ورود به اتریش در زمان همه گیری موج دوم کرونا

از سال گذشته به دلیل همه گیری ویروس کرونا، ‌مشکلات بسیاری برای کشور های مختلف پدید آمده است. با این توصیفات، برخی از متقاضیان مهاحرت هم با معضلاتی مواجه شدند. این بیماری که از ووهان چین شروع شد، در کل کشور های دنیا شیوع پیدا کرده است. با این حال در دوره پیش رو،‌ شرایط همه گیری شدید تر از قبل شده است و مشکلاتی را برای کشور ها پدید آورده. در واقع به دلیل شیوع موج دوم کرونا، تعداد افراد مبتلا روز به روز افزایش می یابد. اتریش نیز یکی از کشور های مهاجر پذیر است که درگیر این بیماری می باشد. با اخبار ارائه شده ورود به اتریش در زمان همه گیری موج دوم کرونا همراه با محدودیت های خاصی می باشد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

ورود به اتریش در زمان موج دوم کرونا

اتریش یکی از کشور های اروپایی است که همانند سایر کشور ها درگیر همه گیری بیماری کرونا شده است. از این رو باید در نظر داشت که طبق قانون جدید، ورود به اتریش در زمان همه گیری موج دوم کرونا تنها با قوانین خاص و از کشور های خاصی امکان پذیر است. از این رو برای مهاجرت به اتریش با هر روشی مانند تحصیل در اتریش یا کار در اتریش باید به این قوانین دقت نمود. در تاریخ ۳ نوامبر ، مقامات اتریشی دومین روند قرنطینه کشور را از زمان شروع شیوع بیماری ویروس کرونا در اواخر زمستان سال جاری اعمال کردند.

این قرنطینه که قرار است حداقل تا پایان ماه ادامه داشته باشد و پس از ماه ها به تعویق افتادن برنامه ها، بسیاری از افراد را برای سفر به اتریش و مهاجرت به این کشور نگران کرده است. با این توصیفات تعداد افرادی که می تواند بدون محدودیت وارد کشور اتریش شوند بسیار محدود می باشد. از این رو باید دید که در میان موج دوم کرونا، چگونه می توان وارد اتریش شد. 

ورود به اتریش در موج دوم همه گیری کرونا

با توجه به شرایط اعلام شده توسط دولت اتریش، لیستی توسط وزارت امور اجتماعی و بهداشتی اتریش منتشر شده است که البته بنا به نیاز توسط هر دو وزارتخانه نگهداری و به روز می شود. این لیست از تاریخ ۱۰ اکتبر قابل اجرا است و تا آخرین روز سال جاری به قوت خود باقی است ، در حالی که تحولات بعدی در این بین مشاهده می شود. تنها مسافرانی که بدون هیچ گونه محدودیتی ، بدون نیاز به قرنطینه یا آزمایش اجازه ورود به خاک اتریش را دارند ، مسافرانی هستند که از یکی از کشورهای زیر وارد می شوند و در ده روز گذشته قبل از سفر خود به هیچ کشور یا منطقه دیگری وارد نشده اند.

این کشور ها عبارتند از: استرالیا، بخش هایی از بلژیک، قسمت هایی از بلغارستان، کانادا، کرواسی، قبرس، دانمارک، استونی،‌ فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایرلند، ایتالیا،‌ژاپن، لتونی، لیختن اشتاین، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، موناکو،‌هلند، نیوزلند، نروژ، لهستان، پرتغال، جمهوری کره، سان ماریو، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد، سوئیس، اروگويه و واتیکان. البته باید دقت داشته باشید که برای برخی از کشور ها شرایط خاصی برقرار می باشد. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *