زندگی در شهرهای اصلی سوئیس

آیا شما به دنبال زندگی در شهرهای اصلی سوئیس می باشید؟ اگر پاسخ شما آری است ما راهنمایی های لازم را در خصوص مکان های مهاجرین محبوب در این کشور از جمله برن، زوریخ، ژنو، بازل و لوگانو در اختیار شما قرار خواهیم داد. زندگی در شهرهای اصلی سوئیس مانند دیگر کشور ها دارای مزایای زندگی و معایب و مشکلات زندگی می باشد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

قبل از شروع زندگی در شهرهای اصلی سوئیس شما بایستی با شرایط اجاره و خرید ملک و خانه، قیمت اجاره و خرید خانه در این کشور، هزینه زندگی، وضعیت کار و تحصیل در آن کشور اطلاعات کسب کنید. مخارج زندگی در سوئیس بسیار موضوع مهمی برای زندگی در شهرهای اصلی سوئیس است. مخارج زندگی است که سطح و کیفیت زندگی را مشخص میکند. شرایط و وضعیت بهداشت و درمان در این کشور در این کشور مناسب می باشد.

کشور سوئیس

معمولا از دلایل مهاجرت به کشور سوئیس کار و تحصیل می باشد. قبل از مهاجرت برای کار به این کشور شما باید از وضعیت در آمد ، دستمزد و حقوق در این کشور آگاهی کسب کنید. برای کسب آگاهی از شرایط مردم این کشور و همچنین جهت آگاهی از شرایط زندگی در پرن پایتخت این کشور بایستی با افرادی که تجربه زندگی در شهرهای اصلی سوئیس را دارند مشورت کنید.
اگر شما در حال برنامه ریزی و در حال حرکت به این کشور می باشید، باید بدانید که روش ها و شیوه های زندگی بسیاری برای این کشور در نظر گرفته شده است. بخاطر داشته باشید که کیفیت بالای زندگی در زوریخ، مبحث چند فرهنگ بودن در ژنو سوئیس و یا پایتخت برن از مباحث بسیار مهم نیز خواهد بود. در اینجا ما راهنمایی های لازم در خصوص زندگی در شهرهای اصلی این کشور و یا چگونگی زندگی در شهرهای اصلی سوئیس در اختیار شما قرار خواهیم داد.

واحد پول این کشور فرانک می باشد. زبان رایج مردم این کشور در این کشور  ( آلمانی : Schweiz، فرانسه : Suisse، ایتالیایی : Svizzera) می باشد.

شرایط زندگی در شهرهای اصلی سوئیس

برن

بخاطر داشته باشید که برن جمعیتی حدود 122،178 (نیمی از اندازه از زوریخ) را در خود جای داده است. این درحالیست که افراد تازه وارد به سوئیس ممکن است در رابطه با اینکه برن پایتخت شهرستان است با تعجب مواجه شوند. بخاطر داشته باشید که برن در نزدیکی مرز زبانی بین فرانسه و آلمان واقع شده است و این شهرستان ترکیبی از فلات از منطقه غرب با کوه شرقی خواهد بود. تمام تصمیم های مهم سیاسی این کشور در برن که یک شهرستان شگفت آور بین المللی می باشد رخ خواهد داد. شهر برن در قرون وسطی و توسط یونسکو به عنوان مرکز شناخته شد. بخاطر داشته باشید که شهرستان برن در میراث جهانی فرهنگی به رسمیت شناخته خواهد شد؛ شهرستانی که هنوز هم در حفظ عناصر قرن 12th پویا بوده است. این شهرستان همچنین یکی از طولانی ترین تفرجگاه ها برای خرید در اروپا را در خود جای داده است. ارتباطات حمل و نقل به دیگر شهرستان های سوئیس بسیار عالی خواهد بود چرا که متشکل از بزرگراه های مختلف، یک شبکه راه آهن گسترده و یک فرودگاه در نزدیکی خواهد بود.

زندگی در شهرهای اصلی سوئیس

زوریخ

زوریخ معمولا به عنوان قدرت اقتصادی سوئیس در نظر گرفته خواهد شد. این شهرستان به تازگی دومین شهرستان از جهت کیفیت زندگی خواهد بود (www.mercer.com). با توجه به استانداردهای بالای آموزش، بهداشت و حمل و نقل این شهر به عنوان یکی از شهرهای برتر در نظر گرفته خواهد شد. در نتیجه، باید بدانید که این شهر یک قسمت را به شرکت ها و خانواده  های محبوب برای زندگی / راه اندازی های جدید اختصاص داده است. هزینه زندگی در این شهر بالا می باشد و این امر به خصوص در مرکز شهرستان مشاهده خواهد شد. بخاطر داشته باشید که تلاش های مقامات در خصوص گسترش شهرستان و ساخت حومه های جدید بسیار چشمگیر بود است.
این شهرستان به 12 منطقه متمایز تقسیم شده است که هر کدام شامل چهار منطقه خواهند بود. مناظر اصلی شامل Kunsthaus، موزه کلاسیک مدرن هنر Bahnhofstrasse (شانزه لیزه زوریخ در نظر گرفته) و گروسمونستر و یک کلیسا ساخته شده در قرن 9 نیز خواهد بود.

ژنو

ژنو یکی از شهرستان های چند فرهنگه در سوئیس خواهد بود. این میزبان، مقر بسیاری از سازمان های بین المللی از جمله سازمان ملل متحد، صلیب سرخ و سازمان بهداشت جهانی نیز می باشد. با توجه به تعداد کثیر دیپلمات ها و سیاستمداران عالی رتبه مشغول به کار در ژنو و همچنین عنوان تاریخ غنی و مناظر خیره کننده، هزینه زندگی در ژنو حتی در بالاتر از زوریخ خواهد بود. علاوه بر سازمان های بین المللی، که به روی عموم باز است، از جاذبه های اصلی مواردی نظیر: منطقه بزرگ خرید، شهر قدیمی و دریاچه ژنو با چشمه معروف آن را در بر خواهد گرفت. حمل و نقل در شهرستان ژنو بسیار عالی می باشد، علاوه بر این وجود فرودگاه بزرگ بین المللی و قابلیت اتصال به سیستم های راه آهن و بزرگراه سوئیس و فرانسه از دیگر جاذبه های این شهرستان به حساب خواهد آمد. در ماه های زمستان، بسیاری از افراد از طریق ژنو به بهترین رشته کوه های آلپ برای اسکی کردن عزیمت خواهند کرد.

بازل

این شهرستان، واقع در شمال غربی سوئیس می باشد. بخاطر داشته باشید که ساکنان آن از موقعیت بزرگ جغرافیایی برای لذت بردن از این کشور ، فرانسه و آلمان برخوردارند.  شهرستان بازل با وجود اندازه کوچک یک مرکز فرهنگی بزرگ در اروپا خواهد بود. کوچک بودن، کوچه پس کوچه های پیچ در پیچ در شهر قدیمی، اتصال مناطق خرید، موزه ها و سایت های میراث از ویژگی های این شهر به حساب خواهد آمد. نمایش زیبا بر روی رودخانه راین را می توان در سراسر نقاط این شهرستان مشاهده کرد.  بخاطر داشته باشید که رودخانه نقش مهمی در واردات و صادرات کالا خواهد داشت، این درحالیست که بازل سوئیس تنها راه خروجی به اقیانوس می باشد. همچنین صنایع سنگین در امتداد مرزهای بین المللی اصلی با فرانسه و آلمان در ارتباط اند. ارتباطات حمل و نقل با توجه به بندر، فرودگاه بین المللی و نزدیکی آن هر دو به زوریخ و برن راه خواهند داشت.

لوگانو

لوگانو یکی از جنوبی ترین شهرهای این کشور خواهد بود و اغلب به عنوان پایتخت ایتالیایی زبان سوئیس در نظر گرفته خواهد شد. بخاطر داشته باشید که این شهرستان در تضاد کامل با شهرهای دیگر قرار خواهد داشت. بارش شدید برف در فصل زمستان، وجود درجه حرارت بالا و با میانگین 27 درجه سانتی گراد در تابستان موجب جذب بازدید کنندگان بسیاری از مناطق آلمانی زبان و فرانسه نیز شده است. با توجه به تابستان های مدیترانه ای، آب گیری یک منبع کلیدی درآمد برای Ticinese (ساکنان ایتالیایی سوئیس) به حساب خواهد آمد. نفوذ ایتالیایی ها در بخش معماری، مواد غذایی، رفتار و یا حتی رانندگی از دیگر ویژگی های مهم به حساب خواهد آمد. بخاطر داشته باشید که از لوگانو تا میلان با قطار حدود یک ساعت خواهد بود.

اسکی در سوئیس

سوئیس  به عنوان یکی از بهترین استراحتگاه های اسکی در جهان شناخته خواهد شد. این درحالیست که  هزاران نفر از گردشگران، هر فصل از صدها کیلومتر pistes به این منطقه مهاجرت خواهند کرد. بخاطر داشته باشید که مکان های اسکی متعددی در هر منطقه زبانی وجود خواهد داشت.
باید بدانید که فصل زمستان در ماه نوامبر و پس از اولین بارش برف آغاز می شود که باز هم تا حد بسیاری بسته به درجه حرارت نیز خواهد داشت. ورزش اسکی در تابستان نیز وجود خواهد داشت، علاوه بر این امکان اقامت در مناطق کوهستانی بیش از 3000 متر وجود دارد اما هزینه ای گران تر را در بر خواهد داشت.

ناگفته نماند که فرودگاه وسیعی در داخل و یا اطراف استراحتگاه اصلی قرار دارد. ژنو، برن، زوریخ، لوگانو، و میلان (ایتالیا) به خوبی از طریق قطار و اتوبوس به کوه ها متصل خواهند بود. استفاده از ماشین در برخی از استراحتگاه مانند زرمات، Murren و Wengen  کاملا رایگان خواهد بود، بنابراین رانندگی تنها گزینه انتخابی برای اشخاص نخواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط ویزا و مهاجرت به این کشور و همچنین وضعیت و شرایط اقامت شما می توانید به موسسه مهاجرت به سوئیس یا موسسات مهاجرتی سوئیس مراجعه کنید و با سپردن کار خود به دست یک وکیل مهاجرت با تضمین کامل به این کشور مراجعه کنید.

در نهایت موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی از بهترین موسسات حقوقی کشور آماده پاسخگوی تلفنی و حضوری شما دوست و هموطن عزیز در دفاتر تهران و شیراز در کلیه امور مربوط به پذیرش و اخذ ویزا و اقامت با گارانتی و تضمین کامل می باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *