پردرآمدترین شغل در ترکیه

موضوع مورد بحث ما در این مقاله که به همت کارشناسان و گروه محققین موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی تهیه شده است، پردرآمدترین شغل در ترکیه می باشد. برای این که بتوانید در کشور های مختلف به کار بپردازید در ابتدای امر لازم است تا در زمینه شرایط شغلی مختلف اطلاعات داشته باشید. این اطلاعات باعث می شود تا بتوانید بهترین کار ها را در زمینه های مربوط به خود بیابید. این اطلاعات مولفه های بسیار زیادی را در بر می گیرد. از جمله این مولفه ها می توان به یافتن کار و یا بحث درآمدی در ترکیه اشاره نمود. در حقیقت لازم است تا شما از درآمد های موجود اطلاع داشته باشید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

مهاجرت به ترکیه نیازمند اطلاعات بسیار زیادی است. ایرانیان بسیاری در طول سال با عناوین مختلف وارد کشور ترکیه می شوند. عده ای برای مهاجرت های توریستی به ترکیه وارد می شوند و عده ای دیگیر با اهداف مختلف. از جمله راه هایی که می توان با آن ها وارد کشور ترکیه شد، عبارتند از: مهاجرت کاری به ترکیه، مهاجرت تحصیلی به ترکیه، مهاجرت سرمایه گذاری به ترکیه، مهاجرت از طریق ازدواج در ترکیه،‌ مهاجرت از طریق تولد فرزند در ترکیه و … . برای این که بتوانید هر کدام از این راه های مهاجرتی را انتخاب کنید لازم است تا با مشاوران موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی مشورت نمایید. نمایندگی های موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی در شهر های شیراز، تهران، اصفهان،‌مشهد و تبریز فعال هستند.

پردرآمدترین شغل در ترکیه

ترکیه یکی از کشور هایی است که مهاجران بسیار زیادی را در خود جای داده است. سالیانه از جای جای دنیا و خصوصا کشور ایران با اهداف مختلف گروه هایی وارد این کشور می شوند. در حقیقت افراد زیادی هستند که برای اهداف خود و تغییر شیوه زندگی شان وارد کشور ترکیه می شوند. ایرانیان نیز به هدف کار در ترکیه، تحصیل در ترکیه، سرمایه گذاری در ترکیه و … وارد این کشور می شوند. تمام این روش ها برای افراد با شرایط مختلف به طور متفاوتی اعمال می گردد.

افراد زیادی هستند که به عنوان کارگر ساده در ترکیه مشغول می شوند و حقوق کارگر ساده در ترکیه را دریافت می کنند. عده ای اما برای پوزیشن های علمی یا کاری و مدیریتی خاصی وارد این کشور می شوند که حقوق و درآمد در ترکیه آن ها با توجه به شرایط شغلی شان تامین می شود. در حقیقت برای کار در کشور ترکیه لازم است تا ابتدای امر پوزیشن شغلی شما مشخص شود تا بر مبنای آن بتوانید در ارتباط با حقوق خود بحث کنید.

اما در این کشور سالیانه بر مبنای شرایط مقداری هم افزایش حقوق برای کار مندان و کارگران در نظر گرفته شده است. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که درآمد شغل ها در کشور ترکیه نیاز به مولفه های بسیار زیادی دارد تا تغییرات خود را درک کند. فاکتور هایی که حتی با جنسیت و شهر محل زندگی هم معنا می یابد. اما در ادامه می خواهیم ببینیم کدام شغل ها در کشور ترکیه پر درآمد تر از سایرین هستند.

لیستی از مشاغل پر درآمد در کشور ترکیه

برای این که بتوانید در ترکیه مشغول به کار شوید قبل از هر چیزی لازم است تا آن پوزیشن و مکان شغلی را به دست آورده باشید. در ادامه لازم است تا در ارتباط با شرایط مالی شغل مربوطه اطلاعات کسب کنید. در این بخش از مقاله اما با به بررسی پر درآمد ترین شغل ها در کشور ترکیه می پردازیم و لیستی از شغل های پر درآمد را در این کشور برای شما بیان می کنیم. دقت داشته باشید که درآمد ها در هر شغلی به موارد بسیار زیادی بستگی دارد.

از شرایط علمی و نوع کار افراد گرفته تا محل کار، شهر مخل زندگی در ترکیه، میزان تحصیلات افراد ، تجربه کاری شخص متقاضی و … . اما ببینیم شغل های پر درآمد در ترکیه کدام ها هستند. در لیست زیر ما تعدادی ار پر درآمد ترین شغل ها در کشور ترکیه را برای شما به طور کامل معرفی نموده ایم.

درآمد پزشکان و جراحان در ترکیه

در ابتدای این لیست پزشکان و خصوصا جراحان قرار گرفته اند. محدوده حقوقی این افراد در کشور ترکیه از چهارده هزار و ششصد لیر شروع می شود و تا چهل و پنج هزار و دویست لیر در ماه ادامه می یابد. در حقیقت باید به این نکته بسیار مهم اشاره داشته باشیم که جراحان به دلیل ماهیت بحرانی شغل خود در صدر لیست بالاترین مشاغل پرداخت کننده حقوق در کشور ترکیه قرار دارند.

حرفه پزشکی در گرایش های جراحی شامل ریسک بالایی است و به دانش گسترده و یک مسیر یادگیری طولانی نیاز دارد. در حقیقت در تمام دنیا برای یادگیری پزشکی و تحصیل پزشکی لازم است تا زمان طولانی صرف شود. تحصیل پزشکی در ترکیه و تحصیل دندانپزشکی در ترکیه هم همین طور است و برای پایان تحصیلات زمان زیادی صرف می شود.

درآمد پزشکان و جراحان در ترکیه

درآمد پزشکان و جراحان در ترکیه

در این راستا اگر تحصیلات تخصصی هم قرار بگیرد شرایط به همین صورت خواهد بود. برای این که در پزشکی و جراحی درآمد زیادی کسب شود و به عنوان یک حرفه پر درآمد شناخته شود مسیر طولانی طی شده. این رشته همراه با ریسک بالا و دانش گسترده توانسته رتبه یک این لیست را به خود اختصاص دهد. به همین دلیل حقوق پزشکان در ترکیه بالاتر از سایرین می باشد.

درآمد قضات دادگاه ها در ترکیه

پس از پزشکی و جراحی، گروه بعدی که در این لیست قرار دارند، قاضیان دادگاه هستند. محدوده حقوقی قاضی های دادگاه در کشور ترکیه از چهارده هزار و ششصد لیر در ماه شروع می شود و در نهایت به مبلغ سی و هفت هزار و نهصد لیر در ماه می رسد. قضات در کشور ترکیه به دلیل مسئولیت های کلانی که با شغلشان در ارتباط است حقوق بسیار بالایی را اخذ می کنند. در حقیقت کار این افراد در زمینه تصمیم گیری برای سرنوشت مردم است.

باید این را توجه داشته باشید که تصمیم گیری در مورد سرنوشت مردم به هیچ عنوان کار درستی نمی باشد و دستمزد بالای این افراد به همین دلیل توجیه بسیار مناسبی خواهد داشت.در حقیقت دلیل حقوق مناسب این افراد در ترکیه به طور خلاصه دانش با مسئولیت پذیری بالا می باشد.

درآمد وکلای دادگاه ها در ترکیه

پس از پزشکان جراح و قضات در کشور ترکیه، وکلا بیشترین حقوق را دریافت می کنند. محدوده حقوقی این افراد در کشور ترکیه از نه هزار و نهصد لیر شروع می شود و تا سی هزار و هفتصد لیر ادامه خواهد داشت. دلیل اصلی حقوق بالای وکلای دادگشتری و حقوقی از دید مشتریان ارزش و درک بالای این افراد در زمنیه های شغلی خودشان است.

یک وکیل در کشور ترکیه و سایر کشور های دنیا می تواند مبلغی بزرگ را برای شما نجات دهد و آن را صرفه حویی نموده یا به سیستم درآمدی شما متصل کند. در اقدامات بالا تر و پیشرفته تر یک وکیل می تواند زندگی شما را نجات داده و حکم اعدام را برای فرد خاطی به احکام دیگر تبدیل نماید. از این رو می توان گفت ارزش بالای وکلا متوجه کار عمیق و بسیار مهمی است که این افرا انجام می دهند.

درآمد مدیران بانک ها در کشور ترکیه

مدیران بانک ها در کشور ترکیه از حقوق نسبتا بالایی در مقابل سایرین برخوردار هستند. محدوده حقوقی این افراد از نه هزار و سیصد و بیست لیر در ماه شروع می شود و تا بیست و هشت هزار و نهصد لیر در ماه ادامه می یابد. اما چرا باید حقوق این افراد در کشور ترکیه نسبت به سایرین بیشتر باشد. در همین سیستم های بانکی هم افرادی فعالیت می کنند که در کشور ترکیه با حقوق پایین تری مواجه می شوند.

علت این که مدیران بانک ها حقوق دریافتی بالا تری نسبت به سایرین دارند،‌میزان مسئولیتی است که در اختیار آن ها می باشد. مسئولیت داشتن صد ها میلیون پول و سرمایه های مردم با تمام ریسک های مربوط به آن باعث می شود تا مدیریت یک بانک کار بسیار مهم و حیاتی باشد که شایسته دریافت حقوق بالایی می باشد. از این رو می توان گفت که مدیران بانک ها در کشور ترکیه به دلیل مسئولیت بالای خود حقوق بالایی نسبت به سایرین دریافت می کنند.

درآمد روسای ستاد های اجرایی و مدیر عاملان در کشور ترکیه

روسای ستاد های اجرایی و مدیر عاملان شرکت های ترکیه خصوصا شرکت های بزرگ در کشور ترکیه از افراد دیگر حقوق بالا تری دریافت می کنند. محدوده حقوقی این افراد در ترکیه هشت هزار و هفتصد و چهل لیر در ترکیه تا بیست و هفت هزار و صد لیر در ترکیه می باشد. مدیران عامل در درجه اول مسئول موفقیت سازمان های خود هسند.

پاداش بزرگ و حقوق بسیاری که این افراد می گیرند به دلیل تاثیر بالایی است که می گذارند و خطرات ناشی از آن که برای این افراد ریسک بالایی دارد. این افراد به دلیل ریسک موقعیت هایی که دارند این مقادیر حقوقی را دریافت می کنند.

درآمد های کارمندان ارشد مالی در کشور ترکیه

یکی دیگر از شغل های پردرآمد در ترکیه با پوزیشن کارمند ارشد مالی می باشد که به عنوان حسابدار هایی بزرگ در این کشور فعالیت می کنند. محدوده حقوقی این افراد از هشت هزار و صد و شصت لیر شروع می شود و تا بیست و پنج هزار و سیصد لیر ادامه می یابد. در حقیقت باید به این مسئله توجه داشته باشید که در کشور ترکیه هر شغلی که مربوط به مدیریت پول باشد به طور خودکار واجد شرایط پرداخت های زیاد باشد.

این افراد به دلیل مهارت های بالایی که دارند در شرکت های بزرگ مشغول هستند. از این رو آن ها بودجه ها، هزنیه ها و درآمد ها را مدیریت می کنند که به طور مستقیم بر عملکرد سازمان تاثیر می گذارد. این شغل در این شرایط کاری حساس با مسئولیت تجربه بالا است که به این حقوق دست یافته است.

درآمد های کارمندان ارشد مالی در کشور ترکیه

درآمد های کارمندان ارشد مالی در کشور ترکیه

چگونه شغل های با درآمد بالا را در ترکیه به دست آوریم؟!

پیدا کردن شغل به عنوان یک خارجی در ترکیه می تواند دشوار باشد اما داشتن رزومه شغلی مناسب، ایجاد مهارت های مناسب و نحوه و شرایط بازاریابی همراه با داشتن مدارک تحصیلی لازم می تواند شما را برای یافتن شغل های پردرآمد در ترکیه آماده نماید. قبل از اینکه به جستجوی شغل بپردازید ، باید در نظر داشته باشید که در هر مسیر شغلی که انتخاب می کنید ، باید مقدمات خاصی را برآورده کنید. اول و مهم تر از همه ، شما به صبر احتیاج دارید.

در حالی که تقریباً هر صنعتی در حال تغییر سریع پویایی بازار در ترکیه است ، یافتن فرصت های خوب دشوار است. برای این که در ترکیه بتوانید مشغول به کار شوید یکی از بهترین اقدامات این است که ربان ترکی خود را بهبود ببخشید و بتوانید با این زبان ارتباط برقرار کنید. زندگی در یک بهشت فرهنگی مانند کشور ترکیه با حقوق خوب و مزایای اجتماعی ممکن است خیلی خوب به نظر برسد اما باید توجه داشته باشید که حتی بعد از این که شغل رویایی خود را به دست آوردید ممکن است کمی طول بکشد تا در واقع در کار خود جا بیفتید و پول مناسب را دریافت نماید.

سوالات متداول در ارتباط با پردرآمدترین شغل در ترکیه

  1. آيا ترکیه کشوری مناسب برای کار است؟

    بله ترکیه به دلیل شرایط بسیار مناسب زندگی و فرهنگی می توان برای کار اقدامات لازم را به عمل آورد.

  2. درآمد ها در ترکیه به چه عواملی بستگی دارد؟

    درآمد ها در این کشور به مدرک تخصیلی، میزان تجربه افراد، شرایط شغلی افراد، شهر محل کار فرد متقاضی و … بستگی دارد.

  3. آیا برای کار در ترکیه تسلط به زبان ترکی ضروری است؟

    بله برای این که بتوان با مردم ارتباط برقرار کرد لازم است تا به زبان ترکی تسلط داشت.

  4. پر درآمد ترین شغل در ترکیه چیست؟

    پر درآمد ترین شغل در کشور ترکیه برای پزشکان جراح می باشد.

  5. چرا جراحی پزشکی در صدر پردرآمد ترین شغل ها در ترکیه است؟

    این شغل به دلیل مسئولیت بسیار بالایی که در حفظ جان انسان ها دارد و شرایط سخت کاری به عنوان یک شغل پردرآمد محسوب می شود.

  6. چرا قضات در ترکیه جزو پردرآمد ترین افراد محسوب می شوند؟

    این افراد به دلیل این که در سرنوشت اشخاص تاثیر مستقیمی دارند حقوق و درآمد بسیار بالایی در ترکیه خواهند داشت.

  7. آیا مدیران مالی درآمد خوبی در ترکیه دارند؟

    بله در این کشور هر شغلی که به شرایط مالی و پولی مرتبط باشد دارای درآمد مناسبی خواهد بود.

  8. آیا وکلا در ترکیه حقوق خوبی دریافت می کنند؟

    بله این افراد به دلیل تاثیرات مثیتی که در روند پرونده های حقوقی و حقیقی دارند درآمد های بالایی در ترکیه خواهند داشت.

  9. چگونه می توان برای کار در ترکیه مشغول شد؟

    برای کار در این کشور داشتن رزومه قوی همراه با شرایط ویژه می تواند منجر به کار مناسب شود.

  10. چرا مدیر عاملان شرکت ها در ترکیه حقوق خوبی دارند؟

    این افراد به دلیل بررسی شرایط شرکت ها و … حقوق بالایی دریافت می کنند.

  11. آیا در ابتدای مشغول به کار شدن در ترکیه می توان انتظار حقوق های بالا را داشت؟

    خیر در ابتدا افراد با حقوق های عادی در ترکیه مشغول می شوند و پس از گذشت زمان می توانند از حقوق و مزایای بالا بهره ببرند.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *