کار دانشجویی در ایسلند

آژانس دانشجویی Icelandic دارای دفتر استخدام دانشجویی است. هدف از دفتر استخدام تا حدی کمک به دانشجویان در یافتن کار، به خصوص در تابستان، شغل نیمه وقت و یا تمام موقت است؛ و تا حدودی به منظور کمک به کارفرمایان برای جستجوی افراد برای پر کردن موقعیت هایی مانند این است. در ادامه به صورت مختصر به کار دانشجویی در ایسلند اشاره شده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل و کار دانشجویی در ایسلند

حدود 10 درصد کارکنانی که در حال حاضر در ایسلند کار می کنند از جاهای دیگر هستند؛ صنایع مشهور شامل توریسم، تولید نرم افزار و صنایع ماهیگیری و انرژی است. شغل های نیمه وقت یکی از کمک های مالی هستند که دانشجویان می توانند دریافت کنند. این یک نوع اشتغال است که در آن دانشجویان می توانند بر مبنایPart Time  چند ساعت کار کنند. ساعات کاری کمتر از 30 تا 35 ساعت در هفته است، بنابراین دانشجویان می توانند وقت کافی برای تمرکز بر دروس تخصصی خود نیز داشته باشند.کار در ایسلند

اگر شما عضو شهروندی اتحادیه اروپا نیستید و تمایل به تحصیل در ایسلند برای بیش از 3 ماه دارید، قبل از ورود به این کشورباید ویزای اقامت در ایسلند را بگیرید. دانشجویان برای گرفتن مجوز کار در حالی که در ایسلند تحصیل می کنند، آزاد هستند؛ اگرچه بیشتر دوره های تحصیلات تکمیلی بسیار فشرده هستند و مسئولان دانشگاه توصیه می کنند که تا جای ممکن در طول این دوره ها کار نکنید. محدودیت های ویزا، ساعت کار برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا را به 20 ساعت در هفته محدود می کند.

کار در ایسلند

هر منطقه در ایسلند دارای فرصت های شغلی متفاوت برای دانشجویان است و برای پیوستن به عنوان یک کارمند Part Time، دانشجویان باید در ابتدا برای پیدا کردن شغل هایی که متناسب نیاز و زمان بندی آنها است تحقیق کنند. در حقیقت، دولت های کشورهای بسیاری نیز این فرصت را از طریق گنجاندن قوانین و حقوق مختلف برای کارکنان حفظ کرده اند. کار کردن نه تنها باعث پشتیبانی مالی دانشجویان می شود بلکه آنها را در معرض تجربیات جهان عملی قرار می دهد. در واقع، بسیاری از کالج ها و دانشگاه ها به عنوان بخشی از برنامه های خود، کارآموزی را به دانشجویان ارائه می دهند. بنابراین، دانشجویان می توانند از طریق کارآموزی درآمد کسب کنند و به راحتی به تحصیلات خود ادامه دهند.

شرایط کار دانشجویی در ایسلند

در ادامه به نکاتی جهت دانشجویان برای یافتن کار در هنگام تحصیل اشاره شده است:

  • دانشجویان می توانند فرصت های شغلی را در محل تحصیل خود جستجو کنند.
  • گزینه هایی مانند کار در کافه تریا، کتابخانه، حمایت از بخش اداری برای دانشجویان در دسترس است.
  • علاوه بر این، دانشجو می تواند برای صرفه جویی در وقت برای مسافرت در کالج های نزدیک یا محل اقامت دنبال کار بگردد.
  • دانشجویان می توانند با همکلاسی های خود که در حال کار کردن هستند مشورت کنند و به مکان کاری آنها ملحق شوند.
  • استخدام  Part Time، یکی از بهترین گزینه های در دسترس دانشجویان است، زیرا با تجربه و پشتیبانی مالی زیادی به دانشجویان کمک می کند
  • چند گزینه در دسترس دانشجویان در خارج از محوطه دانشگاه عبارتند از؛ کار در یک پارک تفریحی، فروشگاه مواد غذایی، مرکز خرید، نمایشگاه ها، رستوران ها، پمپ بنزین ها و یا حتی کار در خانه و غیره.

فرصت های شغلی زیادی به راحتی در دسترس دانشجویان است،فقط کافیست با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) همراه باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *