ویزای کار آلمان برای پزشکان

یکی از بهترین گزینه‌ها برای مهاجرت‌ پزشکان آلمان، مهاجرت کاری و کسب ویزای کار آلمان برای پزشکان است. مهاجرت کاری به آلمان اشتیاق و تلاش برای ساختن یک زندگی بهتر، فراتر از مرزهای کشور مادری است. در این میان، موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) که جزء موسسات معتبر حقوقی با ارائه‌ بهترین و کارآمدترین روش های قانونی مهاجرت، با اطمینان خاطر تسهیل کننده‌ گشایش مسیرهایی جهت پیشرفت هستند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط اخذ ویزای جستجوی کار آلمان برای پزشکان

کارت آبی اتحادیه اروپا برای کمک به جذب متخصصان با تجربه از کشورهای غیر اتحادیه اروپا برای آمدن و کار در آلمان معرفی شد. این یک مجوز کار معتبر با مزایای مختلف در مقایسه با مجوز کار طبیعی است، از جمله گرفتن اجازه اقامت دائم سریع تر و آسان تر می باشد. با این حال شرایط مختلفی وجود دارد. کارت آبی آلمان یک مجوز اقامت معتبر و به طور گسترده ای برای آلمان است. ‘Approbation’ مجوز پزشکی صادر شده توسط دولت آلمان است که اجازه می دهد پزشکان در حرفه خود کار کنند و در سراسر آلمان معتبر است.الزامات مختلفی برای دریافت آن وجود دارد.

برای شروع، پزشکان خارجی قبل از درخواست، باید یک پیشنهاد شغلی خاص داشته باشند. شما همچنین نیاز به پزشکی آلمانی در سطح C1 دارید. به خصوص برای دیپلم پزشکی صادر شده در کشورهای غیر اروپایی، ارزیابی مدارک تحصیلی شما ممکن است طولانی مدت باشد. اگر شما یک پیشنهاد شغلی مشخص دارید، می توانید با درخواست مجوز پزشکی موقت شروع کنید. این به شما اجازه می دهد تا در آلمان کار کنید در حالیکه واجد شرایط بودن شما برای Approbation توسط مقامات بررسی می شود. الزامات زبان در آلمان به علت رابطه بین دکتر و بیمار بر پایه اعتماد و احترام است و تشخیص پزشکی باید به شیوه ای قابل فهم و حساس باشد و به همین دلیل مهارت های بسیار خوب زبان آلمانی ضروری است.

برای دریافت Approbation شما ممکن است نیاز به گذراندن امتحانی به نام Fachsprachenprüfung داشته باشید. برخی از مدارس زبان دوره های آموزشی را برای آماده شدن برای امتحان ویژه ارائه می دهند که دانش پزشکی و مهارت شما را تست می کند. حرفه پزشکی در آلمان دارای حقوق و دستمزد بالا است و به پزشکان در طول شغل خود به خوبی پرداخت می شود. البته تفاوت ها با توجه به تجربه حرفه ای شما و منطقه پزشکی که در آن کار می کنید نیز متفاوت است.

در بیمارستان ها، شما معمولا با توجه به سالهای تجربه حرفه ای خود از نظر حقوق و دستمزد ارتقا می یابید و حقوق شما به ترتیب افزایش می یابد. پزشکان اصلی در بالاترین سطح حرفه خود بیشترین درآمد را کسب می کنند – با میانگین حدود 278000 یورو در سال می باشد. اما فراموش نکنید که با توجه به حقوق و دستمزد بالای پزشکان در آلمان دارای حجم کار و مسئولیت های زیادی نیز هستند.

پیدا کردن کار پزشکی در آلمان

پیدا کردن کار پزشکی در آلمان چکیده ای از مراحل است که پزشکان غیر آلمانی باید دنبال کنند تا در بیمارستان ها، کلینیک ها و شیوه های پزشکی آلمان کار کنند. تغییرات جمعیت شناختی به این معنی است که کمبود پزشکان آلمانی به خصوص در بین پزشکان عمومی، متخصصان اطفال و متخصصین دیگر در مناطق روستایی فراوان است. پزشکان باید مجوز آلمان برای تمرین پزشکی دریافت کنند. اگر کاندید دارای مجوز برای تمرین پزشکی در یک کشور خارج از شهروندی اتحادیه اروپا باشد، روند تصویب شامل مهارت های لازم زبان به همراه آزمون اضافی یا آزمون دانش با یک هیئت پزشک خواهد بود.

پیدا کردن کار پزشکی در آلمان

پزشکان از کشورهای غیر اتحادیه اروپا می توانند به یک کلینیک مناسب برای کار به عنوان یک کارآموز درخواست دهند. نحوه پیدا کردن شغل به عنوان یک پزشک خارجی در آلمان، دریافت معادل آلمانی برای مجوز پزشکی و تاییدیه به عنوان پزشک در آلمان است. به دلیل کمبود پزشکان عمومی، پزشکان خارجی از آلمان تقاضا می کنند.پیدا کردن یک شغل در صنعت بهداشت یکی از بزرگترین بخش های اشتغال در آلمان است. حرفه های پزشکی در آلمان شامل پزشکان عمومی و متخصصان و همچنین حرفه ای در بیوتکنولوژی، بهداشت عمومی، علوم رایانه پزشکی و تغذیه است. پزشکان خارج از کشور به دنبال فرصت های شغلی در آلمان هستند.

وضعیت کاری پزشکان مهاجر در آلمان

تقاضا برای حرفه پزشکی در آلمان بالا است. نیاز به کمبود مهارت در زمینه های تخصصی مختلف به این معنی است که بسیاری از پزشکان واجد شرایط برای پیدا کردن کار در آلمان فرصت زیادی دارند. کارت آبی اتحادیه اروپا برای کمک به جذب متخصصان با تجربه از کشورهای غیر اتحادیه اروپا برای آمدن و کار در آلمان معرفی شد. این یک مجوز کار معتبر با مزایای مختلف در مقایسه با مجوز کار طبیعی است، از جمله گرفتن اجازه اقامت دائم آلمان به صورت سریع و آسان می باشد. مجوز پزشکی صادر شده توسط دولت آلمان است که اجازه می دهد پزشکان در حرفه خود کار کنند. همچنین نیاز به پزشکی آلمانی در سطح C1 دارید.

به خصوص برای دیپلم پزشکی صادر شده در کشورهای غیر اروپایی، ارزیابی مدارک تحصیلی شما ممکن است طولانی مدت باشد. اگر شما یک پیشنهاد شغلی مشخص دارید، می توانید با درخواست مجوز پزشکی موقت شروع کنید. در آلمان، رابطه بین دکتر و بیمار بر پایه اعتماد و احترام است و تشخیص پزشکی باید به شیوه ای قابل فهم و حساس باشد. برای این، مهارت های بسیار خوب زبان آلمانی ضروری است. باید ثابت کنید که دارای حداقل سطح B2 در سطح عمومی آلمان هستید.

در بسیاری از ایالت های فدرال، شما نیز نیاز به پزشکی آلمانی سطح C1 دارید. حرفه پزشکی در آلمان دارای حقوق و دستمزد بالا است. در بیمارستان ها، معمولا با توجه به سالهای تجربه حقوق شما به ترتیب افزایش می یابد. اما فراموش نکنید که پزشکان در آلمان دارای حجم کار و مسئولیت های زیادی هستند. جهت دریافت ویزای کار آلمان مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) به شما کمک خواهند کرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *