کشور نیوزلند برای زندگی

نیوزیلند، مانند استرالیا و کانادا، عضویت خود را در کشورهای مشترک المنافع انگلیس حفظ کرده است و ارتباطات نزدیکی با انگلیس دارد. با این حال، در سال های اخیر، تأکید بیشتر بر روی میراث قبایل مائوری قرار داده شده و نسبت آنها افزایش یافته است. در حال حاضر حدود 4 میلیون نفر در نیوزیلند زندگی می کنند. یکی از بزرگترین معایب کشور نیوزلند برای زندگی به عنوان یک مهاجر، مربوط به اقتصاد فعلی است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط کشور نیوزلند برای زندگی

زندگی در نیوزیلند نوعی زندگی در یک کشور با زیبایی های طبیعی و مناظر متنوع را ارائه می دهد. نیوزیلند یک کشور نسبتا کوچک است که روی یک گروه کوچک از جزایر گسترش یافته است. اکثریت شهرها در جزیره ی شمالی واقع شده اند، در حالی که جزایر جنوبی برای حومه های نفس گیر خود و طیف گسترده ی فعالیت های فضای بیرون مانند پریدن از طناب، غواصی ماجراجویی، دوچرخه سواری هلی کوپتری و قایق آبی سفید، شناخته شده اند. برای افرادی که کمتر ماجرا جو هستند،به هر حال شبکه های متنوع از ذخایر طبیعت، پارک های کشور، سواحل و مسیرهای پیاده روی که مجموع طول آن ها 551 کیلومتر است وجود دارد.

مهاجرت به نیوزلند

 

مهاجرت به نیوزلند

نیوزیلند یک ظرف مخلوط از فرهنگ ها و ملیت های مختلف است و یک احساس متقابل چند فرهنگی برای کل ملیت ها وجود دارد. جمعیت نیوزیلند عمدتا از افرادی از نژاد اروپایی تشکیل شده است، اما کشور کنونی، تعداد زیادی از مهاجران از کشورهای جنوب آسیا را جذب می کند. صرف نظر از این که کجا هستید، تحصیل در نیوزلند و مهاجرت به آن فرصتی برای دیدار با افرادی است که پیشینه مشابهی با شما دارند. نیوزیلند یک کشور بسیار امن و تمیز است و هزینه ی پایین زندگی و سیستم های مالیاتی مطلوب مستلزم آن است به طوری که مهاجرت تحصیلی به نیوزلند یکی از محبوب ترین مقاصد در جهان ذکر شده است.

در کل، مهاجرانی که در نیوزیلند زندگی می کنند، در مقایسه با سایر کشورهای توسعه یافته دارای یک سطح بالایی از زندگی هستند. هزینه زندگی در نیوزلند با توجه به شهری که مهاجران در آن مستقر هستند، با شهرهای بزرگتر، نسبت به برخی مناطق روستایی تر متفاوت است. در نظرسنجی مرسر در سال 2012، بسیاری از شهرهای نیوزلند مانند اوکلند (56) و ولینگتون (74) جهش قابل ملاحظه ای در رتبه بندی داشته اند.

هزینه زندگی در نیوزلند

یک نماینده از مرسر توضیح داد: ” بالا و پایین شدن هزینه ها توسط شهرها در نیوزیلند، افزایش بزرگی در هزینه های اقامت و تقاضای اقامت همراه با یک دلار نیوزیلند در بر دارد .” “تقاضا برای املاک اجاره ای نیز در همه ی شهرهای نیوزلند که رتبه بندی کرده ایم، افزایش یافته است. با در دسترس بودن بسیار محدود، نتیجه، قیمت های افزایش یافته است. ” با این حال، لازم به ذکر است که این روند همراه با حقوق های پایین تر از آنچه در ایالات متحده و اروپا ارائه می شود، بی ارزش است و بنابراین اگر شما در اینجا حقوق و دستمزد محلی را جا به جا می کنید، می توانید انتظار داشته باشید که زندگی مشابه زندگی خود را در کشور خودتان انجام دهید.

آب و هوا در نیوزلند

از آنجا که راهنمایی های موسسه(توسعه گران مهر) توسط مهاجران نوشته شده که زندگی و کار خود را در کشور خودشان انجام می دهند، می توانید اطمینان حاصل کنید که اطلاعات دقیق، به روز و قابل اطمینان است. انگلیسی و مائوری زبان رسمی نیوزیلند هستند. با این حال، به رغم وضعیت رسمی خود، Maori به ندرت مورد استفاده قرار می گیرد. آب و هوا در نیوزیلند به صورت ملایم شناخته شده است. با وجود این، بارش باران می تواند بسیار زیاد باشد و برف در مناطق کوهستانی جزیره ی شمالی و نیمه ی پایین جزیره جنوبی برجسته است. مشاورین ما به صورت کامل از شرایط مهاجرت به نیوزلند و همچنین درباره نیوزلند مطلع هستند،پس با ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر)همراه باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *