ثبت شرکت SDN BHD در مالزی

زمانی که شما تصمیم به ثبت شرکت SDN BHD در مالزی گرفتید، شما ملزم به مشارکت با منشی شرکت جهت تکمیل فرایند ثبت شرکت خواهید بود.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

هر شرکتی (sdn bhd)، ملزم به در اختیار داشتن حداقل یک منشی در بخش هیئت مدیره خواهد بود. این درحالیست که منشی شرکت بایستی به عضویت هیئت در آید و یا از سازمان SSM مالزی مجوز دریافت نماید.

قبل از شروع تصمیم گیری در رابطه با ثبت شرکت SDN BHD در مالزی بایستی حداقل سرمایه برای ثبت شرکت مشخص گردد و علاوه بر آن بایستی مزایای ثبت شرکت SDN BHD در مالزی و همچنین معایب آن در نظر گرفته شود.

هر ساله افراد زیادی تمایل دارند برای تحصیل, کار و زندگی وارد کشور مالزی شوند. حال چرا افراد این کشور را برای زندگی انتخاب مینمایند؟ مزایای ثبت شرکت در این کشور چیست؟ شرایط مهاجرت به مالزی از طریق ثبت شرکت چیست؟ روش های مختلف مهاجرت سرمایه گذاری به این کشور چیست؟ در این مقاله سعی شده است شما را با شرایط کار , راه های مهاجرت ، تحصیل و هزینه زندگی در مالزی آشنا نماییم.

برای مهاجرت به مالزی راه های مختلفی وجود دارد که یکی از آنها اخذ شهروندی از طریق ثبت شرکت و همچنین ویزای کار در مالزی می باشد. از دیگر روش های اخذ اقامت میتوان به تحصیل ، مهاجرت از طریق تخصص ، اخذ اقامت از طریق خرید ملک اشاره کرد. قیمت ملک و هزینه زندگی بایستی ، قبل از شروع تجارت و کسب کار در مالزی به طور کامل مورد بررسی قرار گیرد.

شرایط اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت SDN BHD در مالزی

این در مطلب به صورت کلی اطلاعاتی در زمینه ثبت شرکت SDN BHD در مالزی را ارائه میدهیم. ثبت شرکت SDN BHD در مالزی دارای مزایا و البته معایبی است. ما توصیه میکنیم، افرادی وارد پروسه ثبت شرکت SDN BHD در مالزی شوند که قصد فعالیت اقتصادی در این کشور را داشته باشند، چنانچه شخصی صرفاً به واسطه این کار قصد مهاجرت به مالزی را داشته باشد، روش های دیگری هم موجود است. موسسه حقوقی توسعه گران مهر با سابقه ی فعالیت در زمینه مهاجرت و حقوق بین الملل خصوصی می تواند در زمینه ثبت شرکت SDN BHD در مالزی راهنمایی لازم را به شما داشته باشد.

ثبت شرکت SDN BHD در مالزی

ثبت شرکت SDN BHD در مالزی دارای مزایای بسیار زیادی می باشد از افتتاح حساب بانکی بین المللی گرفته تا اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت SDN BHD در مالزی ، همگی امکان پذیر می باشد. مشاوران و وکیل مهاجرت به مالزی با ثبت شرکت در موسسه توسعه گران مهر بهترین راه حل را برای ثبت شرکت بین المللی به شما پیشنهاد می دهد.

اقامت و ثبت شرکت در خارج از کشور: ثبت شرکت در کشور های مختلف یکی از راه حل های اخذ اقامت و مهاجرت به آن کشور محسوب می شود.گاهی شما برای مهاجرت به یک کشور مثلا اروپایی باید اقدام به سرمایه گذاری نمائید ولی ممکن است با هزینه بسیار پایین تر و صرف زمان کمتر از طریق ثبت شرکت بتوانید برای خود و اعضای خانواده خود اقامت یک کشور را اخذ نمائید.

فرایند ثبت شرکت SDN BHD در مالزی

 چه مواردی جهت فرایند ثبت شرکت SDN BHD در مالزی نیاز خواهد بود؟

منشی شرکت ملزم به دریافت مدارک و اطلاعات ذکر شده در ذیل جهت انجام فرایند ثبت شرکت خواهد بود:

  1. نام جدید شرکت
  2. فعالیت های تجاری جدید شرکت
  3. کارت شناسایی (مالزی) و یا گذرنامه (خارجی) از دو مدیر & دو سهامدار
  4. آدرس محل سکونت مدیران & سهامداران
  5. ساختار سهام

علاوه بر مدارک ذکر شده در فوق، منشی شرکت ملزم به ارسال فرم 13A (فرم درخواست جهت بررسی نام شرکت) به سازمان SSM مالزی جهت تایید نام جدید شرکت خواهد بود.

منشی شرکت همچنین ملزم به آماده کردن تمامی اسناد ثبت پس از تایید نام جدید شرکت که از سازمان SSM دریافت کرده است خواهد بود.

در ثبت شرکت های شریکی مانند تعداد سهامداران برای ثبت شرکت SDN BHD در مالزی وثبت شرکت با چند نفر  بایستی به دلیل موارد کلاهبرداری دقت بسیاری به عمل آورد.

توصیه می شود که تمام فعالان تجاری برای افتتاح حساب در همین کشور اقدام کرده و شایان ذکر است که داشتن حساب ارزی در مالزی کاری بسیار ساده می باشد. افتتاح حساب بانکی مستلزم داشتن پاسپورت، مدرک ثبت تجاری، اساسنامه شرکت و همچنین مدرکی مبنی بر اثبات اسکان در این کشور است. مدارک لازم به فرم شرکت بستگی دارد.

چه مواردی جهت فرایند ثبت شرکت بایستی اضافه گردد؟

پس از اینکه تمامی موارد ذکر شده در فوق صورت گرفت، منشی شرکت ملزم به ارسال مدارک ذکر شده در ذیل به سازمان SSM و درجهت فرایند ثبت شرکت خواهد بود:

  1. فرم 48A (بیانیه توسط مدیران & سهامداران)
  2. فرم 6 (بیانیه توسط منشی شرکت)
  3. M&A (یادداشت & اساسنامه همکاری)
  4. کارت شناسایی / گذرنامه تمامی مدیران & سهامداران
  5. تهیه پیش نویس از بانک، مبلغ قابل پرداخت 1000 (RM) رینگیت واحد پول مالزی (ثبت : 400000 رینگیت).

مدت زمان ثبت شرکت در مالزی

فرایند ثبت شرکت چه مدت زمان به طول می انجامد؟

به محض یک روز کاری، سازمان SSM مالزی فرم 9 (گواهی ثبت) را به منظور افتتاح شرکت جدید برای شما ارسال خواهد کرد.

صدور فرم 9 به معنای این است که شرکت جدید شما با موفقیت و توسط سازمان SSM به ثبت رسیده است و شما قادر به راه اندازی تجارت به سرعت خواهید بود.

برای شرع کار باید یک بیزینس پلن نوشته شود که برای نوشتن بیزنس پلن یا برنامه تجاری برای ثبت شرکت SDN BHD در مالزی باید موراد زیر را در نظر گرفت:

  • خلاصه ی کارهای اجرایی اولیه و اهداف کسب و کار
  • انتظاراتی که از محصولات و خدمات می رود
  • تعیین تیم مدیریت
  • نوع سهام شرکت و همچنین شرایط خرید سهام شرکت در مالزی بایستی مشخص گردد.
  • برآوردهای مالی و هزینه ها:
  • هزینه ثبت شرکت
  • هزینه نگهداری سالانه شرکت
  • تمکن یا ساپورت مالی برای ثبت شرکت

شرکت ها دارای انواع مختلفی می باشند نظیر: شرکت سهامی خاص، شرکتی است که سرمایه ی آن به سهام های متعدد تقسیم شده است. شرکت  تضامنی : شرکت تضامنی شرکتی است که امور تجارتی بین دو یا چند نفر با مسئولیت محدود تشکیل می شود.

درصورتی که درباره هر کدام از روش های مهاجرتی نیاز به مشورت و راهنمایی دارید با ما تماس بگیرید. تیم وکلای حقوق بین الملل موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی در دفاتر تهران و شیراز با سالها تجربه در زمینه انواع روش های مهاجرتی , شما را برای مهاجرت به مالزی هدایت و راه نمایی می نماید. از آنجا که کلیه این روش ها نیاز به دقت و تجربه فراوان دارند به شما توصیه می کنیم قبل از هر اقدامی با ما یا سفارت مالزی مشورت کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

2 دیدگاه برای “چگونگی ثبت شرکت SDN BHD در مالزی

  1. علی حمیدی شفیق گفت:

    سلام . من متولد ۱۳۴۶ فوق لیسانس و دارای سابقه مدیریت همسرم لیسانس زبان و دو فرزند ۱۹ و ۱۴ ساله دارم و حدود ۸۰۰ میلیوت تومان سرمایه دارم مایل به مهاجرت هستم . در مورد کشور تصمیم جدی نگرفتم . مرا راهنمایی کنید.

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      راه ها و کشور های متعددی برای اقدام وجود دارد.اعم از خرید ملک و یا سرمایه گذاری و یا ثبت شرکت.
      با توجه به مهم و مفصل بودن این مساله پیشنهاد میشود با شماره تماس های ذکر شده در پایان هر صفحه تماس حاصل کنید و از مشاوره های عمومی رایگان بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *