کار قنادی و شیرینی پزی در کانادا

کیک‌پزی و قنادی شغلی بسیار جذاب و پردرآمد می‌باشد. از آن‌جایی که پخت کیک و شیرینی به صورت حرفه‌ای مهارت بالا، خلاقیت و تجربه افراد را می‌طلبد، مردم معمولا ترجیح می‌دهند این اقلام خوشمزه را از قنادی‌ها تهیه کنند. شغل قنادی و کیک‌پزی در هرکجای جهان، طرفداران بسیار و بازار کار مناسبی دارد. کانادا نیز یکی از همین کشورها است. اگر شما نیز از متقاضیان مهاجرت از طریق کار قنادی و شیرینی پزی در کانادا هستید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

پیش‌نیاز کار شیرینی پزی در کانادا چیست؟

موفقیت در حرفه قنادی و شیرینی پزی، دو پایه اساسی دارد:

1. مهارت کافی

2. خلاقیت

روشی که می‌توانید به دو گزینه بالا دست پیدا کنید، فقط و فقط تجربه است؛ اما پیش‌نیازهای ورود به شغل شیرینی پزی کمی متفاوت‌تر هستند. این حرفه به دقت زیادی نیاز دارد. تمیز بودن و دقیق بودن کار شما، اولین موضوعی است که در چشم مشتری‌ها و خریداران جلوه پیدا می‌کند.

علاوه بر ظاهر، طعم و لذیذ بودن شیرینی‌ها دومین موضوع مهم در کار است. مواد اولیه مناسب، مهارت قناد و تجربه و تمرین بر این مورد اثر بسیار دارند.

شما با کمک و راهنمایی‌های یک فرد حرفه‌ای می‌توانید چندین قدم جلوتر باشید و سریع‌تر به نتیجه دلخواه برسید. شرکت در کلاس‌های فنی و حرفه‌ای یا تحصیل آکادمیک این رشته می‌تواند کمک بزرگی برای مهاجرت به کانادا برای شما باشد. علاوه بر اینکه به صورت حرفه‌ای آموزش خواهید دید، مدرک بین‌المللی نیز پس از اتمام دوره‌ها به شما اعطا خواهد شد.

روش دیگری که می‌توانید از طریق آن به یک قناد حرفه‌ای تبدیل شوید، گذراندن دوره کارآموزی زیر نظر یک شیرینی پز باتجربه است. آخرین موردی که برای راه‌اندازی کسب و کار خود نیاز دارید، سرمایه کافی برای یک قنادی و توانایی ایجاد فضای کاری مناسب می‌باشد.

بازار کار قنادی و شیرینی پزی در کانادا

کار قنادی و شیرینی پزی در کانادا

مشاغلی مانند قنادی و شیرینی پزی که زیرمجموعه آشپزی قرار می‌گیرند، جزء مشاغل خدماتی مورد نیاز کشور کانادا محسوب می‌شود. به مشاغلی که در لیست NOC یا مشاغل مورد نیاز قرار دارند، “جاب آفر” تعلق می‌گیرد.

جاب آفر قنادی و دریافت ویزا

جاب آفر یا “Job Offer” به معنای پیشنهاد شغلی است که از سمت یک شرکت، موسسه یا مجموعه، به افراد متقاضی مهاجرت داده می‌شود. این روش مهاجرت سریع‌ترین راه برای دریافت ویزای مهاجرت کاری به کانادا و سپس اقامت است. این فرآیند به دست شما آغاز می‌شود.

شما برای دریافت جاب آفر قنادی و شیرینی پزی باید به صورت مداوم سایت‌های مربوط به دریافت جاب آفر را بررسی کنید و به دنبال پیدا کردن کار در کانادا باشید و برای کسب اطلاعات درباره مشاغل مورد نیاز کانادا بیشتر مطالعه کنید. فرصت‌های شغلی که در زمینه قنادی منتشر می‌شوند برای شما مناسب هستند. رزومه کاری خود را به همراه درخواست استخدام، در پاسخ به این آگهی‌ها برای کارفرما ارسال نمایید.

کارفرماها به صورت مرتب و هر روزه، این رزومه‌های ارسالی را بررسی می‌کنند. در صورتی که شرایط شما ایده‌آل و مناسب آن‌ها باشد می‌توانید جاب آفر را دریافت کنید. از طریق ارسال مدارک لازم به همراه تاییدیه کارفرما برای استخدام شما به سفارت کانادا، می‌توانید برای ویزای کاری خود اقدام کنید.

جاب آفری که برای دریافت ویزا نیاز دارید، باید تمام‌وقت باشد. همچنین پس از اینکه رزومه شما از سمت کارفرما تایید شد، وقتی برای مصاحبه به شما اختصاص داده می‌شود. این مصاحبه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

مدت زمان ویزای کاری قنادی

مدت زمان اعتبار ویزای شما در قراردادی که بین خود شما و کارفرما امضا می‌شود، توضیح داده خواهد شد. این مدت زمان ممکن است از 1 سال تا 3 سال اعتبار را برای شما فراهم نماید. پس از اتمام این اعتبار می‌توانید برای تمدید ویزای خود اقدام کنید. پس از چندین سال زندگی و پیشرفت کاری، اجازه این را دارید تا برای دریافت اقامت دائم، درخواست ارسال کنید.

درآمد شغل قنادی و شیرینی پزی در کانادا

میانگین درآمد یک قنادی در کانادا، هر ساله 45,500 دلار کانادا می‌باشد. حداقل درآمد سالیانه قنادی‌ها در کانادا 24,100 دلار کانادا و حداکثر درآمد 69,200 است. این میانگین حقوق سالیانه شامل مزایای مسکن، حمل و نقل و سایر موارد نیز می‌باشد.

فرصت‌های شغلی قنادی و شیرینی پزی

برای متقاضیان استخدام در زمینه قنادی و شیرینی پزی، فرصت‌های شغلی در مکان‌های مختلفی وجود دارد. شما می‌توانید در رستوران‌ها، هتل‌ها، کافه‌ها و قنادی‌ها مشغول به کار شوید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید قنادی خود را در کشور کانادا راه‌اندازی نمایید. برای انجام این امر نیاز به مجوز و پروانه کسب‌وکار از سمت وزارت بهداشت و کشاورزی کانادا دارید.

مدارک لازم برای مهاجرت کاری از طریق قنادی و شیرینی پزی

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، مدارکی برای دریافت ویزا و مهاجرت کاری به کانادا باید به سفارت ارسال شود. در صورتی که جاب آفر و تایید کارفرما را در دست دارید، این امر برای شما راحت‌تر خواهد بود. البته به صورت کلی مدارک زیر باید تکمیل و ارائه شوند:

  • مدرک بین‌المللی قنادی و شیرینی پزی
  • رزومه کاری تکمیل شده
  • حداقل 3 سال سابقه کار در زمینه شیرینی پزی
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • گواهی سلامت پزشکی

قنادی و شیرینی پزی از مشاغل بسیار دوست‌داشتنی و لذت‌بخش هستند که می‌توانید برای استخدام شدن در آن‌ها در کشور کانادا اقدام نمایید. این شغل در کانادا، از نیازمندی‌های کشور است و درآمد نسبتا بالایی نیز دارد. برای ورود به شغل قنادی در کانادا باید به دنبال آگهی استخدامی در این کشور باشید و سپس مصاحبه‌ای نیز انجام دهید. با ارسال مدارک لازم از جمله مدرک بین‌المللی قنادی و رزومه کاری، ویزای کاری کشور کانادا را اخذ نمایید.

همچنین می‌توانید با مشاوران باتجربه موسسه اصطهباناتی نیز جهت کسب اطلاعات بیشتر، تماس حاصل فرمائید. ما شما را تا رسیدن به هدف و مهاجرت به کشور مورد نظرتان همراهی خواهیم کرد.

3.1/5 - (14 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *