در دوران کرونا از چه کشور هایی می توان وارد قبرس شد؟

کرونا ویروس به عنوان یک بیماری با اپیدمی شدن توانست کشور های مختلفی را تحت تاثیر قرار دهد. از این رو دولت ها تصمیمات بسیاری را برای بهبود شرایط ناشی از این بیماری اخذ کردند. این تصمیمات شامل محدود کردن مرز ها، بسته شدن سفارت ها، محدودیت در رفت و آمد و غیره بود. افرادی که برای مهاجرت اقدام کردند، در این دوران تحت تاثیر شرایط سخت تری قرار گرفتند. قبرس نیز برای مهاجرت قوانین و محدودیت هایی را اعلام کرده است. این کشور به تازگی در ارتباط با کشور هایی که می توان از آن ها وارد قبرس شد و کشور هایی که ورود از آن ها به قبرس ممنوع است صحبت کرده است. در ادامه ببینیم در دوران کرونا از چه کشور هایی می توان وارد قبرس شد؟

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

در دوران کرونا از چه کشور هایی می توان وارد قبرس شد؟

کرونا ویروس باعث ایجاد محدودیت هایی برای کشور های مختلف شده است. یکی از این محدودیت ها، محدودیت ورود و رفت و آمد می باشد. شرایط خاصی هم برای مهاجرت به قبرس به هر روشی مثلا کار در قبرس حکمفرما است. وزارت بهداشت این کشور اعلام کرده است، مقامات در قبرس تصمیم گرفته اند فهرست طبقه بندی سفر را با در نظر گرفتن وضعیت همه گیری ویروس کرونا ویرایش کنند.

در ۱۰ نوامبر، رئیس جمهور قبرس، نیکوس آناستازیادس، جلسه ای با وزیران دولت در خصوص تشدید اقدامات در میان موج دوم بیماری همه گیر ویروس کرونا برگزار کرد. در این جلسه با بررسی های صورت گرفته کشور ها به سه دسته گروه A کم خطر، گروه B با خطر متوسط و گروه C به عنوان کشور های خطرناک طبقه بندی شدند. 

کشور های گروه A

کشورهایی که در گروه A قرار دارند ، براساس وضعیت اپیدمیولوژیک ، امن تر شناخته می شوند و در بدو ورود به قبرس نیازی به ارائه نتیجه منفی از آزمایش ویروس کرونا ، یا پیروی از قوانین قرنطینه نیستند. در حال حاضر ، کشورهای کم خطر استرالیا ، نیوزیلند، ژاپن، کره جنوبی، تایلند و سنگاپور در نظر گرفته شده اند.

کشور های گروه B

وزارت بهداشت قبرس دانمارک ، آلمان ، استونی ، یونان ، لیتوانی ، لتونی ، فنلاند و سوئد را در گروه B گروه بندی طبقه بندی سفر قرار داده است. در این گروه نروژ ، انگلستان ، سان مارینو ، هنگ کنگ ، اروگوئه ، چین ، رواندا ، صربستان و شهر واتیکان نیز قرار دارند. شهرونداني كه مي خواهند از كشورهاي با خطر متوسط ​​به قبرس وارد شوند ، بايد نتايج منفي آزمايش کرونا ویروس را که از ۷۲ ساعت قبل گرفته اند ارائه دهند. 

کشور های گروه C

کشورهایی که در گروه C قرار دارند و به نظر می رسد بسیار تحت تأثیر بیماری همه گیر ویروس کرونا قرار گرفته اند، باید هنگام ورود به قبرس نتایج منفی تست را با خود به همراه داشته باشند. کشورهای زیر در لیست پر خطر COVID-19 قبرس قرار دارند: بلژیک ، اتریش ، بلغارستان ، ایرلند ، فرانسه ، لوکزامبورگ ، کرواسی ، اسپانیا، رومانی، ایتالیا، هلند، مالت ، مجارستان ، پرتغال، لهستان، اسلوونی، اسلواکی، جمهوری چک، موناکو، آندورا ، سوئیس، لیختن اشتاین، ایسلند، مراکش، مونته نگرو و الجزایر.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *