پذیرش در دانشگاه های نیوزلند

دوره ها و پذیرش در دانشگاه های نیوزلند طیف وسیعی از موضوعات درسی را برای دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری (بازرگانی، علوم و علوم انسانی) ارائه می دهند. بعضی از دانشگاه ها دارای رشته های تخصصی مانند پزشکی، کشاورزی، مهندسی و غیره هستند. تعدادی از دانشگاه ها دارای بیش از یک محوطه دانشگاه هستند که اغلب در شهرهای مختلف قرار دارند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل و پذیرش دانشگاهها در دانشگاه های نیوزلند

نیوزلند دارای هشت دانشگاه است که برنامه های آموزشی را به جای فنی و حرفه ای (vocational ) ارائه می دهند.نیوزلند همچنین دارای 18 موسسه تکنولوژی و پلی تکنیک (ITPs) است. آنها آموزش حرفه ای را از دوره های مقدماتی تا برنامه های تحصیلی کامل ارائه می دهند.برای تحصیل در نیوزلند در دانشگاه ها، موسسات تکنولوژی و پلی تکنیک، دانش آموزانی که از طریق سیستم دبیرستان نیوزلند وارد دانشگاه می شوند، به طور کلی نیاز به مدارک NCEA Level 3 دارند.دانش آموزان خارج از کشور باید بتوانند نشان دهند که سطح ورودی مشابهی از تحصیلات دانشگاهی را به دست آورده اند. آنها همچنین باید قادر به اثبات مهارت های انگلیسی خود باشند.دانشجویان همچنین می توانند تحصیلات پایه کوتاه مدت یا تحصیلات جهت گیری پیش دانشگاهی در دانشگاه ها را برای آماده شدن برای تحصیل در سطح دانشگاهی انجام دهند.

دانشجویان بین المللی در دانشگاه های نیوزلند

 

دانشجویان بین المللی در دانشگاه های نیوزلند

دانشجویان بین المللی هنگامی که موسسه و دوره مورد نظر خود را پیدا کردید، باید فرم های اداری مربوطه را تکمیل کرده و بازگردانید. پس از پذیرش، موسسه یک «پیشنهاد مکان» را برای شما ارسال می کند و هنگامی که شما هزینه ها را پرداخت کردید،  موسسه به شما پیشنهاد “تایید مکان” را ارسال خواهد کرد.اگر دوره شما کمتر از 12 هفته است، یا کشور شما دارای موافقت نامه بدون ویزا با نیوزلند است، شما نیازی به ویزا ندارید. در همه موارد دیگر، شما باید برای یک ویزای تحصیلی نیوزلند درخواست کنید و بتوانید پیشنهاد تأیید را نشان دهید.

شروع سال تحصیل و اعزام دانشجو به نیوزلند از اواسط / اواخر فوریه تا اوایل نوامبر است و اکثر دانشگاه ها دارای 2 ترم تحصیلی و تعطیلات 4 هفته ای در ماه ژوئن است. ممکن است این تاریخ در هر دانشگاه کمی متفاوت باشد و بعضی نیز در دوره تعطیلات اصلی، در ماه نوامبر تا فوریه، ترم تابستانی ارائه می دهند. ورودی در ماه فوریه، جولای و بعضی اوقات در ماه سپتامبر است.

زبان انگلیسی در دانشگاه های نیوزلند

اگر دانشجویان می خواهند در نیوزلند موفق باشند، باید در زبان انگلیسی بسیار ماهر باشند. دوره های فراوانی در موسسات دولتی و خصوصی در نیوزلند و سایر نقاط وجود دارد تا دانشجویان بین المللی را به سطح مورد نیاز صلاحیت زبان انگلیسی برسانند. مدارک  IELTS / TOEFL با نمره قبولی 6 برای کارشناسی و 6.5 برای دوره های ارشد مطلوب است.مدارک مورد نیاز برای درخواست نامه؛ رزومه، بیانیه هدف، ریز نمرات و گواهی نامه های  X، XII، تا فارغ التحصیلی یا رشته های مربوطه در موارد خاص، گواهینامه های فعالیت های فوق برنامه و کپی پاسپورت، گواهی تولد و 2 نامه مرجع از کالج ها و کارفرمایان لازم می باشد.

با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر)همراه باشید تا شما را از شرایط تحصیل رایگان در نیوزلند آشنا کنند تا بتوانی خیلی راحت تر به تحصیل خود ادامه دهید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *