کار دانشجویی در صربستان

ما یک راهنمای کوچک در خصوص کار دانشجویی در صربستان را ایجاد کردیم که می تواند به شما کمک کند و تمام کارهایی را که در طول تحصیلات می توانید انجام دهید را در نظر بگیرید. دانشجویان شهروندی اتحادیه اروپا و آمریكا می توانند بدون هیچ محدودیتی كار كنند. با این حال، اگر شما از کرواسی یا غیر اتحادیه اروپا، هستید شما باید مجوز کار صربستان را دریافت کنید و فقط برای 10 ساعت در هفته اجازه کار دارید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط کار دانشجویی در صربستان

همه ما می دانیم که درس خواندن در یک کشور خارجی هزینه زیادی دارد، بنابراین بسیاری از دانشجویان به دنبال کار کردن در کنار درس خواندن خود هستند. شغل نیمه وقت برای یک دانشجو بسیار ایده آل است، وقت آن رسیده است که خودتان هزینه زندگیتان را پرداخت کنید و مستقل شوید. کلاس های مقطع کارشناسی ارشد فقط چند جلسه در طول تمام هفته است. اگر چه بقیه زمان شما صرف مطالعه و انجام کارهای مرتبط با دانشگاه می شود. معمولا دانشجویان مشاغل نیمه وقت را انتخاب می کنند که فقط 20 ساعت در هفته است.

مجوز کار در صربستان

پس از تصمیم گیری در خصوص مشاغل نیمه وقت، باید تحقیقاتی را درباره قوانین مربوط به کار دانشجویان بین المللی انجام دهید. کشورها قواعد خاص خود را دارند، بنابراین شما باید بدانید که برای برخی از بزرگترین مقصد برای فارغ التحصیلان آینده قوانینی وجود دارد، این قوانین عبارتند از: اگر می خواهید تحصیل در صربستان را ادامه دهید، باید بدانید که مجوزهای کار به طور همزمان با ویزای تحصیلی شما ارائه می شود، بنابراین شما نیازی به درخواست مجدد ویزا برای کار ندارید.

مجوز کار در صربستان

دانشجویان بین المللی می توانند تا 20 ساعت در هفته کار کنند و تعداد ساعات کاری که در طول تعطیلات کار می کنید محدودیتی ندارد. در کانادا، می توانید فقط در محوطه ای که در آن تحصیل می کنید کار کنید، اگر شما یک دانش آموزی هستید که دارای تحصیلات تمام وقت می باشید و تحصیلات معتبر و دارای شماره بیمه اجتماعی دارید، می توانید به راحتی وارد بازار کار در کانادا شوید.

کار در انگلستان

در انگلستان می توانید تا 20 ساعت در هفته در طول تحصیل و تمام وقت در طول تعطیلات کار کنید. برای دانشجویانی که از اتحادیه اروپا آمده اند محدودیتی برای زمان کار در انگلستان وجود ندارد. اگر در ایالات متحده برای تحصیل در رشته کارشناسی ویزا دارید، می توانید تا 20 ساعت در هفته در طول دوره تحصیل کار کنید.

به یاد داشته باشید که همیشه از کارفرمای خود بخواهید، که تمام اسناد لازم را برای کار خود داشته باشید و از صحت آن ها مطلع شوید و بدون هیچ اسنادی کار نکنید و مطمئن شوید، که حقوق شما مورد احترام است و به صورت کامل به شما پرداخت خواهد شد. مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) شما را از تمام شرایط زندگی در صربستان آشنا می کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *