازدواج داشته باشید
  • نامه پیشنهاد پذیرش همسر از دانشگاه یا موسسه ای را داشته باشید
  • رسید پرداخت شهریه همسر
  • صورت های مالی که نشان دهد بودجه کافی در حساب بانکی خود دارید
  • ترخیص کالا از گمرک پزشکی
  • گذرنامه معتبر
  • گواهی شخصیتی
  • برنامه های سفر و پرواز
  • تنظیم محل اقامت در نیوزلند در طول مدت زمان اقامت

بهترین شهر های نیوزلند برای تحصیل کدامند؟

مهاجرت به نیوزلند

طبق بررسی های انجام شده شهرهای همتون، آکلند، اتاگو، ولینگتون، کاتنبری به عنوان بهترین شهرهای تحصیلی به شمار می رود. یکی از دلایل عمده انتخاب این شهرها وجود دانشگاه ها با رنکینگ جهانی بالا و امکانات ویژه ای است که در اختیار دانشجویان قرار می گیرد. در ادامه این بخش توضیحاتی در مورد سه دانشگاه برتر کشور نیوزلند به شما ارائه خواهد شد.

دانشگاه اوکلند UNIVERSITY OF AUCKLAND

این دانشگاه جذاب و پر مخاطب در آخرین رتبه بندی جهانی جایگاه شصت و چهارم را از آن خود کرد. دانشگاه اوکلند دارای ۸ دانشکده می باشد که نام آن ها به شرح زیر است.

  1. حقوق
  2. آموزش و مددکاری اجتماعی
  3. فنی و مهندسی
  4. بازرگانی
  5. علوم
  6. هنرها و صنایع خلاق
  7. هنر
  8. علوم پزشکی و بهداشت

دانشگاه تکنولوژی اوکلند AUCKLAND UNIVERSITY OF TECHNOLOGY

این دانشگاه به عنوان دومین دانشگاه وسیع کشور نیوزلند شناخته می‌شود. هم اکنون بیش از ۴ هزار دانشجو از سراسر جهان در این دانشگاه مشغول به تحصیل در مقاطع مختلف و طیف وسیعی از رشته ها هستند. از مزیت های تحصیل در این دانشگاه می توان به دریافت مجوز کار در حین تحصیل اشاره کرد. دانشجویان از این طریق می‌توانند بخشی از هزینه های زندگی و تحصیل خود را به دست آورند. دانشگاه تکنولوژی اوکلند دارای ۵ دانشکده میباشد.

  1. فرهنگی و اجتماعی
  2. بازرگانی و حقوق
  3. مهندسی
  4. محیط زیست و بهداشت
  5. مطالعه و توسعه نژادهای بومی

دانشگاه ویکتوریا نیوزلند VICTORIA UNIVERSITY OF WELLINGTON

محل احداث این دانشگاه در شهر ولینگتون یعنی پایتخت کشور نیوزلند می باشد. این دانشگاه در رتبه بندی اخیر توانست جایگاه ۲۱۹ در سطح جهان را به دست آورد. به کارگیری اساتید برجسته و استفاده از روش‌های آموزشی نوین، دانشگاه ویکتوریا را به عنوان یکی از برجسته ترین مراکز علمی کشور نیوزلند تبدیل کرده است. این دانشگاه دارای ۸ دانشکده می‌باشد که طیف وسیعی از رشته ها در بر می گیرد.

  1. معماری و طراحی
  2. تجارت
  3. فنی و مهندسی
  4. حقوق
  5. علوم انسانی و اجتماعی
  6. تحقیقات تحصیلات تکمیلی
  7. علوم
  8. آموزش و پرورش

اگر قصد تحصیل در کشور نیوزلند را دارید توصیه می شود تا از طریق مراجعه به سایت رسمی دانشگاه مد نظرتان از لیست آخرین تغییرات اعمال شده بر رشته ها، هزینه تحصیل در مقاطع مختلف، امکانات رفاهی و غیره کسب اطلاع کنید؛ چراکه این موارد به طور سالانه دست خوش تغییراتی خواهند شد.

بهترین شهرهای نیوزلند برای کار

طبق آمارهای ارائه شده کشور نیوزلند با نرخ بیکاری ۴ درصدی و میانگین درآمد بالا به عنوان یکی از بهترین کشورها برای افرادی است که قصد مهاجرت شغلی دارند.  در ادامه این بخش از مقاله چهار شهر برتر این کشور که از موقعیت‌های شغلی فراوانی برخوردار بوده به شما معرفی خواهد شد.

ولینگتون، در صدر جدول بهترین ها

این شهر دارای موقعیت های متعدد شغلی بوده و از میانگین درآمد بسیار بالایی برخوردار می باشد.

اوکلند، پرجمعیت ترین شهر نیوزلند

اوکلند به عنوان پرجمعیت ترین شهر کشور نیوزلند شناخته می شود و با داشتن جمعیت بیش از یک میلیون و پانصد نفر مهاجران خارجی بسیاری از سراسر جهان را در خود جای داده است. این شهر با داشتن بزرگترین بندر در نیمکره جنوبی فرصت های شغلی متعددی را فراهم کرده است. جالب است بدانید که امنیت در این شهر بسیار زیاد بوده و شهروندان با کیفیت زندگی بسیار بالایی در آن مشغول به فعالیت هستند. ماه آگوست بهترین فرصتی است که می‌توانید برای اشتغال در این شهر انتخاب کنید چرا که حدود ۱۱ هزار شغل برای افراد جویای کار توسط کارفرمایان ارائه خواهد شد.

بزرگ ترین کلان شهر جزیره جنوبی را بشناسید

کاریست چرچ به عنوان یکی از مهمترین و بزرگترین کلان شهر ها در جزیره جنوبی شناخته می شود. جمعیت تقریبی این شهر بیش از ۳۸۶ هزار نفر بوده و آب و هوای آن در فصل های زمستان نسبتاً سرد و در بقیه فصل ها متعادل می باشد. کرایست چرچ از چشم اندازهای طبیعی فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده و عمدتاً به عنوان مقصد نهایی افرادی قرار می‌گیرد که قصد گردشگری در کشور نیوزلند را دارند‌. استان کانتربری محل قرارگیری این شهر پر جاذبه است و دارای موقعیت های شغلی متعدد با درآمد های نسبتاً بالا می باشد. طبق آمارهای ارائه شده این استان کمترین میزان بیکاری در کشور نیوزلند را دارد.

همیلتون نیوزلند

همیلتون را به عنوان پرجمعیت ترین و وسیع‌ترین شهر غیر ساحلی در کشور نیوزلند می شناسند. این شهر جذاب دارای جمعیت تقریبی ۲۰۰ هزار نفر بوده و از بازار کار مناسبی برخوردار می باشد. خالی از لطف نیست که بدانید این شهر را یک شهر پویا و فعال می دانند چرا که بیش از نیمی از ساکنان ان را جمعیت زیر سی سال تشکیل داده اند‌.
در پایان معرفی بخش بهترین شهر های نیوزیلند متوسط در امد سالانه در سه شهر برتر این کشور به شما ارائه خواهد شد.

نام شهرمیانگین درآمد سالانه
هولینگتون۶۵۳۴۷ دلار
اوکلند۶۱۰۱۸ دلار
تورانگا۵۵۶۵۰ دلار

پر درآمد ترین مشاغل حوزه پزشکی در نیوزلند

رشته پزشکی و زیر شاخه های آن همواره در شمار پردرآمدترین و محبوب ترین رشته های شغلی قرار دارند. در ادامه تعدادی از پردرآمدترین مشاغل در این حوزه به شما ارائه معرفی خواهد شد.

  1. روانپزشک
  2. پزشک عمومی
  3. پرتو درمانی
  4. علوم آزمایشگاهی
  5. زنان و مامایی
  6. پزشک
  7. فیزیوتراپ
  8. جراح
  9. متخصص سونوگرافی
  10. پرستار ثبت شده
  11. روانشناس بالینی
  12. رادیولوژی ست تشخیصی و…

زیر شاخه های پرطرفدار مهندسی کدام اند؟

رشته های مهندسی در سراسر جهان از بازار کار خوبی برخوردار بوده درآمد نسبتاً بالایی دارد. ۱۵ زیر شاخه محبوب و پرطرفدار رشته مهندسی در این بخش از مقاله به شما ارائه خواهد شد.

  1. شیمی
  2. مواد
  3. صنایع
  4. عمران
  5. سازه
  6. برق
  7. مکانیک
  8. ژئوتکنیک
  9. پروژه
  10. تولید
  11. مهندس محیط زیست
  12. مهندسی الکترونیک
  13. مهندسی مخابرات
  14. نقشه بردار و..‌.

از دیگر مشاغل پر طرفدار و محبوب در کشور نیوزلند می توان به مدیر فناوری اطلاعات، مدیر بازاریاب، سرپرست منابع انسانی، مدیر معدن، کاپیتان کشتی، مشاور مالی، قاضی، کشاورزی و جنگل داری، حمل و نقل، متخصص هنرهای چند رسانه‌، تحلیلگر تجاری، تحلیلگر سیستم، توسعه دهنده وب، تحلیلگر برنامه‌نویسی، توسعه دهنده برنامه و اپلیکیشن، مهندس نرم‌افزار، مدیریت سیستم، مدیریت شبکه، توریسم و جهانگردی، سر آشپز، دانشمندان پژوهش‌های محیط زیستی، متخصص تکنولوژی غذایی، متخصص برق خودرو، مکانیک دیزل، متخصص برق، مکانیک خطوط برقی، امور مالی، بزیند، مدیریت تدارکات و تشریفات، مدیریت پروژه ساخت و ساز اشاره کرد.

به عنوان حسن ختام این بخش از مقاله خالی از لطف نیست که بدانید طبق آخرین اطلاعات جمع آوری شده ۸۸ درصد از مردم نیوزلند از مشاغلی که در آن فعالیت دارند احساس رضایت کرده و تنها ۴ درصد از جمعیت کل اظهار نارضایتی کردند. (ما بقی جمعیت که حدود ۸ درصد می شود رای ممتنع داده اند).

فرهنگ زندگی در نیوزلند

فرهنگ مردم در کشور نیوزلند، اساسا غربی است؛ اما به خاطر مهاجرت افراد از کشورهای اطراف و به خصوص مناطق اقیانوسیه، این سرزمین دارای فرهنگی مختلط می‌باشد. اصالت افراد در نیوزلند تشکیل شده از: فرهنگ مائوری، اروپائیان ساکن نیوزلند و فرهنگ‌های قومی دیگر می‌باشد. با این حال دو فرهنگ مائوری و اروپایی، فرهنگ‌های اصلی این کشور هستند. هنرهای تجسمی مردم در نیوزلند، در اوایل تنها بافندگی و حکاکی بود. این کشور بسیار فرهنگی است و قدمت تاریخی جالبی نیز دارد. در اکثریت شهرهای نیوزلند، گالری‌ها و موزه‌های مختلفی وجود دارد.

نیوزلند دارای رقص‌ها و موسیقی‌های بسیار منحصر به فردی است که در تاریخ آن ریشه دارند. یکی از رقص‌های بسیار معروف مردم در نیوزلند، “Kapa haka” نام دارد. این رقص در بسیاری از مراسم‌های ملی کشور نیوزلند اجرا می‌شود. موسیقی این کشور از سبک‌های معروف و محبوب جاز، بلوز، کانتری، هیپ هاپ و راک سرچشمه گرفته است.

در نهایت موسسه برگزیده اصطهباناتی از بهترین موسسات حقوقی کشور آماده پاسخگوی تلفنی و حضوری شما دوست و هموطن عزیز و کلیه امور مربوط به پذیرش و اخذ ویزا و اقامت در دفاتر مشهد، اصفهان، تهران و شیراز با گارانتی و تضمین کامل می باشد.

هزینه زندگی در نیوزلند

اگر قصد مهاجرت به نیوزلند را دارید، با گوش دادن به پادکست زیر می‌توانید از هزینه‌های زندگی در این کشور مطلع شوید.

هزینه زندگی در نیوزلند 1780 دلار است که 1.86 برابر گرانتر از میانگین جهانی است. نیوزلند از نظر هزینه زندگی در بین 197 کشور در رتبه 16 قرار دارد و بهترین کشور برای زندگی در رده پانزدهم قرار دارد. متوسط ​​حقوق پس از کسر مالیات در نیوزلند 3053 دلار است که برای پوشش هزینه های زندگی 1.7 ماه کافی است.

هزینه‌هابرای یک نفربرای یک خانواده 4 نفره
کل هزینه‌ها با اجاره1780 دلار4039 دلار
کل هزینه‌ها بدون اجاره759 دلار2330 دلار
اجاره و امکانات شهری1020 دلار1709 دلار
خوراک484 دلار1264 دلار
حمل و نقل152 دلار391 دلار

در این مقاله به شما مباحثی نظیر راه های مهاجرت به نیوزلند، ارائه شد. این کشور دارای کوه های ناهموار، چراگاه بسیار زیاد، فیورد های شیب دار، دریاچه بکر پر از ماهی قزل آلا ، رودخانه های مواج ، سواحل خوش منظره، و مناطق آتشفشانی فعال است. نیوزلند یک کشور خیره کننده و با زیبایی های طبیعی متنوع است. این جزایر یکی از عجیب و غریب ترین زیست گاه های زمین است، دارای  پرندگان شب پرواز مانند، طوطی نقب به نام کاکاپو و کیوی که در هیچ جای دیگر دنیا دیده نمی شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر قوانین جدید مهاجرت و شرایط اخذ اقامت می توانید به وب سایت اخذ تابعیت و اقامت نیوزلند مراجعه نمایید و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط اخذ تابعیت و نحوه مهاجرت از روش های دیگر مثل ثبت شرکت و سرمایه گذاری، مهاجرت تحصیلی و اقامت بعد از تحصیل می توانید با مشاورین موسسه مهاجرت تماس حاصل فرمایید و توسط مشاوره کارشناسان حقوق بین الملل و وکیل مهاجرت با این مسائل آشنا شوید.

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *